latinas4ever 1265 Skrevet 23. September En af Ana Tijoux’s mange protestsange: ”Vi er syd”, med palæstinensiske Shadia Mansour. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 23. September a day without you 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 23. September And Sometimes I just wanna dance 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1265 Skrevet 24. September ”Omfavn mig hårdt, meget hårdt, mere hårdt end nogensinde”. Der var en pige der gjorde mig opmærksom på denne sang. Det er en genindspilning, med Laura Pausini, af hans 25 år gamle hit. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 450 Skrevet 25. September (edited) The magic and spirituality of gipsy music…… Viento del Arena - Gipsy Kings (1989) Tristessa - Gipsy Kings (1982) Redigeret 25. September af Rafaela 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1265 Skrevet 25. September Nice songs @Rafaela. It was actually gypsies/romani in southern Spain who originally created flamenco. Here is modern experimental flamenco. I think I did not post it already. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 450 Skrevet 27. September latinas4ever skrev, den 25.9.2025 at 21:45: Here is modern experimental flamenco. So… @latinas4ever The rhythm is good...but her voice…sorry…for me it's not possible... I really like this video, the music, the scenery, a show of interpretation by flamenco dancer Patricia Guerrero… 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ParadisBeauty 7 Skrevet 28. September (edited) Redigeret 28. September af ParadisBeauty 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1265 Skrevet 28. September Velkommen tilbage Mook. Kan man godt være lidt småforelsket i Julieta Venegas? Hun har lavet nogen af de mest romantiske sange jeg kender med de sødeste tekster. Har allerede postet sangen Citron og Salt, men den har en anden charme på piano. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ParadisBeauty 7 Skrevet 28. September latinas4ever skrev, for 1 time siden: Velkommen tilbage Mook. Kan man godt være lidt småforelsket i Julieta Venegas? Hun har lavet nogen af de mest romantiske sange jeg kender med de sødeste tekster. Har allerede postet sangen Citron og Salt, men den har en anden charme på piano. Tak Ja, hun har en god stemme, jeg har ikke fulgt med på hende siden de sidste ni år jeg kom til DK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 29. September Hørte den her på vejen hjem i bilen. Forsangeren Steve Perry synger fantastisk! Journey - Don't stop believing (1981): 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 450 Skrevet 30. September (edited) Ian Gillan…his powerful tenor voice, his energy and magnetic stage presence, as well as his long and influential career in rock and as the lead singer of Deep Purple... His voice is marked by unmistakable high notes, technical mastery and the ability to convey the emotional intensity of his songs…as demonstrated in this video... When a Blind Man Cries - Deep Purple (1972) - Absolutely wonderful… Redigeret 30. September af Rafaela 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 30. September I really miss Freddie Mercury he was one of a kind. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 30. September Most played song, when I fucked up my first relation ship ever 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2487 Skrevet 30. September (edited) Needy skrev, den 6.9.2025 at 15:31: April Wine er et mindre kendt canadisk rockband. Der er ikke så kendte men fik 21 topplaceringer på den canadiske Top 40 hitliste. De turnerede blandt andet med store navne som Styx, Rush, Toto, Boston, Squeeze, og Blue Öyster Cult. Det var den genre man dengang kaldte 'Hard Rock' ... Det var mere melodiøs end Heavy Rock. Der var en del canadiske bands (og 'West Coast Bands') der gjorde sig i den genre, i 70'erne. Her er et andet canadisk band, der internationalt var et 'One Hit Wonder' .. Eet af deres knap så kendte numre .. Redigeret 30. September af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg