Hop til indhold

Kønsygdomme og blowjob

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg skal op og aflevere en urinprøve i dag, da jeg har udflåd fra pikken.

Jeg har haft sex med en uden brug af kondom, så viste selvfølgelig at der var en risiko :blink:

Så det er derfor slut for mig at kneppe uden kondom.

Men jeg vil være ked af at blowjob også skulle være med kondom, da jeg elsker at komme i mund og ansigt på pigen.

Min spørgsmål er ikke om jeg kan få en kønsygdom uden brug af kondom, da jeg godt kan læse at det kan man.

Men er der nogen her der nogensinde er blevet smittet af et blowjob.

Det kunne jeg godt tænke at høre om -_-

Mvh

Duppen

Skrevet
Duppen skrev, 1 time siden:

Chancen er minimal ved oralt, den er der dog. Men det kræver mere eller mindre at en af parterne har et åbent sår/infektion i munden eller nedre regioner.

Men jeg personligt er aldrig nogensinde blevet smittet ved oralt, og jeg både slikker, kysser og får superfransk hver gang. 

Skrevet

Ja og det er flere forskellige som slet ikke er rare at have i munden/øjenene... Heldigvis har jeg aldrig selv haft en kønssygdom -men har set og behandlet mange der havde... Så man skulle tro jeg havde lært et og andet om beskyttelse. Men jeg er dobbeltmoralsk kan ikke døje at bruge kondom -Og jeg bruger det kun tvunget. Går helle ikke til gp for sex længere. Jeg nøjes med massage (hos dem der tilbyder det også)

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 3 timer siden:

Kender en der fik syfilis af et blowjob fra en kvinde som ikke var GP. 

Der er sikkert også EN der er kørt galt på vej til en GP, men derfor er det jo ikke normen og noget man kan sige sker tit

Skrevet
Danni van Dannison skrev, for 14 minutter siden:

men derfor er det jo ikke normen

Og? Jeg svarer på indlægget. Jeg kender også flere der har fået gonore i måsen trods de aldrig har haft noget ind den vej OG brugte kondom. 

Han spørger om der er nogen der kender til oral smitte. Ikke om du ikke kan finde ud af at køre bil.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 15 timer siden:

Kender en der fik syfilis af et blowjob fra en kvinde som ikke var GP. 

Vildt!

Det skulle ellers være en relativt sjælden kønssygdom i dag.. mega uheldigt!

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Havde en veninde der fik herpes i øjnene osv.. Alt det hvide i øjnene blev blodrødt og hun så viiiirkelig forfærdelig ud:wacko:.. 

Ej hvor forfærdeligt :wacko:Kan næsten regne ud hun havde fået klatten leveret der.. ØV!!!

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 7 minutter siden:

Ej hvor forfærdeligt :wacko:Kan næsten regne ud hun havde fået klatten leveret der.. ØV!!!

Faktisk havde hun bare fået virussen på et tidspunkt og så gik den i udbrud helt åndssvagt.. Noget med immunforsvaret.. Hun fik også store sår i hele ansigtet.. Hendes underliv var et stort sår og hun kunne ikke sidde ned.. Selvom sådan noget ikke er dødeligt så det ikke nogen speciel sjov oplevelse:ph34r:..

Selv sådan en “ufarlig” virus kan gå amok lige pludselig og uden varsel..

Skrevet
Danni van Dannison skrev, for 5 timer siden:

2+2 var simpelthen for svært for dig!!!!

Hvad vil du dog med den kommentar?

mvh. nice and easy

Skrevet
Danni van Dannison skrev, for 17 timer siden:

Der er sikkert også EN der er kørt galt på vej til en GP, men derfor er det jo ikke normen og noget man kan sige sker tit

afsporing. Og for mange af dem på for kort tid. Karantæne.

Skrevet
Nice and easy skrev, for 5 timer siden:

Hvad vil du dog med den kommentar?

mvh. nice and easy

Vi har fået 11 rapporter på hans indlæg og også et par stykker på din kommentar her. Tænk sig  hvis alle skrev det i tråden at det var en afsporing! Lad være med at deltage i afsporinger, @Nice and easy - skriv en rapport i stedet for.

