Hop til indhold

Trine / Silvia

Featured Replies

Skrevet

Hejsa :)

Nogen som har besøgt denne skønhed:

https://annoncelight.dk/showad/354129

Hun lød sød i tlf men tager kun besøg hvis man ringer fra et nummer som er tilknyttet mobilepay. For mig er diskretion vigtig da Jeg er gift. Lidt irriterende at

pigerne efterhånden stille alle mulige krav men på den anden side forståeligt nok hvis de er bekymret for deres sikkerhed.

Hvis Jeg skal afsløre min identitet skal så skal pigen fandme være ligeså lækker som på billederne. så det ok :))))))))

Giv lyd hvis nogen af jer har eller påtænker at tage chancen.

Peace

Phillip

Skrevet

Hvilken tumpe ville afsløre sin rigtige identitet!? Hvis alle hulbrødre kunne efterleve bare et minimumsniveau af selvdisciplin, ville GPerne ikke tillade sig at stille den slags tåbelige krav.

Skrevet
G.G. skrev, for 7 minutter siden:

Hvilken tumpe ville afsløre sin rigtige identitet!? Hvis alle hulbrødre kunne efterleve bare et minimumsniveau af selvdisciplin, ville GPerne ikke tillade sig at stille den slags tåbelige krav.

Ja, de skal bare finde sig i den ene tåbe efter den anden, der bare brænder dem af. Nogle tåber syntes ligefrem at det er sjovt ta bestille tid og blive væk.

Skrevet

Ville aldrig nogensinde afslører mit borgerlige navn! 

du aner ikke hvor denne information ender henne, det stinker langt væk af endnu et scam nummer……

og det er 100% procent ikke hende på billederne, hvis der overhovedet er nogen pige (: 

Skrevet

Stop, det er 100% scam det der!

De vil afpresse dig, jeg er slet ikke i tvivl. Dont do it. Der er så mange dejlige piger i alle bordeller eller på sugardaters. Hammerende nemt at få en aftale, spild ikke tid på det der!

Skrevet
G.G. skrev, for 56 minutter siden:

Hvilken tumpe ville afsløre sin rigtige identitet!?

Det er der  mange “tumper” der gør. 
Hvis jeg skal hjem til en, så skal mobil nr stemme med adresse medmindre det er hotel osv. 

Min sikkerhed er sgu vigtigst (og min tid) så det er nej tak fra mig hvis det ikke er muligt. Og fuld forståelse for hvis han ikke har tillid til det. Så må han bare finde en anden.  

Skrevet

Kære mistroiske mænd

Først og fremmest drejer det sig om vores sikkerhed, i aner ikke hvor mange syge mænd der findes derude, så klart som kvinde jeg prøver at beskytte mig selv imod disse typer , der kan finde på og holde og vente udenfor, stalke, og chikanere , for slet ikke at snakke om dem der får et kick ud af at ringe og bestille tid , bare for sjov…..
Kan garantere at dette ikke er en rulleforetning eller el en scam, og at jeg er 200 pct reel, og har til dags dato ikke haft en eneste utilfreds kunde, tværtimod har jeg kun fået ros

Skrevet
IsabellaNunez skrev, for 16 minutter siden:

i aner ikke hvor mange syge mænd der findes derude

Kan kun bekræfte...

Jeg står i baren i en swingerklub og det er helt sygt så mange mærkelige opkald man får. Heldigvis er man forskånet for de værste tosserier når man tager telefonen som mand, men kvinderne må lægge øre til lidt af hvert.

Kan kun forestille mig at det er endnu værre som pige i branchen. 

Skrevet

Amen det er jo virklig skræmmende hvor mange mærklige opkald man får , så selvfølgelig er man påpasselig med bare lige at sende sin adresse afsted

Skrevet
  • Author
IsabellaNunez skrev, for 32 minutter siden:

Amen det er jo virklig skræmmende hvor mange mærklige opkald man får , så selvfølgelig er man påpasselig med bare lige at sende sin adresse afsted

Hej Isabella :)

Tak for dit svar. Jeg kan snildt sætte mig ind i at I sikkert får mange useriøse opkald mm, men det må man kunne sortere fra. Formålet med min "efterlysning"var blot at finde ud af om en fra logen her evt havde besøgt dig og kunne dele oplevelsen. For mit vedkommende har Jeg fået de bedste 5 stjernes oplevelser igennem dette forum.  I kvinder tilbyder en ydelse og det ret væsentligt om det man tilbyder svarer til virkeligheden eller ej. Det for nemt at poste virkelig lærke photos evt falske som nogen af dine photos  var i dit tilfælde og køre med flere annoncer med forskellige navne og så ikke kunne forstå at det skaber lidt mistro. Jeg ved godt at der flere herinde som afsporer en "efterlysning" som min helt men det var ikke det som var hensigten. For mig er diskretion 100% vigtig da Jeg er gift og har et privatliv Jeg værner om. At skulle aflevere sit mobilepay id som det første er et lidt indtrængende krav :)  Jeg vil minde dig om at det vigtigste i denne type setup er gensidig respekt og diskretion.Det kan rigtige mange andre 5 star piger finde ud af uden af man skal afsløre sin identitet op front. Vi ikke allesammen ens. Du kunne også få en af de mange tilfredse klienter som har besøgt dig om at smide en kort anmeldelse her - det vil helt sikkert øge mængden af seriøse henvendelser. Håber der snart kommer en seriøs anmeldelse så vil Jeg helt sikkert overveje at besøge dig :)

Skrevet

Hej igen 

Grundet netop stalking og chikane fra en kunde har jeg været nød til at skifte imellem profiler nogle gange desværre, men ja kan sagtens se det fra din din side også

jeg må bare håber der snart er en kunde der gerne vil skrive  en anmeldelse, da jeg selvfølgelig ved at der ikke kommer til at være en finger at sætte på mit udsende el service

foresat god dag

• 2 months later...
Skrevet
Phillip911 skrev, den 16.9.2024 at 14:24:

Hej Isabella :)

Tak for dit svar. Jeg kan snildt sætte mig ind i at I sikkert får mange useriøse opkald mm, men det må man kunne sortere fra. Formålet med min "efterlysning"var blot at finde ud af om en fra logen her evt havde besøgt dig og kunne dele oplevelsen. For mit vedkommende har Jeg fået de bedste 5 stjernes oplevelser igennem dette forum.  I kvinder tilbyder en ydelse og det ret væsentligt om det man tilbyder svarer til virkeligheden eller ej. Det for nemt at poste virkelig lærke photos evt falske som nogen af dine photos  var i dit tilfælde og køre med flere annoncer med forskellige navne og så ikke kunne forstå at det skaber lidt mistro. Jeg ved godt at der flere herinde som afsporer en "efterlysning" som min helt men det var ikke det som var hensigten. For mig er diskretion 100% vigtig da Jeg er gift og har et privatliv Jeg værner om. At skulle aflevere sit mobilepay id som det første er et lidt indtrængende krav :)  Jeg vil minde dig om at det vigtigste i denne type setup er gensidig respekt og diskretion.Det kan rigtige mange andre 5 star piger finde ud af uden af man skal afsløre sin identitet op front. Vi ikke allesammen ens. Du kunne også få en af de mange tilfredse klienter som har besøgt dig om at smide en kort anmeldelse her - det vil helt sikkert øge mængden af seriøse henvendelser. Håber der snart kommer en seriøs anmeldelse så vil Jeg helt sikkert overveje at besøge dig :)

Jeg har besøgt Isabella da hun i en kort periode var i Tureby, og da profilen den gang også hed Isabella - hun er en skøn kvinde, billederne er tæt på virkeligheden så klart en anbefaling herfra ! Find evt min omtale fra det besøg ved at søge på tureby :)

@IsabellaNunez kommer du snart retur her i omegnen ?

Skrevet
Phillip911 skrev, den 9.9.2024 at 22:04:

Hejsa :)

Nogen som har besøgt denne skønhed:

https://annoncelight.dk/showad/354129

Hun lød sød i tlf men tager kun besøg hvis man ringer fra et nummer som er tilknyttet mobilepay. For mig er diskretion vigtig da Jeg er gift. Lidt irriterende at

pigerne efterhånden stille alle mulige krav men på den anden side forståeligt nok hvis de er bekymret for deres sikkerhed.

Hvis Jeg skal afsløre min identitet skal så skal pigen fandme være ligeså lækker som på billederne. så det ok :))))))))

Giv lyd hvis nogen af jer har eller påtænker at tage chancen.

Peace

Phillip

Annoncen, som den ser ud i dag, henviser både til Sylvia og Trine. Det må næsten være to forskellige, da de tilbyder trekant :)

Jeg har kun besøgt Sylvia. Er det hende du vil have en anmeldelse af? For så kan jeg bidrage. Ellers ikke :)

Skrevet
  • Author
TheRealPeter skrev, for 4 minutter siden:

Annoncen, som den ser ud i dag, henviser både til Sylvia og Trine. Det må næsten være to forskellige, da de tilbyder trekant :)

Jeg har kun besøgt Sylvia. Er det hende du vil have en anmeldelse af? For så kan jeg bidrage. Ellers ikke :)

Hejsa TherealPeter :)

Ja tak anmeldele af Silvia den eksotiske kvinde. Hun har faktisk både kaldt sig Trine og Silvia og fint nok hvis det 2 forskellige personer. Indimellem har en veninde ved

navn Mathilde også været ind over annoncen. Oveni i det er Silvia svær at komme i kontakt med og billederne har også lidt fake over sig. Men super hvis du kan bidrage.

På den ene side jagter man en god oplevelse og på den anden side gider man ikke at spilde tiden på kvinder som puster noget op til noget det ikke er - i form af lækre billeder'mm

Skrevet

FEJL - MÅ MEGET GERNE SLETTES. 

Redigeret af heeejmor
FEJL

Skrevet
G.G. skrev, den 9.9.2024 at 22:19:

Vi kunne også arbejde os hen imod en verden hvor vi lever autentisk og ærligt sammen i stedet for i løgn og bedrag!

Jeg skal på ingen måde holdes til ansvar for at du har rod i din butik tak.

Skrevet
Koege30 skrev, den 20.11.2024 at 08:37:

Jeg har besøgt Isabella da hun i en kort periode var i Tureby, og da profilen den gang også hed Isabella - hun er en skøn kvinde, billederne er tæt på virkeligheden så klart en anbefaling herfra ! Find evt min omtale fra det besøg ved at søge på tureby :)

@IsabellaNunez kommer du snart retur her i omegnen ?

Hejsa

kommer desværre ikke til Tureby igen, men kan træffes i København, og Slagelse her i December måned

Kh Sylvia

Skrevet
IsabellaNunez skrev, for 13 timer siden:

Hejsa

kommer desværre ikke til Tureby igen, men kan træffes i København, og Slagelse her i December måned

Kh Sylvia

Øv, men fair nok - stedet levede heller ikke op til din høje standart ! Jeg holder øje med Slagelse ;)

Skrevet
IsabellaNunez skrev, for 1 minut siden:

Det tager jeg som et kompliment hahaha

håber at se dig igen❤️

I lige måde, hilsen den tykke glade kok med den lille skæve pik, måske du husker mig nu ;)

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/396742

Som ønsket af flere her i tråden, bl.a. Sylvia @IsabellaNunez og @Phillip911hermed en anmeldelse af netop Sylvia. En lidt mere informativ anmeldelse end blot et <3 eller anden emoji :) Derudover har flere advaret om scam mv, så det runder jeg også lige konkret i anmeldelsen @TheLegend @heeejmor

Jeg har mødt Sylvia i KBH i 2024.

Billederne er ‘lånt’ af Isabella Rhoades, hvilket er rigtig dårlig stil overfor den anden pige. Tidligere har Sylvia ‘lånt’ billeder af Annelese Milton. Men jeg vil ikke blande mig i ophavsretten. Det må være en tvist mellem pigerne. I kan se billederne i tråden ‘Sylvia Oppenheimer’. Så hun lyver decideret i annoncen når hun skriver at billeder er 100 pct reel :(Mine tekniske færdigheder på dette forum gør desværre at jeg ikke kan linke direkte endnu.

Kontakten var temmelig rodet og ønsker man et spontant besøg, ligger det ikke lige til højrebenet. Men jeg holdt ud og fik en aftale i stand. Sylvia er rigtig sød at kommunikere med.

Pigen Sylvia er normalt køn, slank og som hun selv skriver ‘halvt mulat’, men som nævnt langtfra pigen på billederne. Så det er en chance om hun er ens type. Jeg syntes dog hun så absolut pæn ud og valgte at blive. Hun var også cool og sød at snakke med. Åben og behageligt selskab. 

