Hop til indhold

Tina i Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg tog chancen og besøgte Tina

Hun er en flot kvinde med nogle store bryster, jeg har lagt denne under thai, fordi hun arbejder ud fra en thai klinik i indre Randers

Det er en meget blid form for massage, der ikke gør megen gavn.

Tina er en dejlig sød kvinde, hun taler rigtig godt dansk, men de 1000 for massage og svensk afslutning er ikke pengene værd

https://annoncelight.dk/showad/408763

Skrevet

Har kigget lidt på hende, er det hende på billederne? Må man slet ikke se eller røre bryster eller mis? 

Skrevet
james bond skrev, for 18 minutter siden:

Har kigget lidt på hende, er det hende på billederne? Må man slet ikke se eller røre bryster eller mis? 

Hvis du læser hendes annonce grundigt, vil jeg mene at dine spørgsmål bliver besvaret helt af sig selv ;)

Skrevet
Max Power skrev, for 15 timer siden:

Hvis du læser hendes annonce grundigt, vil jeg mene at dine spørgsmål bliver besvaret helt af sig selv ;)

Nu skal man jo ikke tro på alt man læser, har været i kontakt på sms, og her får du adgang til brysterne allerede i første sms ;)

Skrevet
james bond wrote, on 8/27/2024 at 7:59 AM:

Now you shouldn't believe everything you read, have been in contact via SMS, and here you get access to the breasts already in the first SMS ;)

Did you visit her and indeed got what you promised for the breasts? 

blink wrote, on 8/23/2024 at 11:16 AM:

I took the chance and visited Tina

She is a beautiful woman with some large breasts, I have put this under Thai because she works from a Thai clinic in inner Randers

It is a very gentle form of massage that does not do much good.

Tina is a lovely sweet woman, she speaks very good Danish, but the 1000 for the massage and Swedish ending is not worth the money

https://annoncelight.dk/showad/408763

Thank you for the review. She looks interesting. How is her face? 

Redigeret af Jok7r

Skrevet
  • Author

Det er vel typisk for mange kvinder, hun er køn, uden at jeg dog bryder mig om de her botox læber, men hun tilbyder jo ikke kys.

• 2 weeks later...
Skrevet
james bond skrev, den 26.8.2024 at 16:21:

Jeg spurgte pænt og fik lov til at kramme brysterne inde bag BH'en mens hun udførte HJ

Skrevet

Kan det passe hun vil have tilsendt billede inden aftaler?

Skrevet
  • Author
fila skrev, for 1 time siden:

Kan det passe hun vil have tilsendt billede inden aftaler?

Har set hendes nye annonce, det ser sådan ud, men hun skriver det er i hendes hjem nu

Jeg sendte ikke noget billede, men det var 1 sted på thai klinik

Hun har også sat prisen ned

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er ikke hende på billederne 

hun er da køn nok men tæt på 50 og har fået lavet en masse så det er skjult godt

Hvis du spørger mig er det på ingen måde pengene værd. 

hj var ufatteligt ringe

massagen var meget slap men rart nok alligevel

mit råd, find en anden

Ja hun vil ha et billlede af dig først 

jeg fik ikke lov til at røre noget

Skrevet

Rigtigt nok, så ligner billedet ikke. Dansktalende, sød, frodig, ikke tyk, dame. Massagen er ren afslapning, blød, men ikke bare indsmøring. Hun gav sig god tid til hj, som jeg synes var rigtig godt. Bedre end jeg er vant til ved thaimassage, hvor der ofte rykkes voldsomt og hurtigt, som en pigespejder, der forsøger at lave ild med en pind. Jeg kunne røre balder og bryster uden på tøjet, og forsøgte ikke andet. Stedet er pænt og diskret i boligblok. Nem parkering på vejen. Jeg skulle ikke sende billede, men hun vil gerne sikre sig, at man er dansker.

• 5 months later...
Skrevet

Har nogen hørt om hun er holdt med massage? Der har ikke været annonce længe.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.