Hop til indhold

Gravid babe - 26 - Aarhus pt

Featured Replies

Skrevet
J@n38 skrev, for 1 time siden:

Jeg faldt over hendes annonce, da jeg søgte efter en gravid til hygge. Nogen der har prøvet at kontakte hende? 

https://annoncelight.dk/showad/410535

Jeg gør imorgen 

Skrevet
Ny bruger skrev, for 2 minutter siden:

Jeg gør imorgen 

Hvor holder hun til?

Skrevet
Ny bruger skrev, for 2 minutter siden:

Jeg gør imorgen 

Skal du mødes med hende i morgen?

Jeg skrev til hende igår, men har ikke hørt fra hende.

Skrevet
JohnP skrev, Lige nu:

Hvor holder hun til?

Jeg gætter på Aarhus. Hun skriver Aarhus pt i overskriften 

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 6 timer siden:

Skal du mødes med hende i morgen?

Jeg skrev til hende igår, men har ikke hørt fra hende.

Har skrevet til hende men ikke noget svar

Skrevet
Ny bruger skrev, for 5 minutter siden:

Har skrevet til hende men ikke noget svar

Jeg håber at det er fordi at hun ikke tjekker sit spamfilter og vores mails er røget der i.

Det vil være træls hvis det er noget fake, når hun virker så dejlig.

Skrevet

har også prøvet at skrive, men heller ikke fået noget svar retur 

Skrevet

Hun skriver det her.. Så her er måske et lille tip til hvordan i kan kontakte hende:

Hej xx

Jeg så din annonce (smiger hende) og er meget interesseret i (ydelse). Jeg er en mand på (alder), (højde) og (drøjde), (kort beskrivelse af dit udseende, din gode hygiejne og mannerer)

Jeg vil høre om du har tid enten (indsæt 2 forslag til dage og ca tidspunkter fx "nu på torsdag, om eftermiddagen") til at mødes?

Jeg håber at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen

Xx

Screenshot_20240910_133157_Chrome.jpg

Redigeret af Frøken_Kinky

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 3 timer siden:

Hun skriver det her.. Så her er måske et lille tip til hvordan i kan kontakte hende:

Hej xx

Jeg så din annonce (smiger hende) og er meget interesseret i (ydelse). Jeg er en mand på (alder), (højde) og (drøjde), (kort beskrivelse af dit udseende, din gode hygiejne og mannerer)

Jeg vil høre om du har tid enten (indsæt 2 forslag til dage og ca tidspunkter fx "nu på torsdag, om eftermiddagen") til at mødes?

Jeg håber at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen

Xx

Screenshot_20240910_133157_Chrome.jpg

Tak for tips og ideer :-)

Jeg tænke også over det med hyggesnak, da jeg skrev til hende. Det er bare noget diffust.

Hvad forstår du som hyggesnak?

Og hvordan vil du opfatte det, hvis en mand skriver igen, uden at du har svaret på hans første mail?

Jeg skrev Annoncelight som emne i mailen til hende. Hvad ville have været bedre som emne?

På forhånd tak hvis du svarer på mine mange spørgsmål :-)

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 3 timer siden:

Tak for tips og ideer :-)

Jeg tænke også over det med hyggesnak, da jeg skrev til hende. Det er bare noget diffust.

Hvad forstår du som hyggesnak?

Og hvordan vil du opfatte det, hvis en mand skriver igen, uden at du har svaret på hans første mail?

Jeg skrev Annoncelight som emne i mailen til hende. Hvad ville have været bedre som emne?

På forhånd tak hvis du svarer på mine mange spørgsmål :-)

"Hyggesnak" er alt hvad der "spilder tiden" uden noget egentlig formål, eller som du selv kunne have "regnet ud"..

Fx hvis du skriver:

"Hej"

"Fuck du er lækker"

"Dig vil jeg gerne knalde i morgen"

Osv.

Generelt:

Kom til sagen.. vær konkret... og forstå, at en pige kan have 55 henvendelser på en dag. Jo lettere og hurtigere du kan gøre det for hende, at tage stilling til om hun skal booke dig, jo bedre er det <3

Tænker dit emne er fint :)

Skrevet
  • Author

Jeg har også prøvet at skrive til hende ud fra dit lille tip Frøken Kinky. Og så håber jeg at det er godt nok til den unge dame? 

