Hop til indhold
Københavner

Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange piger der ikke vil mødes med dem ?

Recommended Posts

Har du overvejet at prøve hvordan det føles? Det kan jo være at det er en helt anden oplevelse, man bliver ihvertfald varmet langsommere op end når man er nøgen. Og det er vel egentlig ikke specielt uhygiejnisk hvis man vasker tøjet bagefter.

Jeg mindes faktisk en Wulfmorgenthaler tegning af en lille dreng der sidder i en sauna med en masse mænd og siger noget i retning af "har I overvejet hvor mange mænd der har haft deres nøgne nosser på bænken hvor I sidder" :D  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rent faktisk er det vel nærmest omvendt med tøj på i Saunaen, når temperaturen er over kroppens 37 grader vil tøj jo virke som isolering mod varmen, dvs at det er køligere med tøj på (i begyndelsen ihvertfald)

Det kan meget vel være, men så kan jeg ikke se, hvad fidusen så skulle være ved at gå i sauna :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

- - og nu kommer så det rablende gale : på et tidspunkt for længe siden, ser jeg en dag noget gennem glasdøren, hvor jeg "faktisk" troede jeg selv var blevet "rablende gal" i mine øjne :shock:  :shock:  :shock: . Blandt de nøgne danskere (mænd) sad der en af anden etnisk herkomst med hovedbeklædning og en heldragt i tykkelse næsten som vinter kedeldragter samt strømper!!!! - da alle de danske mænd var gået, gik jeg ind og spurgte om det ikke var ulideligt varmt ???? - næ det syntes han ikke  :-P - jeg kunne se at sveden drev ned ad ansigtet!!! - hvor ligger nydelsen egentligt??? - og efterfølgende har jeg set ham mange gange og stadig forundret når jeg spørger om det er ikke er ulideligt - det synes han ikke  :-P  - det er muligt jeg er meeeeeeeget dum; men jeg forstår slet ikke det kan lade sig gøre - for saunaen har jo den høje temperatur som en sauna nu skal have.

Hilsen 

Nyder livet - og er det i saunaen jeg nyder livet så er jeg nøgen for ellers frygter jeg for et hedeslag  :oops:

Det er logisk nok, han sidder i saunaen og drømmer om en tur i ørken,

hvis du har været på ørkenvandring ved du at man tager klæder på og dækker hele kroppen for at isolere om solen, varmen og sandet.

Illustration:

Jeg foretrækker nu hellere denne påklædning fra "Sex & the City"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du overvejet at prøve hvordan det føles? Det kan jo være at det er en helt anden oplevelse, man bliver ihvertfald varmet langsommere op end når man er nøgen. Og det er vel egentlig ikke specielt uhygiejnisk hvis man vasker tøjet bagefter.

Jeg mindes faktisk en Wulfmorgenthaler tegning af en lille dreng der sidder i en sauna med en masse mænd og siger noget i retning af "har I overvejet hvor mange mænd der har haft deres nøgne nosser på bænken hvor I sidder" :D  :mrgreen:

- - jeg tror godt alle ved at hans beklædning er religiøst betinget, ingen andre mænd må se hans nøgne krop og diller, og hans adfærd derfor accepteres.(han havde også et kraftigt sort fuldskæg - - pakket godt ind som helhed) Egentlig føler jeg med ham, når hans lyst til den varme sauna skal være på denne - han ved jo at andre synes det er højst besynderlig.

- åh nej, jeg skal ikke prøve sauna med fuld mundering i form af vinter kedeldragt, så bliver der da først grinet  :-P  :-P - og med hensyn til andre mænds evt. urenheder fra nosserne - jamen "brændes" det ikke bare væk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er logisk nok, han sidder i saunaen og drømmer om en tur i ørken,

hvis du har været på ørkenvandring ved du at man tager klæder på og dækker hele kroppen for at isolere om solen, varmen og sandet.

