Hop til indhold

liderlig mor i Kulhuse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/410322

En nysgerrighed på denne del af det sjællandske gjorde at jeg faldt over denne annonce.

Mon nogle har været forbi og kender dele gode , skæve,  sjove oplevelser derfra

Skrevet

Hun er en hustler. Har været der og måtte køre igen. 

Min personlige vurdering er at hun er på et eller andet. 

Redigeret af TheLegend

Skrevet
  • Author

Tænkte det nok ud fra hendes svar på mail... tak for info

Skrevet

Ja, hun skriver noget med krisecenter og alt muligt. Glad for du ikke spildte din tid.

Skrevet

Nu er det sådan det mig der er tale om og jeg har ALDRIG haft besøg af en der måtte køre igen. Fik denne tråd tilsendt af en kunde der syntes det var rigtig tarveligt. Har til gengæld fået en del sure mænd der er pist over jeg ikke lige har besvaret deres mail. Fair nok at blive bedømt men stop de der grove løgne. Det simpelthen ikke iorden! 

Skrevet

Sikke en gang pladder. Jeg kan nøjagtig beskrive dig. Man må ikke komme med yderligere oplysninger end din annonce. Så er det mig hellere ikke muligt, at oplyse det nærmere.

Vi mødtes og jeg måtte pænt takke nej.

Redigeret af TheLegend

Skrevet

Det ikke ret svært at beskrive mig når jeg sender billeder til folk jeg skriver mails med, men ikke en er dukket og for derefter at gå igen. Du er simpelthen fuld af løgn, hvis du virkelig har været her så svar mig på en ting, hvad farve har mine vægge indenfor??? Du er fuld af lort. Men du er garanteret en af dem der blev skide sur på mail, da enten prisen du tilbød eller andet gjorde jeg sagde fra for dem har der været et par stykker af .. Du er virkelig direkte tilgrin. Sørgelige menneske. 

Redigeret af Maria sloth

Skrevet

Jeg er helt målløs! 

Skrevet

Så vi to. Men at du spiller dum hjælper ingenting. Det vel ikke særlig svært at svare på hvis du snakkede sandt... Ærligt så bare stop dine løgne ikke nok med du aldrig har været her, at påstå jeg er påvirket er langt over grænsen. 

Skrevet

Annoncen er slettet. 
Nogen der ved om hun har en aktiv annonce?

Skrevet
Maria sloth skrev, for 20 minutter siden:

Har jeg ikke kan jeg fortælle dig. 

Ok

Skrevet

Fordi jeg har fået nogen søde faste kunder og ydermere får man da de mest lede mails som virkelig dræber lysten. Så er rigtig glad for dem jeg ses med pt. 

Skrevet
TheLegend skrev, den 7.9.2024 at 09:38:

Min personlige vurdering er at hun er på et eller andet. 

Sådanne påstande kan du holde for dig selv, @TheLegend

Skrevet
Maria sloth skrev, for 17 timer siden:

Du er virkelig direkte tilgrin. Sørgelige menneske. 

For det første skal du føre en ordentlig tone. Du har givet dit svar på tiltale, @Maria sloth. For det andet skal du ikke bruge tråde til personlige beskeder.

Redigeret af Stapler
stavefejl

Skrevet
Jernstangen 1970 skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor ikke ? vi mangler da nogle danske kvinder i Frederikssund og omgn.

Du kan bruge way back timemaschine til at se tidligere opslag inkl billeder, såfremt de rammer tidspunkt for robottens besøg. Du kan forsøge med nogle af de direkte link der er ældre i historik. 

For mig virker det til, at opslag er der om formiddagen og så fjernes igen. Morgen besøg foretrækkes tilsyneladende. Annoncerne ankommer sporadisk og har været der flere gange. Fjernelsen er jo åbenlyst for, at holde en vis privatliv og ikke til evighed, at have billede og tekst i frit på nettet. Det anvendes i øvrige af flere unge, som også sletter, dog mest om aften i stedet.

Jeg vil stadig fraråde og udfordre ikke en fastholdelse af aftalen, reaktionen minder om beskederne ovenover.

Jeg har været der og måtte køre igen, uanset hvad der siges. Jeg har ikke mulighed for at være mere specifik grundet reglerne på dette forum. Det skal ikke tilbageholde jer. Du vil også se, at jeg kun har givet 1 dårlig anmeldelse, øvrige er ros til de mennesker jeg har mødt på min vej. Jeg har kun ris for denne anmeldelse, sex og bj kan jeg dog naturligvis ikke udtale mig om, for så langt kom vi ikke, så den del kunne jo godt være fint. 

Redigeret af TheLegend

Skrevet

Du har stadig aldrig været her... Må virkelig have gjort ondt på dig at blive afvist/ignoreret på mail. Jeg beder dig ikke beskrive alt muligt du ikke må beder dig fortælle hvilke farver mine vægge har hvis du virkelig havde været her men det kan du sjovt nok ikke. 

Skrevet
Maria sloth skrev, for 28 minutter siden:

Du har stadig aldrig været her... Må virkelig have gjort ondt på dig at blive afvist/ignoreret på mail. Jeg beder dig ikke beskrive alt muligt du ikke må beder dig fortælle hvilke farver mine vægge har hvis du virkelig havde været her men det kan du sjovt nok ikke. 

Jeg kan altså ikke huske farven på vægen hos de GP'er jeg har besøgt, da jeg har været optaget af noget andet.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 39 minutter siden:

Jeg kan altså ikke huske farven på vægen hos de GP'er jeg har besøgt, da jeg har været optaget af noget andet.

Men men men.. er det da ikke rimeligt nok at forlange bevis fra @TheLegend  om at han faktisk har været på besøg, som han påstår?

Ellers står hun totalt med røven bar i forhold til den negative omtale som hun selvfølgelig ønsker at forsvare sig imod.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet

Alle mennesker er forskellige og var der tale om en kunde der vitterligt bare var skuffet ved ankomst, ikke var tilfreds med mine ydelser eller lign så det da brand ærgerligt men fair nok. Jeg reagere så kraftigt fordi jeg vitterligt aldrig har haft en kunde der er kommet for at gå igen. Jeg kan da ikke sidde og sige om alle har været lige tilfredse (har dog ikke hørt andet) men det er da møgubehageligt der sidder en og dissideret lyver og ydermere påstår jeg er påvirket. Det rammer mig og det er nok også meningen, men av. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Forståeligt, men mon ikke du kunne huske noget så simpelt hvis du som thelegend siger, var så utilfreds du ikke engang gik igang og ligefrem "observerede" at personen fremstod påvirket som han påstår, han siger han kan beskrive mig 100 procent men forholder sig ikke til jeg konfrontere ham med at det ikke er ret svært når der sendes billeder og beder blot om noget så simpelt som en væg farve, han må da også meget gerne svare mig på hvilket rum man træder ind i af hoveddøren. Det burde ikke være svært at huske med hans påstand. Men intet kan han sige. Jeg har derimod flere der er blevet meget fortørnet over jeg har overset deres mail eller ligefrem har afvist dem da de søgte noget jeg vidste jeg ikke ville kunne give på en tilfredsstillende måde eller ligefremt bare ikke havde lyst til. Er ret sikker på han er en af dem for som sagt har jeg aldrig haft besøg af en der takkede nej og tog hjem igen. 

Skrevet

Her er bevis på jeg absolut ikke snyder folk og rent faktisk har kunder der syntes det der foregår er mega tarveligt. 

Screenshot_20240913_165356.jpg

Skrevet

Lyver skam ikke. Jeg er ikke overrasket, at du ikke kan huske det. 

Stensti, husnr. 1. Træhus sortmalet. Du havde flot grøn kjole på. Jeg kom i en hvid bil, SUV, talte med dig i maksimalt 5 minutter.

Jeg kan ikke beskrive nærmere omstændigheder. Da jeg ville få advarsel point. 

Måske du havde en dårlig dag, det var ihvert fald ikke det jeg søgte. Prisen var også i en lave ende, så var egentlig klar til at køre retur, inden ankomst.

Jeg er en smule chokeret over den aggressive tone. 

Redigeret af TheLegend

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.