Hop til indhold

Rejse sammen

Featured Replies

Skrevet

Jeg syntes ikke jeg kan finde en rejsegruppe herinde, så derfor lægger jeg indslaget under generelt.

Jeg tænker på, at tage en tur til Rumænien eller Bulgarien eller andet dernede i oktober / november. En herretur, hvor vi undersøger de de lokale måder at bruge humle på og måske kikker lidt på de lokale sukkerrør (på flaske forstås). 

Selvfølgelig skal vi også studere de lokale kvinders villighed i, at vise os lidt om forplantning under fremmede himmelstrøg. Måske studere den lokale måde at bygge senge på o.s.v.

Lidt løs surfing viser flypriser på 700 kr og en lejlighed i 4 dage ligger omring 1500. 

Er der nogen brødre, som kunne være interesseret i sådan et arrangement? Vi kunne evt mødes omkring Kbh en dag og se på mulighederne?

Skriv gerne her og gerne en PB også...

Skrevet
Mister12 skrev, for 15 minutter siden:

Det er en person herinde @Rejsenetværk ikke en.gruppe

Det er mig han mener, og jeg har også længe efterlyst nye rejsefæller til fælles ture som sexturister.

Desværre er jeg for tiden ikke i stand til hverken at kunne stå for at planlægge nye fællesture, eller at tage på dem sammen med andre.

Det er pt på ubestemt tid, men jeg håber at kunne melde mig klar igen til nye eventyr sammen med andre når når min nuværende situation har fundet en afklaring.

Held og lykke med at finde nogle du kan rejse sammen med, og husk at skrive en anmeldelse efterfølgende af turen på EG hvis det lykkes for dig/jer.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Bulgarien er et forfærdeligt sted ift det du ønsker. Problemet er at de gode og flotte piger ingen grund har til at arbejde i Bulgarien, når de visumfrit bare kan rejse rige EU lande.

Skrevet
  • Author
h3h3h3h3 skrev, for 17 timer siden:

Bulgarien er et forfærdeligt sted ift det du ønsker. Problemet er at de gode og flotte piger ingen grund har til at arbejde i Bulgarien, når de visumfrit bare kan rejse rige EU lande.

Interessant. Det viste pigerne dernede ikke sidst jeg var der :). Der er en del studerende, som bruger deterhverv til at betale studierne :)

Skrevet

Følger lige nysgerrigt :) 

Skrevet
anmelder skrev, den 13.8.2024 at 21:49:

Jeg syntes ikke jeg kan finde en rejsegruppe herinde, så derfor lægger jeg indslaget under generelt.

Jeg tænker på, at tage en tur til Rumænien eller Bulgarien eller andet dernede i oktober / november. En herretur, hvor vi undersøger de de lokale måder at bruge humle på og måske kikker lidt på de lokale sukkerrør (på flaske forstås). 

Selvfølgelig skal vi også studere de lokale kvinders villighed i, at vise os lidt om forplantning under fremmede himmelstrøg. Måske studere den lokale måde at bygge senge på o.s.v.

Lidt løs surfing viser flypriser på 700 kr og en lejlighed i 4 dage ligger omring 1500. 

Er der nogen brødre, som kunne være interesseret i sådan et arrangement? Vi kunne evt mødes omkring Kbh en dag og se på mulighederne?

Skriv gerne her og gerne en PB også...

Jeg kunne godt være frisk på en tur til Rumænien i november.

har i øvrigt lige været i Sofia og er forbavset over dine positive erfaringer. 

Skrevet
anmelder skrev, den 13.8.2024 at 21:49:

Jeg har kigget lidt på at flyve med Wizz-air til Lasi og derfra køre i bus til Moldova - flybilletten fra Billund kan godt nok fås til ca. kr. 700, for en retur - MEN, så koster det 1200,- for at al bagage udover en lille håndtaske, der kan ligge under sædet - ikke engang en kabinekuffert er inkluderet - så der røg den "billige" fornøjelsestur ;-(

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Jeg har kigget lidt på at flyve med Wizz-air til Lasi og derfra køre i bus til Moldova - flybilletten fra Billund kan godt nok fås til ca. kr. 700, for en retur - MEN, så koster det 1200,- for at al bagage udover en lille håndtaske, der kan ligge under sædet - ikke engang en kabinekuffert er inkluderet - så der røg den "billige" fornøjelsestur ;-(

