4Pan 28 Skrevet 11. August Jeg har et problem med WA-linket fra nympho. Generelt kan jeg klikke på linket, og jeg kan chatte direkte i WA. Dette virker ikke for mig nu, og jeg kan ikke tilføje telefonnummeret for at starte en chat Er der andre der har dette problem eller har en løsning? tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2161 Skrevet 11. August (edited) Hvis du gemmer nummeret i din tlf bog/kontakter og åbner WhatsApp igennem der burde der ikke være nogle problemer. Redigeret 11. August af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4Pan 28 Skrevet 11. August tak Jeg prøvede det, men den vil sende en sms med et WA-invitation til kontakten, da der står, at nummeret ikke er på WA meget mærkeligt det har fungeret fint, men nu er det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2161 Skrevet 11. August 4Pan skrev, for 25 minutter siden: tak Jeg prøvede det, men den vil sende en sms med et WA-invitation til kontakten, da der står, at nummeret ikke er på WA meget mærkeligt det har fungeret fint, men nu er det ikke Hmm ja okay så ved jeg ikke lige hvad du skal gøre, udover at afinstallere appen og download den igen. Virker som regel altid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 11. August 4Pan skrev, for 2 timer siden: tak Jeg prøvede det, men den vil sende en sms med et WA-invitation til kontakten, da der står, at nummeret ikke er på WA meget mærkeligt det har fungeret fint, men nu er det ikke Hvis den siger personen ikke er på whatsapp, så giver det mening at du ikke kan skrive til personen via WA. Gør den det ved alle, eller er det kun en enkelt? Evt. Smid link til pigen, så kan jeg eller andre forsøge - På den måde kan man hurtigt finde ud af om det er hos dig eller generelt, fejlen ligger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 12. August Brug WA for bussiness !! Der behøver du ik gemme nr først !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 154 Skrevet 12. August Bare en tanke: Omhandlede telefonnr. skal vel være på WA? Eller pågældende kan have afinstalleret WA. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 14. August Iceman skrev, den 12.8.2024 at 21:28: Brug WA for bussiness !! Der behøver du ik gemme nr først !! Behøver du heller ikke på den almindelige WA. Den siger allerede når du har indtastet nummer under oprettelse af ny kontakt, om personen er på WA eller ej. Heliot skrev, den 12.8.2024 at 22:30: Bare en tanke: Omhandlede telefonnr. skal vel være på WA? Eller pågældende kan have afinstalleret WA. Det er korrekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. August (edited) 4Pan skrev, den 11.8.2024 at 20:16: og jeg kan ikke tilføje telefonnummeret for at starte en chat Gælder det ved alle telefonnumre, hvor du 100% sikkert ved, at der findes en WA-konto på nummeret? Hvis det er tilfældet, så er det din installation, der er fucket up. Afinstaller og geninstaller. Hvis det gælder for et enkelt nummer, hvor du 100% sikkert ved, der findes en aktiv WA-konto, så er du nok blokeret. I andre tilfælde kan det skyldes, at der faktisk ikke er en WA-konto, selvom der (ved en fejl) er skrevet det i annoncen, måske fordi den konto er blevet lukket. Hvis samme nummer virker på anden vis via WA, så kan der være noget galt med kodningen på Nympho, men det virkede for mig for nyligt. Redigeret 17. August af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg