Hop til indhold

Adressens betydning ...

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden besøgt mange GP ere i Esbjerg og omegnsbyer på rigtigt mange adresser. Nogle adresser forbinder jeg altid med gode oplevelser , dvs. Dejlige og seriøse GP ere og dermed en positiv oplevelse. Andre adresser forbinder jeg med dårlige oplevelser. Har tænkt på hvorfor ? Er det tilfældigt eller ikke. Er der mon en udlejer/bagmand som har flair for at plukke de gode, seriøse GP ere som , ofte , ser godt ud. Hvad er jeres erfaring?

Skrevet

Adresser betyder helt sikkert noget. 

Jeg er enig i at man har nogle steder, som man forbinder med "gode" piger. 

Men synes også adressen i form af omgivelser gør meget for oplevelsen. Det er (For mig) noget helt andet at blive mødt i en nybygget, flot lejlighed med havudsigt end en lidt ældre lejlighed, som ikke er så pæn. Begge ting kan noget, og i sidste ende er jo kun en selv og pigen, som skaber oplevelsen. Men jeg synes alligevel godt det kan hjælpe det hele lidt på vej.

Skrevet

Nah doesn't really matter at all for me. 
Maybe because I'm not from Copenhagen ?
Possibly
But also since I've been several times to the semi infamous place in Herlev and had an amazing experience ? 
And when I've talked with girls there, they've told me why it's actually a very good place for the girls, even with it's drawbacks. 
Yes, there are less then stellar girls there, that are indeed part of groups, but there's also completely independent once there for the same reason.  
But sure, I'll grant that an amazing apartment at Bryggen is incredible, but when you hear what the girls have to pay for it....
It's far less incredible.... 
So nah, just read up a bit about the girl first, and then I don't think it matters. 

Skrevet
cassanova skrev, for 45 minutter siden:

Hvad er jeres erfaring?

Jeg har ikke været hos en GP, hvor det ligner et bombet lokum. Måske har det også noget at gøre med, hvilken type pige man har udvalgt sig.

i min optik er det mere pigen, det handler om, end det er stedet. Så så længe der er rent og ryddeligt, og der er en god knirkefri seng/briks at boltre sig på, lever jeg fint med, at der ikke er havudsigt, nyt badeværelse eller hvad man ellers måtte synes er fedt.

Omgivelserne er dog ikke helt uden betydning, synes jeg. Man skal føle sig tryg ved beliggenheden, både i forhold til egen sikkerhed og i forhold til diskretion.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.