Ledelsen 557 Skrevet 8. September Efter en lidt kedelig og varm lørdag havde jeg lyst til lidt erotik idag søndag. Kiggede lidt hist og her og fandt hende her: https://annoncelight.dk/showad/397547 Hurtig og let kontakt så jeg tog mod søborg og ud til det bolig kompleks hvor hun holder til. Hun holder til på 5. sal men heldigvis er der elevator Hun er frisk på det meste så jeg bestilte 30 min med anal til 1300 kr - man kan også få uden for lidt ekstra Kom til lejligheden og kom hurtigt ind og sikke en fræk lækker sag jeg kom ind til. Billederne passer perfekt med den jeg kom ind til. Hun er en kvinde med energi og glimt i øjnene - jeg er helt skudt i hende og efter tøjet kom af stod vi og kyssede i et stykke tid og dejligt med tunge nærvær- kunne ligeså godt have været en kæreste - kom så ned på den store seng og hun begyndte at give et øko blow med masser af øjenkontakt, savl, spyt, tungeleg og går helt til roden- fik hende så om i en 69 og det både til tunge og fingere i begge huller og hun er bestemt ikk nærig og der var intet hastværk Fik gummi på også fik jeg en skøn ridetur hvir hendes store bryster hoppede op ned - det var så lækkert men vi skulle også nå noget mere så sagde doggy og hun spurgte om vi skulle gøre det stående, hvilket jeg var helt skudt i og det blev til både det ene og andet hul inden jeg hende vendt om så vi havde øjenkontakt imens jeg tog hende analt - hun er dejlig stram analt og det endte som det ofte gør og kom hårdt ud over hendes mave og bryster. Efter lidt snak, er glas vand og tøjet på stod jeg på gaden igen efter 32 min så intet snyd med tid eller noget med at få en ud af døren Selvom jeg ved det er et arbejde og penge kan gøre meget synes jeg det er røvfrækt at kneppe en der bestemt ikke er lydløs - der vsr dejligt lyd og frække udtryk uden det lød påtaget Jeg kan ikke sætte et ord på noget dårligt overhovedet og det er ihvertfald top 3 af det bedste købesex jeg nogensinde har fået. Der er stor chance for at hun kan blive min faste for FUCK hun er dejlig, sød og totalt forførende 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derfuhrer 2 Skrevet 8. September Enig! Hun er vildt fræk og har en fantastisk energi... Jeg er bare ked af, at jeg aldrig har besøgt hende mere end én gang. Det skal der laves om på snarest muligt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 35 Skrevet 8. September Er det i privat hjem? Hun er dansk ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 132 Skrevet 8. September Johnny2022 skrev, for 3 minutter siden: Er det i privat hjem? Hun er dansk ikke? Det er hun og ja privat hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 8. September Jep Jep privat og dansk Hun er på alle hverdage fra 08-14 og nogle gange en lørdag eller søndag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HAMSTER 5 Skrevet 8. September kan du fortælle om hendes ansigtsudseende? hun skriver 42 . er det rigtigt, eller hun ser ældre ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 9. September HAMSTER skrev, for 2 timer siden: kan du fortælle om hendes ansigtsudseende? hun skriver 42 . er det rigtigt, eller hun ser ældre Alderen passer sgu meget godt - jeg tror ihvertfald det passer Hun er meget meget smuk imo, og hun virker virkelig til at passe godt på sig selv og virker egentlig til at være glad for det hun laver. Hun virker slet ikke udkørt eller træt, hverken i ansigtet eller i akten Også har hun mellemlangt lyst går hvis set betyder noget .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Red 72 Skrevet 9. September Hold op hun lyder som en lækker kvinde! Hvordan er den trafikale situation - er der en station i nærheden eller bliver man nødt til at slå trackingen på bilen fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 132 Skrevet 9. September Ingen station i nærheden, det er ved mørkhøjvej/gyngemose parkvej. Så du må nok slå tracking fra 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 726 Skrevet 9. September Red skrev, for 1 time siden: Hold op hun lyder som en lækker kvinde! Hvordan er den trafikale situation - er der en station i nærheden eller bliver man nødt til at slå trackingen på bilen fra? Der er også et supermarked i umiddelbar nærhed, så hvis du har varer med hjem kræver det vel ingen forklaring. Altså med mindre du er kørt 30-40 km for at købe ind. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HAMSTER 5 Skrevet 11. September Ledelsen skrev, den 9/9/2024 at 3:01 AM: The age fits very well - I think it does anyway She is very very beautiful imo and she really seems to take good care of herself and really seems to enjoy what she does. She does not seem exhausted or tired at all, neither in the face nor in the act She also has a medium desire to go if seen means anything.. hvad med hendes bryst ? det ligner silikone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 132 Skrevet 15. September Det er silikone Hamster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HAMSTER 5 Skrevet 19. September havde en chance for at besøge hende i sidste uge, det var svært at fange hende, hun har meget travlt efter den anmeldelse. hun har travlt, hun vil indstille en timer på din ankomst og hun vil sparke dig ud præcis 2 minutter før din tid. Hun rensede ikke sig selv efter hvert besøg. Måske hun har meget travlt. du kan bemærke, at andre brødre venter på at de vender udenfor. generelt har virkelig dårlig erfaring med hende, spild af penge. Jeg vil ikke besøge hende igen. Jeg respekterer andres anmeldelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1431 Skrevet 19. September HAMSTER skrev, for 46 minutter siden: havde en chance for at besøge hende i sidste uge, det var svært at fange hende, hun har meget travlt efter den anmeldelse. hun har travlt, hun vil indstille en timer på din ankomst og hun vil sparke dig ud præcis 2 minutter før din tid. Hun rensede ikke sig selv efter hvert besøg. Måske hun har meget travlt. du kan bemærke, at andre brødre venter på at de vender udenfor. generelt har virkelig dårlig erfaring med hende, spild af penge. Jeg vil ikke besøge hende igen. Jeg respekterer andres anmeldelse Hvordan var selve besøget for dig? Synes du ellers hun er så smuk som det er beskrevet? Øv at din oplevelse ikke var så god, men med den gode anmeldelse har hun nok midlertidigt lidt meget at lave, men det daler nok hurtigt hvis folk får oplevelser som det du beskriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 132 Skrevet 19. September Hulbror, udseende er ret forskelligt alt efter smag. Men hun ser altså godt brugt ud. Hun har haft sin prime time. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg