Hop til indhold

Ubehøvlet opførsel og nedladende sprogbrug

Featured Replies

Skrevet
Tonorth skrev, for 49 minutter siden:

Han kan kun skrive 1 gang det første døgn

Det er jeg godt klar over men lur mig om han ikke holder sig væk efter et døgns tid alligevel ;) Jeg kan tage fejl men han har leveret sin kritik og har ikke skrevet andet tidligere så mon ikke han er færdig med forummet nu. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Der findes jo heldigvis medicin derude der fjerner det problem.. Det er utrolig nemt at få ved lægen og lige så nemt at få uden recept.. Så der er ingen undskyld for at kvinden skal gå på kompromis med sin sundhed pga lige det problem.. Jeg ved der er bivirkninger osv.. Det er der også på klamydia for nogen:ph34r::P.. 

Nu har jeg ikke tal på hvor mange gange jeg har fået “jamen den kan ikke med kondom” til at være “hooovsa det kunne den lige pludselig godt alligevel” men det er edermame utrolig mange gange i løbet af de sidste 9 år.. Hvis jeg skulle tro på bare en lille brøkdel af de mænd der har fortalt mig at det ALDRIG lykkes med nogen anden kvinde så skal jeg fandemar snart have den der guldmedalje i disciplinen “sex med kondom” stukket i hånden både den olympiske og verdensmesterskabet:P:lol:.. Selvom jeg slet ikke er i tvivl om at det for nogen af dem er den skinbarer sandhed så er antallet nok noget lavere end alle.. 

Jeg har rigtig mange gæster der har problemer med potensen.. Der er for mig at se forskel på at lave en bemærkning som min hvor det sjove klart var at jeg havde tænkt “det var problemet” da jeg læste episoden og ikke at man ikke kan få eller bevarer en erektion med kondom.. 

hej

ved at jeg evt. kontakter dig, skal jeg vel heller ikke sidde og overveje, alt det du bliver spurgt om, og hvad du vil, og ikke vil, om du er træt af dette spørgsmål osv… 

i min optik må alle spørge (man spørger self. Pænt) så må den man spørger, jo bare svar - hvis nu spørgsmålet er lidt skævt, eller lidt flabet, hvad får du, eller en anden gp ud af at råbe i samme tone???? 

Den kloge, svare bare helt neutralt, så kommer disse anmeldelser heller ikke  på jer - bær da over med en idiot - svar ham ordentligt, og lad være med at slette ham, før  dagen efter.

hvor mange gange, er du ikke gået ind i en tøjbutik og prøvet en bluse, eller måske 5 bluser uden at havde købt en - du vil også blive sur i skralden, hvis der bliver råbt af dig…. 

Jeg syntes self. At alle skal henvende sig i et pænt sprog - det ville gøre alt nemmere - men det er aldrig klogt at hoppe op på samme niveau 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

Måske de ikke er på i dag, eller holder ferie eller har glemt at aktivere annoncen, eller af 108 andre årsager ikke er at finde bag linket. Skal det nu også være mistænksom opførsel ikke at have en aktiv annonce? :rolleyes:
Så opfører jeg mig mistænksomt 25 dage ud af 30 i snit - mindst ;)

Når trådstarter har indsat links til begge annoncer i dag, er sandsynligheden temmelig stor for, at disse har været aktive på dette tidspunkt.

Der er ingen, der mistænker nogens opførsel ved at have inaktive annoncer i perioder, og heller ingen der anfægter din adfærd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.