Hop til indhold
cowgirl.90

Hate mails T Petersen

Recommended Posts

Jeg ligger flad af grin her!!!!

Kylle Hansine??? :lol:

Hvad bliver det næste - Søren Banjomus?? :lol:

Jeg er i Næstved - Come and geeeet me - Muahaaa!:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

jeg efterhånden følte mig helt udenfor

Ejjj jeg troede jeg var specielt udvalgt til at få personlig hilsen fra “hende”.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Mine grin skulle nok forstumme"yadayada:lol:

Jeg er bare fed… :rolleyes: 

Tænk sig, jeg var slet ikke klar over at jeg var overvægtig :lol: men det var første gang han skrev mere end to ord, så det var flot. 

Redigeret af CamillaHusmor

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er bare fed… :rolleyes: 

Tænk sig, jeg var slet ikke klar over at jeg var overvægtig :lol: men det var første gang han skrev mere end to ord, så det var flot. 

Det lidt som når folk siger til mig "du godt nok lav".. Sådan lidt "no shit sherlock.. Måske det er derfor min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.?":rolleyes::lol:.. Som om jeg ikke hele mit liv har klatret op til øverste hylde:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.?

Eller måske som højdespringer :lol: Ja det kan komme bag på folk at man godt ved hvordan man selv ser ud.;).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu blev jeg jaloux. Mig skrev hun/ han overhovedet ikke mere efter jeg er blev blokeret. *Sniff sniff*

Redigeret af cowgirl.90

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, for 6 minutter siden:

Nu blev jeg jaloux. Mig skrev hun/ han overhovedet ikke mere efter jeg er blev blokeret. *Sniff sniff*

Du skal nok komme ind i varmen igen, op på hesten :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, for 8 timer siden:

Det er sgu da også tarveligt! Nu mobber han/hun også! :blink:

Det er sgu rimeligt inkompetent - jeg troede han/hun var en master-stalker og så begynder han/hun sgu og holde folk uden for!

Det er slet slet ikke i orden - totalt dårlig stil altså! :lol:

Nu må han/hun se at komme ind i kampen - det skal være ens for ALLE GP'ere - eller SLET INGEN !! :huh:

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide om man kan få mails fra ham hvis man opgiver en mailadresse? Eller er det kun GP'ere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 36 minutter siden:

Gad vide om man kan få mails fra ham hvis man opgiver en mailadresse? Eller er det kun GP'ere?

Du kan da prøve :)

T Petersen er vist til lidt af hvert - garanteret pisse horny - men vil ikke indrømme det! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 20 timer siden:

Du kan da prøve :)

T Petersen er vist til lidt af hvert - garanteret pisse horny - men vil ikke indrømme det! :lol:

Her tænkte jeg så at opgive en mailadresse til politiet, men det er sgu nok imod reglerne :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle GP´ere 

Det er da helt utroligt hvad I skal finde jer i. Jeg håber ikke, I tager sådan et fjols alt for seriøst. 

Personligt bliver jeg ret forarget over den type mennesker, for det er idioter som ham, der sætter os alle i dårligt lys. Og der er rent faktisk en del af os mænd, der kan finde ud af at opføre os ordentligt, og også behandle kvinder med respekt. Alle kvinder. 

Just saying... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 1.10.2024 at 08:05:

Det lidt som når folk siger til mig "du godt nok lav".. Sådan lidt "no shit sherlock.. Måske det er derfor min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.?":rolleyes::lol:.. Som om jeg ikke hele mit liv har klatret op til øverste hylde:lol:.. 

Den måde du håndterer kugler, ville ellers være en fantastisk træning til Basketball - Og ja, føler med dig - Begyndte at spille Baskeball, da BK Amager blev startet, sammen med en klassekammerat og hans lillebror. Problemet var bare efter 2 år så var alle på holdet vokset mig over hovedet. Men i det mindste vandt vi så et Danmarksmesterskab med mig på sidelinien :D

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved hvem T. Petersen er med 100 % sikkerhed. Han kom nemlig til at lave en fejl som han ikke selv er bekendt med. 

Han er selvfølgelig politianmeldt og vi venter på de har kigget alle dokumenter/beviser igennem 

God aften :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...