Hop til indhold

Kønssygdom hos Thai'er

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

Et lidt kontroversielt spørgsmål måske, og noget som kun ville være rent gæt at svare på. 

Men er der nogen her der ved om hvordan thaier passer på sig selv, er kønssygdomme udbredt ? 

Har nemlig været så heldig/uheldig at tage en omgang uden kondom. Med en meget smyk kvinde, vi blev begge grebet af stemningen. Fik det indtryk efterfølgende at det absolut ikke er noget hun normalt gør.

Skrevet

Hej,

Man kan jo ikke generalisere dette emne. Meeen, Thailand er ikke et land, der har den store indlæring mht Hiv ell kønssygdomme.

Hvad angår dem som er i Dk så det svært at sige. Det er jo individuelt. Jeg kan dog sige dette med garanti.

1. "Det er ikke noget jeg gør normalt" Den skal du nok forstå som, du er ikke den første og ej den sidste. 

2. Der er faktisk en del Thai, som yder den ekstra service i skjul, til stamkunder som de synes om.

Lige meget hvad.. husk nu den skide gummi. Der er sq ikke noget der hedder "grebet af stemning med en working lady" i min verden.

Skrevet

Knalder hun uden gummi med dig kan du være ret sikkert på andre også har den fornøjelse.

Skrevet

Jeg faldt i den fælde og fik en slem, mindre udbredt kønssygdom af en thai luder, som også syntes at jeg var speciel og derfor blev grebet af stemningen. 

Det skulle vise sig at hun åbenbart ofte blev grebet af en stemning, for jeg blev smittet og det gjorde min daværende kæreste også, hvilket udgjorde en ret ufed situation.. 

Få den tjekket hurtigt og undlad ubeskyttet sex med prostituerede fra den tredje verden. De har været igennem hundredvis af pikke før dig og der kan være mange smuttere, før dig.. 

Forleden fik jeg tilbudt ubeskyttet sex af en dansk gp, men denne gang havde jeg lært lektien. Brændt barn skyr ilden, men kloge børn nøjes med at se andre blive brændt. 

Skrevet

Jeg fik en omgang gonorré. Det skete gennem blowjob, hvor hun udførte masser deeptroaths. 
Shit happens

Skrevet
Thai-mesteren skrev, for 2 timer siden:

Hejsa 

Et lidt kontroversielt spørgsmål måske, og noget som kun ville være rent gæt at svare på. 

Men er der nogen her der ved om hvordan thaier passer på sig selv, er kønssygdomme udbredt ? 

Har nemlig været så heldig/uheldig at tage en omgang uden kondom. Med en meget smyk kvinde, vi blev begge grebet af stemningen. Fik det indtryk efterfølgende at det absolut ikke er noget hun normalt gør.

Hvis du er blevet testet positiv for kønssygdomme, hvis du har haft sex uden, sidst du besøgte en kvinde og tror at du er blevet smittet gennem hende, så er det din pligt at oplyse alle dem,du har haft ubeskyttet sex med siden da, så de også kan blive testet og evt give en tilbagemelding om de er smittet. Og du kan sagtens smitte hvis du har kønsvorter m.m, selvom du bruger gummi, jeg vil anbefale at du bruger gummi i fremtiden. Og mange både Thai og andre gp, tilbyder sex uden, for mer pris, men for gud skyld,lade være selvom sex er dejligt på alle måder også uden, men jeg vil aldrig have sex uden hvis jeg besøgte en gp eller kvinder fra andre landsdele. 

Skrevet

Jeg har kun prøvet at få svamp, gennem en thai. Hvilket heldigvis er ret let at komme af med. Men jeg nåede at smitte min kæreste. Hvilket ikke var så fedt. 

Faktisk har jeg fået oplevelsen to gange.

Anden gang var det min egen kådhed der var skyld i det. Vi havde et lækkert forspil og var igang med pussyslide, hvilket er sindsygt lækkert i mine øjne. Jeg havde sådan lyst til at pikken lige skulle smutte op i hende. Hvilket den så gjorde gentagende gange. Hver gang skyndte hun sig med at få mig ud. Men efter noget tid, spurgte jeg selv om hun ville ha 500kr mere, for en rigtig tur uden. Det var helt sikkert ikke den tur værd. Men i momentet, var det liderligheden der tog over. 

Skrevet

Jeg har bollet en del sugarbabes uden gummi, har aldrig fået en kønssygdom, testes ofte 3-4 uger efter. Alt andet er uforsvarligt, og man skylder modparten ærlighed når man siger man er sygdomsferi. Jeg bruger dog ren tetræsolie som jeg har smurt på penis efter ubeskyttet sex. Om det er derfor eller ej ved jeg ikke. Jeg er dog omhyggelig og analyserende, når jeg møder modparten herudover tjekker/ser jeg på fissen inden jeg stikker ind. Har gået og tabt betaling, når jeg ikke synes at tingene så ordenlig ud.

Tetræsolie er dog hårde sager. 

Jeg boller dog ikke thai. Ihvertfald ikke prøvet endnu. 

Svamp er ikke en sygdom mænd får udelukkende pga sex, man får det pga ubalance. Har haft svamp 3 gange og det er bare lidt carnesten så forsvinder det i løbet af et par dage. Jeg gik svamp pga ubalance i mit blodsukker, som svækker mit immunforsvar.

Redigeret af TheLegend

Skrevet

Jeg har fået svamp, og smittet min kone, da jeg dik antibiotika, hvilket kan give svamp.

canesten salve til mig, og en caneste stikpille til konen, og så lige 5 dages afholdenhed.

når jeg efterfølgende har været på antibiotika har jeg lige smurt med canesten salve, og har ikke siden haft svamp.

som der bliver nævnt, du er ikke den første og heller ikke den sidste.  Ved test for HIV mener jeg der er noget med at der kan gå op til 6mdr før man kan vide sig sikker, men det er der sikkert nogen her som ved med sikkeehed.

Skrevet
hamderfrække skrev, for 17 timer siden:

en gp eller kvinder fra andre landsdele. 

Især fra udkantsdanmark :D

Sorry, jeg tror godt, jeg ved, hvad du mener ;)

Skrevet
wannabewild skrev, for 19 timer siden:

Thailand er ikke et land, der har den store indlæring mht Hiv ell kønssygdomme.

Jeg synes nu nok, de er meget bevidste om at passe på, men når politiet f.eks. kan "fine" (eller forlange penge under bordet) en pige fra Beach Road, bare fordi hun har kondomer i tasken - så tager man sig til hovedet.

Jeg har altid kondomer med fra Danmark, da det er noget af det første de spørger om, når de kommer ind på værelset - og det er altså ikke ret fedt at skulle løbe ned i "Seven" midt om natten for at få gang i løjerne - og de er ofte dyrere (og for små)  i Thailand (ihvertfald i Seven, hvor de sælges i 3 stks. pakker - gå hellere på apoteket og køb en stor pakke) - men det kan snart være slut, da de selv vil til at producere i store mængder - de er jo i forvejen eksperter i dæk og slanger ;-). Har jeg kondomer i overskud ved hjemrejse, forærer jeg dem blot til nogle piger, jeg kender - men det er ikke altid, de er så glade for at tage dem med i tasken.

Skrevet

Et godt råd:

Lad være med at spørge om sex uden er ufarligt herinde af følgende, lettere overdrevene, grund:

Den ene halvdel af brugerne vil sige "Jeg har aldrig fået noget! Så hop du bare på! Det er også bedst uden"

Den anden halvdel vil sige "Ja!!! Du er død i morgen og du ender med at smitte alt og alle du kender".

Kort og godt... Sex uden er på egen risiko og ansvar.

Hvis spørgsmålet her er fordi du er nervøs og har dårlig samvittighed overfor fruen derhjemme, så skal du nok ikke gøre det en anden gang da du sandsynligvis ikke har nerver til det

Så længe du er i stand til at tage konsekvensen af dine egne valg skal jeg nok lade være med at dømme dig.

Skrevet
Slagelsepik4220 skrev, for 2 timer siden:

Et godt råd:

Lad være med at spørge om sex uden er ufarligt herinde af følgende, lettere overdrevene, grund:

Den ene halvdel af brugerne vil sige "Jeg har aldrig fået noget! Så hop du bare på! Det er også bedst uden"

Den anden halvdel vil sige "Ja!!! Du er død i morgen og du ender med at smitte alt og alle du kender".

Kort og godt... Sex uden er på egen risiko og ansvar.

Hvis spørgsmålet her er fordi du er nervøs og har dårlig samvittighed overfor fruen derhjemme, så skal du nok ikke gøre det en anden gang da du sandsynligvis ikke har nerver til det

Så længe du er i stand til at tage konsekvensen af dine egne valg skal jeg nok lade være med at dømme dig.

Du har fuldstændigt ret ! Din kommentar er lige på kornet. Dette er en never ending story :). Lad os være enige om ikke at dømme hinanden !

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 21 timer siden:

Jeg synes nu nok, de er meget bevidste om at passe på, men når politiet f.eks. kan "fine" (eller forlange penge under bordet) en pige fra Beach Road, bare fordi hun har kondomer i tasken - så tager man sig til hovedet.

Jeg har altid kondomer med fra Danmark, da det er noget af det første de spørger om, når de kommer ind på værelset - 

Det lyder som du har haft gode ture til Thailand.

Men fordi de nævner kondom, er ikke lige med bevidsthed omkring kønssygdomme.

Jeg har pga arbejde, levet fra 2017-2022 i Thailand. Jeg havde også en "kæreste" i 3 år, som selv var "working lady" i en af Members Club i Bangkok.

Jeg har self også mødt hav af Freelancers og også haft nogle One night stands fra piger fra clubs og bar ell tinder.

Der har jeg fået opfattelse af, man i Thailand betragter kondom som hovedårsag til at ikke blive gravid.  Da der er virkelig mange udlændinge, som pumper dem op og skrider.

Dernæst er det en god metode til at få ekstra betaling. Du må også undre, hvorfor vi i DK har så mange thai som tilbyder åbenlyst/skjul uden kondom som ekstra.

Der er en grund til, at man i thailand kan gå i utallige mange klinikker for at blive testet for kønssygedomme for 500 baht og tilmed håndkøbe medicin som Zitromax til behandling af klamydia.

Bare til info

Redigeret af wannabewild
Ændring i indholdet

Skrevet
wannabewild skrev, for 1 time siden:

Men fordi de nævner kondom, er ikke lige med bevidsthed omkring kønssygdomme.

Jeg tror det er et generelt problem i mange lande at P-piller koster penge, evt. et besøg hos familielægen - og så har de en nok ikke helt uberettiget tro på at P-piller kan føre til overvægt - desuden kan det være svært at holde styr på at tage dem dagligt.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Lovingthai skrev, den 5.9.2024 at 01:16:

Ved test for HIV mener jeg der er noget med at der kan gå op til 6mdr før man kan vide sig sikker, men det er der sikkert nogen her som ved med sikkeehed.

Det er "kun" 4 uger. 

https://www.bispebjerghospital.dk/undersoegelse-og-behandling/find-undersoegelse-og-behandling/Sider/Klinik-for-koenssygdomme-19635.aspx

Skrevet
Thai-mesteren skrev, den 4.9.2024 at 12:30:

Den jeg kender (i stor København) er testet omkring hver 3 måneder af en sygeplejerske som kører rundt betalt for af staten ….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.