Hop til indhold

Trine / Silvia

Featured Replies

Skrevet
CamillaHusmor skrev, den 9.9.2024 at 23:19:

Det er der  mange “tumper” der gør. 
Hvis jeg skal hjem til en, så skal mobil nr stemme med adresse medmindre det er hotel osv. 

Min sikkerhed er sgu vigtigst (og min tid) så det er nej tak fra mig hvis det ikke er muligt. Og fuld forståelse for hvis han ikke har tillid til det. Så må han bare finde en anden.  

Stemmer dit nummer med din adresse? Eller kan man i det mindste slå det op på mobilepay?

Eller er det som jeg formoder, at det kun går én vej?

Håber selvfølgelig du kan gøre min formodning til skamme. 

Skrevet
KapowSti skrev, for 4 timer siden:

Eller er det som jeg formoder, at det kun går én vej?

Selvfølgelig går det kun en vej. 

Du må gerne spille smart og kæphøj, men det siger ret meget om dig når du udemærket ved at ikke engang vores navne er rigtige.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, 1 time siden:

Selvfølgelig går det kun en vej. 

Du må gerne spille smart og kæphøj, men det siger ret meget om dig når du udemærket ved at ikke engang vores navne er rigtige.

Jeg synes du skulle nøjes med at kommentere på trådens emne.

Skrevet
Probator skrev, for 17 minutter siden:

Jeg synes du skulle nøjes med at kommentere på trådens emne

Jeg svarer på et spørgsmål. Hvis det ikke har med tråden at gøre så forstår jeg ikke du ikke fremhæver hans spørgsmål som værende udenfor trådens emne? Ellers havde jeg jo ikke kommet med et svar som ikke passer dig.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 1 minut siden:

Jeg svarer på et spørgsmål. Hvis det ikke har med tråden at gøre så forstår jeg ikke du ikke fremhæver hans spørgsmål som værende udenfor trådens emne? Ellers havde jeg jo ikke kommet med et svar som ikke passer dig.

Jeg synes at tråden handler om identitetshemmelighedsholdelse.

Jeg skriver til dig @CamillaHusmor om at det ville være klædeligt af dig kun, at svare på det som angår trådens emne.

Uklædeligt når man skriver om kommentators personlighed. (Spille smart og kæphøj osv.)

Skrevet
Probator skrev, for 3 minutter siden:

Uklædeligt når man skriver om kommentators personlighed. (Spille smart og kæphøj osv.)

Jeg synes hans såkaldte spørgsmål (latterliggørelse) er uklædeligt. Og jeg reagere ikke på voksen skældud. Du afsporer netop tråden. Slut herfra.

Redigeret af CamillaHusmor

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.