Akten Sylvia tilbyder konsekvent ikke superfransk, hvilket var lidt en nitte, men fordi det var et (forsøg på) spontant besøg kunne jeg jo bare have undersøgt dette. Men respekt for safe sex, trods alt :) 

Desværre var servicen ret ordinær. Det er hverken GFE eller PSE. Det var dog mit indtryk at hun gjorde sit bedste for at jeg skulle få en god oplevelse, men jeg savnede passion og initiativ. Det var nu lækkert nok, trods alt. Måske hendes service falder mere i andres smag. Det er jo individuelt. Men vores kemi fejlede ingenting, jeg tror bare ikke hun er helt pjattet med branchen :mellow: Nævnes skal også at sengen var ekstremt lille, samt at hun næppe er ‘helt ny i branchen’.

Prisen er helt fin. Efter mit besøg så jeg tilmed at hun i en periode (ved ikke hvor længe) tilbød rabat. Det er jo umiddelbart godt, men kunne også betyde kundemangel? :huh:

Vedr ‘Scam’ Billeder er falske, se ovenfor og hun lyver herom i annoncen. Man kan så overveje om hun lyver om andet? Alle med lidt snilde kan jo fremsøge billederne og se det ikke er hende. Hun oplyser i annoncen at hun sletter telefonnumre umiddelbart efter besøg. Om man kan stole på det ved kun Sylvia…men når hun lyver om billeder, hvorfor så ikke også lyve om dette? :mellow:

Det sidste Jeg kommer næppe igen. Dertil er konkurrencen blandt piger i denne branche for stor og hun lyver direkte i annoncen, men selve mit besøg hos Sylvia var bestemt godkendt :P og jeg vil da gerne anbefale andre at lægge vejen forbi. Til jer der er utrygge kunne i måske bruge en ‘bollofon’…

Ok…ser lige hun vil have kontaktinfo :huh: Så er ‘bollofon’ vel udelukket nu (?) og ligeledes er et genbesøg fra min side. 

Diskretion må gå begge veje.

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse om diskretion og løgn i annonce

Skrevet
  • Author
TheRealPeter skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/396742

Som ønsket af flere her i tråden, bl.a. Sylvia @IsabellaNunez og @Phillip911hermed en anmeldelse af netop Sylvia. En lidt mere informativ anmeldelse end blot et <3 eller anden emoji :) Derudover har flere advaret om scam mv, så det runder jeg også lige konkret i anmeldelsen @TheLegend @heeejmor

Jeg har mødt Sylvia i KBH i 2024.

Billederne er ‘lånt’ af Isabella Rhoades, hvilket er rigtig dårlig stil overfor den anden pige. Tidligere har Sylvia ‘lånt’ billeder af Annelese Milton. Men jeg vil ikke blande mig i ophavsretten. Det må være en tvist mellem pigerne. I kan se billederne i tråden ‘Sylvia Oppenheimer’. Så hun lyver decideret i annoncen når hun skriver at billeder er 100 pct reel :(Mine tekniske færdigheder på dette forum gør desværre at jeg ikke kan linke direkte endnu.

Kontakten var temmelig rodet og ønsker man et spontant besøg, ligger det ikke lige til højrebenet. Men jeg holdt ud og fik en aftale i stand. Sylvia er rigtig sød at kommunikere med.

Pigen Sylvia er normalt køn, slank og som hun selv skriver ‘halvt mulat’, men som nævnt langtfra pigen på billederne. Så det er en chance om hun er ens type. Jeg syntes dog hun så absolut pæn ud og valgte at blive. Hun var også cool og sød at snakke med. Åben og behageligt selskab. 

Akten Sylvia tilbyder konsekvent ikke superfransk, hvilket var lidt en nitte, men fordi det var et (forsøg på) spontant besøg kunne jeg jo bare have undersøgt dette. Men respekt for safe sex, trods alt :) 

Desværre var servicen ret ordinær. Det er hverken GFE eller PSE. Det var dog mit indtryk at hun gjorde sit bedste for at jeg skulle få en god oplevelse, men jeg savnede passion og initiativ. Det var nu lækkert nok, trods alt. Måske hendes service falder mere i andres smag. Det er jo individuelt. Men vores kemi fejlede ingenting, jeg tror bare ikke hun er helt pjattet med branchen :mellow: Nævnes skal også at sengen var ekstremt lille, samt at hun næppe er ‘helt ny i branchen’.

Prisen er helt fin. Efter mit besøg så jeg tilmed at hun i en periode (ved ikke hvor længe) tilbød rabat. Det er jo umiddelbart godt, men kunne også betyde kundemangel? :huh:

Vedr ‘Scam’ Billeder er falske, se ovenfor og hun lyver herom i annoncen. Man kan så overveje om hun lyver om andet? Alle med lidt snilde kan jo fremsøge billederne og se det ikke er hende. Hun oplyser i annoncen at hun sletter telefonnumre umiddelbart efter besøg. Om man kan stole på det ved kun Sylvia…men når hun lyver om billeder, hvorfor så ikke også lyve om dette? :mellow:

Det sidste Jeg kommer næppe igen. Dertil er konkurrencen blandt piger i denne branche for stor og hun lyver direkte i annoncen, men selve mit besøg hos Sylvia var bestemt godkendt :P og jeg vil da gerne anbefale andre at lægge vejen forbi. Til jer der er utrygge kunne i måske bruge en ‘bollofon’…

Ok…ser lige hun vil have kontaktinfo :huh: Så er ‘bollofon’ vel udelukket nu (?) og ligeledes er et genbesøg fra min side. 

Diskretion må gå begge veje.

Hej TherealPeter

Tusind tak for sand og objektiv anmeldelse. Endnu en gang viser dette forum sin styrke og berettigelse.       Hun er hermed afskrevet. Der alt alt for mange andre top lækre kvinder. Man kommer længst med ærlighed og bruger man falske billeder så kan man bare sige det. Men at snyde med billeder og udtalelser for at lokke kunder til - det sgu for lavt.

Held Og Lykke Sylvia eller hvad du nu hedder næste gang :))

Peace

Phillip911

Skrevet
IsabellaNunez skrev, den 16.9.2024 at 12:40:

Kære mistroiske mænd

Først og fremmest drejer det sig om vores sikkerhed, i aner ikke hvor mange syge mænd der findes derude, så klart som kvinde jeg prøver at beskytte mig selv imod disse typer , der kan finde på og holde og vente udenfor, stalke, og chikanere , for slet ikke at snakke om dem der får et kick ud af at ringe og bestille tid , bare for sjov…..
Kan garantere at dette ikke er en rulleforetning eller el en scam, og at jeg er 200 pct reel, og har til dags dato ikke haft en eneste utilfreds kunde, tværtimod har jeg kun fået ros

Kære Sylvia

Jeg er overrasket over du ikke har kommenteret på min anmeldelse, som du jo selv har efterlyst (Jeg prøvede at balancere den så de gode ting også kom med). 

Den viser jo netop at du ikke er ‘200 pct reel’, tværtimod har du decideret stjålet billeder fra mindst to andre piger. Det er ulovligt, krænkende for dem og du risikerer et kæmpe erstatningskrav :( Ydermere skriver du i din annonce at det 100 pct er dine billeder. Hvor meget mere i din annonce er ukorrekt. Vil du fx bekræfte at du rent faktisk sletter numre og anden oplyst kontaktinfo efter endt besøg? Jeg tror du gemmer alt info og dine ‘garantier’ klinger hult når du snyder med billeder og er ligeglad med de piger hvis billeder du misbruger. Du kan se dit billedescam i tråden ‘Sylvia Oppenheimer’ (Jeg prøver lige at linke dertil).

Igen vil det være klædeligt om du kom med en lille kommentar (fx om de stjålne billeder), men jeg opfatter det lidt ligesom om du er blevet taget med fingrene nede i kagedåsen og erkender stiltiende :huh:

PS: Jeg har alt mulig forståelse for at du vil undgå chikane, ‘syge mænd’ mv. Det kan der ikke være to meninger om.

Men syntes du i øvrigt du bidrager positivt til branchen med løgn og misbrug af andre pigers billeder?

Du behøver selvfølgelig ikke svare, men måske du skulle ændre dine billeder eller helt droppe dem. Alternativt er der jo også mange piger der bruger egne billeder, men skjuler særlige kendetegn og ansigt. Uden at stjæle.

Når jeg bruger tid på det her er det for at vise et konkret eksempel på at det ikke kun er kunder der kan snyde (udeblive osv) men at der desværre er ‘ligestilling’ i branchen hvad angår unoder og utryghed.

VH TheRealPeter

Skrevet
  • Author

Hejsa TheRealPeter

Cool skrevet. Selvfølgelig skal man ikke bruge falske billeder og selvfølgelig skal der være en gensidig respekt og aller aller vigtigst diskretion. Nogen gange syntes man at pigen er lækker nok til at man overvejer at gå på kompromis somJeg var ved at gøre - fedt at dette forum er med til at gøre at det faktisk er det øverste hoved man bruger i sidste ende :)))) - mange tak TheRealPeter

Phillip911

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.