Hop til indhold

BJ uden ...

Featured Replies

Skrevet
SpankingSub skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan kun sige at der er flere skønne kvinder som vil få mit besøg hvis de stod frem;)

Jeg vil gerne have blow uden, men i respekt for de damer der holder fast på sundhed/sikkerhed får det mig ikke til st afskrive dem.

Her er en del af en samtale jeg havde med en dejlig dansk dame forleden, hvor jeg havde beskrevet hvad jeg kan lide herunder bj uden

IMG_4353.jpeg

Redigeret af Slowman

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 13 timer siden:

Udfordringen består naturligvis i at de piger der ikke ønsker at tilbyde det, ikke har lyst til at føle sig pressede til at gøre det,

For mig har det intet med de grunde du har givet indtil videre.. Jeg synes det ville være super klamt hvis jeg havde haft 10 tissemænd i munden uden kondom og så skulle hjem og kysse min mand og børn på munden.. Og så det lige meget hvor meget jeg har gurglet håndsprit:P.. Jeg ved dna holder længere end man tror og det er immervæk et “stykke” af de 10 fremmede tissemænd jeg fører videre..

Selv mordere har svært ved at undgår at sprede sin dna og de vil lige godt gerne undgår at blive fanget tænker jeg:lol:.. Og jaja jeg kysser og få deres dna i mig på den måde via spyt, for mig er det bare ikke klamt.. 

Samtidig synes jeg mange mænd kan have voldsomme mængder af præsæd.. Nogle mænd har en tissemand der bare har en ubehagelig smag (især hvis forhuden er snæver) og 20 andre grunde.. 

Men du har helt ret i at vi ikke vil presses ud i at skulle sutte uden kondom pga konkurrenceforvridning^_^.. 

Jeg har aldrig været vidne til at piger der sutter uden (steder hvor reglerne ikke siger man ikke må) blive hverken udskammet eller noget som helst andet af det du nævner.. Jeg håber da heller ikke hverken dig eller Nisten føler jeg har set jer anderledes eller mindre “fancy” end mig.. Problemet opstår når man tilbyder ting som ikke alle gør.. Jeg har ikke tal på hvor mange unge danske piger der droppede at arbejde i branchen fordi de sad som debuterende med “Livlige Laura” og måtte gå hjem med 500 kr i lommen imens Laura havde lavet 15.000.. Det fandemar noget der ødelægger pigernes selvværd.. Jeg har selv siddet der og været inde og hilse på en gæst der egentlig kom til hende men hun havde først tid 4 timer efter.. At gå derind og præsentere sig og han så siger “tak men ellers tak jeg venter hellere de 4 timer” det er fucking ikke fedt når man står der i sin bedste femme fatale stil i franske pikanterier.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Min erfaring gennem mange år med GP'er er at jeg vælger dem fra der skriver i deres annonce ALT med kondom også fransk. Det er ikke mange jeg må vælge fra af den grund.

Så resten sutter lystigt min pik uden kondom. Når det så kommer til at tage ladningen i munden og endnu frækkere sluge den eller give mig den som snowball så bliver der meget længere mellem snapsene. Desværre for det er altså det ultimative at lade ladningen gå i munden på kvinden. 

Der har været enkelte naturtalenter der har taget ladningen og slugt den begærligt, og har givet udtryk for at det tænder dem voldsomt. Det har også tændt mig og jeg er kommet igen og igen.

PS Privat har jeg leget i swingerklub med en kvinde der ikke ville have sperm i munden og specielt fordi hendes mand sagde hun ikke måtte.

På tomandshånd og uden mandens tilstedeværelse var hun vild efter en ladning eller 2 i munden.

Redigeret af Moden slikken M

Skrevet

Jeg er enig med @Eva Nadine i hendes mistanke om at mange anmeldelser aldrig bliver skrevet. Jeg må medgive at jeg ofte har undladt at anmelde danske piger fordi de har givet mig meget mere end de måtte for mutter. Det gælder alt fra fransk uden til dansk uden.

Jeg har alle dage glædet mig over de ekstra gaver jeg har fået og aldrig forventet dem.

K

Skrevet

Jeg har kendskab til to Danske GP der tilbyder Dansk uden jeg ville aldrig nævne det i en anmeldelse, eller dele infoen i PB herinde ikke kun pga. hvordan andre Danske GPer ser på dem men også fordi jeg har set nogen mandlige brugere herindes harme og afsky overfor sex uden i trådene og den skal de spares for i deres indbakker det bliver ihvertfald ikke fordi jeg skrev noget. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 7.9.2024 at 09:53:

Jeg håber da heller ikke hverken dig eller Nisten føler jeg har set jer anderledes eller mindre “fancy” end mig..