Hej

jeg rejser meget med lavprisselskaber - og rejser kun med den lille rejsetaske, man kan have med, jeg kan nemt have tøj med til 7 dage - hvis altså det er til et varmt sted, og Moldova har da fint temperatur nu - kniber det med tøj,  køber jeg bare en skjorte når jeg er fremme 

Redigeret af fræk6

Skrevet
  • Author

Jeg er lige lidt forvirret. For det første har jeg (som trådstarter) aldrig talt om moldova eller andre steder. jeg skrev buckarest i rumænien. 

Jeg har fløjet flere gange med wizzair og har altid haft en taske med i flyet. Skal man afsted i 2-4 dage, så behøver man altså ikke en taske på 20 kg :)

Lige nu kan jeg flyve frem og tilbage for 400 kr incl en taske på 20*30*40 cm :)

Skrevet
fræk6 skrev, for 16 timer siden:

Hej

jeg rejser meget med lavprisselskaber - og rejser kun med den lille rejsetaske, man kan have med, jeg kan nemt have tøj med til 7 dage - hvis altså det er til et varmt sted, og Moldova har da fint temperatur nu - kniber det med tøj,  køber jeg bare en skjorte når jeg er fremme 

Jeg kan også fint nøjes med en kabinekuffert, når jeg flyver til Thailand - men hos Wizz air kan du ikke engang medbringe en kabinekuffert, hvori du normalt må medbringe 7 - 10 kilo, uden at du skal betale kr. 1200,- for den - og så er jeg ude.

Skrevet

Kunne det tænkes at man udnævn en bar tæt på hovedbanegården i bucharest til en dansker bar så kunne vi jo skrive når vi var i byen og muligvis mødes 

Skrevet
  • Author
terrigater skrev, for 19 timer siden:

Kunne det tænkes at man udnævn en bar tæt på hovedbanegården i bucharest til en dansker bar så kunne vi jo skrive når vi var i byen og muligvis mødes 

Kunne være en fin ide. Vi kunne ogsåmødes i Kbh og aftale afrejse og hotel - inden vi tager afsted

Skrevet

Vi er dem der her genkender Jernsvinet og det ikke ment som en kritik, hans velkendte nøjsomhed bragt i erindring.

Jeg kan da godt se at en forskel på en mulig billigste pris for en tur retur flybillet til 700 kr blot med håndbagage, og så 1900 kr med 20 kg bagage i tillæg springer i øjnene.

Men jeg kan ikke forstå det, hvis nogen tillægger det en afgørende betydning om en flybillet koster 2000 kr +/- til Bukarest.

I min optik burde det ikke have nogen betydning, for i sidste ende vil en tur have samlede omkostninger uanset hvor billig man forsøger at gøre den.
Der som jeg ser det, så har man dårligt råd til en sådan tur hvis prisen for flybilletten er afgørende.

Accepter nu prisen for flybilletten uanset prisen, og kom videre i jeres overvejelser.

Planlægning er her gud!

Det handler om at skabe sig et overblik over overnatnings muligheder.
Priserne for samme og overnatningsmulighedernes beliggenhed i forhold til at komme fra og til alle de steder man agter at opsøge under ens tur.

Her kan man godt tage det som en tommelfingerregel, at jo mere centralt en overnatningsmulighed er beliggende så nært som muligt til hovedbanegården i et givent lands hovedstad.
Des dyrere vil det være at overnatte her?

Hvilket på ingen måde er ensbetydende med at det vil være for dyrt, hvis man vælger at bo eksempelvis i nærheden af hovedbanegården.
Det vil bare være dyrere, nogen gange kun lidt dyrere end at vælge at bo i større afstand af centrum.

Hoteller findes med stjerner fra 2 - 5, også centralt beliggende og man kan bare vælge et der passer til ens budget.

Grunden til at jeg selv har den præference at bo så centralt som muligt ved en hovedbanegård, det er at alle typer offentlig trafik S tog, metro, sporvogne og bus krydser hinanden i forbindelse med en central hovedbanegård.
Sådan at man kan opnå den mest tids effektive brug af og den bedste økonomi i at bruge den offentlige trafik, på kryds og tværs af transport middel hver gang man skal fra sted til sted.

Sørg for at købe 24, 48, 72 timers fri transport med den offentlige trafik, eller hvis der er andre mere fordelagtige variationer af fri transport for en pris.

Dermed ikke sagt at det ikke er muligt at bo billigere i lidt afstand af centrum, og samtidig kunne opnå en acceptabel effektivitet i ens brug af offentlig trafik.
I vil altid kunne bo billigere, men sørg for at I ikke bor et sted hvor I skal gå flere hundrede meter til nærmeste stoppested for bus, sporvogne eller metro

Skab jer et overblik over afgangsfrekvensen linje for linje, særligt som de ændrer sig over døgnet og der bliver færre og færre afgange med længere og længere ventetid mellem hvert skift.

Men hvis man ser sig for når man vælger et overnatningssted udenfor centrum, så er der byer hvor der er lokale eksempelvis metro stationer der er så velbeliggende at de giver en tilstrækkelig god mulighed for at bruge offentlig trafik døgnet eller næsten døgnet rundt.

Jeg og en kammerat var sidste år 10 dage i Rom og vi boede på et mellemklasse hotel hvor alle de nævnte parametre var opfyldt.
Men til vores overraskelse virkede den offentlige trafik i byen til at være underdimensioneret, og overfyldt på tider af døgnet hvor det overraskede os at det var tilfældet.

Der var langt fra 24/7 drift, metroen stoppede med at køre før midnat.

Det var godt for byens taxier, og det gik hurtigt op for os at det kunne være mere bekvemt at praje en taxi i stedet for at vente på den næste sporvogn.

Det har jeg aldrig prøvet før for i tyske storbyer er den offentlige trafik så veludbygget og i drift døgnet rundt, at det kun sjældent har været aktuelt at vælge en taxi frem for eksempelvis metroen.
Når blot vi boede centralt hvilket vi altid har gjort tidligere.

I Rom er alle seværdigheder beliggende så centralt at en taxi typisk stod os i 10 euro +/-, 15 måske for den dyreste tur?

Jeg tænker at det vil kunne udgøre en fokus at gøre sig bekendt med om noget tilsvarende kan gøre sig gældende i Bukarest som den oplevelse vi fik i Rom.

En hovedbanegård er også altid et godt sted at praje en taxi og at blive kørt tilbage til, hvis bare man bor på et hotel lige i nærheden.

Et tip

Undersøg lige de gader hvor der ligger hoteller tæt på en hovedbanegård.
For er man uheldig kan en gade være plaget af skænderier mellem junkier, alkoholikere og hjemløse om natten.

Det drejer sig om regel om ret afgrænsede områder, som man kan læse op på hjemmefra.
Og man kan sagtens helt undgå eller minimere risikoen for ens nattesøvn.

Drop mellemhandlere

Søg efter afgangstider på søge portaler som:

Momondo.dk
https://www.momondo.dk/ 

Men brug dem kun til at finde fly afgange og hold jer langt fra alle mellemhandlere der popper op i søgeresultaterne:

Flybilletter: Hvem skal du købe billetten af?
https://taenk.dk/forbrugerliv/rejser-og-ferie/flybilletter-hvem-skal-du-koebe-billetten-af 

Jeg har selv oplevet at betale for 20 kg ekstra bagage via en mellemhandler, men da jeg stod i lufthavnen ville SAS have 500 kr ekstra.
Havde kun betalt for kufferten på ud og ikke hjemvejen, det var ikke SAS skyld!

Jeg finder også altid hoteller på de store søgeportaler, men jeg undersøger også om mulige hoteller også kan bookes direkte på deres egne hjemmesider.
Kan jeg det og er det ikke dyrere så booker jeg direkte hos hotellet.

Fordi booking portalerne tager 20 +/- procent af prisen som jeg hellere vil have går direkte til hotellet selv.

Blev overrasket over prisniveauet på hotel overnatninger i Rom der var omtrent dobbelt så dyre som i Madrid.

Jeg blev stædig og ved at grave dybt nok efter resultater på Google, som ikke var fremhævet hverken på booking portaler eller på Google maps over Rom.

Der fandt jeg et godt 3 stjernet hotel til os, som satsede på at spare mest muligt på at blive set på nettet og så sælge værelserne pænt under prisen på alle de hoteller der ligger højest på Google.

Tæt på hovedbanegården i Rom til 700 + kr pr overnatning i eneværelse med eget bad og toilet.
Halv pris i sammenligning med nogle andre tilsvarende hoteller.

Købesex markedet

At planlægge en rejse som sex turist til Tyskland og Østrig ligger lige til højre benet, for alle informationer om steder og anmeldelser serveres på et sølvfad på nettet.

Det var ikke tilfældet i Rom og jeg gad simpelthen ikke besværet med at opsøge en god købesex oplevelse i Rom, for hele markedet så ud til at fungere som med Privat Diskret, Snap og WhatsApp som hjemme i Danmark.

Hvordan markedet er i Bukarest har jeg ingen anelse om, men for de IT og sprogkyndige er der sikkert muligheder i at gøre sit hjemmearbejde inden at turen går til Rumænien.

I bør skabe jer et overblik over mulighederne lokalt og tilgængeligheden af dem inden at I rejser.

Baser jer ikke på tips af lokale, taxi chauffører osv, men sørg for så meget information som muligt direkte gennem udbyder på de kanaler hvor I finder dem.
Vid så meget som muligt på forhånd om udvalgte piger og steder, og vær i stand til at kunne vælge mellem et bredt udbud af mulige emner allerede hjemmefra inden turen.

Aller bedst!

Find sammen om en fælles interesse i at rejse sammen på en tur, sørg for at mødes sammen om at planlægge en tur ned i de mindste detaljer som gør at I er så godt forberedt hjemmefra som muligt.

En fokus kunne være en delelejlighed hvor hver rejsedeltager har eget værelse, som kan bruges til at træffe aftaler med bureauer og piger om at de besøger jer sammen i jeres lejlighed.
Måske piger man kan deles om når de besøger jer samlet?

Men!!

Hav fuld fokus på jeres egen sikkerhed, for jo mere pigerne markedsfører sig som uafhængige freelance semi prostituerede uden tilknytning til hverken et sted eller et bureau.
Des større må i betragte risikoen for at I kan opleve hærde brede mænd, der kan true og afpresse jer i stedet for at det er de piger der kommer som I regner med dukker op.

Det handler om at holde hovedet koldt og bevare den sunde fornuft i kontakten med udbydere, som du ingen viden har om hvem de er eller hvor de kommer fra hvis I træffer aftaler direkte med dem.

Hellere betale lidt mere for at kunne opnå verificerbar og transparent information, der gør en selv som kunde mere tryg ved at booke piger eller træffer aftaler med piger der er lidt eller noget dyrere end priser som andre sælger sig på.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Formelt set er prostitution ulovlig i både Rumænien og Bulgarien, hvilket vistnok også er tilfældet i Thailand.

Spørgsmålet er måske hvilket led i kæden der er ulovlig, på kunde eller udbudssiden?

Egentlig så forstår jeg ikke hvad tråd starters interesse kommer sig af, for at rejse til de 2 lande med køb af sex for øje.

Mig forekommer det at hvis ikke at man er ualmindeligt velinformeret om mulighederne, som det ikke er nemt at finde frem til på internettet.
Og du ikke har kunnet omsætte information til en grundig forberedelse før afrejse, så kan jeg ikke se hvorfor I vil vælge de 2 rejsemål fremfor så mange andre med formålet for øje.

Sofia
https://www.wikisexguide.com/wiki/Sofia 

Bucharest
https://www.wikisexguide.com/wiki/Bucharest 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Formelt set er prostitution ulovlig i både Rumænien og Bulgarien, hvilket vistnok også er tilfældet i Thailand.

Spørgsmålet er måske hvilket led i kæden der er ulovlig, på kunde eller udbudssiden?

Egentlig så forstår jeg ikke hvad tråd starters interesse kommer sig af, for at rejse til de 2 lande med køb af sex for øje.

Mig forekommer det at hvis ikke at man er ualmindeligt velinformeret om mulighederne, som det ikke er nemt at finde frem til på internettet.
Og du ikke har kunnet omsætte information til en grundig forberedelse før afrejse, så kan jeg ikke se hvorfor I vil vælge de 2 rejsemål fremfor så mange andre med formålet for øje.

Sofia
https://www.wikisexguide.com/wiki/Sofia 

Bucharest
https://www.wikisexguide.com/wiki/Bucharest 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Måske ulovligt men det har jeg aldrig haft problemer med 

Skrevet
terrigater skrev, for 36 minutter siden:

Måske ulovligt men det har jeg aldrig haft problemer med 

Der er jo mange variationer af et forbud rundt omkring, som i praksis ikke rammer kunden.

Som ej heller i praksis håndhæves bortset fra når der er tale om mindreårige.

Men det jeg undrer mig over, det er den udviste interesse for at rejse til de 2 nævnte lande med købesex for øje.

Uden at tilføje sin udtrykte interesse nogen referencer til mulighederne i de lande som de måtte findes.

Uden de referencer ser jeg ingen grund til rejse til de lande i blinde, uden viden om hvilke muligheder der består for at købe sex.

Jeg har bidraget med mit syn på planlægning af rejse og ophold, og de råd kan bruges på alle rejsemål.

Hvis der er nogle der kan bidrage med information der kan lede direkte til muligheder for at købe sex i Bukarest og Sofia, eller turistområder i de 2 lande hvor det er muligt.

Så synes jeg at de bør tilføje denne tråd alt den brugbare viden de har.

Som jeg ser det mangler vi simpelthen muligheden for på et velovervejet og et oplyst grundlag, at kunne afgøre om vi er interesseret i at deltage i en fællesrejse til de 2 lande.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Til anmelder min oplevelse var at Sofia pigernes priser var på højte med det her hjemme og alt kostede extra sådan har jeg aldrig oplevet det i Rumænien 

Skrevet
  • Author

Ok Ok

Er der nogen som ved, hvordan man lukker en tråd?? 

Jeg startede tråden med at spørge, om nogen kunne være interesseret i at tage en tur til Rumænien eller noget lignende. 

Det har så medført en længere diskution om flypriser og bagagemængder. 

Herefter er man gået i gang med at diskutere Transport og hoteller og deres beliggenhed. 

Så kommer vi lige omkring pigerne og deres formåen, såamt en masse andet.

jeg var ii Rumænien for 1 år siden. Den gang gik der en del piger på gaden i den gamle by (se anmeldelse). Transporten foregår med Uber til priser, hvor man ikke forstår at det er så billigt. 

Hotel eller lejlighed. Det er vel lige meget eller noget, som vi kunne tage på et opstartsmøde.

Jeg tror bare jeg tager afsted alene og nyder nogle fridage. 

Hvis nogen skulle føle trang, så er min postkasse åben for bskeder.....

Skrevet
anmelder skrev, 1 time siden:

Er der nogen som ved, hvordan man lukker en tråd?? 

Du kan bede en moderator om at gøre det.

Vi kan ikke forlange at få en tråd lukket, men vi kan bede om at de gør det.

Jeg synes at du skal skrive en pb og bede om at få din tråd lukket.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg kunne godt være interesseret i, at tage på sextur med dig, så jeg følger med her. Jeg har været i Bukarest 2 gange, men aldrig købt sex, jeg var lidt bange for, at være ude om natten

Skrevet
Rejsenetværk skrev, den 25.8.2024 at 15:01:

Jeg kan da godt se at en forskel på en mulig billigste pris for en tur retur flybillet til 700 kr blot med håndbagage, og så 1900 kr med 20 kg bagage i tillæg springer i øjnene.

Men jeg kan ikke forstå det, hvis nogen tillægger det en afgørende betydning om en flybillet koster 2000 kr +/- til Bukarest.

Jeg finder det komisk, at 800 kr. forskel i flypris skal negligeres, men derefter kommer der 100 linjer om, hvordan man kan gøre en tur billigst. Inkl. at man skal spare 50-100 kr. på at købe et fripas til offentlig transport i stedet for enkeltbilletter. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.