Hop til indhold

Hate mails T Petersen

Featured Replies

Skrevet

Skulle liiiige til at skrive herinde at jeg efterhånden følte mig helt udenfor fordi uanset hvor meget jeg skrev om tossen så fik jeg bare ikke flere mails.. Tjekkede mailen inden og der var sku bid:lol:..

Screenshot_20240930_203433_com.android.chrome.thumb.jpg.7f98b5ad84ba55e16d1c12647ed4d745.jpg

Det er sku morsomt:lol:.. 

• Svar 67
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tigermissen00
    Tigermissen00

Jeg ved hvem T. Petersen er med 100 % sikkerhed. Han kom nemlig til at lave en fejl som han ikke selv er bekendt med.  Han er selvfølgelig politianmeldt og vi venter på de har kigget alle dokumen

• Idioten skriver til alle nye.. Blokere lortet.

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Same.. Nu det 10 år snart han har skrevet til mig og der er endnu ikke sket noget..  Jeg rapporterer dog mailsne så de kan tjekke de seneste mails igennem og få sig et godt grin derinde hvor de t

Postede billeder

Skrevet

Jeg ligger flad af grin her!!!!

Kylle Hansine??? :lol:

Hvad bliver det næste - Søren Banjomus?? :lol:

Jeg er i Næstved - Come and geeeet me - Muahaaa!:ph34r:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

jeg efterhånden følte mig helt udenfor

Ejjj jeg troede jeg var specielt udvalgt til at få personlig hilsen fra “hende”.. :D

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 1 minut siden:

Ejjj jeg troede jeg var specielt udvalgt til at få personlig hilsen fra “hende”.. :D

Nejnej jeg fik skam også en mere:P.. 

"Mine grin skulle nok forstumme"yadayada:lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Mine grin skulle nok forstumme"yadayada:lol:

Jeg er bare fed… :rolleyes: 

Tænk sig, jeg var slet ikke klar over at jeg var overvægtig :lol: men det var første gang han skrev mere end to ord, så det var flot. 

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er bare fed… :rolleyes: 

Tænk sig, jeg var slet ikke klar over at jeg var overvægtig :lol: men det var første gang han skrev mere end to ord, så det var flot. 

Det lidt som når folk siger til mig "du godt nok lav".. Sådan lidt "no shit sherlock.. Måske det er derfor min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.?":rolleyes::lol:.. Som om jeg ikke hele mit liv har klatret op til øverste hylde:lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.?

Eller måske som højdespringer :lol: Ja det kan komme bag på folk at man godt ved hvordan man selv ser ud.;).

Skrevet
  • Author

Nu blev jeg jaloux. Mig skrev hun/ han overhovedet ikke mere efter jeg er blev blokeret. *Sniff sniff*

Redigeret af cowgirl.90

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 6 minutter siden:

Nu blev jeg jaloux. Mig skrev hun/ han overhovedet ikke mere efter jeg er blev blokeret. *Sniff sniff*

Du skal nok komme ind i varmen igen, op på hesten :P

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 8 timer siden:

Det er sgu da også tarveligt! Nu mobber han/hun også! :blink:

Det er sgu rimeligt inkompetent - jeg troede han/hun var en master-stalker og så begynder han/hun sgu og holde folk uden for!

Det er slet slet ikke i orden - totalt dårlig stil altså! :lol:

Nu må han/hun se at komme ind i kampen - det skal være ens for ALLE GP'ere - eller SLET INGEN !! :huh:

Redigeret af Needy

Skrevet

Gad vide om man kan få mails fra ham hvis man opgiver en mailadresse? Eller er det kun GP'ere?

Skrevet
Bear skrev, for 36 minutter siden:

Gad vide om man kan få mails fra ham hvis man opgiver en mailadresse? Eller er det kun GP'ere?

Du kan da prøve :)

T Petersen er vist til lidt af hvert - garanteret pisse horny - men vil ikke indrømme det! :lol:

Skrevet
Needy skrev, for 20 timer siden:

Du kan da prøve :)

T Petersen er vist til lidt af hvert - garanteret pisse horny - men vil ikke indrømme det! :lol:

Her tænkte jeg så at opgive en mailadresse til politiet, men det er sgu nok imod reglerne :D 

• 1 month later...
Skrevet

Kære alle GP´ere 

Det er da helt utroligt hvad I skal finde jer i. Jeg håber ikke, I tager sådan et fjols alt for seriøst. 

Personligt bliver jeg ret forarget over den type mennesker, for det er idioter som ham, der sætter os alle i dårligt lys. Og der er rent faktisk en del af os mænd, der kan finde ud af at opføre os ordentligt, og også behandle kvinder med respekt. Alle kvinder. 

Just saying... :)

• 4 weeks later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 1.10.2024 at 08:05:

Det lidt som når folk siger til mig "du godt nok lav".. Sådan lidt "no shit sherlock.. Måske det er derfor min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart.?":rolleyes::lol:.. Som om jeg ikke hele mit liv har klatret op til øverste hylde:lol:.. 

Den måde du håndterer kugler, ville ellers være en fantastisk træning til Basketball - Og ja, føler med dig - Begyndte at spille Baskeball, da BK Amager blev startet, sammen med en klassekammerat og hans lillebror. Problemet var bare efter 2 år så var alle på holdet vokset mig over hovedet. Men i det mindste vandt vi så et Danmarksmesterskab med mig på sidelinien :D

/Francois

• 1 year later...
  • 1 month later...
Skrevet

Jeg ved hvem T. Petersen er med 100 % sikkerhed. Han kom nemlig til at lave en fejl som han ikke selv er bekendt med. 

Han er selvfølgelig politianmeldt og vi venter på de har kigget alle dokumenter/beviser igennem 

God aften :ph34r:

Skrevet

Hvor skønt - han er så irriterende og truende. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.