Hop til indhold

Recommended Posts

Aften

Var i Holstebro i onsdags og efter at have læst med herinde var min nysgerrighed pirret

Ringede på nummeret i onsdags avisen og spurgte efter en tid på kildevej.det kunne sagtens lade sig gøre og jeg tog mod målet. Efter lidt besvær med at finde indgangen på bagsiden af huset i et ikke ugenert villakvarter fandt jeg frem til perlen.

Pigen der modtog mig hed bijoo eller deromkring hun var venlig og supercharmerende.

Vi aftalte en gang b-b .

Massagen foregår på en madras på gulvet i et ok pænt lokale. Middel massage

Pigen er lækker og fræk som ind i he...... Hun er under 30 lidt høj og slank med b cup et par enkelte tattoos hun leverede for mig en top præsentation dog ingen fransk til mig det glemte vi vidst nok men ellers alt i top. Efter seancen lå vi og puttede - sludrede lidt inden at vi tog bad i et lækkert badeværelse.

Hun er helt sikkert på top ti over de thai jeg har været sammen med. Så til de herre KØR til Holstebro og få en superoplevelse for sexens skyld.

Venligst 8000

PS hun kysser dejligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja for søren da da da! Var der for ca 3 uger siden, og skulle da lige se om der stadig var samme fantastiske service.

Jeg ankom 5 min før, og havde denne gang ikke problemer med at finde om på bagsiden af huset, hvor indgangen er.

Troede lige et øjeblik at jeg var for tidligt, eller for sent på den, da der i køkkenet sad 3 thai kvinder og spiste aftensmad:-)

2 yndige unge piger, og en lidt ældre, som jeg kalder mutter fra nu af:-)

Mutter viste Mig ind i massagerummet, og viste mig menuen, og spurgte om jeg skulle have massage. Jo tak! Det skulle jeg da:-)

Jeg kunne høre de 2 unge piger fnise. De troede at jeg var ude på at ordne mutter! Til min store skræk, gik det op for mig, at det troede mutter også. Febrilsk pegede jeg på sedlen hvorpå menuen stod, og pegede på linien hvor der stod " 40 fuld pakke" og derefter pegede jeg på de 2 yndige i køkkenet! Mutter slog en kæmpelatter op, og det samme gjorde pigerne:-)

Pyha! Der var jeg sgu nær kommet galt afsted, men mutter spurgte hvem jeg ville have. Jeg var ikke i tvivl? Hende jeg mødte sidste gang. En rigtig fin ung thai pige, med små bryster, og en fantastisk krop. Hun lyste op i et kæmpe smil, og gik med ind i massage rummet, og de andre smuttede ind i den tilstødende stue.

Jeg smed tøjet, og lagde mig på maven på madrassen på gulvet. Hun smed også tøjet, og gik igang med massagen. Det var rigtigt dejligt. Hun pillede ikke ved noget, men en gang imellem lagde hun sig ned over mig, og kyssede mig blidt i nakken! Hold kæft det var frækt og dejligt. Efter ca 15 min massage, kunne hun mærke at jeg var noget øm i den ene skulder. Så spurgte hun om hun skulle hente " old lady" for hun var bedre til at løsne det op, da hun var meget erfaren! Og jo tak, det kunne vi da godt prøve! Og det var ikke helt galt tænkt, for hun kunne sit kram. Det var ski da rimeligt frækt at få noget ok massage af "the old Lady" samtidig med at den skønne unge pige lå henslængt hen over mine ben, samtidig med at hun nussede mig blidt på ballerne. De snakkede og fniste noget. Men forstod ikke et hak:-) efter ca 15 min forsvandt "old Lady" og pigen startede nu med en gang body to body massage. Hun gned sin krop mod min, og ind imellem mødtes vores læber i et hedt kys. Det er eddermame noget af det frækkeste jeg har prøvet. Vi var begge glatte af olien. Det giver en helt fantastisk føle evne. Hun megasød, bedårende ansigt og krop og helt fantastisk sex i ca 20 minutter, inden jeg måtte overgive mig. Så alt i alt overgik dette besøg mine forventninger med flere alen.

Eneste minus er stedets beliggenhed. Man føler at alle glor på en fra de andre huse, der har frit udsyn til hvem der kommer og går. Meen det holder eddersparksprøjtemig ikke mig væk, hvis der venter en lignende oplevelse næste gang:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa

Vil bare lige høre om nogen ved om de har lukket butikken?

Jeg har ringet nogle gange på det nummer som der er opgivet på deres annonce. Men får bare besked om at der ikke er nogen kontakt til mobiltelefonen.

Nu har jeg jo lige saft mig op efter at jeg skulle have afprøvet jeres varme anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold øje med Holstebro onsdag imorgen:-)

Men kan da være at pigen trænger til en slapper:-)

Men jeg smutter da lige forbi og rykker lidt i døren når jeg alligevel kommer forbi:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold øje med Holstebro onsdag imorgen:-)

Men kan da være at pigen trænger til en slapper:-)

Men jeg smutter da lige forbi og rykker lidt i døren når jeg alligevel kommer forbi:-)

Der står da åbent mandag til lørdag, et eller andet tidsrum

Søndag efter aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja annoncen er stadig i denne uge. På side 40, Men ingen svarer på telefonen, og ingennhjemme. Annoncen er nok forudbetalt.

Nå men godt så længe det varede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja annoncen er stadig i denne uge. På side 40, Men ingen svarer på telefonen, og ingennhjemme. Annoncen er nok forudbetalt.

Nå men godt så længe det varede.

 

Har taget den lange tur til Holstebro. Men desværre - stedet er blevet lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hvor og hvornår kan de besøges?

Hej Kram.

 

Hvis du ulejligede dig med at læse alle indlæggene vil du kunne se det....Ellers må du ringe til Ringkøbing og bestille en tid i Holstebro.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kram.

 

Hvis du ulejligede dig med at læse alle indlæggene vil du kunne se det....Ellers må du ringe til Ringkøbing og bestille en tid i Holstebro.....

 

 

Ja og nej...det giver jo ingen mening at hende der styrer bookingen befinder sig i Ringkøbing ? :-)

Da jeg besøgte stedet var der en anden kvinde også, mon ikke det er hende som svarer når man ringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har jeg også studset over! Skriver sms og bestiller tid. 1min efter svar på fejlfrit dansk. Møder op, og kommunikationen

foregåe nu med håndtegn og meget gebrokkent engelsk. Så helt sikkert er der en i baggrunden jeg ikke ser.

Men who cares! Der ydes super duper service, og det er tydeligt at pigen nyder hvert et sekund. Ellers var det vel umuligt

at smile så meget og yde den fantastiske service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så?!

Holder de stadig lukket eller hvordan?

Der var ingen annonce i avisen.

Lige inden var der nogle der spurgte til stedet over p.m

Det kan man jo undre / tænke lidt over!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Jasmin igen på med annonce i Holstebro onsdag. Denne gang med en mere sober annoncetekst, hvor der tilbydes diverse

alm massageformer. Men efter at have skrevet sms, blev jeg bekræftet i at der stadig ydes " max service" på stedet:-)

En der tager en for holdet og aflægger visit? Ifølge sms svar, er Det ikke samme pige som sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Urup

Der er åben igen

2 piger, den ene var der for ca 6 mdr siden dejpihe små 40 med dejlige bryster der må bruges

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Urup

Du kan være heldig der en en uge en i Ringkøbing men meget sjælden ( en på ca 200 år)

I Holstebro er der sikkert gevinst...........sig bare ved bestilling du gerne vil have spec massage

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige været forbi holstebro her til aften.....

 

 

Bestilte B2B med fuld pakke i telefonen, 1000,- for 1 time, 30 år sagde damen.

Jeg mødte op og der stod en smuk slank "pige", hun skal nok være omkring de 30.

Startede med en dejlig intim massage og så vendt om til dejlig massage foran med massage af pikken, hun er super blid, så forvent intet hårdt her, hun ved hvordan en mand skal forkæles og smiler sødt, hun er MEGET STRAM, og kunne ikke få mere end en 10 cm ind i hende, så hvis du er godt udrustet så skal du ikke forvente at komme i bund, blowjob er med kondom. Dejlig pige som giver hvad man betaler for. Hun er her også i november måned så vidt jeg kunne forstå. 

Rummet er dejligt rent med nye rene lagner og håndklæder på madrassen, dejlig lugtfri varm olie, varme blæser i rummet og efterfølgende bad.

 

 

++ hun har de lækreste c skåls bryster som sidder perfekt med frække pop ud nippels....  :cool:  :-P

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige været forbi holstebro her til aften.....

 

 

Bestilte B2B med fuld pakke i telefonen, 1000,- for 1 time, 30 år sagde damen.

Jeg mødte op og der stod en smuk slank "pige", hun skal nok være omkring de 30.

Startede med en dejlig intim massage og så vendt om til dejlig massage foran med massage af pikken, hun er super blid, så forvent intet hårdt her, hun ved hvordan en mand skal forkæles og smiler sødt, hun er MEGET STRAM, og kunne ikke få mere end en 10 cm ind i hende, så hvis du er godt udrustet så skal du ikke forvente at komme i bund, blowjob er med kondom. Dejlig pige som giver hvad man betaler for. Hun er her også i november måned så vidt jeg kunne forstå. 

Rummet er dejligt rent med nye rene lagner og håndklæder på madrassen, dejlig lugtfri varm olie, varme blæser i rummet og efterfølgende bad.

 

 

++ hun har de lækreste c skåls bryster som sidder perfekt med frække pop ud nippels....  :cool:  :-P

 

 

Fik da godtnok skrevet dejligt et par gange, MEN det er det der beskriver oplevelsen bedst :D

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kigget på billedet på gods earth, Er det hele huset, som er massage sted, eller skal man gå til en bestemt dør ???

Jeg skal forbi her i november, på forhånd tak for jeres hjælp  :-P .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kigget på billedet på gods earth, Er det hele huset, som er massage sted, eller skal man gå til en bestemt dør ???

Jeg skal forbi her i november, på forhånd tak for jeres hjælp  :-P .

 

 

 

Du går venstre om huset og ned ved bagtrappen til kælderen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...