cowgirl.90 686 Skrevet 26. September, 2024 Hej med jer GP,er. Vil bare høre om i har erfaring med en T Petersen. Han læser helt sikker med. Den enste sted hvor han kunne få min mail var her på Eroguid. Er da mere som blev genert på den måde fra en med en aven T Petersen? Kunne være interessant at vide i hvilke form og intensitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 26. September, 2024 @cowgirl.90 har sendt dig en PM. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 26. September, 2024 Idioten skriver til alle nye.. Blokere lortet. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 701 Skrevet 26. September, 2024 CamillaHusmor skrev, for 5 minutter siden: Idioten skriver til alle nye.. Blokere lortet. Sådan en klov, Admin skal han ikke i køleboks ??? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 26. September, 2024 Servciesboy skrev, for 22 minutter siden: Sådan en klov, Admin skal han ikke i køleboks ??? Tænker at han havde været udelukket for længst, hvis admin kendte hans profilnavn... Er der ikke en driftig tøs, der kan få det lokket ud af ham? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 26. September, 2024 Servciesboy skrev, for 24 minutter siden: Sådan en klov, Admin skal han ikke i køleboks ??? Han skulle hænges op i bollerne sku han og få en saks i hånden! Præcis den samme type som troller rundt på FaceBook! HVOR ER MODS NÅR MAN SKAL BRUGE DEM! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 723 Skrevet 26. September, 2024 Oppe i højre hjørne af alle indlæg er der en knap der hedder: Rapporter indlæg. Det virker som regel , men at I skriver herinde med opfordring til moderatorerne er ikke effektivt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2338 Skrevet 26. September, 2024 (edited) Nu puster jeg helt sikkert til ilden, og får mere kreative mails fra ham de næste dage igen - men vi har ham vist alle (GP’ere altså) i mail indbakken. Han skifter løbende mailadresse, men det bedste du kan gøre er at ignorere ham flere har forsøgt at få ham til at klappe i uden held… det nytter desværre ikke at gå ind i en dialog med ham, det er umuligt at trænge igennem. Redigeret 26. September, 2024 af SweetKisses 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2338 Skrevet 27. September, 2024 … når ja, hun* jeg er lige blevet rettet i en ny mail 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 27. September, 2024 SweetKisses skrev, for 19 minutter siden: … når ja, hun* jeg er lige blevet rettet i en ny mail Det er ikke en kvinde om han så påstår det eller ej.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2338 Skrevet 27. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden: Det er ikke en kvinde om han så påstår det eller ej.. Jeg er for længst stoppet med at tro på hva “den” siger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 27. September, 2024 SweetKisses skrev, for 8 minutter siden: Jeg er for længst stoppet med at tro på hva “den” siger Same.. Nu det 10 år snart han har skrevet til mig og der er endnu ikke sket noget.. Jeg rapporterer dog mailsne så de kan tjekke de seneste mails igennem og få sig et godt grin derinde hvor de tjekker.. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 124 Skrevet 27. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 44 minutter siden: Same.. Nu det 10 år snart han har skrevet til mig og der er endnu ikke sket noget.. Wauw- tænk at have så lidt at gå op i at man bruger tid på at skrive til alle GP'er lige når de aktiverer deres annoncer ig så over 10 år! STAKKELS LILLE MENNESKE 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 124 Skrevet 27. September, 2024 Ja han har åbenbart lige så travlt herinde som på annoncelight, for han kunne ikke dy sig for at tage til genmæle på min mail *haha* Jeg trækker INTET tilbage 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8102 Skrevet 27. September, 2024 Don't feed the Troll. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 27. September, 2024 DarrogMig skrev, for 4 timer siden: Ja han har åbenbart lige så travlt herinde som på annoncelight, for han kunne ikke dy sig for at tage til genmæle på min mail *haha* Jeg trækker INTET tilbage Arghmen det er så sjovt.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 27. September, 2024 Bear skrev, for 2 timer siden: Don't feed the Troll. Det løb er sgu nok kørt! Han lyder lige så irriterende som det sted på ryggen, der klør ad helvede til og som man ikke kan nå! At han så også er fuldstændigt uden for pædagogisk rækkevidde, gør det så heller ikke bedre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 27. September, 2024 Bear skrev, for 2 timer siden: Don't feed the Troll. Mails osv kommer uanset om man snakker om ham eller ej.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 27. September, 2024 Gad vide om man bare skal omfavne ham og overøse ham med med kærlighed og seriøst søde beskeder - hver gang han skriver? Så bliver han sgu nok træt af at blive ved med at opfinde svinere og sende dem afsted Jeg tror han/hun/den/det trænger til kærlighed!! Piger i kunne jo prøve - og hvem ved - så er der måske en kunde mere i butikken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robby 31 Skrevet 27. September, 2024 I dejlige kvinder inde på den her tråden, i skal bare vide at i er guds gaver til manden. Jeg har selv gennem tiden havd mange dejlige, sjove og alvorlige stunder sammen med jer glædespiger. I har virkelig været med til at berige mit liv, og jeg sætter virkelig stor pris på jer alle sammen. Hvad sådan en idiot skriver til jer, skal i ikke bryde jer om 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 27. September, 2024 Alt er prøvet inden for pædagogisk rækkevidde.. Også søde og forstående mails.. Til at starte med plejede han at tage fornuftig kontakt med sådan nysgerrige osv mails.. Så der skriver man jo pænt til ham.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 27. September, 2024 Ingen skal være bange for ham.. For over 3 år siden bad jeg ham sende en mail med mit fornavn bare.. Hvis han bare kunne skrive det til mig så ville jeg tage ham seriøs men det kunne han ikke engang.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 27. September, 2024 Jamen det er sgu da også vanedannende at skrive med dig!! Så må han på kontaktbehovsafvænning - hvis der findes sådan noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 804 Skrevet 27. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Mails osv kommer uanset om man snakker om ham eller ej.. Mon ikke hans “ting” bliver stivere eller ansporet for hver ny post som han er skyld i ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 27. September, 2024 Man får da helt lyst til at lave en annonce, så man kan få sig sådan en hygge penneven man kan svine til engang imellem 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg