Hop til indhold
NewBee6970

Fjollet blokering af nympho.dk

Recommended Posts

Man kan åbenbart ikke linke direkte til nympho.dk her på siden på grund af en tidligere twist.

Det går KUN ud over brugerne og trådene her på siden.

Størstedelene af trådene, der omhandler en pige, der annoncerer på nympho.dk, der er der 5-6 afsporende indlæg, der prøver at lave et link eller spørger, hvorfor man IKKE kan.

Og alt sammen på grund af en lidt barnlig beslutning om, at "man må ikke linke direkte til nympho fra eroguide".

Det generer KUN denne sides brugere og tråde.

Mon ikke det er ved at være tid til at ophæve den begrænsning?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskylder på forhånd hvis jeg der er noget jeg misser. Men er det så svært bare at holde fingeren nede på skærmen, også bare kopiere? :biggrin: Selvfølgelig ville det da være nemmere bare at trykke på et link, enig. Men altså det tager 2 sekunder...Forstår ikke alt det brok omkring det. 

Det er dog muligt at lave et direkte link hvis du genererer det igennem en anden platform. (Ved ikke hvilken)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg holder fingeren inde på et link til nympho 1 sekund og slipper igen, spørger den om jeg vil åbne, kopiere, osv. Så er det bare at trykke åbn :D

Så det har jo ingen effekt at man ikke kan lave kort tryk for at åbne linket, udover man skal trykke et langt og et kort :P

Redigeret af Mr. Nobody

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbage da den her begrænsning blev lavet var der nogle ufine metoder i brug fra nympho, der dengang var en nyetableret side der forsøgte at vokse sig større. Det er lykkedes for den nu, mens eroguides annoncedel ikke virker længere. Måske det var på tide for eroguide at ophæve blokeringen af nympho, da der ikke længere er nogen konkurrence, og ikke længere et irritationsmoment med falske anmeldelser og efterlysninger. Der er virkelig kun gammelt nag tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har et lille tip til jer :

inde på nympho profilen i bunden er der et annonce id der starter med " n " . klik på dette og den vil lave en søgning på eroguide efter alle tråde med dette id .

hjælper naturligvis ikke når man vil fra eroguide til nympho hehe , men den anden vej er det meget brugbart .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, for 10 timer siden:

Når jeg holder fingeren inde på et link til nympho 1 sekund og slipper igen, spørger den om jeg vil åbne, kopiere, osv. Så er det bare at trykke åbn :D

Så det har jo ingen effekt at man ikke kan lave kort tryk for at åbne linket, udover man skal trykke et langt og et kort :P

Så har det jo netop en effekt :lol::lol:

Du blander æbler og pærer sammen ved at blande det browseren genkender som et link sammen med et regulært link. Det kan faktisk nemt gøres hvis man synes det er meget irriterende, vha. URL forkortningstjeneter (som så også kan bruges endnu sjovere - rolig nu .. helt legalt)

Noget andet kommentatorer helt misforstår er at eroguide ikke har  konkurreret med nympho eller andre. Eroguides annoncer findes på annoncelight.dk og aldring i større stil på eroguide.dk .... tsk. tsk.... tsk.

Bortset fra det så er nymphos kunder annoncørerne og ikke de besøgende. Hvorfor skulle pigerne ellers kunne fjerne kritiske anmeldelser fra siden og hvorfor have tag-manager kørende?

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har flere gange oplevet, at et link ikke virker, før efter redigering (2. forsøg)

Så måske det kan være grunden?

Redigeret af Heliot
Edit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 23 timer siden:

De er Moderatorer, hvis du skal tagge nogen er det ejeren af sitet - Som er @Administrator .

Men har svært ved at tro på du får noget ud af det. 

Kære @Den Anonyme : Det giver ingen mening at tagge Administrator, hvis sidste aktivitet var den 5/12 2022. Medmindre vedkommende bliver genoplivet.

Venlig hilsen

Heliot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heliot skrev, for 6 timer siden:

Kære @Den Anonyme : Det giver ingen mening at tagge Administrator, hvis sidste aktivitet var den 5/12 2022. Medmindre vedkommende bliver genoplivet.

Venlig hilsen

Heliot

Kære Heliot,

Du forstod tydeligvis ikke pointen i at jeg taggede ejeren.

Men skærer det lige ud i pap . Det var så @NewBee6970 kunne se hvem der har ansvaret for det han ønsker svar på.

Det sidste kan du bruge til nada, da man ikke kan se hans seneste besøg, som den eneste her på EG. 

Venlig Hilsen,

Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den Anonyme:

Nej, du taggede ikke ejeren, du taggede Administrator. Og jeg gjorde bare opmærksom på, at han synes at have forladt EG.

Men ingen grund til at diskutere det. Jeg kan så henvise til Administrators forklaring d. 6/8 2020:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heliot skrev, den 5.10.2024 at 02:01:

@Den Anonyme:

Nej, du taggede ikke ejeren, du taggede Administrator. Og jeg gjorde bare opmærksom på, at han synes at have forladt EG.

Men ingen grund til at diskutere det. Jeg kan så henvise til Administrators forklaring d. 6/8 2020:

Ja jeg taggede Administrator, fordi Administrator ER ejeren. 

Der er ingen diskussion. Jeg giver dig bare en indsigt som du har brug for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 10 timer siden:

Ja jeg taggede Administrator, fordi Administrator ER ejeren. 

Der er ingen diskussion. Jeg giver dig bare en indsigt som du har brug for.

Kære @Den Anonyme:

Jeg har svært ved at se, hvad jeg kan bruge din indsigt til. Men jeg kan prøve at hjælpe dig lidt, hvis du er modtagelig?

Ejeren er et anpartsselskab (ApS), som har en bestyrelse og en direktør. Så vidt jeg kan se har tre personer alle en ejerandel i selskabet.

Selskabet har en lille hjemmeside, hvor man altid er meget velkommen til at tage kontakt.

(Om hjemmesiden er ægte og ajour ved jeg ikke).

Link til Muggy Media Aps' s kontaktside:

https://www.muggy.media/kontakt/

(Vises link ikke som hyperlink, så marker og klik højre museknap og åbn)

Venlig hilsen

Heliot

Redigeret af Heliot
Edit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heliot skrev, den 7.10.2024 at 11:22:

Kære @Den Anonyme:

Jeg har svært ved at se, hvad jeg kan bruge din indsigt til. Men jeg kan prøve at hjælpe dig lidt, hvis du er modtagelig?

Ejeren er et anpartsselskab (ApS), som har en bestyrelse og en direktør. Så vidt jeg kan se har tre personer alle en ejerandel i selskabet.

Selskabet har en lille hjemmeside, hvor man altid er meget velkommen til at tage kontakt.

(Om hjemmesiden er ægte og ajour ved jeg ikke).

Link til Muggy Media Aps' s kontaktside:

https://www.muggy.media/kontakt/

(Vises link ikke som hyperlink, så marker og klik højre museknap og åbn)

Venlig hilsen

Heliot

Tak for tanken, men jeg har ikke brug for hjælp. 

Du er ikke den eneste der har fundet frem til alt det der, det har været oppe og vende her på forummet flere gange før.

Om Administrator er Kenni (direktøren), Rasmus (bestyrelsesformand) eller Tom (bestyrelsesmedlem) er underordnet. 

Brugeren Administrator er Ejer af sitet, om det så er en vilkårlig af de 3 ovenstående der bruger kontoen er jo underordnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...