Illustration:

attachicon.gifd1.jpg

Jeg foretrækker nu hellere denne påklædning fra "Sex & the City"

attachicon.gifd2.jpg

Den sidste påklædning foretrækker jeg også, og vil pigerne fra svømmehallens omklædning for kvinder komme til fælles bad med os mænd og senere en fælles sauna tur - så er de så hjertens velkommen :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg husker ikke hvilken af pigerne det er, men der en af dem der i sin profil skriver noget i stil med. Jeg modtager ikke mænd fra etniskelande eller andre steder hvor kvinder blir undertrykte jeg modtager ikke mænd der ikke ved hvordan man behandler og opføre sig i selvskab med en kvinde, noget i den stil. Hvilket vel må siges at være absolut i orden og hovedet på sømmet, læg der til at en del af pigerne har haft mindre heldige oplevelser med især arabiske mænd.

Pointen må vel være at hvis vi behandler pigerne som vi gerne selv vil behandles så er vejen til en go oplevelse og et fast bekendtskab muligvis lagt :smile:

Det er muligt det er hovedet på sømmet, mht hvorfor pigerne fravælger visse grupper. Men jeg synes det er problematisk (og muligvis ulovligt...), hvis man konsekvent kæmmer alle over en kam, og siger: bare fordi dine gener stammer fra et land, hvor kulturen generelt er kvindeundertrykkene, vil jeg ikke have dig som kunde. Det er ikke specielt fair over for dem, der ikke er sådan, uanset om de er en mindre del af disse grupper eller ej. Der er jo også folk af anden etnisk oprindelse, som det så smukt hedder, der er opvokset i DK, og som egentlig ikke synes deres hjemlige kultur på det punkt er så fantastisk. Der bliver også nævnt både Arabere og Tyrkere, næsten i samme sætning. Dette er to forskellige grupper, fra to forskellige kulturer på godt og ondt, der ikke har andet end en religion til fælles.

Del dette indlæg

Link til indlæg

- - jeg tror godt alle ved at hans beklædning er religiøst betinget, ingen andre mænd må se hans nøgne krop og diller, og hans adfærd derfor accepteres.(han havde også et kraftigt sort fuldskæg - - pakket godt ind som helhed) Egentlig føler jeg med ham, når hans lyst til den varme sauna skal være på denne - han ved jo at andre synes det er højst besynderlig.

du kunne være solidarisk og iføre samme beklædning i saunaen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt det er hovedet på sømmet, mht hvorfor pigerne fravælger visse grupper. Men jeg synes det er problematisk (og muligvis ulovligt...), hvis man konsekvent kæmmer alle over en kam, og siger: bare fordi dine gener stammer fra et land, hvor kulturen generelt er kvindeundertrykkene, vil jeg ikke have dig som kunde. Det er ikke specielt fair over for dem, der ikke er sådan, uanset om de er en mindre del af disse grupper eller ej. Der er jo også folk af anden etnisk oprindelse, som det så smukt hedder, der er opvokset i DK, og som egentlig ikke synes deres hjemlige kultur på det punkt er så fantastisk. Der bliver også nævnt både Arabere og Tyrkere, næsten i samme sætning. Dette er to forskellige grupper, fra to forskellige kulturer på godt og ondt, der ikke har andet end en religion til fælles.

Jeg synes det er i orden at pigerne selv vælger hvem de vil i seng med, det kun fair.

Så kan vi diskutere de handlede kvinder har de noget valg eller fravalg af kunder ?

Jeg gentager lige mig selv: "De/nogle har et nedladende kvindesyn (måske religionsbestemt) selv om de er født og opvokset i Dannevang...

"

Del dette indlæg

Link til indlæg

I vores lokale svømmehal har jeg også bemærket dette under bruseren i baderummet - så det med renlighed nede ved "lillebror og familie juveler", er nok tvivlsom.

- - men nu skal jeg fortælle dig om  noget som jeg jævnligt oplever i samme omklædningsrum hvor der også en sauna med glasdør !! denne sauna benyttes af mange af de mandlige gæster i svømmehallen, og jeg synes vi her i Danmark har en meget afslappet nøgenkultur også mellem mænd - gud være lovet - jeg mener også det er mentalt sund at se, at vi alle også dernede er meget forskellige.

