Hop til indhold

Soi 94 Huahin Massageshop i en lind strøm...

Featured Replies

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Er det nogen der er/lige har været i Hua hin/soi 94 -som kan berette et eller brugbart i forhold til -om man skulle kikke i den retning næste gang??

Jeg var der for 1,5 år siden. Ved ikke hvor meget der har ændret sig. Men skulle du ikke bare tage direkte til Pattaya istedet? Evnt. Jomtien hvis du vil have nogenlunde samme vibe. Altså Hua Hin udenfor seasonen plejer at være lige død nok for min smag.

Skrevet
  • Author

"Men skulle du ikke bare tage direkte til Pattaya istedet? Evnt. Jomtien hvis du vil have nogenlunde samme vibe."

Jeg var i Hua hin selv for 1½år siden. Har lige været i Pattaya+ Jomtien. Jeg drikker/ryger ikke -party siger mig ikke noget. Jeg har været I Hua Hin flere gang, og det er et sted der betyder noget for mig, at komme;-) Jomtien er tæt på det samme. Men Pattaya er sindsygt -alle gør hvad de har lyst til fordi de kan "no limmet" det kan man hurtigt få nok af (jeg kan) Jeg tænker jeg skal afsted 3 mrd. næste gang -og så ca. 1 mrd. hver sted -sandsynligvis bliver det også til Hua hin igen;-)

Skrevet

Jeg kan kun sige at jeg synes Hua Hin er fantastisk. Har været der 3 gange nu og skal afsted igen til sidst på sommeren. Soi 94 er også klart at anbefale. Dog skal man husk at lige meget hvilken Soi eller destination i Thailand så skiftes pigerne ofte ud. Men der er virkelig skønt

Skrevet
Donethat skrev, den 16.12.2024 at 17:51:

Hej G,

jeg har boet på hoteller i alle prisklasser, men når jeg er alene afsted og gerne vil bo centralt med strand og by nærmest udenfor døren, så vælger jeg Wannara eller Hua Hin White Sand. r B)

Hvis man er til en blød seng, og gerne lækkert hotel, hvad skal man så vælge ?

Plejer at besøge pattaya og Bkk, men overvejer at tage en tur til Hua Hin næste gang.

Skrevet
  • Author
Mr.Farum skrev, for 12 timer siden:

Hvis man er til en blød seng, og gerne lækkert hotel, hvad skal man så vælge ?

Plejer at besøge pattaya og Bkk, men overvejer at tage en tur til Hua Hin næste gang.

Hilton -det er meget centralt -og du har udsigten fra værelset;-) Har aldrig selv boet der -men besøgte en dame der engang en nat... -pænt nice;-)

Skrevet

Hotel i Hua Hin: prøv U R The Private på Soi 94. Det er rigtigt godt og budgetvenligt uden at være billigt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.