Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Stjernerne må stå så smukt og gunstigt over vores  ringe stad, for jeg ved simpelt hen ikke, hvordan man skal prioritere.

De tre aktive gp’ere, jeg har besøgt mest i de senere år (tilsammen mere end 50 af slagsen) er her således på samme tid: det er sweet Cecilia, Nina og Eva L Det er kun sket en gang før, at de er her alle tre på en gang.

Når besøgene har været så rigelige hos netop dem, skyldes det ikke blot det tårnhøje serviceniveau, de alle leverer, men også, hvor nemt det alt sammen flyder sammen med dem.
Misforstå mig ikke: de er meget forskellige. Men de er alle så berigende at konversere og at være sammen med som de smukke unge kvinder og mennesker de er (ud over alt det andet forstås:-)

Og så er der de (andre) kæmpe store legender, som også er her: 

- Barbara Smile: formentlig den smukkeste GP’er i min tid. Og samtidig en af de allermest begavede. Vid at sætte pris på, at dette under af en kvinde fortsat er iblandt os. 

- Agatha Rivera: hvis Barbara er den smukkeste, er Agatha klart den mest passionerede, jeg nogensinde har elsket med. Ildrødt hår mod de vildeste blå øjne. Agatha kan møde dig i ingenting. Eller i en stram rød fløjlskjole eller et ultra-tjekket business suit. Agatha kan alt og bestemmer gerne, og lad hende bestemme - du får en af de største oplevelser i dit liv ved at lade det ske.

- Jessica Serrano: oftest vender man sig til tapetet.  For sådan ser det ud, og sådan har det altid været. Jessica har været med næsten lige så længe som jeg selv. Men det er dybt uretfærdigt og meget farligt, hvis Jessica ender med at være et med tapetet, blot fordi hun har været med så længe. Hun er uforandret ultrakøn og en kæmpe gave til alle os, der holder af dejlige og smukke kvinder med stor appetit på god sex. 

- Vicky Basno: Det mest hjertesmeltende smil og den smukkeste bagdel, jeg har været sammen med. Og det gælder også her, hvor hun længe efter første gang har passeret de 30. Første gang var hun vel kun 23. Som Jessica skal man passe på med at vende sig til, at Vicky bare er her. Eller vender tilbage. En dag er det slut selv med Vicky. Tro mig, der vil flyde tårer og masser af hjerte  Vickys vej.

Og så alle de andre: vidunderligt søde polske Emily, som startede på Amagerbrogade og ser  ud til at være tilbage (man ved aldrig lige helt med Emily), formidable franske Jessy. Og dejlige Natalia i Hvidovre, som jeg desværre kun har mødt en enkelt gang.

Men i virkeligheden er min største bekymring lige nu ikke mit eget valg mellem alle legenderne. Men at vi overser de næste superstjerner.

Mit eget bud er Sonya. Men det har jeg skrevet om andet steds.

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet

Super indlæg! Har også selv haft mange gode stunder med Sweet Cecilia og Eva L. :rolleyes:

Ikke for at være nederen, men burde dette ikke ligge under hyggesnak? Der er vel ikke så meget anmeldelse over det som så? :) Men mere bare en opsummering over de søde kvinder du igennem tiderne har besøgt.

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 23 timer siden:

Ikke for at være nederen, men burde dette ikke ligge under hyggesnak? Der er vel ikke så meget anmeldelse over det som så? 

Tak for det positive feedback. Rent teknisk er mit indlæg vel det, som franskmændene kalder en critique collectif, dvs. en sammenfattende anmeldelse af flere begivenheder/film/bøger etc.
Eller som her hos os: flere GP’ere. 

Og sidstnævnte, en kollektiv anmeldelse af flere GPere, er der mange af på EG under anmeldelser. 

Min egen bekymring ved at bringe så mange store navne i spil i samme anmeldelse er ikke formen. Men at jeg kommer til at sammenligne eller sidestille ellers enestående oplevelser og helt unikke kvinder, som i øvrigt ikke bør sammenlignes med nogen eller noget andet. 

Men jeg var bare et øjeblik fascineret af udbuddets umådelige rigdom. Og selvfølgelig genkendelsens glæde. 

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet

Er Barbara smile virkelig så smuk som du siger?! 

Jeg har læste flere anmeldelser af hende der lydt ret godt! Men når jeg kigger på hendes profil, så få jeg aldrig en motivation til at kontakte hende, der hendes billeder viser ikke så meget skønt eller noget der er meget spændende?

Eller, er hun en af dem der er meget smukkere end hvad hendes profile viser?

Jeg har besøgt Jessica flere gang. Vil du sige at hun er smukkere end Jessica? Hvordan ville du sammenligne de to til hinanden?

Mange tak på forhånd 

Skrevet
  • Author
Mndbig skrev, for 13 timer siden:

Er Barbara smile virkelig så smuk som du siger?! 

Jeg har læste flere anmeldelser af hende der lydt ret godt! Men når jeg kigger på hendes profil, så få jeg aldrig en motivation til at kontakte hende, der hendes billeder viser ikke så meget skønt eller noget der er meget spændende?

Eller, er hun en af dem der er meget smukkere end hvad hendes profile viser?

Jeg har besøgt Jessica flere gang. Vil du sige at hun er smukkere end Jessica? Hvordan ville du sammenligne de to til hinanden?

Mange tak på forhånd 

Oh Dear
Jeg ville gerne svare dig præcist, men du beder om netop det, jeg tog forbehold for.

Nemlig sammenligningerne. 

