Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Those eyes! 

https://nympho.dk/n20008/6898/amy-new

Og de er ægte. 

Så jeg ville så gerne kunne skrive en begejstret anmeldelse.

Men det blev sgu lidt blandet. 

Det gode først: Amy er rigtig sød. Hun er professionel, javist. Men på den gode måde, dvs. hun er både lydhør og  imødekommende og også nem at tale med. 

Bagdelen er bestemt beundringsværdig.

Og så er der som sagt øjnene: de er en oplevelse! Store og stærkt blå mod det eksotiske look i øvrigt. En sjælden combo, som man ikke lige glemmer. 

Men så det mindre gode: jeg ventede næsten en time. Forklaringen, jeg fik, var, at hun var i bad og skulle være klar først, men det viste sig at være en eller anden form for private eller forretningsmæssige problemer. Hun undskyldte behørigt, men hun SMSede i alt mindst 10 minutter under mit tre kvarter lange besøg. 

Stedet er nok ikke for meget sarte sjæle. Jeg er selv ligeglad, men værelset, vi bollede i, var åbent ud mod indgangen og køkkenet, hvor man kunne høre veninden konversere med en mand, hvis business man kun kan gætte på. Sproget var i alle tilfælde tjekkisk eller i det nabolag.

Og så er Amy en del af den gruppe, som også omfatter Katerina, dvs. at man skal trække lidt fra i servicekataloget. Og lægge lidt til alderen.

Men det korte af det lange: Amy skulle selvfølgelig have aflyst vores aftale og koncentreret sig om de private udfordringer. Den slags sker og kan komme på tværs for både kunde og gp’er.

Men jeg vil ikke udelukke, at jeg kommer igen. Hun har lovet mig VIP behandling næste gang.

Og så er der jo lige det der med øjnene…

Twain

PS: jeg er ret sikker på, at Milena er veninden: https://nympho.dk/n20007/6897/new-milena#&gid=1&pid=11.
Ifølge deres billeder ser begge i alle tilfælde ud til at følge med i skærmydslerne i Moderaterne.
Jeg kender ikke Milenas meritter i øvrigt, men hun så sød ud også IRL.

Redigeret af Twain

Skrevet

En skam for de ser begge to rigtigt godt ud. Lækre unge og sprøde men "Katerina gruppen" og deres piger er ikke ligefrem kendt for at yde en speciel god service, hvilket man også fornemmer dit besøg bekræfter. Jeg holder mig væk, der er bedre muligheder i byen.

Skrevet
  • Author
Ubeskriveligt skrev, for 23 timer siden:

En skam for de ser begge to rigtigt godt ud. Lækre unge og sprøde men "Katerina gruppen" og deres piger er ikke ligefrem kendt for at yde en speciel god service, hvilket man også fornemmer dit besøg bekræfter. Jeg holder mig væk, der er bedre muligheder i byen.

Jeg er ked af, hvis mit indlæg giver anledning til, at Amy bliver dømt ude. Det er der ikke grund til, og jeg synes heller ikke min anmeldelse giver belæg for det.

Men min anmeldelse af hende er, så vidt jeg kan se, den første. Og jeg hader unuancerede førstegangsanmeldelser. Derfor beskrivelsen af det gode med det onde. 

Nævnte Katerina er et præmieeksempel på en der fik et par meget tidlige anmeldelser, der gik fuldstændig amok i begejstringen over at kneppe en (efter det angivne) 20-årig pige med en noget nær perfekt krop.
Anmelderne glemte bare et par detaljer om Katerina som kunne have været nyttige for os andre og som kunne have gjort det noget nemmere for Katerina selv at leve op til alle forventningerne.

Så vedrørende Amy skal jeg uddybe: 

Hun er som sagt ikke blot nem at snakke med, men imødekommende og lydhør. 

Som noget af det første spurgte hun: What are your fetish? Jeg svarede: You’ll find out.

Og hun fandt et par af dem og kørte den herefter hele vejen. Ret godt gået på første møde. 
Så Amy er musikalsk og må ikke på den måde sammenlignes med Katerina, der var og er nærmest tonedøv i så henseende. 

Når man alligevel kan se, at Amy tilhører Katerina-gruppen, skyldes det som sagt, at service-kataloget ikke er undersolgt, og at alderen navnlig i Amys tilfælde nok heller ikke er det.

Men det korte af det lange @Ubeskriveligt :

Giv den lige et skud og afvent, at en anden kommer forbi Amy og skriver en anmeldelse. Jeg har prøvet at få alle nuancerne med af det, jeg selv oplevede, men en second opinion fra en troværdig broder er altid godt.

Tillad mig at tilføje et par ord om Katerina. 

Jeg var så vildt skuffet første gang på baggrund af navnlig de meget gode første- og andengangsanmeldere (ingen navne nævnt, men jeg tror, I ved, hvem det var).

Det eneste, der var hold i fra de rosenrøde anmeldelser var, at hun har et sindsygt lækkert kvindeligt korpus. 

Som jeg ikke kunne glemme.
Jeg har derfor besøgt hende et par gange siden. Og med et meget mere tilfredsstillende resultat end første gang.

For mine forventninger kom nu fra min egen erfaring og ikke fra anmeldelser, som Katerina ikke havde en kinamands chance for at leve op til. 
Katerina er ikke perfekt, slet ikke. Men hun vinder med tiden. 

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet
Twain skrev, for 17 minutter siden:

at service-kataloget ikke er undersolgt

Måske vil du helst ikke konkretisere siden du nu to gange kun antyder mismatch mellem menu og faktisk service, men er det tungrkys og/eller superfransk det handler om? Det er jo lidt mærkeligt at teksten skriver at alt udføres med kondom, men der er superfransk nævnt under ydelser.

Skrevet
  • Author

Forespurgt herom fik jeg tilsendt en liste over, hvad der var inkluderet i prisen. 

Heraf fremgik fx OWO, men Amy var hurtig til at sætte kondomet på. Hun kunne så omvendt en del andre ting.
Jeg er ret sikker på, at jeg i sin tid fik samme serviceliste tilsendt ifm Katerina, men hun har hver gang leveret OWO uden problemer. Til gengæld var der så andre mangler, hvis du forstår.

Generelt skal man nok ikke tillægge deres servicekatalog den store betydning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.