Aldrig <3.

Jeg er aldrig blevet udskammet af nogen af mine kolleger for mit valg, i hvert fald ikke af hvad jeg ved af :).

Kan da blive ærgerlig over at læse ovenstående sms korrespondance hvor en kollega udtaler at 'enhver kvinde med respekt for sig selv, vil aldrig give bj uden'.

Selvrespekt måles udfra egen banehalvdel og ingen har ret til at pege fingre af nogen, for deres ydelser. Hvad blev der af:"Pyt, det er ikke mit problem hvad den og den gør og ikke gør" knappen? :)

Skrevet
Pianistinden skrev, for 42 minutter siden:

Kan da blive ærgerlig over at læse ovenstående sms korrespondance hvor en kollega udtaler at 'enhver kvinde med respekt for sig selv, vil aldrig give bj uden'.

Selvrespekt måles udfra egen banehalvdel og ingen har ret til at pege fingre af nogen, for deres ydelser. Hvad blev der af:"Pyt, det er ikke mit problem hvad den og den gør og ikke gør" knappen? :)

Av, jeg havde ikke lige tænkt at den kunne ramme sådan. Det var bestemt ikke meningen. Jeg er 100% enig med dig mht selvrespekt.
Meningen var ar sige at man med fordel kan forholde sig lidt tolerant ifht til egne ønsker og respektere andres grænser og alligevel nyde et dejligt samværd

Skrevet
Slowman skrev, for 50 minutter siden:

Av, jeg havde ikke lige tænkt at den kunne ramme sådan. Det var bestemt ikke meningen.

Det ved jeg godt, så pyt med det - det var hendes udtalelse som ærgerede mig, ikke din.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Aldrig <3.

Jeg er aldrig blevet udskammet af nogen af mine kolleger for mit valg, i hvert fald ikke af hvad jeg ved af :).

Det er jeg glad for<3.. 

Og ja det er en rigtig uheldig formulering der forhåbentlig drejer sig mere om frustration over spørgsmål omkring blow uden kondom end en reel mening omkring kvinder der tilbyder oralsex uden.. 

Jeg er sååå enig.. Dog synes jeg også at man følger “husets regler”.. Der er det ikke nemt at sige “hvad den og den gør er ikke mit problem” desværre.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Jeg er sååå enig.. Dog synes jeg også at man følger “husets regler”.. Der er det ikke nemt at sige “hvad den og den gør er ikke mit problem” desværre.. 

Arbejder man under et regelsæt/husregler, skal det følges, absolut - det kan jeg godt forstå :)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Det er jeg glad for<3.. 

Og ja det er en rigtig uheldig formulering der forhåbentlig drejer sig mere om frustration over spørgsmål omkring blow uden kondom end en reel mening omkring kvinder der tilbyder oralsex uden.. 

Jeg læste i annoncen at SEX ALTID ER MED KONDOM og skrev så lidt om hvad jeg kan lide, herunder bj uden kondom, et par ander ting og at jeg ikke var så optaget af at kneppe.

Jeg mener at mange tilbyder SEX MED KONDOM OG BJ UDEN, så jeg mente det var ok at nævne at jeg kan lide bj uden og det var det vel også. Jeg blev da i hvert fald ikke blokeret. Det er jeg til dato aldrig blevet:rolleyes:

Skrevet
Slowman skrev, for 1 minut siden:

Jeg læste i annoncen at SEX ALTID ER MED KONDOM og skrev så lidt om hvad jeg kan lide, herunder bj uden kondom, et par ander ting og at jeg ikke var så optaget af at kneppe.

Jeg mener at mange tilbyder SEX MED KONDOM OG BJ UDEN, så jeg mente det var ok at nævne at jeg kan lide bj uden og det var det vel også. Jeg blev da i hvert fald ikke blokeret. Det er jeg til dato aldrig blevet:rolleyes:

Din forespørgsel er helt legitim.. Men selv der kan man blive frustreret.. Måske har pigen haft 3 aftaler der egentlig er ankommet men så er gået igen fordi blow uden ikke var muligt.. Eller måske er det reelt sådan hun føler.. Jeg skrev også bare at det “forhåbentlig” bare drejede sig om frustration og ikke et synspunkt.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.