Hop til indhold

Erfaringer og alder på EG

Featured Replies

Skrevet
paabesoeg skrev, 1 time siden:

Bare lige lidt regning hvis man skal nå at få en km pik forstået som en pik pr. Besøg Uden at tage hensyn til hvor meget den bevæger sig ind og ud pr gang og man siger at en pik i gennemsnit er 15 cm så for at opnå en km pik bør du have haft Ca 2,5 besøg pr dag 364 dage året i 10 år

Bare et meget groft overslag uden at inkludere bevægelse under besøget

Jamen så jeg - uden bevægelsen frem og tilbage - nok stadig under en km.. Det alligevel en okay kmstand:lol:.. 

Måske sådan ca 30 besøg om måneden alt i alt i gennemsnit sådan på de 10 år.. Så en gæst om dagen ca hvis det skal bredes ud på den måde:lol:.. 

• Svar 62
  • Visninger 7.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Interessant at opklare, faktisk... kunne du eller nogen oprette de få spørgsmål som en afstemning under Hyggesnak?  Det vil nok flere byde ind på  

• Øh... jeg tænker ikke ret meget til ende før i morgen   Men 4 forskellige spørgsmål sat op som dem i din trådstart, måske?  Og så skal der være svarmuligheder nok under hvert spørgsmål  In

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Alder: 34 År i branchen: 9 eller 10 har ikke helt styr på det Antal besøg: Øhm.. Mange..  Hvor mange forskellige: Øhm.. Ikke helt lige så mange som “Antal besøg” mange.. 

Skrevet
paabesoeg skrev, 1 time siden:

364 dage året

Hvad med den sidste dag? Er der ikke 365  dage på et år...? Eller medregner du skudår?

Men okay man skulle da være et skarn at knalde juleaften :rolleyes:

• 2 weeks later...
Skrevet

51 år

Fik taget min mødom af en skøn GP i Frederikshavn i 1993, så har været med over 30 år. 

Er over 100 besøg.

Vil tro det er ved ca 75 skønne kvinder. 

Redigeret af Captain

Skrevet

1. Alder? 65 år

2. Hvor mange år i gamet? Ca. de 3 sidste år - og 10-20 besøg for 15-17 år siden, da jeg kom meget i Tyskland.

3. Antal besøg? Ca 1 pr måned - har kun besøgt den samme 2 gange. 

4. Hvor mange forskellige? I alt ca 50-60 stykker.

Forestrækker i reglen asiatiske piger - de har ikke så travlt og har sjældent haft en dårlig oplevelse. Bestiller altid min 45 min, men gerne en time.

Skrevet

68 år

6 år  (siden konen lukkede for det varme vand)

Ca 12 

8 (alle over 40 år, helst danske - 2 er stoppet)

Redigeret af Catana

Skrevet
Crabman skrev, den 25.9.2024 at 00:27:

Du kan da tolke det som du har lyst til? Jeg svarede bare på et indlæg, uden at nævne noget om beløber overhovedet?:huh: Hvad jeg bruger eller andre, kommer da ikke rigtig nogen ved. Og er irrelevant i forhold til mit indlæg?

Men man kan da ikke lade være, at tænke sit, når nu du skriver det, og han nævner det. Jeg synes det er flot... -rigtig flot af en mand på 26år...... -og underholdningsværdien er da næsten bedre, når det er irrelevant;-) 

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 29 minutter siden:

Men man kan da ikke lade være, at tænke sit, når nu du skriver det, og han nævner det. Jeg synes det er flot... -rigtig flot af en mand på 26år...... -og underholdningsværdien er da næsten bedre, når det er irrelevant;-) 

Det skal man da også har lov til. Hvad er det jeg selv skriver? Det forstår jeg ikke helt? 

Kan godt mærke sarkasmen helt her henne.

Tja, det er vel fair du tænker det er mere underholdende.:lol: Men nu var det bare ikke det emnet handlede om, så havde jeg selv tilføjet spørgsmålet om ens budget også.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, den 24.9.2024 at 22:59:

Selvom jeg har en ide om hvad gennemsnits alderen er herinde, undrer jeg mig stadigvæk til tider. Og kan være jeg bliver overrasket? 

Men har nogle spørgsmål:

1. Alder? 70 år

2. Hvor mange år i gamet? 35 år! Började sent i livet, vilket jag idag ångrar. Jag hoppas kunna hålla på många år till.

3. Antal besøg? Cirka 400

4. Hvor mange forskellige? Cirka 150

Kan starte med mig selv selvfølgelig. 26 år - sammenlagt ca 2 år, fordelt på 5 år, i den forstand jeg har holdt lange pauser - Af hvad jeg kan huske +250 besøg, mange af dem hos de samme dog - Ca. +50 Forskellige.

Skrevet

Sjov tråd. Jeg er over 50. Jeg aner ikke hvor mange jeg har betalt for at være sammen med i de sidste 30 år. Men dem jeg ikke har betalt for det, kan man nok godt få plads til i en Fiat 500…

Jeg har ikke fået mindre lyst med alderenB)

Skrevet
Crabman skrev, for 8 timer siden:

Det skal man da også har lov til. Hvad er det jeg selv skriver? Det forstår jeg ikke helt? 

Kan godt mærke sarkasmen helt her henne.

Tja, det er vel fair du tænker det er mere underholdende.:lol: Men nu var det bare ikke det emnet handlede om, så havde jeg selv tilføjet spørgsmålet om ens budget også.

Hyggen bliver jo ikke mindre, af man udvigere emnet... -i mine øjne ligger du op til det ved, at skrive sådan... (jeg mærker dog du gerne vil flytte fokus;-)

Skrevet

1. Alder - 58

2. Hvor mange år i gamet - 37

3. Antal besøg - uha … over så mange år er det nok blevet til 6-700 (jeg bliver helt svedt)

4. Hvor mange forskellige - mange i begyndelsen, men med tiden færre og færre. Good sex is an aquired taste

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Hyggen bliver jo ikke mindre, af man udvigere emnet... -i mine øjne ligger du op til det ved, at skrive sådan... (jeg mærker dog du gerne vil flytte fokus;-)

Undskyld hvad? undviger? :huh: Du er da for langt ud at høre på.:lol: (Men mærker dog) det åbenbart virker VIGTIGT for dig at vide så værsgo, jeg har ingen ide om hvad jeg har brugt. Men det er sikkert oppe omkring det angivet beløb. 

Prøver på igen måde at fjerne fokus, synes bare det er et dumt spørgsmål/hentydning, da man ligeså godt bare kan forholde sig til emnet og de spørgsmål jeg nu engang har skrevet. Men ja okay, hvis du mener jeg hentyder til noget...det er jo så din egen sag.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Godt og vel midt i 50erne.

Første gang 16år gammel, har haft lange pause -nok næsten 30års pause fra 1. gang.

Antal besøg -har ikke tal på.

Forskellige -går efter 1. gangs for det meste -så det er også umuligt at svare på.

Har altid haft det dobbelt med købesex -grundlæggende forkert, men vil ikke leve et liv uden sex;-) Det er en mulighed, og den har jeg taget uden aldrig nogensinde helt, at have det 100% okay med det. 

Det er sket en stor udvikling i branchen -efter jeg er startede igen -for alligevel mange år siden. Jeg har også selv udviklet mig, igennem tiden, og min smag har ændret sig fra de modne til de unge -og interessen er mest for thaier. Det er en process som som forsat er i udvikling, og næppe slutter før "jeg ik ka mere" Branchens koldhed, brutalitet og magt: -økonomisk -over varen, og de folk i den -gør mig afmægtig, og jeg har mistet lysten til, at være en del af det i dk. (som sexkøber) Tilgengæld er lysten/nysgerrigheden vokset for, at bekæmpe uretfærdigheden overfor tingenes tilstand... Når man læser herinde, hvad andre forbrugere, og tænker om deres egen rolle mm. -kan jeg ikke lade være med, at bekymre mig om denne branches,  og de mange skæbner -både på den ene side, og den anden... 

Så derfor er det godt, at komme væk fra det -og blive lullet lidt i søvn i thailand -hvor man stadigvæk -kan finde hyggen, og glæden ved samværd med pigerne -og ikke føler helt, man behøver, at tag så meget ansvar/stilling til, så meget det foregår i den store verden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.