- - og nu kommer så det rablende gale : på et tidspunkt for længe siden, ser jeg en dag noget gennem glasdøren, hvor jeg "faktisk" troede jeg selv var blevet "rablende gal" i mine øjne :shock:  :shock:  :shock: . Blandt de nøgne danskere (mænd) sad der en af anden etnisk herkomst med hovedbeklædning og en heldragt i tykkelse næsten som vinter kedeldragter samt strømper!!!! - da alle de danske mænd var gået, gik jeg ind og spurgte om det ikke var ulideligt varmt ???? - næ det syntes han ikke  :-P - jeg kunne se at sveden drev ned ad ansigtet!!! - hvor ligger nydelsen egentligt??? - og efterfølgende har jeg set ham mange gange og stadig forundret når jeg spørger om det er ikke er ulideligt - det synes han ikke  :-P  - det er muligt jeg er meeeeeeeget dum; men jeg forstår slet ikke det kan lade sig gøre - for saunaen har jo den høje temperatur som en sauna nu skal have.

Hilsen 

Nyder livet - og er det i saunaen jeg nyder livet så er jeg nøgen for ellers frygter jeg for et hedeslag  :oops:

Det her svar må jo komme fra mig ...men når opskriften er jo når man går i sauna og man har siddet der en stund, så får man sin med-sauna-makker til at piske en med birkeriset, før man sveder lidt vidre....for derefter at kaste sig ud i sneen eller bølgen blå. Sådan gør rigtige vikinger....de går så ind bagefter og drikker et glas øl eller et glas vin...før det gentager turen i saunaen..., Dette kan gentages mange gange, og det bliver sjovere for hver gang.

Nu er jeg ikke ret meget viking (kun sådan lidt fuldblods dansker) så når jeg tænder min sauna, så slår jeg sku igen, hvis nogen ville tæve mig med et ris, og det kan jo være at herren i sjove gevanter har hørt om vores ritualer, og  føler sig klar iført sin jellaba "hedder den sådan?" og kun ser frem til at han skal i søen eller drikke øl?

I øvrigt, når der nu kommer sådan nogle historier frem om at nogen går i svømmehal med badebukser og underbusker på og gevanter (nej nu har jeg prøvet at skrive mere på fortsættlse af det med gevanter flere gange, nu kan det undre mig at der er nogen der mangler et svar på stregstarterens spørgsmål,? Du ser svaret på vores gader, du ser svaret i vores aviser, du færdes i dagligdagen og oplever ting, Du hører om ting i din radio, ...og du ser ting i dit tv, der omhandler emnet, du skal så se summen af det du ser, så ser du det jeg ser, og har rig mulighed for at opleve.(den var satenme kryptisk, men jeg tør ikke gøre den tydligere....se det som en gætte konkurrance)

Hvad er det for et svar i Mangler at få fra os piger, I kender jo selv svaret?

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

... jeg synes det er problematisk (og muligvis ulovligt...), hvis man konsekvent kæmmer alle over en kam, og siger: bare fordi dine gener stammer fra et land, hvor kulturen generelt er kvindeundertrykkene, vil jeg ikke have dig som kunde ....

Det med det ulovlige kan være interessant.

Det antyder, at myndighederne kan gribe ind og eventuelt straffe en glædespige for forholdet. Men kan myndighederne i et sådant spørgsmål gribe ind over over for en pige/branche, som den på flere måder ikke anerkender?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel derfor at det er god tone at sidde på et håndklæde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu kan det med at blive inviteret ind i en kvindens allermest intime univers på ingen måde sammenlignes med køb af en liter letmælk i Netto.  Selvom der er penge involveret bliver man stadig inviteret, underforstået man kan på ingen måde kræve, at blot fordi man har penge, så har man krav på en oplevelse.

Det betyder ligeledes at man som kunde skal have dyb respekt for kvinden samt anerkende at leggene sker på kvindens betingelser. Og.......det gælder faktisk også, selvom man på hjemturen sidder og dunker hovedet ned i rattet  Det er nok ikke nogen større hemmelighed, at den manglende accept af kvinden samt spilleregler er den væsentligste årsag til, at en del kvinder fravælger med den store le.   Man skal ligeledes være opmærksom på, at blot fordi man er "dansker", så skal man stadig kunne opfylde nævnte krav, og mig bekendt siger kvinderne også nej til mange af disse, såfremt deres intuition fortæller dem, at det kniber med respekten.

Og......sådan bør det også være. Denne branche handler ikke om, at give alle en chance, men derimod om at beskytte sig selv mest muligt imod diverse former for overgreb og dis respekt.  Jeg tør ikke sætte tal på, men en dårlig oplevelse med en kunde kan slet slet ikke opvejes af en god. De dårlige oplevelser sætter sig, at det er ikke bare noget en kvinde glemmer, og hurtigt kommer over ved at sige "Jamen de langt de fleste oplevelser er jo gode".

Selvom man tager vinkelen, at både mændene og kvinderne sagtens kan skelne sex og kærlighed af, så skal man ikke tro, at man derved bliver ufølsom. Det skønne univers man kan være heldig at blive inviteret ind i, er stadig meget intimt og meget  helligt/følsomt for kvinderne. 

Køb af seksuelle oplevelser er således ikke forbeholdt alle og enhver, men særligt udvalgte, og udvælgelse sker 100% kvinderne betingelser. At man så desværre kan finde eksempler på, at ikke alle kvinder praktisere dette, beviser faktisk at sådan skal og bør det være, for hvis dette ikke er på plads, så er det netop, at man senere kan læse i medier, at den og den kvinde med et tidligere virke i branchen er blevet følelsesmæssigt skadet i en grad der er til at få øje på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår sgu’ ærlig talt godt, at en del danske piger har de angivne reservationer.

Det er jo ikke sjældent, at man i forbindelse med fremmede hører om truende og voldelig adfærd, ringeagt af kvinden grundet en fremmed kulturs forkvaklede kvindesyn o.s.v.

Jeg talte gang med en pige, der kom ind på forholdet, da hun nogen tid forinden havde været ude for en ubehagelig episode.

Der var kommet et eksemplar af dem, der hører hjemme syd for Middelhavet, og da han var kommet indenfor, viste det sig, at han langt fra var nogen gentleman. Han udviste en ret truende adfærd og var lige ved at give pigen én på lampen.

Så besluttede pigen, at hun for efterdags kun ville have skandinaviske mænd ind, men et par afvisninger i døren havde blot resulteret i et par brosten ind ad vinduerne. Jeg kunne tydeligt mærke, at det sad dybt i pigen, da hun talte om det.

Hun fortalte også, at den slags har det med ikke at komme alene. De kan godt finde på at komme 3-4 stykker på én gang, og pigen havde af frygt ved et sådant opbud da oplevet at måtte give køb på sit princip.

Jeg forstår godt, at danske piger allerhelst undgår tage imod den slags og i stedet satser på skandinaviske mænd.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg husker ikke hvilken af pigerne det er, men der en af dem der i sin profil skriver noget i stil med. Jeg modtager ikke mænd fra etniskelande eller andre steder hvor kvinder blir undertrykte jeg modtager ikke mænd der ikke ved hvordan man behandler og opføre sig i selvskab med en kvinde, noget i den stil. Hvilket vel må siges at være absolut i orden og hovedet på sømmet, læg der til at en del af pigerne har haft mindre heldige oplevelser med især arabiske mænd.

Pointen må vel være at hvis vi behandler pigerne som vi gerne selv vil behandles så er vejen til en go oplevelse og et fast bekendtskab muligvis lagt :smile:

Men det er jo lidt svært hvis man ikke bliver lukket ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det har jeg også oplevet engang i svømmehallen, hvor jeg bad 2 unge drenge af anden etnisk herkomst om at tage badebukserne af under bruseren - så havde de gudhjælpemig underbukser på indenunder - da rystede jeg godt nok på hovedet  :roll:

Må man godt det i et offentligt bad?  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Narj da. Men nogle folk tiltager sig bare en ret.

Jeg læste for ikke så længe siden, at Helsingør Kommune havde oprettet et (vistnok særligt) svømmetidspunkt for indvandrerkvinder for at lokke dem lidt hjemmefra.

Personalet havde måttet iagttage, at disse kvinder svømmede rundt i bassinet i deres fuldt ud tilriggede villatelt,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener du om jeg må bede dem om at tage badebukserne af? Aner det faktisk ikke, men jeg synes sådan set, at kan de ikke finde ud af at vaske sig ordentligt, inden de går ind og dypper numsen i det vand vi andre svømmer rundt i - så har de efter min mening sådan set ikke noget at komme i svømmehallen efter.

