Hop til indhold

Ubehøvlet opførsel og nedladende sprogbrug

Featured Replies

Skrevet

Anmeldelse af kommunikation med Amanda&Sille

Jeg skrev til Amanda omkring mulighed for at være sammen med både hende og Sille. Jeg fik deres snap. Kommunikationen var lidt til den kolde side hvor man godt kunne mærke at for dem handler det udelukkende om at tjene penge. Da jeg så fortalte Amanda at der var en helbredsmæssig ting der skulle tages hensyn til hos mig blev hun utrolig ubehagelig sproglig og slettede mig på snapchat, jeg skrev til dem på mail at dette var utilstedelig opførsel. Jeg vil hvertfald ikke anbefale disse kvinder. Her er deres annoncer på annoncelight:

https://annoncelight.dk/showad/406906
https://annoncelight.dk/showad/408262

Deres mail er: ([email protected])

Skrevet

Der er her tale om en anmeldelse der i den grad bøjer sandheden til det yderste. 

Du skrev at du ville have sex uden kondom og jeg svarede dig, kort og præcist, at vi kun har sex med kondom og ønskede dig held og lykke, hvorefter jeg slettede dig. 

Derefter truede du mig på mail, hvor jeg svarede dig, at jeg er i min gode ret til at sige nej til kunder der ønsker uden kondom. 

Hvor i dette der er ubehageligt sprogbrug, skal man vist lede længe efter. 

Skrevet

Jeg har foreslået et nyt underforum der hedder "Sure opstød og andet halløj der ikke er hyggeligt nok til Hyggesnak" eller "Ordet er frit", som ville lette moderatorernes arbejdsopgaver en del, tænker jeg. Sådan lidt en skraldespand med ikke-sorteret affald. Jeg er sikker på at det underforum kunne gå hen og blive det mest læste og mest brugte underforum på Eroguide. Nogle elsker bare offentlig udskamning, mudderkastning og sure opstød. Selv dem der ikke bidrager ville måske elske at læse med. Lidt ligesom Reality-TV uden manuskript eller tragikomisk "Hjemmevideo" i meget gamle dage. 
Det kunne også hedde "Ræve og Rønnebær" men så får vi måske ingen af de halvsjove som ikke er hyggelige heller?
Uanset navnet ville dette indlæg og mange andre, passe perfekt der i dette ikke-eksisterende underforum. Det er da en fantastisk idé... synes jeg selv :D 

En nyoprettet bruger og en nyoprettet bruger og en offentlig kamp-plads. Det er set før og sker sikkert snart igen. 
Ingen ved hvad der er op og ned, og Hyggesnak eller Generel debat er det jo heller ikke. 
Anyways... jeg har rapporteret tråden, uden at vide hvad der kan gøres iflg. reglerne. Det her falder måske lidt ned mellem stolene. Igen-igen. 

<3 Eva

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Amanda&Sille skrev, for 17 minutter siden:

Der er her tale om en anmeldelse der i den grad bøjer sandheden til det yderste. 

Du skrev at du ville have sex uden kondom og jeg svarede dig, kort og præcist, at vi kun har sex med kondom og ønskede dig held og lykke, hvorefter jeg slettede dig. 

Derefter truede du mig på mail, hvor jeg svarede dig, at jeg er i min gode ret til at sige nej til kunder der ønsker uden kondom. 

En GP har altid RET til at sige fra, er der en kunde hun ikke ønsker.

Skrevet

Jeg er helt enig og håber at admin lukker tråden, da der vist ikke kan koges mere suppe på et nej tak til uden kondom ... 

JenniferRomantica Jeg er glad for, at der er nogen der kan læse mellem linjerne. 

Fortsat god dag piger

Skrevet

JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

Sjovt min første tanke var "gad vide om den her medicinske ting der skal tages hensyn til er at han ikke kan få erektion med kondom":lol:.. 

Tjah - vi er naturligvis farvede af hvordan det plejer at se ud fra vores ende. Jeg havde bl.a. en lignende tanke, omend mindre konkret og langt mindre stigmatiserende :mellow:
At det er et handicap ikke at kunne få eller opretholde en rejsning uden kondom, der ikke diagnosticeres i praksis, er jeg rørende enig i. At det er noget at grine af, hvis man ikke ved om det er tilfældet, eller det påståede handicap handler om noget andet... der står jeg lidt af. 
Dem der læser at det er sjovt som har dette "handicap" uanset om det så også var tilfældet her, tænker jeg snildt kunne føle sig latterliggjort og ramt på et ømt punkt, uden de ellers kan se sig selv i resten. 
Så der har jeg lige trukket mit "like" tilbage. Det er ikke for mig sjovt - ikke engang for sjov og "uskyldigt ment". Men jeg er også sippet med netop dét. Det er svært invaliderende for nogen. Også dem for hvem løsningsforslaget ikke er "uden kondom" hverken som undskyldning eller ægte ønske om at løse udfordringen.
Jaja... det er voksen-skældud, og det ved jeg gooooodt! :P

- - - 

Nogen skrev en "anmeldelse" for mange år siden (Venuslogens tid) der minder meget om denne "anmeldelse", omend noget mere udførlig og med langt flere antagelser og detaljer. 
Den blev dog slettet. Det blev der ballade over, fordi nogle folk (købere) syntes det var favorisering af en fordels-Glædespige (og annoncør) fremfor en sexkøber. Tjah... det er da muligt. Eller også var det ikke sådan. 
Den er jo væk for længst nu, men var cirka således: 

"Hun er useriøs. Hun svarer ikke på mine e-mails og vil have fuld forudbetaling. Det er heller ikke hende der tager telefonen." krydret med ret mange antagelser om hvem jeg i virkeligheden var eller hvad man kunne forvente hvis man besøgte mig, uden at der havde været (eller nogensinde kom) et møde at basere det på. Ene og alene afvisning(er). De startede høfligt, afvisningerne. Jeg havde kun personligt at gøre med den første.

Manden skriver i sine e-mails om ting jeg tydeligt ikke tilbyder, hvortil jeg til den første (af ret mange) svarer "Nej tak. God jagt og god fornøjelse".
Han ringer til bordellet gentagne gange på dage jeg ikke har vagt og prøver at booke hele min vagt næste gang jeg er på.
Øh... ja det er sandt at det er den telefondame der arbejder der dén dag man ringer der tager telefonen på et bordel. Det er også sandt at de ikke booker hele vagten uden forudbetaling med en fast hus-pris på 2.100kr. i timen. En fuld vagt på 6 timer med rabat var vist 10K, så vidt jeg husker. Så ja... den får man ikke lov til at blokere uden at vi ser penge op af lommen først, af forhåbentlig indlysende årsager. Vi flyver heller ikke til Aalborg eller Timbuktu uden der er forudbetalt for både flybilletter, andre omkostninger og en større del af den tid der er ønsket. Det giver jo ingen mening for os. Så det dér "ALDRIG FORUDBETALE"-omkvæd orker jeg næsten ikke at høre på i dette emne også. Men ordet er jo relativt frit herinde :wub:
Det er også sandt at telefondamerne bliver relativt irritable over at manden ikke forstår at hun er på job dén dag hvor hun får løn fra de piger der er på dén dag for at svare telefonen. At blokere linjen for lange samtaler om andre dage og hele vagter og rabatter og hvad har vi, gjorde ikke stemningen i kulissen sådan super duper hyggelig for nogen :rolleyes:
En afvisning kan være svær at håndtere for nogle. 
At man ikke engang kan komme til når man har penge op af lommen, må alt andet lige være et slag der for nogle rammer hårdere end andre. At trække "handicap-kortet" for at få særbehandling, er uheldigt for alle andre med et handicap... altså HVIS det er foregået. Det ved vi jo ikke noget om, andet end denne påstand mod påstand offentlige dialog mellem parterne. 

Mit eksempel fra gamle dage er et mere ekstremt tilfælde, det er jeg med på. Men vi ved ikke hvad der faktisk sker når vi ikke selv er til stede. 

Måske tråden kunne flyttes til Generel debat? Eller hmm... Falsk markedsføring? Hyggesnak er det vel ikke :D 
Debatten er faktisk vigtig og god - synes jeg. Det kunne være fedt at det ikke var et opdigtet scenarie det starter med. Synes jeg :) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

@Eva Nadinejeg læser Jennifers kommentar som værende en morsom bemærkning, da flere mænd bruger impotens som en undskyldning for ikke at bruge kondom - at der pludselig er masser af mænd der påstår at de ikke kan få stiv javertus med gummi. 

Skrevet
Amanda&Sille skrev, for 1 time siden:

Godt gået, hold på jeres ret !

Skrevet
Amanda&Sille skrev, for 1 time siden:

Hvorfor har I slettet jeres annoncer på AL?
Hvis det du skriver, er historiens sandhed, så giver det jer da kun pluspoint i forhold til trådstarters indlæg :)

Skrevet
Julius skrev, for 26 minutter siden:

Hvis det du skriver, er historiens sandhed, så giver det jer da kun pluspoint i forhold til trådstarters indlæg :)

Det giver plus point fra alle der tror på dem og minus fra dem der ikke tror på dem uanset.. Forstår godt man så hellere vil starte friskt ud.. 

Skrevet
Ridolfo skrev, 1 time siden:

@Eva Nadinejeg læser Jennifers kommentar som værende en morsom bemærkning, da flere mænd bruger impotens som en undskyldning for ikke at bruge kondom - at der pludselig er masser af mænd der påstår at de ikke kan få stiv javertus med gummi. 

Det gør jeg også... jeg synes bare det er mere trist end morsomt. Sådan er vi jo heldigvis forskellige :P 
Jeg tænkte først og fremmest bare at hvis jeg havde en Pik der ikke var super medgørlig og havde det temmelig trist over det i forvejen, ville jeg blive ked af det og ramt uanset hensigten at folk finder det grinagtigt. Også selvom det var en misfortolkning. Og måske især når mavepusteren (uden det var hensigten) kom fra en pige der formodentlig møder en del mænd med udfordringer på rejsningen eller andet. Det er immervæk et ømt punkt for dem der har den udfordring. Måske jeg bare er lidt for tyndhudet, empatisk og almoderlig også på Eroguide når det kommer til Pikke og Mænd der betaler for vores tid. Idunno :wub: 
Vi ved jo heller intet om hvorvidt det er en påstand eller det overhovedet er det der er handicappet. Jeg blev egentlig bare trist over noget mange folk jeg ofte er rørende enig med, meget hurtigt tilkendegiver de synes er noget at grine af. Uanset hvor uskyldigt det er tænkt eller hvor morsomt man synes det er. Og det sker jo nok igen en dag. Også her på Eroguide ;) 
Det er ikke altid hensigten svarer til modtagelsen. Især ikke med særligt ømme punkter såsom handicaps eller potens, vil jeg mene. 
Så ja... jeg er nærttagende på andres vegne. Jeg ser ret mange af disse mænd i en af mine andre butikker. Måske derfor er jeg særligt følsom og reagerer anderledes end folk som flest? 
Syntes blot at nogen måtte give udtryk for at det ikke bare var grinagtigt for alle. Det blev så mig - denne gang :) 

Julius skrev, for 40 minutter siden:

Måske de ikke er på i dag, eller holder ferie eller har glemt at aktivere annoncen, eller af 108 andre årsager ikke er at finde bag linket. Skal det nu også være mistænksom opførsel ikke at have en aktiv annonce? :rolleyes:
Så opfører jeg mig mistænksomt 25 dage ud af 30 i snit - mindst ;)

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Tjah - vi er naturligvis farvede af hvordan det plejer at se ud fra vores ende. Jeg havde bl.a. en lignende tanke, omend mindre konkret og langt mindre stigmatiserende :mellow:
At det er et handicap ikke at kunne få eller opretholde en rejsning uden kondom, der ikke diagnosticeres i praksis, er jeg rørende enig i.

Der findes jo heldigvis medicin derude der fjerner det problem.. Det er utrolig nemt at få ved lægen og lige så nemt at få uden recept.. Så der er ingen undskyld for at kvinden skal gå på kompromis med sin sundhed pga lige det problem.. Jeg ved der er bivirkninger osv.. Det er der også på klamydia for nogen:ph34r::P.. 

Nu har jeg ikke tal på hvor mange gange jeg har fået “jamen den kan ikke med kondom” til at være “hooovsa det kunne den lige pludselig godt alligevel” men det er edermame utrolig mange gange i løbet af de sidste 9 år.. Hvis jeg skulle tro på bare en lille brøkdel af de mænd der har fortalt mig at det ALDRIG lykkes med nogen anden kvinde så skal jeg fandemar snart have den der guldmedalje i disciplinen “sex med kondom” stukket i hånden både den olympiske og verdensmesterskabet:P:lol:.. Selvom jeg slet ikke er i tvivl om at det for nogen af dem er den skinbarer sandhed så er antallet nok noget lavere end alle.. 

Jeg har rigtig mange gæster der har problemer med potensen.. Der er for mig at se forskel på at lave en bemærkning som min hvor det sjove klart var at jeg havde tænkt “det var problemet” da jeg læste episoden og ikke at man ikke kan få eller bevarer en erektion med kondom.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

@JenniferRomantica Enig i det meste - som næsten altid :lol: - i dit indlæg lige her ovenfor.
Men det ændrer ikke ved at det er øv at føle sig ramt hvis man HAR problemet og folk griner af emnet i det hele taget eller at andre "faker problemet". Synes jeg. Den vinkel er også vigtig. At du statistisk set formodentlig har ret, er jo allerede belyst. 
Ikke at kunne opretholde en rejsning kan langt fra i alle tilfælde løses medicinsk. Det fjerner bestemt ikke problemet for alle, og er ikke utroligt nemt for de fleste at tale med sin læge om. Det er for nogle eller ligefrem for mange, forbundet med skam, i nogle tilfælde manglende livslyst og alt muligt andet. At nogen griner af noget der måske minder derom i et forum for sexkøbere, ser jeg mig nødsaget til at reagere på. That's it :) 
Jeg havde brug for at skrive at selvom mange griner af det, uanset hvor uskyldigt det så er tænkt, så er der også nogen der ikke gør - dersom de skulle få en mere trist dag efter at have læst folks grine-emojis og den lette stemning om emnet generelt. Jeg synes det er latterliggørende og vi ved ikke engang om det er dét der overhovedet er hvad der er foregået. 
Peace out - nu skal jeg studse stængerne og knalde med mindst een der har problemet for alvor senere i dag, og som læser alt hvad vi to skriver herinde ;)

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 4 minutter siden:

men det ændrer ikke ved at det er øv at føle sig ramt hvis man HAR problemet og folk griner af det fordi andre "faker problemet".

Jeg griner også af de videoer med tiggere der faker at de mangler et ben.. Det betyder altså ikke at jeg griner af benamputerede personer og jeg tror heller ikke dem der mangler sine ben ville føle sig truffet:ph34r::P.. 

Om ikke andet så kan jeg da lige pointerer det: Jeg griner ikke af hverken impotens, manglende ben eller arme<3.. Hvis det er virkeligt:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg griner også af de videoer med tiggere der faker at de mangler et ben.. Det betyder altså ikke at jeg griner af benamputerede personer og jeg tror heller ikke dem der mangler sine ben ville føle sig truffet:ph34r::P.. 

Det finder vi nok aldrig ud af :P<3

Skrevet
Amanda&Sille skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil og kan kun give min opbakning til Amanda &Sille med at sige fra og ikke til at sige nej til at have sex uden gummi. Og det med at blive truet over mail, er mig helt uforståeligt, har man ikke maner og er man ikke voksen nok til at både acceptere og respektere kvindens valg af sige nej og den person der har truet dig,jer, gør det sikkert også overfor andre gp. Op med humøret i 2. Fuld respekt til jer begge herfra.

Men jeg håber at i for jeres ønske opfyldt med at få fjernet, slettet dette her opslag, for jeres eget bedste 

Skrevet
hamderfrække skrev, for 10 minutter siden:

Men jeg håber at i for jeres ønske opfyldt med at få fjernet, slettet dette her opslag, for jeres eget bedste 

Eller bare lukket tråden. Nu skal de gode mænd der klikker på dit og dat og tager stilling jo så lige have en chance for at møde ind på deres frivillige arbejdsplads først. Og nogen skal anmelde/rapportere tråden. Måske mere end een :) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Dem der læser at det er sjovt som har dette "handicap" uanset om det så også var tilfældet her, tænker jeg snildt kunne føle sig latterliggjort og ramt på et ømt punkt, uden de ellers kan se sig selv i resten. 
Så der har jeg lige trukket mit "like" tilbage

Jeg tror du misforstår hvad der grines af. Det er på ingen måde "handicappet" i ikke at kunne med kondom, men udelukkende at det i anmeldelsen omtales som "håndtering af et medicinsk problem".

Havde han skrevet det som det var tror jeg alle ville have forstået problematikken bedre...

Skrevet
Refresh skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tror du misforstår hvad der grines af.

Det tror jeg ikke, men tak for tanken ;) Det er ikke at misforstå når man ikke er enig. Det er at være uenig. BASTABUM! :D 
Det er de mænd der har problemet og for hvem det er en meget alvorlig sag der uanset om DE misforstår hvad der grines af eller ej, bliver ramt et sted hvor det allerede gør rigtigt ondt. 
Det er og bliver hvad jeg synes - uanset hvor mange af dem jeg ofte er enig med om andre ting synes jeg misforstår, ikke forstår eller trænger til en ekstra forklaring så jeg bliver enig.
Det bliver immervæk en svær opgave at skulle komme frem til enighed om andet end at være uenige, når vi ikke ER eller bliver enige om det :P
Jeg ved ikke andet end hvad han og de har skrevet, så det er antagelser og gætteri det meste når folk, mig selv inkl. laver "fill in the blanks" fra egen synsvinkel alene. 

Uanset hvad så har det faktisk ramt nogen allerede, der måske ikke kan andet end at misforstå det. Jeg er ikke een af dem. Men jeg forstår dem godt og de har ikke mod til selv at skrive det her i fuld offentlighed når der allerede grines af dem... føler de. Bl.a. derfor gør jeg. Jeg har jo ikke noget jeg skammer mig over mht. min Pik eller de vanskeligheder i tilværelsen som det giver mig. Fordi jeg ikke har sådan een, og derfor må låne :) 
Så jeg misforstår sikkert meget, men tror ikke det er lige her jeg gør. Medmindre jeg også har misforstået dét? :lol:
Ellers må du og andre vældigt gerne belære mig yderligere med gode intentioner i håb om at vi allesammen bliver enige om det, i privat dialog hvis du eller de lyster :wub:

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
nordjyskfyr skrev, for 41 minutter siden:

Kunne nu være sjovt at høre tråd starters svar til dette :-)

Han har et indlæg det her med hans anklager ham ser vi sgu ikke igen

Skrevet
Amanda&Sille skrev, for 4 timer siden:

Har I en annonce et sted? For jeg finder det utroligt sexet, når en pige kan stå op for sig selv og ikke finder sig i pis fra en som Yeahyeahyeah

Redigeret af Liderbukken

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Han har et indlæg det her med hans anklager ham ser vi sgu ikke igen

Han kan kun skrive 1 gang det første døgn

Skrevet
Tonorth skrev, for 19 minutter siden:

Han kan kun skrive 1 gang det første døgn

Tvivler på det er grunden.. Han har heller ikke været online efter anmeldelsen^_^.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.