Så det er bare at se, om jeg så får svar retur fra hende på et tidspunkt? 

Skrevet
  • Author

Hun annoncerer igen i dag. 

Jeg har ikke fået svar fra hende og tror heller ikke at jeg får det?

Skrevet
J@n38 skrev, for 2 timer siden:

Hun annoncerer igen i dag. 

Jeg har ikke fået svar fra hende og tror heller ikke at jeg får det?

Hun er i hvert fald ikke nem at få fat i.

Jeg har lige skrevet til hende igen nu her, netop fordi at hun annoncere i dag. 

Jeg har brugt en anden email denne gang, fordi jeg stadigvæk håber og tror at hendes spamfilter fanger vores mails. Vi kan jo ikke skræmme hende væk allesammen :-)

Jeg har selvfølgelig skrevet, at jeg har skrevet før til hende fra den anden mailadresse.

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 1 time siden:

Hun er i hvert fald ikke nem at få fat i.

Jeg har lige skrevet til hende igen nu her, netop fordi at hun annoncere i dag. 

Jeg har brugt en anden email denne gang, fordi jeg stadigvæk håber og tror at hendes spamfilter fanger vores mails. Vi kan jo ikke skræmme hende væk allesammen :-)

Jeg har selvfølgelig skrevet, at jeg har skrevet før til hende fra den anden mailadresse.

profilen er oprettet i søndags og der er jo ingen telefonnummer, men kun en mailadresse, så mon ikke hun ved hvordan hun skal tjekke sin mail når det nu er sådan en nyoprettet annonce med at hun gerne vil have noget fremmed pik og tjene penge på at der er en bule på maveskindet :D 

Skrevet
Ny bruger skrev, den 9.9.2024 at 16:24:

Jeg gør imorgen 

Jeg har også skrevet, uden resultat. 

Skrevet

Så har jeg fået det svar at hun har udsolgt i weekenden, (hvor jeg kun kan).

Hun tilbyder at man kan købe fri snap hvor hun viser sin krop frem. Engangsbeløb på 400kr. Pas på med forudbetaling. 

Skrevet
  • Author
Pregman skrev, for 2 timer siden:

Så har jeg fået det svar at hun har udsolgt i weekenden, (hvor jeg kun kan).

Hun tilbyder at man kan købe fri snap hvor hun viser sin krop frem. Engangsbeløb på 400kr. Pas på med forudbetaling. 

Så må hun være populær når hun har udsolgt. 

Jeg ville heller ikke betale forud for at få nogle snaps af hende. (Kan man så vide at det er hende?)

Skrevet
J@n38 skrev, for 5 timer siden:

Så må hun være populær når hun har udsolgt. 

Jeg ville heller ikke betale forud for at få nogle snaps af hende. (Kan man så vide at det er hende?)

God pointe. 

Skrevet
J@n38 skrev, for 6 minutter siden:

Her er en gravid i Randers, hvis det var en mulighed? 

https://annoncelight.dk/showad/408727

Der er lavet en rigtig dårlig anmeldelse af hende i dag på Eroguide. Jeg havde ellers også overvejet hende.

Skrevet
  • Author

Ja den så jeg lige. Øv da!

Skrevet
J@n38 skrev, for 14 timer siden:

Ja den så jeg lige. Øv da!

Ja det er noget øv.

Jeg håber at Sophie snart vælger at tage imod uden Lady Stella igen.

Det er både bøvlet at komme op til Lady Stella uden bil og hele setuppet frister heller ikke.

Jeg havde en ellers en rigtig dejlig oplevelse med Sophie for nogle uger siden. Det eneste skuffende var at hendes mave ikke var så stor som forventet :) Der var vist ikke helt styr på hvor langt hun var henne.... ;)

https://annoncelight.dk/showad/406728

Skrevet
J@n38 skrev, for 16 minutter siden:

Der er også hende her? 

https://annoncelight.dk/showad/373398

Ja, jeg synes bare at den annonce virker noget underligt og det er svært at se hvor gravid hun er. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.