Mht. om de må have underbukser på indenunder badebukserne, så har de et skilt i den svømmehal jeg oftest frekventerer om at det ikke er tilladt - men små børn skal have specielle blebukser på, hvis de skulle komme til at prutte, da det giver personalet en hel del arbejde med at jage folk op af bassinet og gøre det rent, mens det må lukkes i flere timer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste for ikke så længe siden, at Helsingør Kommune havde oprettet et (vistnok særligt) svømmetidspunkt for indvandrerkvinder for at lokke dem lidt hjemmefra.

Personalet havde måttet iagttage, at disse kvinder svømmede rundt i bassinet i deres fuldt ud tilriggede villatelt,

X, nu synes jeg virkelig, at du er for langt ude. Jeg kan ikke tro, at du har læst om "deres fuldt ud tilriggede villatelt". Det kan vist kun være din egen tolkning, og den klæder dig ikke! Det er et godt initiativ

fra Helsingør Kommune, og det fortjener ikke at latterliggøres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det generer mig ikke at muslimske kvinder har deres eget lille frirum hvor de kan være i fred kun dem. Fint med mig. Det irriterer mig bare at man som dansker samtidig skal høre på hvor fremmedfjendske og racistiske vi er. Det virker bare så dobbeltmoralsk og unfair.

Og nu er tråden vist fuldstændigt kørt af sporet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

X, nu synes jeg virkelig, at du er for langt ude. Jeg kan ikke tro, at du har læst om "deres fuldt ud tilriggede villatelt". Det kan vist kun være din egen tolkning, og den klæder dig ikke! Det er et godt initiativ

Dine bedrevidende belæringer har ikke min interesse.

Jeg latterliggør skam ikke noget. Jeg giver derimod udtryk for forargelse over, at visse folk, grupper ikke vil følge de regler, som vi andre må følge.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fickenstein

Ja,det er da en usædvanlig grim racistisk bemærkning

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX hav nu lidt respekt for kvinderne, uanset overbevisning og religion, det er måske sjovt, latterligt at se på med vores øjne, men der er en grund til at de er tildækket, jeg tror ikke de gør det for sjovt.

På FKK er vi i den anden ekstreme grøft, folk svømmer rundt 100% nøgne, både mænd og kvinder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste problem er de arabere/muslimer/fremmede der bliver "ramt", der på ingen måde fortjener det. Jeg ved ikke hvor mange procenter vi taler om. Måske 10-20% der ikke burde udelukkes, ligesom på diskotekerne og andre steder de frekventerer de danske forlystelsessteder.

Selvfølgelig skal de prostituerede have ret til at afvise hvem det passer dem, jeg ville gøre det samme.

Vi mænd har bare ikke samme problemstilling, så det kan være lidt svært at sætte sig ind i. Hvor mange afviser kvinder pga herkomst?

Vi vælger dem fra, men det er jo ikke det samme, vi er køberne ikke sælgerne.

Nå men det er pisseuheldigt at dem der ikke fortjener at blive valgt automatisk fra bliver det. Og lyder som en floskel, men de ved PRÆCIS hvem de kan takke for de fravalg.

Deres egne brødre og landsmænd.

I min verden skulle deres egne kvinder servicere dem også blandt de prostituerede, når de danske kvinder ikke vil. Det er det man har sit lands kvinder til.

Hvor er deres egne medsøstre henne egentligt?

Jo de fleste af dem er selv skyld i det, men der burde være kvinder til dem også på købe-kvinde markedet.

Men de gider dem nok heller ikke er jeg bange for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nogler har været der i en anden tråd med samme emne:

Og der er sikkert andre tråde, hvis man leder.

I den tråd jeg henviste til tidligere, var der tre ud af fire kvinder, der ikke havde noget problem med at få besøg af personer, med anden etnisk baggrund. Den sidste tænder bare ikke på mørke fyrer, uanset baggrund og oprindelse.

De har mere et generelt problem med gæster, der udviser dårlig opførsel uanset etnisk baggrund.

Så mon dog problemet er så stort, når det kommer til stykket?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja,det er da en usædvanlig grim racistisk bemærkning

Øhhh hvordan kan det være racistisk at undre sig over at nogle mennesker vælger at bade fuldt påklædt i en offentlig svømmehal??? Oven i købet når de har fået deres helt eget tidspunkt at bade på!!!

Der er desværre mange i dagens Danmark der trækker racisme kortet uden at ane hvad ordet står for...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...