latinas4ever 956 Skrevet 19. Oktober, 2024 sneræven skrev, for 1 time siden: Tak for de to numre med Cranes!! Jeg er stor fan af Shoegaze, og jeg kan se på Wikipedia at Cranes startede samtidig med eet af de helt store Shoegaze-bands, Cocteau Twins ... Spændende i øvrigt, så totalt forskellige måder en guitar kan bruges på ... Arj, jeg kendte ikke Cocteau Twins men jeg er temmelig vild med Carolyn’s Fingers! Kan godt se en vis lighed med Cranes. En anden stemme men den minder lidt på en måde og en rigtig lækker feel. Bliver nødt til at høre mere Cocteau Twins. Havde lovet at holde igen med Karol så tænkte på at snyde med Shakira. Men her er i stedet en af mine andre favoritter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 19. Oktober, 2024 Jeg holder utroligt meget af Tom Waits udgave af Waltzing Matilda - der er så meget nerve! Når vi nu er i afdelingen for underlige vokaler, kom jeg til at tænke på Kate Bush. Hun slog jo igennem med hittet "Wuthering Heights" i 1978. Her er hun med "Running Up That Hill" fra 1985, som fik en slags revival i forbindelse med Netflixserien "Stranger things". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 20. Oktober, 2024 Tom Waits er noget helt for sig selv. Jeg har en vis smag for det gakkede og det bizarre, og Tom Waits har leveret eet af de mærkeligste numre jeg kender ... OK, nummeret er ikke ligefrem gakket, men det har, som @Needy udtrykkerer det, masser af nerve ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 21. Oktober, 2024 Det er Halloween lidt endnu, så hvorfor ikke nyde dette lille klip fra filmen ”From Dusk Till Dawn” Tito & Tarantula ”After Dark”: Mit yndlingsnummer med Creedence Clearwater Revival: ”Run Through The Jungle” af John C. Fogerty: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4601 Skrevet 21. Oktober, 2024 Jeg lovede lidt guitar ovenfor. Her kommer en anden lidt overset. Johnny Winter: Først den ikoniske Johnny B. Goode og fra samme album hans fede udgave af Highway 61 Revisited af his Bobness 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 21. Oktober, 2024 @Needy Jeg elsker Kate Bush, hun har mange gode numre. Hører generelt mange kvindelige sangere. Sinead, Amy Winehouse, Cranberries, Rihanna, m.fl. @sneræven Ja, Tom Waits har også nogen ret specielle numre. God's away on business, The earth died screaming, o.m.a. Men han har også nogen virkelig charmerende numre. Faldt over den her, synes hun er ret fed (pun not intended). Nyhederne fra Cuba er desværre en lang nedadgående spiral og lige nu er det forfærdeligt. Jeg er bekymret for at det kollapser om nogen år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 22. Oktober, 2024 Heliot skrev, den 21.10.2024 at 14:24: Det er Halloween lidt endnu, så hvorfor ikke nyde dette lille klip fra filmen ”From Dusk Till Dawn” Tito & Tarantula ”After Dark”: Rigtig lækker musik og lækker kvinde! Heliot skrev, den 21.10.2024 at 14:24: Mit yndlingsnummer med Creedence Clearwater Revival: ”Run Through The Jungle” af John C. Fogerty: Oh YES SIRS! Er vild med Crede! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 22. Oktober, 2024 Oldtimer skrev, for 21 timer siden: Jeg lovede lidt guitar ovenfor. Her kommer en anden lidt overset. Johnny Winter Han er bare en god scenekunstner den gamle albino! Kan huske skandalen da han blev ramt af en ølflaske på roskildefestivalen - hold kæft han var tosset mand! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 22. Oktober, 2024 Spotify syntes jeg skulle høre denne og den har været svær at få ud af hovedet igen: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 22. Oktober, 2024 Needy skrev, for 22 minutter siden: Rigtig lækker musik og lækker kvinde! Oh yes!... og det mest lækre er, at Salma Hayek gør ved Quentin Tarantino, hvad min Domina Lady Cherie gør ved mig... tryllebinder mig! Verden ville være kedelig uden hekse! ... (Ja ja, det var et "sidespring", men det er da Halloween endnu) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 22. Oktober, 2024 Needy skrev, for 33 minutter siden: Han er bare en god scenekunstner den gamle albino! Kan huske skandalen da han blev ramt af en ølflaske på roskildefestivalen - hold kæft han var tosset mand! Wauw!!... Imponerende!... Det er knagme godt husket.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 22. Oktober, 2024 Jeg har et lille crush på Tina Turner Hun havde mange fede hits blandt andet "Private Dancer" og "What's Love Got to Do with It". Jeg valgt den her fordi beatet bare er fedt! Sej kvinde! Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits (1973): 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morgensvie 30 Skrevet 22. Oktober, 2024 Denne her slår al andet bullshit i præsenterer her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 22. Oktober, 2024 Needy skrev, for 4 minutter siden: Jeg har et lille crush på Tina Turner Jeg er STOR fan af Tina Turner... og var så heldig at opleve Ike & Tina Turner i en fantastisk koncert i Falkoner Centret i 70'erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 22. Oktober, 2024 Heliot skrev, for 3 minutter siden: Jeg er STOR fan af Tina Turner... og var så heldig at opleve Ike & Tina Turner i en fantastisk koncert i Falkoner Centret i 70'erne Wow hvor fedt! DET ville jeg sgu gerne have oplevet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 22. Oktober, 2024 Needy skrev, for 26 minutter siden: What's Love Got to Do with It". Det kan jeg også godt lide, men synes “ Simply the Best “ er den bedste sang i den album - og jeg kan synge med sangen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 22. Oktober, 2024 Mook skrev, Lige nu: Det kan jeg også godt lide, men synes “ Simply the Best “ er den bedste sang i den album - og jeg kan synge med sangen Den er sgu også fed! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 22. Oktober, 2024 Gad godt have været her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 23. Oktober, 2024 Morgensvie skrev, for 23 timer siden: Denne her slår al andet bullshit i præsenterer her Pis med dig mand! Du har sgu godt af at få lidt kultur! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morgensvie 30 Skrevet 23. Oktober, 2024 (edited) Needy skrev, for 51 minutter siden: Pis med dig mand! Du har sgu godt af at få lidt kultur! Problemet er der ingen variation er. Næsten alt der præsenteres er bare anglo-centret popmusik - helt som din Who video er. Kom nu med noget kreativt og anderledes og meget gerne med dansk relevans. Redigeret 23. Oktober, 2024 af Morgensvie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 23. Oktober, 2024 (edited) Har du overhovedet set denne tråd fra starten af? Redigeret 23. Oktober, 2024 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 23. Oktober, 2024 (edited) Morgensvie skrev, for 15 minutter siden: Problemet er der ingen variation er. Næsten alt der præsenteres er bare anglo-centret popmusik - helt som din Who video er. Kom nu med noget kreativt og anderledes og meget gerne med dansk relevans. Okaay! Du bad selv om det så! Redigeret 23. Oktober, 2024 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 23. Oktober, 2024 Morgensvie skrev, for 47 minutter siden: Problemet er der ingen variation er. Næsten alt der præsenteres er bare anglo-centret popmusik - helt som din Who video er. Kom nu med noget kreativt og anderledes og meget gerne med dansk relevans. Du kunne jo evt. bibringe noget variation (altså ud over de fantastisk spændende skovbilleder) i stedet for blot at brokke dig over at vi andre har dårlig smag... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 23. Oktober, 2024 Inspireret af et helt fantastisk rejseprogram jeg så på DRTV i går aftes .. Anne og Anders i Norden - Norge ... Der blev spillet en masse stumper af god musik undervejs. Blandt andet af norske Aurora ... Måske ikke lige det her nummer, men pyt med det - smukt er det .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morgensvie 30 Skrevet 23. Oktober, 2024 Needy skrev, for 2 timer siden: Okaay! Du bad selv om det så! De er væsentlig bedre end Who og whatever du har postet. Ville til enhver tid foretrække dem for de er relevante i en dansk kontekst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg