Hop til indhold

Omkring Sugardaters (Voldtægt)

Featured Replies

Skrevet
ErnstOle skrev, den 24.9.2024 at 10:48:

Så enkelt er det ikke. Et samtykke til eksempelvis vaginaltsamleje er ikke et samtykke til analt samleje osv. Derudover kan parterne jo hele tiden "trække deres samtykke tilbage", hvis de ikke er trygge ved situationen. Dette uagtet om det er sket betaling. 

Jeg har engang været politianmeldt.

Havde sex med en hvilken som helst Sofie, ung pige på 24 år.

Vi var stive begge to.

Ved en fejl stikker jeg min pik i hendes røv.Hun siger ikke andet at det føles bedre end for 1 min siden, hvor vi havde vaginalt samleje.

Hun bemærkede ikke, jeg var oppe i hendes lækre røv, kun dagen efter, hvor hun anmelder mig for voldtægt.

Det blev selvfølgelig ikke til noget.

Jeg taler ikke mere med hende, men har sendt et buttplug til hende som Julegave 

Skrevet
powerboyz skrev, for 52 minutter siden:

Eller..tilbagebetaler den anden part ikke pengene tilbage...det er også voldtægt

Voldtægt handler om sexuel tvang - ikke om snyd med pengene

Redigeret af køb dansk

Skrevet
powerboyz skrev, for 57 minutter siden:

Jeg taler ikke mere med hende, men har sendt et buttplug til hende som Julegave 

Hvorfor har du behov for at skrive på et offentligt forum, at du har krænket en andens blufærdighed? 

Jeg er med på at du med dine indlæg fremstår mindre sympatisk og er en "troll", men at prale med strafbare handlinger burde alligevel være grænsen.

Skrevet
powerboyz skrev, for 6 timer siden:

Eller..tilbagebetaler den anden part ikke pengene tilbage...det er også voldtægt

Nej, der er svindel

Skrevet
powerboyz skrev, for 14 timer siden:

Jeg har engang været politianmeldt.

Lad være med at afspore, @powerboyz. ..og tænk lige over hvad du skriver og hvordan..  Nu bliver du sat på skrivepause, så du kan læse med men ikke skrive et stykke tid. Så kan du lige følge med og se, hvordan andre skriver inden du hopper i blækhuset igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.