Hop til indhold

Shöne Stella, hvor er hun?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved noget om Stella? Kommer hun tilbage? Og hvornår?

Hendes annonce på nympho har sagt tilbage i juli siden hun forlod os i juni, og jeg er virkelig ved at være utålmodig nu :unsure::lol: Så hvis nogen ved om hun er aktiv i Tyskland så må de også gerne byde ind med hvordan man finder hende der for så må muhammad jo komme til bjerget:D

https://nympho.dk/n8016/2839/schone-stella

Redigeret af cykelpikken
Titel gjort lidt mere tydelig

Skrevet
cykelpikken skrev, for 3 timer siden:

Så hvis nogen ved om hun er aktiv i Tyskland så må de også gerne byde ind med hvordan man finder hende der for så må muhammad jo komme til bjerget:D

Hey
She's definitely working back home in Germany as well. 
But I don't think she's using a public number there, rather that she only gives it to those she wish to meet. 
She asked me if I wanted it a while back, I just couldn't justify a trip like that "only" to met her. 
So, yes she's working, but no I can't give out any number.
You will have to ask her next time she's here, I have waited same as you, I really wanted to met her. 

Skrevet
  • Author
Keaper skrev, for 2 timer siden:

So, yes she's working, but no I can't give out any number.

Very fair, it was more if anyone had a link to her ad for germany if such a thing exists.

I'll just have to try to be patient, but when you are waiting for something that special it's difficult :biggrin:

Skrevet
cykelpikken skrev, den 8.8.2024 at 10:42:

Er der nogen der ved noget om Stella? Kommer hun tilbage? Og hvornår?

Hendes annonce på nympho har sagt tilbage i juli siden hun forlod os i juni, og jeg er virkelig ved at være utålmodig nu :unsure::lol: Så hvis nogen ved om hun er aktiv i Tyskland så må de også gerne byde ind med hvordan man finder hende der for så må muhammad jo komme til bjerget:D

https://nympho.dk/n8016/2839/schone-stella

Hun arbejder også i Tyskland. Vil have 250 Euro for en time. Jeg er holdt op med at se hende siden hun har sat sine priser kraftigt op. Der findes andre gode piger til en lavere og fornuftig pris.

250 Euro er også meget dyrt i Tyskland hvor prisen er lavere end i DK.

Skrevet

Hendes tyske priser er temmelig irrelevant i dette forum, som omhandler piger i Kbh/Sjælland.

Det relevante for mig og trådstarteren er hvornår hun forventes tilbage i DK?

• 2 months later...
  • 11 months later...
Skrevet
  • Author

Nu synes jeg hun har været væk længe igen (har ikke set noget siden starten af året)

Er der nogen der ved noget om denne fortryllende kvinde?

• 1 month later...
Skrevet

Den opmærksomme Nympho læser har nok set at den skønne kvinde er tilbage. 

Nu står valget så mellem julegaver til familien eller et besøg hos Stella. 

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.