Rejsenetværk 9674 Skrevet 27. September, 2024 (edited) Jeg har oprettet denne tråd, i anledning af mine egne særdeles ubehagelige oplevelser med nødvendige undersøgelser af Prostata: Hvordan føles det at få den i det bageste hul? Nu kan vi godt sige at jeg er nået til kapitel 2 i min personlige saga på Rigshospitalet. Jeg har som det allerede fremgår af kapitel 1 nu fået konstateret Prostatakræft i et meget tidligt stadie. Af flere mulige løsninger har jeg i samråd med lægen valgt den mest ultimative, men også den hurtigste løsning. Operativ fjernelse af Prostata. Den mest avancerede kirurgi skulle give gode chancer for at jeg helt eller delvist bevarer evnen til, med eller uden hjælp af blå piller at kunne opnå rejsning. Men udløsning i form af sædafgang vil det efterfølgende være slut med. Jeg skal opereres i sidste uge af oktober, og jeg har besluttet at åbne for tegnebogen til køb af sex i ind og måske også udland i tiden op til min operation. Måske det efterfølgende er slut med rigtig at kunne opnå et udbytte af at købe sex. Som I kan konstatere så er jeg ikke en som holder mig tilbage med informationer af meget personlig karakter, og min opfordring i denne tråd udgør måske en udfordring for mange når det kommer til om de vil dele informationer i forum af stærk personlig karakter? Hvis I vil kunne bidrage med egne erfaringer, men ikke ønsker at gøre det af personlige årsager uagtet ens anonymitet i forum så har jeg dyb respekt for det! Men det jeg efterlyser det er andres erfaringer med et sexliv hvor de stadig kan opnå rejsning, men sædafgang er ikke længere mulig. Jeg har læst mig til at du stadig kan opleve klimax som mand uden udløsning? Det som bekymrer mig mest det er en erfaring ofte oplevet i forbindelse med køb af sex, hvor jeg grundet utilstrækkelig rejsning til at kunne gennemføre et samleje. Der har jeg som afslutning i stedet for under samleje, opnået denne i kraft af en virkelig hård oliesvensk til afslutning. Der skal simpelthen hives hårdt i min for at den blive max stiv, og for til sidst at kunne komme ud over min egen mave med hjælp af en kvindes dejlige håndarbejde. Det som jeg frygter mest, det er at jeg ikke længere kan opnå en afslutning i kraft af en hård gang oliesvensk når jeg køber sex. Derfor tror jeg at det vil være en god ide at bruge en sum penge på købesex inden den operation? Jeg er trods alt kun 59 år og jeg har også råd til at gøre det. Muligvis kan jeg se frem til en årrække før jeg dør med et amputeret og et utilfredstillende købesex liv? Hvilke erfaringer har I gjort jer, hvis I vil dele jeres erfaringer i forum? Hvis I ikke vil er det helt ok! Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. September, 2024 af Rejsenetværk 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 474 Skrevet 27. September, 2024 Nu er jeg ikke det hvor du er, men jeg booker ofte en to timers session med pigen velvidende at jeg tit og ofte kun har et skud i bøssen.. Efter den første udløsning når jeg ofte ikke til klimaks i anden omgang. For mig er det stadig fedt at lege, knalde, dyrke oral og alt det gode. Det gøres fedt at have hudkontakt, mærke hendes nydelse (eller i hvert fald illusionen), kysse og fjolle rundt. Jeg udvælger også piger der virker som om de synes legen er sjov, for deres nydelse betyder ret meget for min oplevelse. Jeg har brug for nærheden rent fysisk og den kan jeg nyde til fulde uagtet at jeg ikke får en udløsning. Jeg håber det var hjælpsomt, ellers spørger du bare ind 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 274 Skrevet 27. September, 2024 Held og lykke, Rejse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 27. September, 2024 Det er mest normalt for mig ikke at få udløsning under besøget, og det er ikke så vigtigt for mig. Hvis jeg kan mærke pigens reaktioner, nyde hendes skønhed, duft og følelsen af hendes krop i mine hænder, så kan jeg bare ordne det på egen hånd mens jeg tænker på alt det frække vi har lavet sammen. Du kan prøve at flytte din seksualitet lidt væk fra spidsen af pikken og mere ud i resten af kroppen. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 27. September, 2024 Det her med prostatakræft er et næsten filosofiskt emne. Når den medicinske videnskaben og lysten at til enhver pris leve så længe som muligt, krydser klinger med en af vorest mest fundamentale drifter - knalderiet. Jeg er 11 år ældre end dig Rejse, og jeg har gjort et bevidst valg om at ikke få min prostata undersøgt. Måske har jeg kræft, måske ikke - jeg aner det ikke. Hvorfor dog har jeg gjort det valg? Simpelt hen derfor at langt de fleste som har prostatakræft faktiskt når at dø af noget helt andet, og alle mænd som lever tilstrækkeligt længe får prostatakræft. Det er jo den mest almindelige kræft af alle. Men så snart man får beskeden om at man har kræft så tager den viden over livet - alt handler om det. Og den vej vil jeg ikke gå. Så knalder jeg hellere videre så længe jeg kan, og så viser det sig en dag hvad jeg skal dø af. Jeg har venner med prostatakræft som siger at jeg er dum i hovedet. Og det er jeg måske, men det er jo mit liv og mit valg. Nu er jo du temmelig ung endnu, så jag kan også godt forstå dit valg. Vedrørende udløsning så er jeg enig med Laursen; det er ikke så vigtigt. Jeg kan stadig sprøjte som en rigtig brandmand, men vælger ofte at lade være. For mig er selve udløsningen det mest uinteressante i hele forestillingen. Men evnen at få rejsning betyder modsat rigtigt meget for mig. Måske en paradoks, men alligevel vigtigt nok for mig for at holde mig fra undersøgelser af prostata. Det hjælper måske ikke dig at vide at vi er nogle stykker som prioriterer andet end at sprøjte? På den anden side er omprioritering måske noget man kan lære? I hvert fald håber jeg det går godt for dig og at operationen giver et godt resultat. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1190 Skrevet 27. September, 2024 Kære rejse, tak for din ærlighed, det sætter jeg ihvertfald stor pris på Jeg hører meget gerne om dit forløb og de erfaringer du gør dig - både før og efter operationen! Til alle øvrige der følger med her - hvis i ikke ønsker at skrive om jeres erfaringer af frygt for udskamning eller lignende - så send en privat besked til rejsenetværk! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 27. September, 2024 (edited) Tak Bananas Bananas skrev, 1 time siden: Vedrørende udløsning så er jeg enig med Laursen; det er ikke så vigtigt. Jeg kan stadig sprøjte som en rigtig brandmand, men vælger ofte at lade være. For mig er selve udløsningen det mest uinteressante i hele forestillingen. Men evnen at få rejsning betyder modsat rigtigt meget for mig. Måske en paradoks, men alligevel vigtigt nok for mig for at holde mig fra undersøgelser af prostata. Det hjælper måske ikke dig at vide at vi er nogle stykker som prioriterer andet end at sprøjte? På den anden side er omprioritering måske noget man kan lære? I hvert fald håber jeg det går godt for dig og at operationen giver et godt resultat. Nu forholder det sig faktisk sådan, og det er også gået igen gennem tiden i mine anmeldelser. At jeg har et meget overfladisk forhold til den service jeg køber, når jeg køber sex. Behovet for et emotionelt udbytte af oplevelsen stikker ikke særligt dybt hos mig. Det som jeg nyder, det er det visuelle indtryk af en smuk ung kvinde meget meget yngre end jeg selv. Nærheden og nærkontakten den tid det varer. Her har hendes håndværksmæssige udførelse høj prioritet hos mig. Og taget mine egne begrænsede evner til at præstere i betragtning, så er det kvindens fortjeneste og ikke min hver gang det lykkes for mig i en eller anden form at opnå en endelig fysisk forløsning. Derfor er jeg ked af at jeg om meget snart ikke længere vil kunne opnå en forløsning, i form af en hård oliesvensk når alt andet det ellers glipper. Men når det er skrevet, så tror jeg at jeg nemmere vil kunne undvære sex end så mange andre i min situation. Qua at jeg ikke som sådan savner den dimension i den kommercielle seksuelle transaktion, som så mange andre vægter i samværet med en glædespige den afmålte tid de har betalt for. Jeg har helt klart en brist i kraft af at jeg aldrig har været, og at jeg er ikke i stand at blive forelsket. Da den eneste sex jeg nogensinde har fået det er sex som jeg har betalt for, så tror jeg også at jeg bedre end så mange andre vil kunne leve uden at købe sex. Men jeg har 4 uger endnu hvor jeg stadig kan få udløsning med en hård oliesvensk, og den oplevelse må jeg se at få købt mig til inden at det snart er for sent. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. September, 2024 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1190 Skrevet 27. September, 2024 Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden: Men jeg har 4 uger endnu hvor jeg stadig kan få udløsning med en hård oliesvensk, og den oplevelse må jeg se at få købt mig til inden at det snart er for sent. Bare giv den gas, rejse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 27. September, 2024 Needy skrev, for 20 minutter siden: Til alle øvrige der følger med her - hvis i ikke ønsker at skrive om jeres erfaringer af frygt for udskamning eller lignende - så send en privat besked til rejsenetværk! Pænt af dig Needy og alle er velkommen til at sende mig en pb, men de behøver ikke at gøre det. Jeg vil faktisk hellere have de erfaringer med her i forum som andre har gjort sig, hvis de vil dele dem i forum. Så kan alle jo læse med og få glæde af det, hvis de kan bruge det de læser til noget. Venlig hilsen Rejenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 707 Skrevet 27. September, 2024 Der findes en rigtig god gruppe på FB: https://www.facebook.com/groups/dupddk/ der kan du få svar på alle spørgsmål af ligesindede. Jeg har selv været der for 5 år siden. Jeg vil håbe/tro, at du kan får det der hedder en nervebesparende operation!! Nerverne der går gennem prostata er dem der også medvirker til rejsning. uden dem, så har du en medister hængende !!!! Du er meget velkommen til at skrive og du kan også få et nummer (ikke herinde), hvis du føler for det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
random user 27 Skrevet 27. September, 2024 Der er lige to ting, der skal holdes adskilt: Sædafgang og udløsning er to forskellige ting. Man kan sagtens få udløsning uden sædafgang. Sådan er det f.eks i tantra. Jeg er jævnaldrende med Bananas, og for mig er det ikke altid, at jeg får udløsning. Men som hos Laursen er samværet alligevel vigitgt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1160 Skrevet 27. September, 2024 Jeg er 66 år og jeg nyder kvinder, dufte, berøringer, smag, samtaler, sved, safter, hår, kys. Massage, favntag, hudkontakt, ophidselse, rejsning, liderlighed og jeg kunne blive ved, men jeg nyder udløsningen mest. Det er kulminationen, toppunktet. Det er en fin og dejlig oplevelse at være sammen med en skøn kvinde uanset udløsning, som jeg får 2 ud af 3 gange, men det er bare den bedste afslutning for mig og jeg synes pigerne der kan hjælpe mig til det er en gave - omend den er betalt. Får jeg ikke udløsning er det ikke pigernes skyld eller problem, bare de har gjort en indsats, som man kunne forvente. Det er ok og dejligt også. @Rejsenetværk, du får det bedst mulige ud af situationen. Mere kan du ikke gøre og god vind med det. Der er også et godt liv efter operation. Det handler om at finde ud af at nyde det man kan 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 27. September, 2024 Slowman skrev, for 18 minutter siden: @Rejsenetværk, du får det bedst mulige ud af situationen. Mere kan du ikke gøre og god vind med det. Der er også et godt liv efter operation. Det handler om at finde ud af at nyde det man kan Ja det er også det jeg håber på! Og går det ikke, så bliver det i grunden ikke så stor en omvæltning for mig som det vil kunne være for de fleste. I modsætning til folk flest har jeg aldrig som sådan haft et sexliv. Fordi jeg ikke kan score kvinder, og derfor ikke får anden sex end den jeg betaler for. Der har tidligere gået måneder, halve og hele år uden at jeg har købt sex fordi jeg ikke kan forliges med rammen om oplevelsen, sådan som du kan opnå den i Danmark når du køber sex. Jeg derfor i stedet af og til har rejst alene eller sammen med andre for at gå på FKK klub i Tyskland. Derfor vil jeg muligvis nemmere kunne vænne mig til et liv uden sex, hvis det ender sådan - vi får se. Sker det kan der blive 20 - 30 kg mere om året til andre halvdyre fornøjelser, så som gourmet, kultur og koncerter i ind og udland når jeg kan få gode venners gode selskab til det. Jeg har mere ondt af de mænd som lever i et ægteskab, er i forhold og på anden vis er vant til at sex er en selvfølgelig og en fungerende del af deres hverdag. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1160 Skrevet 27. September, 2024 Rejsenetværk skrev, for 12 minutter siden: Ja det er også det jeg håber på! Og går det ikke, så bliver det i grunden ikke så stor en omvæltning for mig som det vil kunne være for de fleste Jeg er nok heller ikke så bekymret for hvis det slutter en dag. Min kone og jeg havde et skønt liv med det hele indtil hun blev syg for 15 år siden. Så havde jeg 14 år i cølibat og havde det jo faktisk fint og vi holdt sammen og fik det bedste ud af det. For et halvt års tid siden tænkte jeg at jeg nok havde lidt til gode mht kvinder. Jeg kunne godt score, men havde ikke gjort det efter vi blev kærester/gift, så det var få kvinder jeg havde “kendt”. Det har jeg så taget lidt revanche på, på mine gamle dage, men ved jo godt at det også får en ende og det er ok. Der er stadig gode venner, dejlige børn og børnebørn, vin og så har jeg et par rigtig gode hobbies, der også fylder meget. Jeg kan ikke klage, bare nyde. Sikker på du finder en god vej, med gode oplevelser. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 28. September, 2024 God bedring Rejse, og tak for at dele 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 8. November, 2024 Råd om inkontinens produkter? Nu er jeg nået så vidt at jeg har fået udført en succesfuld operation for Prostatakræft hvor jeg har fået fjernet min Prostata. Emner som min nervebevarende operation, chancen for at det helt eller delvis kan redde min potens er taget op til nu af mig. Nu er jeg nået så langt at 8 dages smertehelvede med kateter og stomi pose er udholdt og overstået. 1 døgns indlæggelse og resten af tiden alene hjemme, jeg ønsker det ikke for nogen. Det er ingen kritik af Rigshospitalet, det er byens dyreste hotel og man kan ikke ligge der en dag længere end der er fagligt belæg for. Det forstår jeg godt! Det gik også godt dag 1 jeg blev udskrevet, men det gjorde det ikke resten af ugen. Jeg vidste godt at det ville blive 8 hårde dage, men så forfærdeligt som det var havde jeg aldrig troet det ville blive. Det var vanvittigt smertefuldt at besørge med et kateter i urinrøret når du skulle både stort og småt, og med alt det tøj af og på. Var fristet til at rykke direkte til Diakonissestiftelsen, men blev afskrækket af prisen: Aflastningsophold https://www.diakonissestiftelsen.dk/aeldrepleje/private-aflastningspladser/ Nu fortryder jeg at jeg ikke valgte at bruge de mellem 28000 kr og 40000 kr som det ville have kostet, men jeg overlevede og har nu sparet de penge. Har fået fjernet katetret og blev sendt velfornynet hjem med bleer: ABENA Man https://helseogpleje.dk/products/abri-man-formula-1?srsltid=AfmBOopKv71FvwpfpWMzwA-VxXqdZ3KLWpGdBufE7MYLRd9jJ1SY9is7 Alene mængden og beskeden om at jeg kan hente flere når de slipper op, kan godt gøre mig bekymret for hvor længe jeg mon vil få behovet? Nu skal jeg i et genoptræningsforløb med bækkenbundøvelser hos kommunen, håber at det kan afkorte tiden som Inkontinent? Alt dette får mig til at fokusere på mulige vaskbare alternativer til at gå med ble? Så som! Inkontinens underbukser til mænd https://dryandcool.dk/shop/inkontinens-underbukser-til-maend-6c1.html Prisen er sådan lidt underordnet for 10 - 20 stk bare det er det bedste af det bedste jeg køber. Nogle anbefalinger? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg