Hop til indhold

Recommended Posts

MonsterMan12 skrev, for 35 minutter siden:

... Oplevelserne synes dog at være noget divergerende...

... som alt andet her i livet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 4 timer siden:

Min erfaring her efter jeg nu er over 50, er, at det eneste man får, er det kaffe, man kan drikke ...

Getting old sucks… :-?

Og da vi er endnu ældre i morgen, er det med at komme ud af døren i dag - så er vi da, om ikke andet, så en oplevelse rigere i morgen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maspero skrev, for 13 timer siden:

Getting old sucks

alternativet er nu værre hvis du tænker over det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Isenvad skrev, for 13 timer siden:

Hej Vixenida 

Er det muligt med et møde 

Tag det i PM og hold dig til emnet i denne tråd. Der er ovenikøbet tidligere indstillet til at folk skal sende PM.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en profil på scor uden billede. Jeg har haft den i ca 9 måneder. Det blevet til 4 møder. Hvor 3 af dem er ende med sex. Et møde hvor jeg blev inviteret hjem til hende, vi ses et par gange om måneden. De to andre har været engangs. Men et ene glemmer jeg aldrig, det var nok den vildeste kvinde jeg har prøvet. Det var frit valg i alle huller, og jeg kunne skifte som jeg havde lyst. Den 3 var mere stille men det var alle gode oplevelser. 
Jeg tror det gælder om at være heldig at få deres opmærksomhed, uden at være for frembrusende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...