Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg har lige haft lavet en aftale på kildevej. Og da jeg kom, åbnede hun døren og sagde jeg skulle ringe først. hvilket jeg havde gjort, men måtte gå med uforrettet sag.

Hun var både gammel og ikke særlig køn, så hvad det angående så gik jeg ikke glip af det store.

 

men træls at man lige have sat sig op til en gang hygge. også det var en fiasko. :sad:

 

Jeg tror ikke jeg kigger forbi en anden gang.

 

Jeg prøvede det samme og fortalte at jeg havde bestilt tid. Men hun var meget svær at kommunikere med, så jeg gik igen.

 

Jeg ved ikke om det var fordi jeg, i tlf. udtrykkeligt, havde givet udsagn om at det kun var massagen jeg ville have.

 

Jeg gider, ihvertfald, ikke køre efter Kildevej, igen. Men det er selvfølgelig også en måde at rydde op i kunderne på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt fra Kildevej.

Forleden dag modtog jeg en sms. hvor der stod at der var kommet en ny 26 årig pige.

Jeg skrev tilbage hvorfor de kontaktede mig. Hvor de undskyldte, og de var kede af min oplevelse.

De sendte en mms med billede, hun ser nu rigtig sød ud. 

Så det kan være man kan overtales igen.

 

Redigeret af basse1972

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Jeg ville også rigtig gerne se det omtalte billede.

 

Kunne du ikke enten smide det op her på siden eller også sende det til mig i en pm

 

på forhånd tak

 

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du sende billede på pm

  

Jeg ville også rigtig gerne se det omtalte billede.

 

Kunne du ikke enten smide det op her på siden eller også sende det til mig i en pm

 

på forhånd tak

 

Anders

Hemmelige agenter / spioner bliver I sgu aldrig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Der kan jeg også fint leve med. Gider ikke alt det hemmeligheds crap alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom aftalen i hus.

i døren stod en rigtig sød thai godte. men det mest fantastiske smil.

Jeg tænkte stadig mit, men sød så hun jo ud. vi aftalte body to body en time.  :cool:

 

Jeg kom ind og tog tøjet af, hun kom ind med et meget forførende smil. hvilket skulle vise sig at være rigtigt.

ved hende er det fantastisk, hun er med levende. og virker til at hun nyder det.  :-P

 

Det starter med en stille og rolig massage, hvor hun rør ALT. meget følsom men godt. 

 

Efter lidt tid fik jeg vendt mig om på ryggen, hvilket hun ikke sagde noget til. jeg bestemte farten.  :)

 

Hun vil gerne kysse, og gør det helt af sig selv. ikke noget med at presse hende. det kom helt naturligt, så også det var fantastisk.

 

men ellers må i fantasere jer til resten. 

 

hun er rigtig sød, ser godt ud. (synes jeg) alderen passer nok også rimeligt godt.

så behandel hende godt, hun er vær at passe på.

 

Jeg håber i vil få en rigtig god oplevelse, lige som jeg har gjort. det er bestemt ikke sidste gang jeg er "kommet" der.  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har sommer tilbud lige nu. Men prøv at ringe og hør nærmere.

Find annoncen i Holstebro ugeavis.

 

 

Jeg har aldrig forstået den annonce med tilbud, man ved jo ikke hvad normal prisen er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har sommer tilbud lige nu. Men prøv at ringe og hør nærmere.

Find annoncen i Holstebro ugeavis.

 

 

jamen hvad gav du for B2B? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kiggede lige forbi til en gang "massage" , satan det var bare go! hun er virkelig bare sød og giver perfekt service, en ½ time med skøn intim massage og sjov og en ½ time med dejlig muskel massage... hun bliver vist 2 måneder mere, så tror da nok det skal blive til et besøg mere! 

er der nogen af jer der ved om der kan bestille super fransk? jeg fik nemlig alm men ville ik spørge midt i agten da det var så godt :b

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne egentligt godt være at dem som står bag stedet kigger med herinde.

Sidste uge stod der i annoncen, massage til mænd og kvinder m.m.

I denne uge står der "fuld pakke", og den betegnelse bliver tit skrevet herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne egentligt godt være at dem som står bag stedet kigger med herinde.

Sidste uge stod der i annoncen, massage til mænd og kvinder m.m.

I denne uge står der "fuld pakke", og den betegnelse bliver tit skrevet herinde.

 

 

 

det er vel også lige meget? så længe hun yder en god service... ;)

alle har da lov til at læse med, håber især folk der får dårlige anmeldelser læser dem og tænker over tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er vel også lige meget? så længe hun yder en god service... ;)

alle har da lov til at læse med, håber især folk der får dårlige anmeldelser læser dem og tænker over tingene.

Ja jeg er ligeglad :-) Jeg kom bare til at tænke på det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...