Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dkn20078/6923/passionate-sonya/
Jeg fik pladen fuld!

Sonya er en meget, meget sød pige. Hun har et rigtigt kønt ansigt med de yndigste smilehuller og fyldige læber, der giver anelser om andre af Sonyas sanselige åbninger.
Og smukke øjne, der alene skeler så let og forførende for at minde dig om, at det trods alt er en kvinde af denne verden, du står over for og ikke en gudinde. 
Hvilket man ellers godt kunne forledes til at tro med den formidable figur, hun råder over. En slank, men kvindelig krop med fyldige og voldsomt velformede ægte bryster og en bagdel der i mine øjne er noget nær fuldendt.

Sonya er nem både at aftale og tale med. Og så er hun god til sex. Godt blow ganske vist uden dt, men det havde jeg heller ikke betalt for. Til gengæld er hun en mester i forhalingens ædle kunst, som jeg generelt elsker og finder meget pirrende. Og i tilfældet Sonya så samtidig med adgang til at kærtegne hendes yderst ypperlige yndigheder undervejs.

Hun er stram forneden. Selv jeg, som er ganske normal (også) i så henseende, skulle være en anelse forsigtig i starten. Men det gik for mit vedkommende over. Jeg tror dog godt, at xxl’ere kan skabe udfordringer for Sonya. 
Og så skal man også vide, at kyssene var rigelige, men uden tunge.

Summa summarum: Dette er en førstegangs-anmeldelse af Sonya. Og så skal man selvfølgelig være ekstra forsigtig. En second opinion fra en troværdig broder er bestemt at ønske. 

For måske er det bare mig, der var heldig med en god kemi ved første besøg.

Måske er det bare mig, der elsker sødme, smilehuller og levende øjne i et kønt kvindeansigt, måske er jeg ene om at være en sucker for noget nær perfekt formede d-skåle og en bagdel af en anden verden. 
Men personligt kommer jeg aldrig til at glemme øjnene, smilehullerne og de sanselige læber mod mine i en slow cowgirl med udsigt til Sonyas smukke bryster og mine hænder på fri og frydefuld vandring hen over hendes formidable figur. 

Dog som sagt: en second opinion er ønskelig.
Og det haster: Sonya er her kun en uge og hun ved ikke, om hun kommer tilbage.
Så find under alle omstændigheder din ædleste gentleman behavior frem. Hun er her kun, fordi hun fra andre har hørt, at man bliver behandlet varmt og respektfuldt her. Og vi er alle tjent med, at kvinder af Sonyas kaliber gerne vil vende tilbage.

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet

Dit link har en fejl - skal se sådan ud:
https://nympho.dk/n20078/6923/passionate-sonya/

Skrevet

Har en aftale med hende i morgen. Jeg skal nok melde retur om mødet også;)

Skrevet

Jeg kan se at hendes annonce er inaktiv, er hun allerede tager hjem? 

Skrevet
Aventura skrev, for 42 minutter siden:

Jeg kan se at hendes annonce er inaktiv, er hun allerede tager hjem? 

Hun fik menstruation denne morgen. Hun har rykket mit møde:)

Skrevet

I have been with her recently and must say that maybe it was not a period… I couldn’t help but notice she has bruises all around her body, judging by the color of some days ago already. Don’t think I got an honest answer about it so I didn’t want to insist further. 
About her service, I generally agree with @Twain. I have had better chemistry with other girls but it wasn’t bad with her, and her body and soft skin are exquisite, we had amazing sex.

Skrevet
Twain skrev, den 26.9.2024 at 17:18:

(…)

Sonya er nem både at aftale og tale med. Og så er hun god til sex. Godt blow ganske vist uden dt, men det havde jeg heller ikke betalt for. Til gengæld er hun en mester i forhalingens ædle kunst, som jeg generelt elsker og finder meget pirrende. Og i tilfældet Sonya så samtidig med adgang til at kærtegne hendes yderst ypperlige yndigheder undervejs.

Hun er stram forneden. Selv jeg, som er ganske normal (også) i så henseende, skulle være en anelse forsigtig i starten. Men det gik for mit vedkommende over. Jeg tror dog godt, at xxl’ere kan skabe udfordringer for Sonya. 
Og så skal man også vide, at kyssene var rigelige, men uden tunge.

Summa summarum: Dette er en førstegangs-anmeldelse af Sonya. Og så skal man selvfølgelig være ekstra forsigtig. En second opinion fra en troværdig broder er bestemt at ønske. 

(…)

Tak for din anmeldelse. Jeg ved ikke, hvad en XXL’er er. Det er nok sjældent, at størrelsen er et problem men alene en XL kunne nok faktisk godt være. Ellers da i hvert fald en XXL’er. Eller at man var for lille. Tænker du, at hun er nem at booke, eller hvad mener du med at aftale med. Jeg ved heller ikke helt hvad du mener med forhalingens kunst som du er fan af?

Og heldige dig med kemien – om det så har været held eller ej eller den måske skønne dig. Jeg ved ikke, om nogen er mere troværdige end andre herinde. Fedt hvis hun har sagt, at vi skulle være et varmt og respektfuldt sted – det må da være det forkerte land hun er taget til, haha. Kun gråt vejr og dumme vikinger…

Testing99 skrev, 1 time siden:

I have been with her recently and must say that maybe it was not a period… I couldn’t help but notice she has bruises all around her body, judging by the color of some days ago already. Don’t think I got an honest answer about it so I didn’t want to insist further. 
About her service, I generally agree with @Twain. I have had better chemistry with other girls but it wasn’t bad with her, and her body and soft skin are exquisite, we had amazing sex.

I actually think @Twain seemed to have good chemistry with her.

Sounds weird with bruises – are you sure?

I asked about her another place on the forum because I hadn’t seen the review. Is she going to stay here for some more time. The add is active and not active all the time, now not active. The explanation with menopause could be true but also very unlucky timing when she just arrived – I guess a girl would try to plan for this not to happen if she went for a trip to work. So could maybe also be something else like you suggest. But who knows what? Anyway, she looks kind of as an interesting girl on her photos. The review mentions something with a week. Many girls typically stay for one or two weeks. Anyone knows if her add is going up again? :)

Redigeret af ScorchingHawk

Skrevet
  • Author

Tak @ScorchingHawk Sonya er vitterligt vidunderlig. Håber det kun er midlertidigt, hendes profil er nede. 

Heroverfor er @Testing99 scam. Han har brugt sine øvrige få indlæg på at arrangere trekanter på tværs og på dansk. 

Words of wisdom: Let it be.

Din Twain

Skrevet

And @Testing99. I of course meant her menses or period. Not menopause. 

Anyway, not the most interesting subject. More if her add is going up again. She looks nice on pictures but a little difficult that her add seems to come and go if one was thinking about maybe visiting her. I wonder what will happen here? :)

Skrevet

I saw her shortly after she arrived! Killer body but was extremely inexperienced and noticed some marks too. She seemed sad. Not a line of work for her!

Skrevet
meUsex skrev, for 6 timer siden:

I saw her shortly after she arrived! Killer body but was extremely inexperienced and noticed some marks too. She seemed sad. Not a line of work for her!

Thank you for also sharing your experience. It is always difficult to say if it is the right or wrong work for the girl. You never know if she had a bad day or something else. Maybe the girl is sad one day and happy another.

What one maybe could say is that she for instance seems to be using the same prices as some other girls. Maybe it is the same group? Also she might just started working.

Anyway, her add is up again. I don’t know if it means she is working again. I wonder though if those boobs of hers has had help or not if one dares to ask – maybe you or @Twain could share a little. Because she does look nice on the pictures with both her appearance and body. Or maybe someone else could tell with the boobs? :)

Skrevet
meUsex skrev, for 6 timer siden:

Funny you say that. I had the exact opposite experience. I had a great visit, she seemed super happy and very serviceminded when i visited. She is alot older than what her add says (even though i could not believe it when she told me beacuse she looks young irl). She also told me she had done it for several years, and she is definitely did not seem inexperienced to me. 

Skrevet
peterfils skrev, for 22 timer siden:

Funny you say that. I had the exact opposite experience. I had a great visit, she seemed super happy and very serviceminded when i visited. She is alot older than what her add says (even though i could not believe it when she told me beacuse she looks young irl). She also told me she had done it for several years, and she is definitely did not seem inexperienced to me. 

Good to hear you had a good experience. She looked kind of as a young girl on her photos so are you sure – is this something she told you because that doesn’t happen very often with a girl?

Anyway, the add is down again. I will not begin discussing this thing with menses again. Just a guess from one of these stupid Danish clients that a girl might plan for that if she was going on a trip for work.

But some people have now mentioned bruising – I don’t know how common that would be since that is a very bad thing if that was the case. I still wonder if her add will appear again since it keeps appearing and disappearing – most definitely difficult if one was thinking of a visit? I was still also thinking about if the boobs had help if one dares to ask about that? – but that is maybe not so relevant if the add keeps appearing and disappearing :huh:

Skrevet
  • Author

Hej @ScorchingHawk

Jeg besøgte hende sidste torsdag, og hun sagde dengang, at hun kun ville være her en uge. Det passer med, at hendes profil er nede nu, men vi har lov til at håbe. 
Hendes bryster er efter min bedste overbevisning ægte. Har de fået hjælp, er det godt nok godt udført, men @peterfils har formentlig også et bud her. 

Vedr. mærker skal du ikke bekymre dig. Det er løgn fra ende til anden.
Ved en fejl fik jeg således ikke nævnt i anmeldelsen, at den angivne alder ikke passede, og at hun derimod er meget mere erfaren. 
Men det var heldigt, for @meUsex, som lever af/for at skrive falske indlæg på EG, plumpede lige i. Hun var ifølge ham “ekstremt  uerfaren,” hvilket alle, der har besøgt hende, ved, er grebet ud af den blå luft. 

Han havde ifølge det angivne besøgt hende “lige da hun ankom” Hun kom sidste tirsdag, jeg mødte hende som sagt torsdag og @peterfils mødte hende efter hun holdt pause pga menstruation, jf ovenfor. Havde hun haft “bruises all around her body”, som @Testing99 hævder, havde en af os nok bemærket det. Sidstnævnte profil er jeg i øvrigt personligt overbevist om er en af @meUsex mange aliasser herinde. 
Så nej, du kan være helt rolig: han har hverken i den ene eller den anden udgave mødt Sonya.

Du kan læse mere om meUsex og hans adfærd i denne oplysende tråd:

Som du kan se af tråden, har han en historik, der går meget længere tilbage end meUsex, så selv om denne profil også måtte blive lukket ned, nytter det ikke noget. Han lever sit liv herinde og næres af, at vi svarer på alle de fordrejede og forløjede indlæg. 
Jeg har derfor intet andet råd end det, jeg allerede har skrevet:

let it be.

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet
Twain skrev, for 30 minutter siden:

(…)

Vedr. mærker skal du ikke bekymre dig. Det er løgn fra ende til anden.
Ved en fejl fik jeg således ikke nævnt, at den angivne alder ikke passede, og at hun er meget mere erfaren. 
Men det var heldigt, for @meUsex, som lever af/for at skrive falske indlæg på EG, plumpede lige i. Hun var ifølge ham “ekstremt  uerfaren,” hvilket alle, der har besøgt hende, ved, er grebet ud af den blå luft. 

Han havde ifølge det angivne besøgt hende “lige da hun ankom” Hun kom sidste tirsdag, jeg mødte hende som sagt torsdag og @peterfils mødte hende efter hun holdt pause pga menstruation, jf ovenfor. Havde hun haft “bruises all around her body”, som @Testing99 hævder, havde en af os nok bemærket det. Sidstnævnte profil er jeg i øvrigt personligt overbevist om er en af @meUsex mange aliasser herinde. 
Så nej, du kan være helt rolig: han har hverken i den ene eller den anden udgave mødt Sonya.

(…)

Jeg har derfor intet andet råd, end det, jeg allerede har skrevet:

let it be.

Twain

Tak for dit svar. Så personligt med et hej. Næsten fra en pm. Anyway, nu har to brugere uafhængigt af hinanden nævnt det efter, at du har skrevet din anmeldelse. Så det er nu ikke så meget, fordi jeg bekymrer mig eller lignende – bare fordi det måske er lidt mærkeligt og selvfølgelig ikke i orden hvis det. Man må da håbe, at en bruger som @meUsex har en vis pålidelighed, når han har været her så længe som han har. Mon ikke @Testing99 er en anden person, da to brugere i samme tråd ikke er tilladt. Jeg kender heller ikke til, at vedkommende skulle have tidligere brugere eller næres af noget herinde – det lyder da mærkeligt? Nu er der godt nok måske heller ikke så meget aktivitet her på sitet lige nu. Jeg bliver igen lidt forvirret over, hvad man må påstå om andre og lignende, når det er en anmeldelse og måske i det hele taget her på Eroguide.

Uanset hvad bliver pigerne typisk i en uge eller to. Så man kunne da tro, at hun måske ville blive lidt længere – især når hendes profil har været så længe nede og det er starten af måneden.

Du behøver skam ikke at give noget råd med at “let it be” eller lignende. Det har jeg i hvert fald ikke spurgt om, men måske er det tænkt til en anden. Kun med om profilen mon kom op igen – hvad ved jeg? Der er jo også andre piger, men det her ser da godt nok mærkeligt ud med profilen der forsvinder og kommer og folk der nævner mærker på pigen. Så det er måske mere en undren fra min side – det er noget der stikker ud. Og lidt æv når hun er så fin ud på sin profil. Man må da håbe hun måske stadig dukker op? Men igen jeg er netop bare en af de dumme danske klienter :)

Skrevet
  • Author

Ha, ha -  af en nyoprettet bruger har du godt nok læst godt på reglerne. 
Men nu faldt femøren. Tak herfra.

Redigeret af Twain

Skrevet
Twain skrev, den 3.10.2024 at 16:57:

Ha, ha -  af en nyoprettet bruger 

Genfærd med tastaturdiarré og retteneurose, in memoriam @TheLion og @ArcticWolf

Redigeret af Bebop

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Genfærd med tastaturdiarré og retteneurose, in memoriam @TheLion og @ArcticWolf

Tak, hvor har du ret.
Jeg er blot på egne vegne beskæmmet over, at jeg skulle bruge så lang tid på at regne ud, at han ikke blot havde to, men tre profiler i samme tråd.

Det må være alderen…

Redigeret af Twain

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.