Meow1990 38 Skrevet 1. Oktober Er der nogle der har tænkt sig at købe bogen? Umiddelbart kunne jeg ikke drømme om at støtte hende, omvendt kan min nysgerrige side ikke dy sig. Titlen: "I egen barm" må dog siges at være rammende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9404 Skrevet 1. Oktober Det værste er at hvis hun vitterligt krænker privatlivets fred med den bog, så er skaden sket for dem der måtte være blevet krænket hvis udgivelsen ikke bliver stoppet i tide. Det er trist hvis en simpel parasit på andres arbejde der faldt på at blive afsløret for det, nu skal profitere af at skrive en bog på andres bekostning. Venlig hilsen Rejsenetværk 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 538 Skrevet 1. Oktober Er der nogen der kan sætte et par ord på hvad det handler om? Følger ikke rigtig med i det segment. Han hun været GP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 137 Skrevet 1. Oktober Hun påstår nok at Adam Price ikke kan få den op at stå - ligesom Dan Jørgensen. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeCoq 90 Skrevet 1. Oktober Han udtaler selv, at de ting hun snakker om i bogen kan have store konsekvenser for hans forhold til tætte venner og familie. Vildt nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farcry 11 Skrevet 1. Oktober I Genstart på DR Lyd, kommer det ud, at der var flere med i sengen/forholdet. Det skulle være et krav fra Hr. Rigeligt med smør. som jeg hørte/forstod det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 1. Oktober Refresh skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der kan sætte et par ord på hvad det handler om? Følger ikke rigtig med i det segment. Han hun været GP? Nope, hun var en kendis boganmelder / instagrammer som huggede med arme og bene fra andres anmeldelser. Og nu her et halvt år senere, så skriver hun en "tell all" bog, som sikkert er løgn og latin, og hun gør det på en måde, hvor hun udstiller sig selv som offer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 38 Skrevet 1. Oktober Refresh skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der kan sætte et par ord på hvad det handler om? Følger ikke rigtig med i det segment. Han hun været GP? I wish, så var der da lidt bid i sagen, også i bogstaveligste forstand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 38 Skrevet 1. Oktober (edited) Farcry skrev, for 1 time siden: I Genstart på DR Lyd, kommer det ud, at der var flere med i sengen/forholdet. Det skulle være et krav fra Hr. Rigeligt med smør. som jeg hørte/forstod det. Spændende, lytter til det nu Redigeret 1. Oktober af Meow1990 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 38 Skrevet 2. Oktober Farcry skrev, for 17 timer siden: I Genstart på DR Lyd, kommer det ud, at der var flere med i sengen/forholdet. Det skulle være et krav fra Hr. Rigeligt med smør. som jeg hørte/forstod det. Gad vide om den trehjulede cykel kom frem i soveværelset :0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1567 Skrevet fredag klokken 09:37 Farcry skrev, den 1.10.2024 at 20:26: I Genstart på DR Lyd, kommer det ud, at der var flere med i sengen/forholdet. Det skulle være et krav fra Hr. Rigeligt med smør. som jeg hørte/forstod det. Har DR app og slår genstart op men virker ikke til at være nogen udsendelse med bogen eller Katherine Diez ? Hvad hed lige det afsnit ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 64 Skrevet fredag klokken 09:56 ZEUS skrev, for 18 minutter siden: Har DR app og slår genstart op men virker ikke til at være nogen udsendelse med bogen eller Katherine Diez ? Hvad hed lige det afsnit ? Hør: "Diez og bedraget" fra d. 1. okt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1567 Skrevet fredag klokken 09:59 Heliot skrev, for 2 minutter siden: Hør: "Diez og bedraget" fra d. 1. okt. Tak ! Så fandt jeg det. Ligger faktisk meget interessant derinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farcry 11 Skrevet fredag klokken 15:03 ZEUS skrev, for 5 timer siden: Har DR app og slår genstart op men virker ikke til at være nogen udsendelse med bogen eller Katherine Diez ? Hvad hed lige det afsnit ? Afsnittet heder Diez og bedraget. sendt d. 1. Okt. 2024 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg