Hop til indhold

Kønsygdomme og blowjob

Featured Replies

Skrevet
Duppen skrev, den 7.3.2025 at 17:49:

Hej

Jeg har selv fået svar.

Jeg har siden jeg fik gonore og blev medicineret, kun haft sex med kondom, men fået blow uden og givet blow uden.:blink:

I denne uge fortalte min kone mig så, at hun var begyndt at have udflåd.

Jeg har intet haft af symtomer før i går aftes, hvor jeg begyndte at have ondt i halsen.

Idag da jeg kom hjem fra arbejde, blev jeg så mødt at en vred kone, som har fået konstateret gonore.

Jeg ved nu at jeg har smittet min kone ved at slikke hende, ved at jeg har gonore i munden.

Så nu skal husene sælges og vi skal skilles :(

Hold kæft hvor har jeg været dum.

Blot til advarsel

Hvor har jeg dog fortrudt.

Hilsen ham med de røde øjne, som ikke har det godt.

@Duppen

Brutalt! 

Jeg skal lige forstå tidslinien… Du starter med at skrive du har symptomer i september. Og så er konen smittet i marts. Du har altså været smittet 2 gange på relativ kort tid? Og smittet din kone af sidste omgang? Godt nok uheldigt.

Hvordan klarede du balladen da du også var uheldig med at smitte din kone i oktober 2021? ;-)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/144392-smittet-med-clamydia-og-gonore/

Redigeret af kasperbo

Skrevet
kasperbo skrev, for 3 timer siden:

@Duppen

Brutalt! 

Jeg skal lige forstå tidslinien… Du starter med at skrive du har symptomer i september. Og så er konen smittet i marts. Du har altså været smittet 2 gange på relativ kort tid? Og smittet din kone af sidste omgang? Godt nok uheldigt.

Hvordan klarede du balladen da du også var uheldig med at smitte din kone i oktober 2021? ;-)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/144392-smittet-med-clamydia-og-gonore/

Skarp iagttagelse!

Men det kan selvfølgelig være anden kone på lidt over tre år. 

Skrevet
Mandelieu skrev, den 28.4.2025 at 16:21:

Skarp iagttagelse!

Men det kan selvfølgelig være anden kone på lidt over tre år. 

Ja, tanken har også strejfet mig. I så fald skulle man tro der havde fundet en læring sted, om sexsygdomme :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.