Hop til indhold

BJ uden ...

Featured Replies

Skrevet

Dette er ikke for at starte en evige diskussion om risikoen ved BJ uden kondom!

Mere fordi en udtalelse fra en af de skønne danske kvinder overraskede mig.

Selv hører jeg til dem at når der i kvindens annonce/profil står at al sex også BJ er med kondom så respektere jeg det og efterspørg det ikke 

Nå men tilbage til før omtalte kvinde. Vi havde haft en skøn stund sammen med BJ og slug, hvor til jeg siger, at det er svært, at finde en dansk kvinde som gør det, kvinden replicere "Jamen det gør langt de fleste"

Har hun ret eller forsvare hun bare sin egen holdning til det?

Skrevet

Vi kan alle kun svarer for os selv.. Så selve det gør hendes svar ugyldig.. 

Alle de danske piger (pånær 4 piger) jeg kender kunne aldrig drømme om det i følge dem selv^_^.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

Alle de danske piger (pånær 4 piger) jeg kender kunne aldrig drømme om det i følge dem selv^_^.. 

Altså BJ uden?

Eller Slug?

Mvh. Nice and easy

Skrevet

Jeg er én af dem @JenniferRomantica kender B).

BJ uden, men aldrig slug - nej tak til slug og øvrigt halløj i mit ansigt :lol:

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Enig alle kan kun svare for dem selv, derfor mit indlæg.

Skrevet

Mit Take er at størstedelen af de danske piger bruger gummi, men jeg har oplevet en hel del danske piger på klinikker, der sutter uden kondom. De fleste af de piger jeg har oplevet det med har brugt  kondom de første gange jeg besøgte dem. Af dem, der sutter uden er det ca. 40% der også tager klatten.

Der er for mig ingen tvivl om at kemi og renlighed spiller en stor rolle i det her spørgsmål.

K

Skrevet

Bare her på Fyn har jeg været gæst hos 4 danske piger der giver blow job uden, så det er ikke så sjældent, men jeg har også mødt 3 der ikke gør. Det er ikke noget must for mig, men jeg må bare sige at gummi for mig gør der lidt vanskeligere at nyde det hele.

faktisk afstår jeg næsten hellere fra et bj, hvis det er med gummi. God Lingam massage hvor pigens interesse er 100% på nosser og pik kan også noget:wub:

Redigeret af Slowman

Skrevet
Kanon1 skrev, for 58 minutter siden:

Der er for mig ingen tvivl om at kemi og renlighed spiller en stor rolle i det her spørgsmål.

Så har jeg haft dårlig kemi og/eller kun beskidte gæster i mine 9 år i branchen åbenbart:ph34r:..

Skrevet
LystTilSM skrev, for 4 timer siden:

Selv hører jeg til dem at når der i kvindens annonce/profil står at al sex også BJ er med kondom så respektere jeg det og efterspørg det ikke 

Nå men tilbage til før omtalte kvinde. Vi havde haft en skøn stund sammen med BJ og slug, hvor til jeg siger, at det er svært, at finde en dansk kvinde som gør det, kvinden replicere "Jamen det gør langt de fleste"

Håber ikke jeg afsporer tråden, men jeg har aldrig oplevet en thaipige insistere på kondom ved bj.

Skrevet
cassanova skrev, for 14 minutter siden:

Håber ikke jeg afsporer tråden, men jeg har aldrig oplevet en thaipige insistere på kondom ved bj.

Men der er Thai steder der annoncerer med b2b og hj, men ikke sex og bj. Man kan dog være i tvivl om hvad b2b indebærer. Fx 69….

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author
cassanova skrev, for 27 minutter siden:

Som sådan afspore du ikke tråden! Grunden til jeg specifikt spørg på danske kvinder er at for mig er et besøg hos en kvinde mere end bare frem og tilbage sex, jeg søger også en god snak med et menneske som kan kommunikere på et sprog jeg mestre. Og så synes jeg at danske kvinder er vidunderlige 

Skrevet
LystTilSM skrev, for 5 timer siden:

Jeg tænker at det er nogen af de mest “talende” danske piger der ikke giver bj uden. Det kan giver indtryk af at det er et flertal der ikke giver bj uden, mens en mere nøje gennemgang nok vil vise, at de fleste faktisk har bj uden som standard eller som tilkøb.

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jennifer

Kan det tænkes, at en stor del ikke vil vedgå, at de yder BJ uden, fordi de af andre blive betragtet som andenrangs kvinder?

Skrevet
LystTilSM skrev, for 3 minutter siden:

Jennifer

Kan det tænkes, at en stor del ikke vil vedgå, at de yder BJ uden, fordi de af andre blive betragtet som andenrangs kvinder?

Nej det tænker jeg ikke^_^.. Jeg ved ikke hvem disse “andre” er der skulle tænke sådan om dem.? 

Skrevet
LystTilSM skrev, for 6 timer siden:

Vi havde haft en skøn stund sammen med BJ og slug, hvor til jeg siger, at det er svært, at finde en dansk kvinde som gør det, kvinden replicere "Jamen det gør langt de fleste"

Jeg er en af dem  der med  stor  nydelse  sutter  pik uden  kondom og  gerne  sluger.

Og  nej  jeg  har  aldrig  været  smittet med  en  kønssygdom. 

De 2 andre  danske  gp'er som jeg  kender,  har  samme  indstilling som  mig.  

Skrevet

Jeg synes, der mangler lidt præcision i begreberne, ligesom der var mht betegnelsen “superfransk”, der heldigvis (eller derfor) ikke længere bruges så meget. 
Det er klart nok, hvad “bj uden” er, og vel også at det ikke nødvendigvis betyder, at pigen beholder pikken i munden ved udløsningen. Men hvad er “slug”? Er det slug, hvis pigen tager imod i munden, men spytter ud bagefter? Jeg kender et par danske gp’er, der gerne gør det og har vist kun oplevet en enkelt gang, at pigen ikke spyttede ud. Det gør ingen forskel for mig.

Jeg har besøgt GP’er med varierende hyppighed (og en årelang pause undervejs) siden slut 1980’erne. For ca. 20 år siden skiftede “fransk uden” ret pludseligt fra at være noget meget specielt til at være ganske almindeligt. Da jeg begyndte var det vistnok ret nyt, at kondom var en selvfølge ved samleje. “Gensidig fransk” var ikke standard (måske en rest fra den tid, hvor den foregående kunde kunne have nydt “dansk uden”?)

Skrevet
Slowman skrev, for 20 timer siden:

faktisk afstår jeg næsten hellere fra et bj, hvis det er med gummi.

Me too :D 

Generelt: 
Jeg har utallige gange siddet i situationer omgivet af danske sexarbejdere hvor een har talt om det med at "ingen" andre end mig af de danske piger tilbyder "Fransk uden", og hvor resten af damerne i selskabet også gør det bare uden at kunne reklamere med det. De tør ikke bakke mig op. 
Det er mere udbredt at de gør det end at de ikke gør det - dog uden sæd indenbords, fuldstændigt lige som @Pianistinden også nævner, og altså uden slug. 
Det ved jeg så fordi der kan sagtens sidde 2-3-4 Kvinder og kolleger i pinlig tavshed der ved at jeg ved at de også gør det og har gjort det i årtier, og så sidder der een pige der tror at fordi ingen taler om det pga. frygt for udskamning internt og kollegialt, så er der ingen der gør det. Så jeg sidder relativt ofte uden opbakning og skal forsvare alle andre end hende der synger omkvædet om at ingen danske piger giver fransk uden kondom fordi vi passer på os selv og hinanden og dem der gør det er få skridt fra "flisen". Det er så åndssvagt at det næsten er til at grine af. Næsten alle gør det - næsten ingen tør reklamere med at de gør det. Det er skørt med skør-sovs på... og det har det været i 20 år. Jeg tror ikke det er lige ved at ændre sig. Og det er jo surt hvis det er en af de primære årsager til at danske sexarbejdere er så få i antal og markedsandele som de er efterhånden. Men det må være yngre generationers kamp nu. Jeg har kæmpet (mere eller mindre forgæves) den kamp siden Pussy Galores åbnede med ønske om at pigerne selv kunne bestemme hvad de tilbød. Det lykkedes aldrig mht. "Fransk uden" husreglen, desværre :mellow: 

Jeg har aldrig været hemmelig med at jeg gør det - dog uden slug. Ej heller har jeg nogensinde brudt en husregel om "Fransk uden" hvis jeg har haft vagt et sted hvor det var forbudt. At jeg har haft kolleger der gjorde det mere eller mindre åbenlyst eller som konsekvent hver gang kom ud med 3-500kr i "drikkepenge" udenom kuverten til telefondamens store fortvivlelse fordi det ikke talte med i regnskabet når der skulle regnes bonus'er ud, er altså foregået systematisk i 20 år. Også hos de mest "INGEN FRANSK UDEN VI ER JO IKKE GADELUDERE"-piger. Også på de etablerede og "finere" Danske Bordeller. 
For mig er det en personlig præference. Jeg gider ganske enkelt ikke sutte pik med kondom på. Så er jeg hellere fri - som Slowman skriver det. 
Hos mig ville det koste dobbelt takst for en halv time hvis jeg skulle... og det har kun en enkelt indtil videre ønsket sig og/eller fundet rimeligt... så min taktik virker da :) 

Der skrives ikke anmeldelser om det, fordi pigerne rent faktisk risikerer at blive fyret eller komme i "bad standing" hos deres kolleger... som ofte også selv gør det :rolleyes:
Nogle tager ikke ekstra for det og gør det med dem de har lyst til. Andre tager 300-500 ekstra for det og sørger for at der ikke kommer anmeldelser af det. 

@LystTilSM JA - hun har ret. Det er min fulde overbevisning og erfaring. Jeg er en af dem de kontakter hvis de ønsker at begynde på det og gerne vil vide hvordan de holder det hemmeligt. Netop fordi jeg har flaget for det i 20 år. Dette er ikke en branche hvor dem der stikker hovedet op over græsset er svære at få kontakt til ;) 
Det er helt almindeligt hos langt de fleste er det korte svar. Men måske ikke første gang, fordi der kan være konsekvenser. Bl.a. ærlige anmeldelser. 
Tænk på hvor forbavsende få anmeldelser der er af danske sexarbejdere. Måske een af årsagerne er at de besøgende er bange for at komme til at afsløre noget der kan få pigerne i klemme blandt kolleger eller måske direkte få dem fyret fra stedet? Det er naturligvis gætværk.
Med slug... det er der ikke nær så mange der tilbyder hverken på "den skjulte menu" eller den offentlige, er mit indtryk. Men de findes... det er typisk +500 hos de danske piger. Måske er vi nede på +300 efterhånden hos de fleste. Hos nogle +800 dengang der var mindre konkurrence end der er i dag. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
LystTilSM skrev, for 19 timer siden:

betragtet som andenrangs kvinder

Hvem pokker tænker sådan om andre mennesker? Det har jeg da heldigvis aldrig hørt før.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 40 minutter siden:

Hvem pokker tænker sådan om andre mennesker? Det har jeg da heldigvis aldrig hørt før.

Det gør de som synes de er bedre end andre 

Skrevet

Det er lidt som i Kejserens Nye Klæder med det her for mig i hvert fald. 

Udfordringen består naturligvis i at de piger der ikke ønsker at tilbyde det, ikke har lyst til at føle sig pressede til at gøre det, hvilket de naturligvis ikke skal! 
Det vil være et konkurrenceforvridende skred blandt dem der har sunget den samme sang i årevis, hvis de fleste skifter sangen ud eller bare omkvædet. 
Der er helt sikkert også dem der synes at af sikkerhedshensyn ønsker de ikke en "evolution" af fransk uden, idet den næste grænse der så skal patruljeres ved, er "INGEN SÆD INDENBORDS" grænsen, hvilket måske for nogle Kvinder er forbundet med en frygt for at en eller anden mand lige holder hende fast i nakken og trykker den i bund imens han får udløsning. Den risiko undgår man trods alt når der er kondom på. 
Jeg kan så fortælle at det kun er sket een gang med vilje i 20 år for mig personligt at nogen har lavet "nakkegrebet". Det kom han til at fortryde er jeg sikker på. Det er også sket en enkelt gang hvor manden ganske enkelt sprøjtede da jeg nærmede mig hans pik før jeg overhovedet var nået frem til at ramme den med læberne. Det var uforskyldt. 
Det er sket et par gange at jeg har fået det i øjet ved Fransk/Spansk fordi jeg ikke havde styr på vinklerne. Det er faktisk ret pinefuldt. 

Så deeet... :rolleyes:;)

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Mit helt eget personlige indtryk er, at der er flere der giver bj uden end med.

Jeg har aldrig givet bj med og jeg har ikke tænkt mig at prøve det. Det er nok for mig at få en pik i munden hvor der lige har været kondom på.  Jeg har heller aldrig oplevet at en mand spurgte om det skal på..

Skrevet

Synes at den skønne kvindes udtalelse er bekræftet.

@Eva Nadine 

Som altid er dine indlæg vel argumenterede og jeg tror der er en stor grad af "gruppepres" og få tør sikke hovedet frem.

Jeg kan kun sige at der er flere skønne kvinder som vil få mit besøg hvis de stod frem;)

Skrevet
LystTilSM skrev, den 5.9.2024 at 17:29:

Vi havde haft en skøn stund sammen med BJ og slug, hvor til jeg siger, at det er svært, at finde en dansk kvinde som gør det, kvinden replicere "Jamen det gør langt de fleste"

SpankingSub skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan kun sige at der er flere skønne kvinder som vil få mit besøg hvis de stod frem;)

Mon ikke, at det også kunne hænge sammen med, at de pågældende kvinder ikke nødvendigvis ønsker at give et blowjob uden gummi til ALLE mænd, men kun til nogle (måske endda de fleste)? Det duer jo ikke rigtigt at skrive “blowjob tilbydes uden, hvis kemi”. Det er galt nok, at denne sætning anvendes ved kys.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.