Hop til indhold
cowgirl.90

Hate mails T Petersen

Recommended Posts

Hej med jer GP,er.

Vil bare høre om i har erfaring med en T Petersen. Han læser helt sikker med. 

Den enste sted hvor han kunne få min mail var her på Eroguid. 

Er da mere som blev genert på den måde fra en med en aven T Petersen? 

Kunne være interessant at vide i hvilke form og intensitet. 

Screenshot_2024-09-26-20-50-51-28_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.thumb.jpg.36e2f108774535290494deade2b2bf39.jpg

Screenshot_2024-09-26-20-50-59-77_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 22 minutter siden:

Sådan en klov, Admin skal han ikke i køleboks ???

Tænker at han havde været udelukket for længst, hvis admin kendte hans profilnavn...

Er der ikke en driftig tøs, der kan få det lokket ud af ham? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 24 minutter siden:

Sådan en klov, Admin skal han ikke i køleboks ???

Han skulle hænges op i bollerne sku han og få en saks i hånden! :huh:

Præcis den samme type som troller rundt på FaceBook!

HVOR ER MODS NÅR MAN SKAL BRUGE DEM!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu puster jeg helt sikkert til ilden, og får mere kreative mails fra ham de næste dage igen - men vi har ham vist alle (GP’ere altså) i mail indbakken. 
Han skifter løbende mailadresse, men det bedste du kan gøre er at ignorere ham -_- flere har forsøgt at få ham til at klappe i uden held… 

det nytter desværre ikke at gå ind i en dialog med ham, det er umuligt at trænge igennem. 

0C348D41-D5FF-4937-9D3B-E8E1E3E004FA.thumb.jpeg.86ef0dac99171551615df3aaf1e6fe16.jpeg

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er for længst stoppet med at tro på hva “den” siger :lol:

Same:rolleyes:.. Nu det 10 år snart han har skrevet til mig og der er endnu ikke sket noget:lol:.. 

Jeg rapporterer dog mailsne så de kan tjekke de seneste mails igennem og få sig et godt grin derinde hvor de tjekker:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 44 minutter siden:

Same:rolleyes:.. Nu det 10 år snart han har skrevet til mig og der er endnu ikke sket noget:lol:.. 

Wauw- tænk at have så lidt at gå op i at man bruger tid på at skrive til alle GP'er lige når de aktiverer deres annoncer ig så over 10 år!

STAKKELS LILLE MENNESKE 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Don't feed the Troll.

Det løb er sgu nok kørt!

Han lyder lige så irriterende som det sted på ryggen, der klør ad helvede til og som man ikke kan nå!

At han så også er fuldstændigt uden for pædagogisk rækkevidde, gør det så heller ikke bedre :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide om man bare skal omfavne ham og overøse ham med med kærlighed og seriøst søde beskeder - hver gang han skriver? <3

Så bliver han sgu nok træt af at blive ved med at opfinde svinere og sende dem afsted :ph34r:

Jeg tror han/hun/den/det trænger til kærlighed!!

Piger i kunne jo prøve - og hvem ved - så er der måske en kunde mere i butikken :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dejlige kvinder inde på den her tråden, i skal bare vide at i er guds gaver til manden. Jeg har selv gennem tiden havd mange dejlige, sjove og alvorlige stunder sammen med jer glædespiger. I har virkelig været med til at berige mit liv, og jeg sætter virkelig stor pris på jer alle sammen. Hvad sådan en idiot skriver til jer, skal i ikke bryde jer om:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det er sgu da også vanedannende at skrive med dig!! :wub:

Så må han på kontaktbehovsafvænning - hvis der findes sådan noget :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Mails osv kommer uanset om man snakker om ham eller ej.. 

Mon ikke hans “ting” bliver stivere eller ansporet for hver ny post som han er skyld i ??

IMG_2867.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man får da helt lyst til at lave en annonce, så man kan få sig sådan en hygge penneven man kan svine til engang imellem :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...