Alle de førstnævnte syv navne er helt unikke i min bog. Som de vidunderligt smukke kvinder og dejlige elskerinder, de hver især er på deres meget forskellige måde.
Jessica mødte jeg helt tilbage fra en af de første gange, hun var i landet - på Amager et sted formentlig i 2017.

Selvfølgelig er hun blevet mere pro med årene, men hun er fortsat så vildt køn. Og så betagende at være sammen med. Og stadig så sindsygt god til sex. Men alt det ved du jo godt.

Jessica har en lethed med sig, som er befriende og vidunderlig, når man kommer forbi og bare trænger til trøst og forkælelse og frihed fra alle krav og denne verdens dårskab.
At opleve, at Jessica er der i netop det øjeblik, hvor man har behov for det, er fantastisk. 

Og lige præcist den lethed og timing deler hun med ovennævnte Sweet Cecilia, Vicky Basno og Eva L. Uden sammenligning i øvrigt. 

Det er anderledes med Barbara. Ud over at være vanvittigt smuk er hun også voldsomt begavet. Misforstå mig ikke. Det er de fire ovennævnte også, men de håndterer det på en anden måde end Barbara.

Barbara ligner her mere Nina og Agatha. At tage en halv time med Barbara er simpelt hen at snyde sig selv for det, der er Barbaras nerve. Hun er en klog  og smuk kvinde med et smukt, men også følsomt sind (og skam få den, der tænke ilde derom), som det på enhver måde er en berigelse at konversere og være sammen med. 
Følsomheden og begavelsen deler hun som sagt med Nina og Agatha (uden sammenligning i øvrigt:-), men Barbara har i alle tilfælde for mig kunnet noget helt specielt: åbne for min egen ungdom med alle drømmene og længslerne - som hun har mødt uden fordomme, men med stor forståelse og empati. 
Det er en gave, jeg vil bære med mig, lige så længe jeg lever.

Og så ved jeg ikke, om alle de mange ord i virkeligheden blev et svar på dit spørgsmål: 
@Mndbig ?

Men i en suppeterning: Hvis dit spørgsmål går på, om du skal besøge Barbara eller ej? Og om det er det værd? 

Er du vimmer? Og tror du fortsat på, at himlen er blå?

Selvfølgelig skal du det! 

Men som alt andet vi er forpligtede på i denne verden: Vær en gentleman. Tro mig, det gør en kæmpe forskel. Også med Barbara.

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet

Hej

Barbera er klart et besøg værd. Hun er køn, serviceorienteret og fin at tale med.

Jeg har således besøgt hende mere end 20 gange over hvad der snart må være 10år (uden hun er blevet voldsom meget ældre ;))

Men at betegne hende som voldsom begavet er nok lige at have de rose-colored-glasses på. For snart 10 år siden fortalte hun mig, at hun havde en uddannelse som beautician.

Med mindre hun har taget en kandidat, Ph.D eller fået en masse kompetencer, så tror jeg at hun er alm. begavet. Min pointe er den, at hun klart er pengene værd, og hun er en go-to, når der ikke er noget nyt og spændende. Men urealistiske lovprisninger kan desværre let anfægte resten af anmeldelsen - som er anbefalingen som jeg deler.

Skrevet

Tak for godt indlæg! Hvem vil du og I andre, der læser med, vurdere give den bedste GFE-oplevelse - altså af de nævnte af trådstarteren?

Skrevet
Peter.Pan skrev, den 3.10.2024 at 19:07:

Tak for godt indlæg! Hvem vil du og I andre, der læser med, vurdere give den bedste GFE-oplevelse - altså af de nævnte af trådstarteren?

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det Lizbeth Love. Eneste udfordring er at det er så intenst og virkeligt at det kan være svært at skelne fiktion fra virkelighed. Og jeg har aldrig set en dårlig anmeldelse af hende. Med både Nina, Jessica og Barbara er det anderledes - der er det købesex. Og det er ikke nødvendigvis dårligere - bare anderledes oplevelse. Der går du derfra med et smil på læben i stedet for at være forelsket. Så det handle om, hvad du søger.

De er alle ualmindeligt smukke og søde. Personligt ville jeg gerne besøge Barbara igen, men rent prismæssigt er hun 50% dyrere end de to andre. Og det gør for mig forskellen.

Skrevet
  • Author
Rust in Peace skrev, for 14 timer siden:

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det Lizbeth Love. Eneste udfordring er at det er så intenst og virkeligt at det kan være svært at skelne fiktion fra virkelighed. 

Ah, var Lizbeth der også? Det overså jeg i givet fald. Og jeg er meget enig i, at hun er en legende helt på linje med de andre, men også med sin helt egen stil og personlighed. 
Det understreger dog blot, hvor super september var. 

GFE? Min egen erfaring er, at det meget handler om at give sig selv tid med gp’eren - og så om gentagelse. Men prøv at læse nogle af deres mange anmeldelser @peter pan med udgangspunkt i dine egne præferencer. Som @Rust in Peace også skriver, handler det meget om, hvad du selv søger.

Og de nævnte 7-8 kvinder er vitterligt meget forskellige. Det eneste, der i virkeligheden forener dem, er nok, at de er helt usædvanligt dejlige kvinder og yderst behageligt selskab. 

Dog - hvorfor i øvrigt vælge, når man kan svælge?
Det var som sagt super-september. :)

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet
Twain skrev, den 5.10.2024 at 12:26:

Dog - hvorfor i øvrigt vælge, når man kan svælge?

Tak for den dejligt dekadente læresætning!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.