sneræven 2226 Skrevet 9. November, 2024 (edited) Needy skrev, for 12 timer siden: Der er kommet meget godt ud af USA, det skal vi bestemt ikke underkende. Den her er fra længe før verden gik af lave Jeg vil sige det sådan ... Det er f****me godt vi har Noah Kahan ... Han landede et monsterhit i år på begge sider af Atlanten med "Stick Season" ... Tankevækkende nok, så har jeg en del til fælles med Noah Kahan ... " .. I could cancel out the darkness I inherited from dad ... " Hmmm ... Nå, det er en længere og ret personlig historie ... Redigeret 9. November, 2024 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 9. November, 2024 Apropos 'tankevækkende'... det minder mig om... De Nattergale – La’ det lig’: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 9. November, 2024 En af de ting der står på min Bucketlist - udover naturligvis at nyde selskabet med de søde piger der findes på disse sider - er en tur til Oktober fest i München Der er godt nok lang tid til oktober - men alliwæl! KOM SÅ ALLESAMMEN! ….1….2….3…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 439 Skrevet 9. November, 2024 Needy skrev, for 1 time siden: En af de ting der står på min Bucketlist - udover naturligvis at nyde selskabet med de søde piger der findes på disse sider - er en tur til Oktober fest i München Der er godt nok lang tid til oktober - men alliwæl! KOM SÅ ALLESAMMEN! ….1….2….3…. For pokker.... Den sang er grausam. Undskyld men.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 9. November, 2024 Needy skrev, for 4 timer siden: Der er godt nok lang tid til oktober - men alliwæl! Det er for TIDLIGT! Gad vide hvordan doggy ville være til Ein Prosit Her er en mere til skovturen: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 10. November, 2024 (edited) Den gang da alle skulle lære at danse Lambada - gnubbede vi andre lår - til den her. Jeg var stor fan af Blondie på grund af den gode energi de havde i deres musik og deres tekster - den her var deres store gennembrud. Blondie: A Heart Of Glass Redigeret 10. November, 2024 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 10. November, 2024 cowgirl.90 skrev, for 23 timer siden: For pokker.... Den sang er grausam. Undskyld men.. Grausam kan også være godt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 11. November, 2024 Den her "trænger" jeg til at høre en gang i mellem... Mark Knopfler – Darling Pretty: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 11. November, 2024 Heliot skrev, for 4 timer siden: Mark Knopfler – Darling Pretty: STILLE! JEG LYTTER! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 11. November, 2024 Fedt nummer! Mark Knopfler classic! Lagde du mærke til indledningen? Det er nummeret "Going home", den stammer fra et soundtrack til en filmen "Local Hero". Local hero handler om en ung amerikansk forretningsmand der bliver sendt til et lille lokalsamfund i det yderste hjørne af Skotland . Hans opgave er at få folk til at flytte fra byen så amerikanske forretningsfolk kan udvinde olie og mineraler i området - men han forelsker sig så meget i området at han gør alt for at stikke en kæp i hjulet på dem der sendt ham derud. En meget interessant lille kortfilm som er meget seværdig og fyldt med smukke stemningsbilleder fra den Skotske vestkyst. I originalnummeret er det dog en saxofon der høres - men det ER stadig et gedigent Mark Knopfler nummer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 11. November, 2024 Nu vi snakker Mark Knopfler hører jeg denne rigtigt meget for tiden, den specificerede guitar passer godt til de ting der foregår i mit liv lige nu, og så er det bare et fantastik smukt nummer https://music.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk&si=KZol1VT4hDzTH1LI 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 11. November, 2024 Årrrh - den vækker minder!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 11. November, 2024 Needy skrev, for 44 minutter siden: Lagde du mærke til indledningen? Det er nummeret "Going home", den stammer fra et soundtrack til en filmen "Local Hero". I originalnummeret er det dog en saxofon der høres - men det ER stadig et gedigent Mark Knopfler nummer Jeps!... og saxofonlyd gør bare noget helt specielt ved mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 11. November, 2024 Er der et tema på vej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 11. November, 2024 Needy skrev, for 13 minutter siden: Er der et tema på vej? Dire straits? Eller måske episke guitar hits? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 11. November, 2024 (edited) Nææ tænkte mere på saxofon hits Jeg tror at der - indtil videre - er bred enighed om at Mark Knopfler og David Gilmour er - The Top Of The Pops Har jeg glemt nogen? Redigeret 11. November, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 11. November, 2024 (edited) Needy skrev, for 33 minutter siden: Nææ tænkte mere på saxofon hits Jeg tror at der - indtil videre - er bred enighed om at Mark Knopfler og David Gilmour er - The Top Of The Pops Har jeg glemt nogen? Det er jo hverken Knopfler eller Gilmour, men jeg synes sgu Sarai hører til på listen https://music.youtube.com/watch?v=2swT2Tyqe-U&si=h8hrxbxU-2L55MGs Redigeret 11. November, 2024 af Skilgannon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 11. November, 2024 (edited) Når nu vi er ved saxofoner Nu er krimiserien “Frost” gået i ring på TV2 Charlie - i jeg ved ikke hvor mange år - sammen med Barnaby og alle de andre gamle hønisser. Jeg har altid syntes serien var røvkedelig - men Titel melodien til serien har altid fået mig til at spidse ører! Den er her med Barbara Thompson - fedt nummer! Redigeret 11. November, 2024 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 11. November, 2024 Den er virkelig fed ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 11. November, 2024 Skilgannon skrev, for 10 minutter siden: Det er jo hverken Knopfler eller Gilmour, jeg jeg synes sgu Sarai hører til på listen Absolut Den har jeg sgu danset kinddans til mange gange PS: Husk at at dele fra links fra Youtube (der findes den også) For @sneræven er en "sucker for videoer" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 11. November, 2024 Needy skrev, Lige nu: Absolut Den har jeg sgu danset kinddans til mange gange PS: Husk at at dele fra links fra Youtube (der findes den også) For @sneræven er en "sucker for videoer" Jeg kan bare godt lide YouTube Music, dejlig simpelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 11. November, 2024 Skilgannon skrev, for 1 minut siden: Jeg kan bare godt lide YouTube Music, dejlig simpelt Det er lige så simpelt at dele links på youtube - og det er den samme musik begge steder Men enig YouTube Music ER rigtig godt - bruger det også selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 12. November, 2024 Mangler vi ikke en rap battle? Hvor man kan bryste sig af hvor god man er til at debattere "virkelighedens" emner ved at tale ”grimt”, hvor ukonstruktive andre og deres followers er, hvor ofte man går i brusebad, etc. Kan ikke komme i tanke om en passende sang i ikke kender allerede. Så helle for at være en drug lord. Debatterer ikke engang, jeg skyder bare med min pum pum og min pum pum og pum pum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 97 Skrevet 12. November, 2024 Det er lige min mantra og yndlings song. Og til den dancer jeg... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 12. November, 2024 @Ana_nass89 Lækkert, lækkert! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg