Heliot 184 Skrevet 9. August, 2024 Jeg nyder virkelig disse dage med OL i TV'et. Hold nu op, hvor er der mange smukke kvindelige atleter. Det er en sand nydelse, at se alle disse Gudinder udfolde sig. Nyder du også at se atletik, når det er bedst? Og kan du nævne en eller flere kvindelige atleter, som du især nyder at se i aktion? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 9. August, 2024 Jeg er af samme grund en stor fan af beach volley, men lægger ikke mærke til hverken navne eller resultater. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kinkygentleman 10 Skrevet 9. August, 2024 ´enig. Det er specielt de kvindelige løbere, femkæmpere m.m. jeg har siddet og savlet lidt over ... De fleste er naturligvis virkelig sunde, slanke og lækre. Hende hollænderen ... "Sofie Dokter" - hun måtte godt være min doktor ... https://www.alamy.com/sofie-dokter-participating-in-the-200-meters-of-the-european-athletics-championships-in-munich-2022-image514588516.html (jeg er til unge, slanke med små bryster ... ) ´kan godt lide når kameraet filmer dem en efter en i line up. De gør sig lidt til og det hele strutter på dem. 'skønt at man ofte kan se deres små bryster - formen og niplerne, gennem den tynde dragt, og til tider også klart billede af de ædlere dele ... 'små gratis glæder ... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 9. August, 2024 Yuliya Levchenko!!!!!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 192 Skrevet 9. August, 2024 Tara Davis woodhall 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 906 Skrevet 9. August, 2024 Danni van Dannison skrev, for 2 timer siden: Yuliya Levchenko!!!!!!!! Skal vi ikke gøre tråden lidt mere spændende og sætte billeder ind? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valbyguy 105 Skrevet 10. August, 2024 Another wonderful thing about the Olympics !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 420 Skrevet 10. August, 2024 henlan skrev, den 9.8.2024 at 13:32: Jeg er af samme grund en stor fan af beach volley, men lægger ikke mærke til hverken navne eller resultater. Helt enig. Men lige nu spiller de bronzekamp i "standard" volleyball mellem Brasilien og Tyrkiet (kan streames på Max). Begge hold har mange lækre babes og der er også mange tilskuere der gør sig ganske godt på tv. https://www.fivb.com/paris-2024-womens-volleyball-national-teams-qualified/ Bringer minder om da jeg i udlandet var sammen med en sugarbabe der havde været professionel volleyball spiller indtil kort tid før jeg mødte hende. Perfekt volley-krop. Fortryder at jeg ikke skyndte mig at møde hende mange gange... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 10. August, 2024 (edited) Er der ikke noget om, at Brasilien spiller i shorts og ikke små trusser? I beach volley. Redigeret 10. August, 2024 af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 420 Skrevet 10. August, 2024 henlan skrev, for 5 minutter siden: Er der ikke noget om, at Brasilien spiller i shorts og ikke små trusser? I beach volley. Jo, de spillede i løse shorts, men hotpants til alm volleyball. Udseendemæssigt vandt de Canadiske beach volley kvinder helt klart i ol-finalen. https://olympics.com/en/news/paris-2024-womens-beach-volleyball-brazil-canada-final-preview 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 10. August, 2024 Ja, det er jo en kedelig tendens. Bare det ikke ender med burka. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 102 Skrevet 14. August, 2024 Gabby Thomas. Uhmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg