Hop til indhold
Bananas

To slags kvinder

Recommended Posts

I den løbende tråden om turn offs, læser jeg hvor betragteligt ofte man møder kvinder som enten ikke vil tænde sin kunde - og hvad næsten er end mærkeligere - ikke har en anelse om hvordan man gør. 

Jeg har mødt så mange kvinder derude som aner nul og intet om mandens seksualitet. Jeg griner næsten ad mindet nogle gange: Man er af en eller anden grund sur på sin kæreste og tager ud på byen. Havner på klinik og møder en sur, trist, kedelig kvinde som slider i den stakkels pikken og spørger hvad som er fejl, hvorfor han ikke står op?
Jo, det som er fejl forstår du min ven er mange ting: Du skulle ikke være her, jeg skulle ikke være her, og min kæreste er nok ikke så dum alligevel...

Og så får jeg en stor og revolutionerende tanke: Der findes groft analyseret to slags kvinder i erhvervet, og der er rigtigt mange af begge slagsens: Dem der godt kan lide hvad de laver, og dem der ikke kan. Voilà, there you are. 

Det er jo ikke mer kompliceret end så. Jeg har mødt så mange kvinder der ikke kun er gode til det de laver, men også helt åbenbart kan lide det. Jeg spurgte en gang en kvinde jeg kendte godt, hvordan hendes dag på klinikken havde været. Og hun sagde: Sjov.
Okej spurgte jeg, mange penge eller fik du mange orgasme? Hun bare kiggede på mig, som hvis jeg intet forstod.

"Det handler faktiskt ikke altid om penge eller orgasme. Jeg får meget sjældent orgasme med mine kunde, selv om de gerne må tro det. Men jeg har det meget ofte sjovt med dem. Jeg hygger mig simpelt hen på arbejde. Møder en masse dejlige mennesker og har det sjovt."

Jeg følte mig lidt dum. Jeg som altid propageret for at købesex ikke skal stigmatiseres, sidder selv og bygger fantasiverdener kring orgasmer, sex, penge, etc etc. Og så er det måske kun et job som enten er sjovt eller ikke sjovt. 
Pigen jeg snakkede med havde ofte sjovt på arbejde. Og hun var sagtens også utroligt god til sexen, viste hvordan man fyrer op under drengene og nød af at kunne det. 

Sådanne findes der mange af. Og så findes der mange af de andre, dem der åbenbart ikke kan lide det, ikke aner hvordan det fungerer og ikke har sjovt med kunderne.
Og når en af dem, stopper og går til pressen så får vi en Tanja Rahm-story. Eftersom hun aldrig kunde lide og ikke en gang forstå erhvervets inderste, så er hun jo fri at stå frem med ansigt og det hele; accepteret af samfundet som en stakkels pige som havnede forkert og nu er optaget igen i Guds favn. We forgive you because you admit your sins and you've met the Devil: The horny man.
Men dem der er gode til sit job, og kan lide det, kan sjældent stå frem. De siger ikke undskyld, de er ikke kede af det, de hader ikke mænd .... altså er de ikke velkomne ind i varmen. Fortabte piger.

I hvert fald; to slags kvinder og der er rigtigt mange af begge slagsens. Dem der kan lide det og dem der ikke kan. Og min egen aha-oplevelse er at det slet ikke måtte dreje sig om hvis sexen er god eller ikke. Det kan simpelt hen handle om at have det sjovt på arbejde og at møde hyggelige mennesker. Godt nok.

After all: Hvor mange af os får egentlig orgasme på arbejde?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu ved jeg så ikke helt hvor du vil hen med indlægget, men jeg tror nu der er der tale om en marginal gruppe kvinder, der vælger prostitution, med det primære formål at blive seksuelt tilfredsstillet mod betaling. Jeg kunne godt forstille mig, at der dels findes mange forskellige grunde, samt at disse grunde er mere generelle end før nævnte.

Til gengæld ønsker de fleste kunder nok, at kombinere egen nydelse ved tilfredsstillelse af pigen.

Det korte af det lange er nok blot, at specielt køberne har en del illusioner og urealistiske forestillinger omkring de oplevelser de køber, specielt når de skal evalueres.  Og for god ordens skyld, må jeg nok også hellere nævne mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

After all: Hvor mange af os får egentlig orgasme på arbejde?

Orgasme på arbejdet, kan man få:

1) Når sekretæren skal tage diktat, men - ved en fejl - ender på skrivebordet med benene opad?

2) Når piccolinen bukker sig for at samle kuglepennen op?

3) Når en kunde siger ja til en mange-cifret mio. ordre?

4) Når aktiekursen på ens medarbejder-aktier stiger til det ekstreme?

5) Når kokken i kantinen fremtryller en ret der sender ens smagsløg i himmerriget?

6) Når man bliver tildelt en kæmpebonus når man får solgt en del af firmaet til Goldman-Sachs?

osv. osv. osv.

:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor jeg vil hen med indlægget??? Jamen, det ved jeg måske ikke....?

Jo, jeg mærkte at mange turn offs i den tråd, egentlig handlede om kvinder der formentlig ikke kunde lide sit hverv. Selvfølgelig bliver det en turn off for mig som kunde, at møde en der ikke egentlig kan lide at leverere det jeg vil købe.

Og i næste moment indså jeg at hvis man piller skindet af alt det der show med store bryster, lange negle, GFE og perlerækker af orgasmer, så har vi tilbage kvinder der faktiskt kan finde såvel glæde som penge ved det de laver, og dem der kun kan finde penge. Det drejer sig altså ikke om det lykkelige eller ulykkelige luder. Det drejer sig om et erhverv som mange har evnen at finde ud af på en tilstrækkeligt god måde, og mange andre der overhovedet ikke har forstand på.

Og selvfølgelig dem der er tvunget ind i det af en eller anden grund, og dem hører vel også hjemme i den andre gruppe.

Og jeg indså at der faktiskt er mange af begge slagsens. Men kun den ene art der får rum i media.

Sådan noget....

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...