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 8 timer siden:

Vildt!

Det skulle ellers være en relativt sjælden kønssygdom i dag.. mega uheldigt!

Ja men det ikke ensbetydende med at der ikke kommer nye smittede hvert år.. De sidste par år omkring 600 ny tilfælde om året.. Nogle af de 600 er så folk der kommer igen med ny smitte så når folk ikke lærer noget fortsætter det bare.. 

Da jeg fik Gonoré spurgte jeg også lægen imens jeg lå på briksen i stigbøjlerne om det ikke var næsten udryddet og han sagde "jov men vi har sku en lille epidemi her i *indsæt selv MEGET lille jysk by*".. Jeg skyndte mig at råbe "Ja det var sku da ikke mig" grinende.. Det er så en sygdom der bare generelt oplever en rigtig opblomstring for tiden med over 3000 nye tilfælde om året.. Det er gået fra 186 tilfælde i 2003 til 3906 tilfælde i 2022..

God klaret voksne mennesker der ikke kan rulle et kondom på og står og stamper i jorden som et lille barn imens de fortæller *anvende her din mest skabede stemme* "jamen det strammer":ph34r::lol:.. 

I 2019 havde vi 2 pladsen i blandt lande med størst forekomst af klamydia med 573 tilfælde pr 100.000 tjekket.. 3 pladsen i forhold til gonoré og ca 36 TUSINDE!! tilfælde af klamydia om året og så kalder vi os "et udviklet land":mellow:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

I 2019 havde vi 2 pladsen i blandt lande med størst forekomst af klamydia med 573 tilfælde pr 100.000 tjekket.. 3 pladsen i forhold til gonoré og ca 36 TUSINDE!! tilfælde af klamydia om året og så kalder vi os "et udviklet land":mellow:.. 

Man bør virkelig kun have ubeskyttet sex med en fast partner.. alt andet er simpelthen selvmål :ph34r:

Og strammer kondomet, så må man jo købe et nr større :lol:

Skrevet

Super godt input @JenniferRomantica. Noget at blive klog af.

Kan godt finde ud af alt "med", hvis det er klart bedst. Men, hvordan med kyssene?

Bør man holde sig væk fra det, og nøjes med kind mod kind?

mvh. nice and easy

Skrevet
Nice and easy skrev, for 11 minutter siden:

Super godt input @JenniferRomantica. Noget at blive klog af.

Kan godt finde ud af alt "med", hvis det er klart bedst. Men, hvordan med kyssene?

Bør man holde sig væk fra det, og nøjes med kind mod kind?

mvh. nice and easy

Jeg blev noget overrasket.. Har nok ikke tjekket siden 2019 hvordan situationen så ud:wacko:.. 

Det er op til hvert voksent menneske at være ansvarlig for sit eget helbred så folk skal gøre som det passer dem.. Jeg kysser og det vil jeg fortsætte med fordi jeg vurderer det for mig er risikoen (som er minimal) værd.. Andre vurderer at oral uden er risikoen værd (minimal men stadig større end kys) og så skal de bare det.. Jeg har dog svært ved at tro på at ikke et eneste af de 41.000 årlige tilfælde af kønssygdomme stammer fra oral uden kondom eller sex uden kondom ved en prostitueret.. Og det er selvom det er tydeligt i trådene at der i hvertfald ikke er nogen herinde - uagtet at de har knaldet 150 sexsælgere uden kondom - der har fået en dårligdom nogensinde.. Det kunne tyde på at Natasha tog fejl da hun sang "sygdom tror sku da ikk' på held":lol:.. 

Skrevet

Jo mere man tester jo mere finder man det kan være en af grunden til finder mere i DK vi har pengerne til det fødevare ,vindmøller andre sygdom folk vil satdig få kol og det er ik af rygning 

Det kunne jo også hjælp vist Gp pigerne meldt tilbage ved en kønsygdom OG DEM DER GØRE DET ER MODIGT OG FLOT GJORDT

Og der kommer jeg gerne igen

Skrevet
superslikker skrev, for 5 timer siden:

Det kunne jo også hjælp vist Gp pigerne meldt tilbage ved en kønsygdom OG DEM DER GØRE DET ER MODIGT OG FLOT GJORDT

Og der kommer jeg gerne igen

7-9-13 har jeg endnu ikke haft kønssygdom mens jeg har været i faget. Trods oftest uden kondom. 
Tager hjemmetest løbende samt test ved lægen løbende, for vil da ikke ønske at give en kønssygdom videre til min dejlige besøgende. Skulle jeg ende med at være uheldig på et tidspunkt, ja så ville det jo så betyde længere pause samt kontakt til mine besøgende som kunne risikere at have fået det. For mig rent og skær respekt at man giver besked til sine kunder. 

• 5 months later...
Skrevet
  • Author

Hej

Jeg har selv fået svar.

Jeg har siden jeg fik gonore og blev medicineret, kun haft sex med kondom, men fået blow uden og givet blow uden.:blink:

I denne uge fortalte min kone mig så, at hun var begyndt at have udflåd.

Jeg har intet haft af symtomer før i går aftes, hvor jeg begyndte at have ondt i halsen.

Idag da jeg kom hjem fra arbejde, blev jeg så mødt at en vred kone, som har fået konstateret gonore.

Jeg ved nu at jeg har smittet min kone ved at slikke hende, ved at jeg har gonore i munden.

Så nu skal husene sælges og vi skal skilles :(

Hold kæft hvor har jeg været dum.

Blot til advarsel

Hvor har jeg dog fortrudt.

Hilsen ham med de røde øjne, som ikke har det godt.

Skrevet
Duppen skrev, for 4 timer siden:

Hej

Jeg har selv fået svar.

Jeg har siden jeg fik gonore og blev medicineret, kun haft sex med kondom, men fået blow uden og givet blow uden.:blink:

I denne uge fortalte min kone mig så, at hun var begyndt at have udflåd.

Jeg har intet haft af symtomer før i går aftes, hvor jeg begyndte at have ondt i halsen.

Idag da jeg kom hjem fra arbejde, blev jeg så mødt at en vred kone, som har fået konstateret gonore.

Jeg ved nu at jeg har smittet min kone ved at slikke hende, ved at jeg har gonore i munden.

Så nu skal husene sælges og vi skal skilles :(

Hold kæft hvor har jeg været dum.

Blot til advarsel

Hvor har jeg dog fortrudt.

Hilsen ham med de røde øjne, som ikke har det godt.

Jeg kan dælme godt forstå du lider lige nu - det bliver nok heller ikke den letteste skilsmisse proces. måske viser det sig at blive til det bedre på den lange bane. Jeg tænker - et eller andet sted er der noget glat i ægteskabet når man (som jeg selv) går til gp engang imellem  og elskerinder man ikke deler - altså jeg mener, man lever i en løgn. Det stopper nu - du har en ny chance for at finde en vej. 

Skrevet
Duppen skrev, den 7.3.2025 at 17:49:

Jeg har siden jeg fik gonore og blev medicineret, kun haft sex med kondom, men fået blow uden og givet blow uden.

Givet blow, altså til en mand?

Skrevet

Har fået blow uden kondom men kun denne ene gang da jeg kunne læse mig frem til at risikoen var meget lille for at få en kønssygdom men syntes det svier på forhuden dog er der ikke rigtigt noget at se

Så hvis jeg skulle have raget noget til mig er det sku surt

Men nu har jeg bestilt tid til at blive testet 

Redigeret af Robinhood00708

Skrevet
Duppen skrev, den 19.9.2024 at 06:35:

Hej

Jeg skal op og aflevere en urinprøve i dag, da jeg har udflåd fra pikken.

Jeg har haft sex med en uden brug af kondom, så viste selvfølgelig at der var en risiko :blink:

Så det er derfor slut for mig at kneppe uden kondom.

Men jeg vil være ked af at blowjob også skulle være med kondom, da jeg elsker at komme i mund og ansigt på pigen.

Min spørgsmål er ikke om jeg kan få en kønsygdom uden brug af kondom, da jeg godt kan læse at det kan man.

Det kunne jeg godt tænke at høre om -_-

Mvh

Duppen

Ja gonoré kan smitte oralt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.