Hop til indhold

Recommended Posts

50 årige skrev, for 1 time siden:

Husk at betale hende i euro så er vi helt sikre på at hun kommer igen, det ville være trist hvis hun stoppede.

Øh ok!!!

Jeg tror ikke det er hendes 1ste prioritet for at komme tilbage 

Hun har fjernet "tight pussy" fra hendes profil hvilket jeg godt kan mærke men hun er stadig mega dejlig  og smuk. Hun er bare blevet knaldet alt for meget. 

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 9 timer siden:

Hun har fjernet "tight pussy" fra hendes profil hvilket jeg godt kan mærke men hun er stadig mega dejlig  og smuk. Hun er bare blevet knaldet alt for meget. 

/B

At dette skulle være tilfældet ved for meget pik er en tåbelig skrøne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker ikke at det er for meget pik der har gjordt hende "løs" i det, nok nærmere hendes extra "fisting" det ødelægger en hver fisse... 

Øv... Ville ellers gerne have prøvet hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 4 timer siden:

Tænker ikke at det er for meget pik der har gjordt hende "løs" i det, nok nærmere hendes extra "fisting" det ødelægger en hver fisse... 

Øv... Ville ellers gerne have prøvet hende

Hold da op et sprog - hun er sikkert glad for ikke at prøve dig :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så mange har vekslings problemer at euro betaling godt kan gøre forskellen om de kommer tilbage eller ej, jeg gør helt sikkert det ekstra arbejde for mine favoritter, det har jeg gjort et stykke tid nu.

Men jeg kan godt se det er uheldigt at hun vil have 110 euro for 30 min da det svarer til 825 kroner, så vil man jo hellere bare give hende 800 danske... Det ville give mening hvis hun bad om 100 euro eller 800 danske.

50 årige skrev, for 19 timer siden:

Husk at betale hende i euro så er vi helt sikre på at hun kommer igen, det ville være trist hvis hun stoppede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arnebent1 skrev, for 7 timer siden:

Buttfreak. Der står extra: fisting for you - 400 kr.

Det bliver hun jo ikke slap af. Men du kan blive det Hr. Buttfreak

Av av av... Nej tak... Ha ha ha... 

Helt nede i bunden, 3 linier over tidsplanen, står der fisting 400, det var den jeg gik ud fra... 

Jeg er KÆMPE modstander af fisting, hvorfor ødelægge fissen, om det er hos en gp eller privat...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fluefisker skrev, for 2 timer siden:

Hold da op et sprog - hun er sikkert glad for ikke at prøve dig :(

Sprog?? 

Dette er en debat side om glædes piger, så lidt svært ikke at bruge ordene "pik og fisse" og tænker "løs" er det modsatte af stram, i forbindelse med at anden medlem nævnte at hun havde fjernet "stram fisse" fra hendes beskrivelse og man godt kunne mærke at hun havde fået meget p . . 

Talt lige ud af posen... Men det gør jo ikke den unge kvinde mindre dejlig... Blot smag og behag hvad man søger... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...