Heine 1644 Skrevet 1. Marts, 2014 http://www.hegnar.no/okonomi/article758082.ece Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Marts, 2014 Vi må kræve new zealnadske tilstande herhjeme :!: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 1. Marts, 2014 Det er derfor jeg anbefaler pigerne at holde sig fra steder hvor der er mænd bag. Jeg har endnu til gode at møde en mand der kunne styre sig når de har med nøgne piger og lette penge at gøre... tror helt seriøst der ryger en pakning oven i hovedet på dem når hjerne skal arbejde på højtryk med hele to punkter der optager så meget lagerplads i deres hjerne... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 1. Marts, 2014 Det er derfor jeg anbefaler pigerne at holde sig fra steder hvor der er mænd bag. Jeg har endnu til gode at møde en mand der kunne styre sig når de har med nøgne piger og lette penge at gøre... tror helt seriøst der ryger en pakning oven i hovedet på dem når hjerne skal arbejde på højtryk med hele to punkter der optager så meget lagerplads i deres hjerne... Øørrkkk... Roflamo.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 1. Marts, 2014 Det er derfor jeg anbefaler pigerne at holde sig fra steder hvor der er mænd bag. Jeg har endnu til gode at møde en mand der kunne styre sig når de har med nøgne piger og lette penge at gøre... tror helt seriøst der ryger en pakning oven i hovedet på dem når hjerne skal arbejde på højtryk med hele to punkter der optager så meget lagerplads i deres hjerne... Her kan jeg ikke nøjes med en Like- Knap *LLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 1. Marts, 2014 Egentlig utroligt der ikke er kommet mere debat i den her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 1. Marts, 2014 Jeg har endnu til gode at møde en mand der kunne styre sig når de har med nøgne piger og lette penge at gøre... tror helt seriøst der ryger en pakning oven i hovedet på dem når hjerne skal arbejde på højtryk med hele to punkter der optager så meget lagerplads i deres hjerne... Sisse - hvordan kan du holde ud at sælge sex til de mænd du ser på med de øjne, ovenstående er sgu da i mine øjne så mandsforagtende at man må tro at du slår mindst ti knuder på dig selv for at kunne være sammen med en mand selv når du får penge for det. Hvis en sexkunde her på forum gav udtryk for tilsvarende nedladende og generaliserende holdninger om jer kvinder så ville helvede bryde løs og i ville stå i kø for at proklamere at sådan en stodder ville i ikke byde velkommen på jeres lagener. Ligesom i ikke bryder jer om besøg af kunder der ikke respekterer jer ( enkelte skribenter her på EG , og mænd af anden etnisk herkomst f. eks.), vil vi nok heller ikke så gerne sexe med en pige som vi må forvente inde bag de indladende attituder og smil egentlig foragter os. Hvad med lige at vise os den samme respekt som i gerne vil vises .. Venligst Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 1. Marts, 2014 (edited) Sisse - hvordan kan du holde ud at sælge sex til de mænd du ser på med de øjne, ovenstående er sgu da i mine øjne så mandsforagtende at man må tro at du slår mindst ti knuder på dig selv for at kunne være sammen med en mand selv når du får penge for det. Hvis en sexkunde her på forum gav udtryk for tilsvarende nedladende og generaliserende holdninger om jer kvinder så ville helvede bryde løs og i ville stå i kø for at proklamere at sådan en stodder ville i ikke byde velkommen på jeres lagener. Ligesom i ikke bryder jer om besøg af kunder der ikke respekterer jer ( enkelte skribenter her på EG , og mænd af anden etnisk herkomst f. eks.), vil vi nok heller ikke så gerne sexe med en pige som vi må forvente inde bag de indladende attituder og smil egentlig foragter os. Hvad med lige at vise os den samme respekt som i gerne vil vises .. Venligst Spunsen/Bundstokken Læser du indlæggene som fanden læser bibelen, Sisses indlæg var rettet mod de steder som pigerne arbejdede for, hvor der var mænd bag som ruffere og alfonser, men kvinderne bag er nok ikke et hak bedre. Venligst landsbytossen -uden smartphone Redigeret 1. Marts, 2014 af BigDick 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 1. Marts, 2014 Sisse - hvordan kan du holde ud at sælge sex til de mænd du ser på med de øjne, ovenstående er sgu da i mine øjne så mandsforagtende at man må tro at du slår mindst ti knuder på dig selv for at kunne være sammen med en mand selv når du får penge for det. Hvis en sexkunde her på forum gav udtryk for tilsvarende nedladende og generaliserende holdninger om jer kvinder så ville helvede bryde løs og i ville stå i kø for at proklamere at sådan en stodder ville i ikke byde velkommen på jeres lagener. Ligesom i ikke bryder jer om besøg af kunder der ikke respekterer jer ( enkelte skribenter her på EG , og mænd af anden etnisk herkomst f. eks.), vil vi nok heller ikke så gerne sexe med en pige som vi må forvente inde bag de indladende attituder og smil egentlig foragter os. Hvad med lige at vise os den samme respekt som i gerne vil vises .. Venligst Spunsen/Bundstokken jamen det er såment meget nemt..... for jeg sælger ikke sex.... jeg sælger tid... tid hvor i sex indgår. Jeg har den dybeste respekt for mine gæster - hvilket de fleste af dem nok også kan nikke genkendende til. Hvad jeg ikke har respekt for er stort set alle de mænd jeg igennem tiden har truffet i denne branche som tjener penge på kundernes besøg.. og hvis de skulle sidde der ude og føle sig trådt på og generaliseret so be it. Som jeg skrev har jeg endnu til gode at møde den mand der kunne styre at omgås nøgne piger og let tjenet penge. Og skal man se sådan helt overordnet på det.. så er der vist så rigeligt ed eksempler igennem historien på at det ikke er noget godt match - der er endda netop udkommet en hel film om emnet for nyligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 1. Marts, 2014 Som jeg skrev har jeg endnu til gode at møde den mand der kunne styre at omgås nøgne piger og let tjenet penge. Og skal man se sådan helt overordnet på det.. så er der vist så rigeligt ed eksempler igennem historien på at det ikke er noget godt match - der er endda netop udkommet en hel film om emnet for nyligt. Det sidste har jeg godt nok aldrig prøvet, men det første Du har fuldstændig ret Sisse, det kan vi ikke styre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg