Hop til indhold

Efterlyser råd om Thai elskerinde

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fået en aftale i stand med en OK dygtig massør. Hun er - efter eget udsagn - ny i branchen. Og det stemmer meget godt overens med min opfattelse af hende, massagen, og hendes tilbageholdenhed. Hun virker urutineret og genert. Men hun er en smuk ca 40-45 årig dame. Jeg har besøgt hende på den klinik hun arbejder på 5 gange. Altid massage + HJ og lidt berøring.
Klinikken tilbyder generelt ikke BJ/FP. Jeg er kommet der en hel del gange før hendes tid også  ….

Forleden udvekslede vi telefonnumre, og det indebar en del hvisken og forsigtighed fra hendes side.   Og vi har skrevet sammen flere timer henover de sidste to dage. 

Hun ville gerne tjene alle pengene selv ved at massere mig hjemme hos mig. men jeg måtte fortælle hende at jeg leder efter lidt mere end bare det … 
Og efter skriverier frem og tilbage i to dage, har hun sagt ja til at være min elskerinde, hvis jeg lover at være ansvarlig og påpasselig

Spørgsmål 1)
For jer som kender Thai-kvinder godt, hvad kan jeg så forvente at det (ansvarlig og påpasselig) betyder? Udover det helt åbenlyse med sikker sex, diskretion og at være en ordentlig mand. 

Spørgsmål 2)
Jeg er klar over at den her slags ikke er gratis med en Thai-kvinde. Men hvad er prisen?

Forventes samme pris som FP? 
Hvad er jeres erfaring? Jeg vil helst ikke starte “forhandlingen” uden at tage afsæt i et eller andet rimeligt leje …

Vi skal mødes her i privaten i morgen aften, og aftaler selvfølgelig det praktiske så snart det er lavet the eller skænket et glas vin  …

Redigeret af NilleAlle

Skrevet

Jeg giver det mindre end en måned før hun spørg efter penge hun kan sende hjem til familien.

Skrevet

Ærlig snak, tror det bliver dyrere i længden.

Med mindre i allerede nu aftaler et beløb pr gang/besøg.

Pas på pungen, altså den af læder ;-) den anden skal nok klare den behandling hun kan yde.

Skrevet
  • Author
Thai-addict1 skrev, for 20 minutter siden:

Ærlig snak, tror det bliver dyrere i længden.

Med mindre i allerede nu aftaler et beløb pr gang/besøg.

Pas på pungen, altså den af læder ;-) den anden skal nok klare den behandling hun kan yde.

Det skal helt afgjort være en pris per gang og ikke per periode. Så kan jeg nemlig selv administrere udgiften. 

Men har du et forslag til et prisleje per gang?

Skrevet

For en del år siden fik jeg besøg henad det du beskriver, jeg gav hvad FP ville koste de steder det tilbydes, der hvor hun var kunne der kun købes HJ.

Det dejlige var, at hun kom og vi hygge snakkede og så tog jeg lidt på hende, jeg gjorde mig klar til massage og hun havde trusser og BH på. Da jeg vendte mig om med jern på, så smed hun hendes tøj og så blev hun nydt.

Efter vi begge var tilfredse, lå vi nøgne og små sludrede, hun tog bad og hun havde været hos mig i cirka 3 timer,  på vej ud fik hun betalingen og vi var begge glade.

Hvis der regnes i tid, så var der valuta for pengene,  men jeg regnede nu mere i, at det var dejligt og intet hastværk. Det var meget reelt fra begge sider.

Ja nyd det.

Selvfølgelig er der penge imellem jer, men det ved du jo på forhånd. 

Redigeret af KnudSan
Mere tekst og stavefejl

Skrevet
NilleAlle skrev, for 2 timer siden:

Jeg er klar over at den her slags ikke er gratis med en Thai-kvinde.

Tænk på at hun ser dig som en ATM, Så vær helt klar hvor mange penge du vil bruge på hendes, hun mangler sikkert penge til at sende hjem til familien og har en syg moster,  der lige skal bruge +100.000 til en livsvigtig operation osv......... og hvis du virkelig elsker hende skal du købe guld til hende :lol:

Skrevet

Held og lykke. Jeg tror det er noget mange drømmer om, og er spændt på at høre hvordan det forløber, og hvor længe det holder. Jeg håber ikke hun kommer til at knuse dit hjerte og din sparegris.

Skrevet

Hvis hun er villig til at være din elskerinde, hvorfor skal du betaler for sex ? Fint hun vil hellere giv dig massage privat hvor hun beholder hele beløbet. Betal for massage og ikke mere (måske kan du betale lidt mere på dates/middag osv.)

Der kunne godt være hun kan lige dit selskab … tage det stille og roligt og lære hinanden at kende … og se hvordan det går ….

Hvis hun beder dig om penge til familien … sig nej

Pas på med dine følelser … især hvis hun tager hjemme om er par måneder …. It’s easy to fall for a beautiful Thai lady …..

Redigeret af Valbyguy

Skrevet

Som du beskriver det, så er det penge for hende, men derfor kan du sagtens nyde det, og det gør hun sikkert også, så længe der er penge når hun går ud af døren.

Skrevet
  • Author
viking69 skrev, for 43 minutter siden:

Som du beskriver det, så er det penge for hende, men derfor kan du sagtens nyde det, og det gør hun sikkert også, så længe der er penge når hun går ud af døren.

Jeg er 100% sikker på at det er pengene for hende.For mig er det en fast partner i sengen, i stedet for tilfældige thai-massører. Jeg har prøvet noget tilsvarende to gange før. Det ene pige kom altid hos mig, men leverede kun massage og hj. Hun ville gerne mere. Men jeg vidste jeg ikke var hendes eneste, og turde ikke mere. Var bange for at jeg ville lade mig rive med en dag. Vi afregnede i samme pris som på klinikken hvor jeg mødte henne. Jeg har vist andetsteds skrevet om hvordan den aftale (lidt heldigt) kom i stand.

Jeg har også prøvet at have en fast pige på klinik, hvor jeg betalte for normal massage og HJ  til mamasan og for alt det andet vi lavede betalte jeg direkte til pigen. Hun kaldte sig selv for “min second wife”.
Men alting har en ende. Det har det her også på et tidspunkt. 

Jeg er ikke bekymret for at få følelser for hende.

Redigeret af NilleAlle

Skrevet

Ork ja, sådanne aftaler kan sagtens arrangeres. Dem har jeg prøvet en del gange da jeg var på toppen.
Jeg har mange gange oplevet, at pigerne er på udkig efter noget bedre, end ham tossen de nu er gift med.
Så det kan sagtens være du lige rammer i hendes målgruppe for kommende kærestepotentiale.

Du skal nok regne med at betale samme takst som det ville koste på en klinik.
Her er thai rationalet jo, at hvis du kan betale fuld pris på en klinik, så vil du nok også betale fuld pris til din private veninde.
Og så scorer den skønne hele beløbet, i stedet for at skulle dele 50-50 med klinikken.
Til gengæld er det nok meget mere hyggeligt at mødes i din seng, end på klinikken.
Og der er sikkert også rig mulighed for at bruge længere tid, end på en klinik.

Hvis du griber det fornuftigt an, og behandler pigen som en prinsesse, så kan det sagtens gå hen og blive en win-win.

God fornøjelse

Skrevet

Ja der er da sikkert nok en tanke om penge involveret. Det er hendes arbejde, men derfor kan I vel nok finde en måde at få det til at fungere på, hvor I begge er tilfredse. 

Jeg har selv haft en ordning for en hel del år siden med en jeg møde på en klinik og jeg må sige at jeg vist kommer til at skuffe nogle ved at sige at jeg absolut ikke blev regnet for en pengemaskine der skulle malkes eller på nogen anden måde blev regnet for en der kunne hjælpe hele familien i Thailand med forskellige tilskud. Tvært imod vil jeg sige.

Hendes udgangspunkt var at hun gerne ville have det af mig som hun fik på klinikken, hvilket vil sige at det blev billigere for mig. Jeg kan helt ærligt ikke huske præcis de beløb der blev givet.

Hun var hos mig i flere timer ca 2 - 3 pr gang. Første gang hun var hos mig glemte jeg fuldkommen at give hende penge for det var et helt nyt koncept for mig at det skete på hjemmeadressen og kort efter hun var gået ringede jeg til hende og sagde undskyld og jeg ville gerne mødes med hende hurtigt så hun kunne få sine penge, men hun grinte og sagde at det var helt i orden og det var slet ikke noget jeg skulle tænke på. Nå ja, så kunne hun jo bare få dem næste gang tænkte jeg så. Næste gang ville jeg så give hende dobbelt, men nej det kunne der ikke blive tale om. 

Vi så hinanden på den måde i gennem lang tid og udover det beløb jeg gav hende fik hun også omkring hendes fødselsdag og jul en gave på 1.000 kr kontant og det er jo ikke voldsomt mange penge, men det var det jeg gjorde. For at det så ikke skulle være løgn havde hun en enkelt gang købt en fødselsdagsgave til mig  og den oversteg vist også 1.000 kr. 

Vi havde det rigtig hyggeligt når hun besøgte mig, men som tiden gik så begyndte jeg at falde for hende og det var ikke med i mine "planer" så på den baggrund blev jeg nødt til at lade være med at se hende mere. Det var trist men det var min beslutning og den holdt jeg fast ved. 

Jeg ved at hun efterfølgende er blevet gift og jeg håber hun er lykkelig hvor hun er nu.

Jeg har selv haft mange besøg forskellige steder efterfølgende, men har aldrig mødt en som jeg synes var lige så dejlig og det må efterhånden være 15 - 16 år siden nu.

Så jeg vil ønske dig held og lykke med det og du behøver ikke nødvendigvis være bange for at du udelukkende skal malkes for penge. Men føler du at det er det du bliver, så er jeg sikker på du vil handle derefter og gøre det som du selv føler er det rigtige i situationen. 

Med hensyn til spørgsmål 1. vil jeg sige at du selv svarer på det og med hensyn til spørgsmål 2. så tænker jeg at du må se hvor lang tid hun bliver hos dig og hvis det kun er 1 time og hun så rejser sig og siger at det er tid til at smutte,  så vil jeg give hende samme pris som du skal betale for fp ude i byen. Hun har stadig tjent på det i forhold til hvad hun ville få på klinikken. Er hun der længere end en enkelt time, vil jeg evt. foreslå 2.000. hvis I har brugt flere timer. Hvis det ikke passer hende, så tænker jeg at du vil finde ud af det næste gang du vil aftale noget med hende og så må du jo tage den derfra.

Det var blot et par ord herfra. Men håber det går godt og er spændt på at høre hvordan det er gået.

Skrevet
Allerhelst Thai skrev, for 3 minutter siden:

Vi så hinanden på den måde i gennem lang tid

Tak for beretningen. Spændende at læse om. Kunne pigen fortsat være på god fod med klinikejeren, som hun arbejdede for? Eller hun var måske lykkeligt uvidende om det hele? Jeg synes før at have læst, at mamasan bliver knotten, hvis hendes piger servicerer på egen hånd og dermed i hendes optik fratager klinikken noget indtjening, men det var måske ikke et problem?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Tak for beretningen. Spændende at læse om. Kunne pigen fortsat være på god fod med klinikejeren, som hun arbejdede for? Eller hun var måske lykkeligt uvidende om det hele? Jeg synes før at have læst, at mamasan bliver knotten, hvis hendes piger servicerer på egen hånd og dermed i hendes optik fratager klinikken noget indtjening, men det var måske ikke et problem?

Jeg ved at mamasan IKKE  fik oplysninger om vores aktiviteter :) 

Skrevet

Nogle virkelige gode svar fra Arne D, Allerhelst og KnudSan … god læsning !

Der lyder som du behandler det lidt mere som en forretningsaftale ….

Good luck med det !! Håber det hjælper begge parter ….

Skrevet
NilleAlle skrev, for 18 timer siden:

Det skal helt afgjort være en pris per gang og ikke per periode. Så kan jeg nemlig selv administrere udgiften. 

Men har du et forslag til et prisleje per gang?

Jeg tænker i samme prislag som i shoppen, her skal hun dog ikke afregne med andre, så mere til hende.

Skrevet
NilleAlle skrev, den 19.8.2024 at 19:47:

Jeg har fået en aftale i stand med en OK dygtig massør. Hun er - efter eget udsagn - ny i branchen. Og det stemmer meget godt overens med min opfattelse af hende, massagen, og hendes tilbageholdenhed. Hun virker urutineret og genert. Men hun er en smuk ca 40-45 årig dame. Jeg har besøgt hende på den klinik hun arbejder på 5 gange. Altid massage + HJ og lidt berøring.
Klinikken tilbyder generelt ikke BJ/FP. Jeg er kommet der en hel del gange før hendes tid også  ….

Forleden udvekslede vi telefonnumre, og det indebar en del hvisken og forsigtighed fra hendes side.   Og vi har skrevet sammen flere timer henover de sidste to dage. 

Hun ville gerne tjene alle pengene selv ved at massere mig hjemme hos mig. men jeg måtte fortælle hende at jeg leder efter lidt mere end bare det … 
Og efter skriverier frem og tilbage i to dage, har hun sagt ja til at være min elskerinde, hvis jeg lover at være ansvarlig og påpasselig

Spørgsmål 1)
For jer som kender Thai-kvinder godt, hvad kan jeg så forvente at det (ansvarlig og påpasselig) betyder? Udover det helt åbenlyse med sikker sex, diskretion og at være en ordentlig mand. 

Spørgsmål 2)
Jeg er klar over at den her slags ikke er gratis med en Thai-kvinde. Men hvad er prisen?

Forventes samme pris som FP? 
Hvad er jeres erfaring? Jeg vil helst ikke starte “forhandlingen” uden at tage afsæt i et eller andet rimeligt leje …

Vi skal mødes her i privaten i morgen aften, og aftaler selvfølgelig det praktiske så snart det er lavet the eller skænket et glas vin  …

Når hun taler om ansvar og påpasselighed , kan det betyde , at du skal gå stille med dørene omkring hende og det du laver sammen med hende. Mange thai i massage miljøet har gang i flere ting, andre elskere/vip kunder og evt. ex ægtemænd. Besøg hende dog privat. Det gode for hende er hvis i får det godt sammen, er at de penge du giver hende hver gang er hendes, og ikke skal deles med en mamasan. Det er da en god ting. Du får helt sikkert også mere tid med hende på denne måde. Hvis du laver et fast månedligt budget med hende (uden ekstra penge til alle mulige hjemme i thailand), så kan du komme langt for 4000-5000. Jeg har lige selv fået tilbudt et abonnement til 3000  med alt hvad jeg har lyst til, virkeligt alt. Men det har jeg skudt lidt til side fordi jeg gerne vil beholde min frihed til det jeg har i gang i lige nu.

Skrevet
  • Author

:ph34r: Første besøg er vel overstået. Vi har landet en god aftale, som giver os begge lidt mere end vi får allerede. 1.000 per gang. Det var hyggelige og dejlige 2 timer.

Men hendes måde at massere på  afspejler sig direkte i hendes tilgang til sex: lidt tilbageholdende og lidt nervøst. Men det kan jo ændre sig med tiden …

Men min bekymring er allerede vækket i forhold til om hun kunne få følelser for mig.
Der var nemlig alt for meget fniseri og generthed fra hendes side. Alt for meget intens øjenkontakt.  For meget ros af mit udseende. Lidt for meget kæreste-agtig opførsel. Og generelt lidt for meget beundring (måske blot misforstået høflighed) over min bolig/bil/interiør osv.  Jeg bor pænt. Men slet ikke fancy eller millionær-agtigt. 

Og så kom der en massiv mængde af sms’er efterfølgende med smileys og hundredvis af billeder af hende fra nu og ti år tilbage i tiden.

Men måske overtolker jeg bare … måske var det blot hendes forestilling om hvordan hun skulle opføre sig for at leve op til mine forventninger. Jeg giver det et par forsøg mere og ser om det udvikler sig bedre.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Så måtte det stoppe. Vi nåede en håndfuld dejlige stunder sammen i det her setup. Møderne var gode, 
Men alt udenom var for MEGET.

Opkald, sms’er, venneanmodninger på FB og Instagram. 
Hele tiden ønsker om mere og en masse snak om at ændre den aftalte sum, fordi det vist ikke helt var som hun ønskede det økonomisk.

Det blev irriterende og grænsende til lidt “farligt” for mit privat- og arbejdsliv.

Tak for de gode råd både her og på PM. Uden dem havde jeg været noget mere uforberedt på det som fulgte med aftalen.
Krydser nu blot fingre for at der ikke kommer nogle efterkrav … 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.