JenniferRomantica 18222 Skrevet 30. September, 2024 Skulle liiiige til at skrive herinde at jeg efterhånden følte mig helt udenfor fordi uanset hvor meget jeg skrev om tossen så fik jeg bare ikke flere mails.. Tjekkede mailen inden og der var sku bid.. Det er sku morsomt.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 30. September, 2024 Jeg ligger flad af grin her!!!! Kylle Hansine??? Hvad bliver det næste - Søren Banjomus?? Jeg er i Næstved - Come and geeeet me - Muahaaa! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 1. Oktober, 2024 JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden: jeg efterhånden følte mig helt udenfor Ejjj jeg troede jeg var specielt udvalgt til at få personlig hilsen fra “hende”.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 1. Oktober, 2024 CamillaHusmor skrev, for 1 minut siden: Ejjj jeg troede jeg var specielt udvalgt til at få personlig hilsen fra “hende”.. Nejnej jeg fik skam også en mere.. "Mine grin skulle nok forstumme"yadayada.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 1. Oktober, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Mine grin skulle nok forstumme"yadayada Jeg er bare fed… Tænk sig, jeg var slet ikke klar over at jeg var overvægtig men det var første gang han skrev mere end to ord, så det var flot. Redigeret 1. Oktober, 2024 af CamillaHusmor 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 1. Oktober, 2024 CamillaHusmor skrev, for 11 minutter siden: Jeg er bare fed… Tænk sig, jeg var slet ikke klar over at jeg var overvægtig men det var første gang han skrev mere end to ord, så det var flot. Det lidt som når folk siger til mig "du godt nok lav".. Sådan lidt "no shit sherlock.. Måske det er derfor min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.?".. Som om jeg ikke hele mit liv har klatret op til øverste hylde.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 1. Oktober, 2024 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.? Eller måske som højdespringer Ja det kan komme bag på folk at man godt ved hvordan man selv ser ud.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 686 Skrevet 1. Oktober, 2024 (edited) Nu blev jeg jaloux. Mig skrev hun/ han overhovedet ikke mere efter jeg er blev blokeret. *Sniff sniff* Redigeret 1. Oktober, 2024 af cowgirl.90 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 1. Oktober, 2024 cowgirl.90 skrev, for 6 minutter siden: Nu blev jeg jaloux. Mig skrev hun/ han overhovedet ikke mere efter jeg er blev blokeret. *Sniff sniff* Du skal nok komme ind i varmen igen, op på hesten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 1. Oktober, 2024 (edited) cowgirl.90 skrev, for 8 timer siden: Nu blev jeg jaloux. Mig skrev hun/ han overhovedet ikke mere efter jeg er blev blokeret. *Sniff sniff* Det er sgu da også tarveligt! Nu mobber han/hun også! Det er sgu rimeligt inkompetent - jeg troede han/hun var en master-stalker og så begynder han/hun sgu og holde folk uden for! Det er slet slet ikke i orden - totalt dårlig stil altså! Nu må han/hun se at komme ind i kampen - det skal være ens for ALLE GP'ere - eller SLET INGEN !! Redigeret 1. Oktober, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8102 Skrevet 2. Oktober, 2024 Gad vide om man kan få mails fra ham hvis man opgiver en mailadresse? Eller er det kun GP'ere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 2. Oktober, 2024 Bear skrev, for 36 minutter siden: Gad vide om man kan få mails fra ham hvis man opgiver en mailadresse? Eller er det kun GP'ere? Du kan da prøve T Petersen er vist til lidt af hvert - garanteret pisse horny - men vil ikke indrømme det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8102 Skrevet 3. Oktober, 2024 Needy skrev, for 20 timer siden: Du kan da prøve T Petersen er vist til lidt af hvert - garanteret pisse horny - men vil ikke indrømme det! Her tænkte jeg så at opgive en mailadresse til politiet, men det er sgu nok imod reglerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Usædvanlige 25 Skrevet 18. November, 2024 Kære alle GP´ere Det er da helt utroligt hvad I skal finde jer i. Jeg håber ikke, I tager sådan et fjols alt for seriøst. Personligt bliver jeg ret forarget over den type mennesker, for det er idioter som ham, der sætter os alle i dårligt lys. Og der er rent faktisk en del af os mænd, der kan finde ud af at opføre os ordentligt, og også behandle kvinder med respekt. Alle kvinder. Just saying... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 14. December, 2024 JenniferRomantica skrev, den 1.10.2024 at 08:05: Det lidt som når folk siger til mig "du godt nok lav".. Sådan lidt "no shit sherlock.. Måske det er derfor min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.?".. Som om jeg ikke hele mit liv har klatret op til øverste hylde.. Den måde du håndterer kugler, ville ellers være en fantastisk træning til Basketball - Og ja, føler med dig - Begyndte at spille Baskeball, da BK Amager blev startet, sammen med en klassekammerat og hans lillebror. Problemet var bare efter 2 år så var alle på holdet vokset mig over hovedet. Men i det mindste vandt vi så et Danmarksmesterskab med mig på sidelinien /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigermissen00 36 Skrevet 17. December, 2025 (edited) Sendte forkert Redigeret 17. December, 2025 af Tigermissen00 Forkert sendt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigermissen00 36 Skrevet 28. Januar Jeg ved hvem T. Petersen er med 100 % sikkerhed. Han kom nemlig til at lave en fejl som han ikke selv er bekendt med. Han er selvfølgelig politianmeldt og vi venter på de har kigget alle dokumenter/beviser igennem God aften 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 144 Skrevet 29. Januar Hvor skønt - han er så irriterende og truende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigermissen00 36 Skrevet lørdag klokken 19:00 Han har ikke flere kanaler at kontakte mig på mere, jeg har blokeret ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg