Guest Nice and easy Skrevet 7. August, 2024 (edited) I dag har jeg netop besøgt en sød gp'er, som fik mig til, at føle mig elsket og ønsket. Det var en fantastisk dejlig følelse. Ikke som ellers oplevet tidligere, hvor gp'erne har ydet dejlig sex, udløsning og sødt farvel. Hvis jeg skal bruge hjernen lidt, siger den, at gp'erne gør sit arbejde for, at tjene penge, og nogle gange nyder de også samværet. Det prøver jeg altid på, at få dem til, så mødet ikke kun bliver et spørgsmål om, at bytte ydelse for penge. Hjernen siger videre, at gp'erne jo bare spiller et godt skuespil overfor kunderne. Men fra nu af slår jeg hjernen fra, når jeg skal på nye besøg Og fra nu af vil jeg tro på, at de virkelig mener alt det gode de gør ved mig. Naivt? Måske meget, men det gør godt for oplevelsen af mødet. Mvh. Nice and easy. Redigeret 7. August, 2024 af Nice and easy Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 7. August, 2024 Nice and easy skrev, for 9 minutter siden: I dag har jeg netop besøgt en sød gp'er, som fik mig til, at føle mig elsket og ønsket. Det var en fantastisk dejlig følelse. Ikke som ellers oplevet tidligere, hvor gp'erne har ydet dejlig sex, udløsning og sødt farvel. Hvis jeg skal bruge hjernen lidt, siger den, at gp'erne gør sit arbejde for, at tjene penge, og nogle gange nyder de også samværet. Det prøver jeg altid på, at få dem til, så mødet ikke kun bliver et spørgsmål om, at bytte ydelse for penge. Hjernen siger videre, at gp'erne jo bare spiller et godt skuespil overfor kunderne. Men fra nu af slår jeg hjernen fra, når jeg skal på nye besøg Og fra nu af vil jeg tro på, at de virkelig mener alt det gode de gør ved mig. Naivt? Måske meget, men det gør godt for oplevelsen mødet. Mvh. Nice and easy. Med naivitet kommer man længere end med mistro. Og fremfor alt: livet bliver sjovere. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 7. August, 2024 Et af mine mange mottoer er at alt er hvad man selv gør det til.. Så jeg tror du har fat i noget helt rigtigt lige der.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 7. August, 2024 Ja det lyder som om du har ramt rigtigt. Jeg har da en sjælden gang eller 2, stødt på GPer hvor de helt sikkert faldt ud af rollen og bliver ægte, og siger pænt undskyld. Hvorfor ved jeg ikke, det er jo ikke ligfrem noget der skader. Men jeg tror det bliver flovt på en eller anden måde. Men ja man jo bare bilde sig selv ind at det er ægte, og så bliver det ægte. ihvertfald i den tid man har betalt for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4641 Skrevet 8. August, 2024 Fin trådstart, @Nice and easy. Nice and easy skrev, for 8 timer siden: Hvis jeg skal bruge hjernen lidt, siger den, at gp'erne gør sit arbejde for, at tjene penge, og nogle gange nyder de også samværet. Det prøver jeg altid på, at få dem til, så mødet ikke kun bliver et spørgsmål om, at bytte ydelse for penge. Hjernen siger videre, at gp'erne jo bare spiller et godt skuespil overfor kunderne. Men fra nu af slår jeg hjernen fra, når jeg skal på nye besøg Og fra nu af vil jeg tro på, at de virkelig mener alt det gode de gør ved mig. Naivt? Måske meget, men det gør godt for oplevelsen af mødet. Det er et godt udgangspunkt. Er “Godt skuespil” fra pigens side, i virkeligheden ikke bare udtryk for god indlevelsesevne? Personligt oplever jeg det som en god service fra pigen, når hun er med på at lege ny kæreste i den time, jeg er hos hende. Skuespil er det jo faktisk fra begge parters side, for vi ved jo begge godt, at når hyrdetimen er omme, går vi hver til sit, og livet går videre. Indtil næste besøg. Men har man også lidt fokus på, at den anden part gerne skal få en god oplevelse ud af samværet, så kan besøget pludselig få en ekstra dimension. Så opmærksomhed og god opførsel er i virkeligheden også hjælp til selvhjælp, om man vil. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 125 Skrevet 8. August, 2024 Det er farligt, følelser kan blive ægte og de gør sørme ondt længe efter. Men livet går videre, tab bliver til læring. Mistro er noget virkelig lort, men det er jo svært når man indleder sådan et forhold. Jeg er glad på dine vegne at have haft sådan en god oplevelse. Man kan ikke andet end konkludere, at der findes nogle dejlige og omsorgsfulde mennesker, der bare er super dejlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky Skrevet 8. August, 2024 Jeg synes ikke det er naivt.. Det er da en dejlig måde at gå igennem livet på Jeg tror på at nogle kvinder bare er bedre til at give sig hen.. Det er svært at fake omsorg, ømhed og kærlighed.. til gengæld er det noget der falder mange kvinder naturligt. I den forstand tror jeg din oplevelse har været ægte nok men du må ikke blive forvirret og tro at hun vil stikke af sammen med dig på et tidspunkt.. det er ikke udelukket, men det er usandsynligt.. Nyd det da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McMittens 18 Skrevet 8. August, 2024 Jeg tror helt sikkert, der er en del GP'er derude, der oprigtigt forsøger at give en rigtig kæresteoplevelse - og det kræver en vis indlevelse, omsorg, og kærlighed, uden at det nødvendigvis bliver skuespil. Nogle af os har jo valgt den her branche selv, helt og aldeles fordi, det også giver os noget tilbage. Den varme, man får af at opleve mænd "blomstre" af ens selskab, er utroligt givende for mig i hvert fald, og det er klart, hvorfor jeg gør det her. Det bliver også lidt en kæreste-oplevelse for mig, i og med, at lige så snart man er hos mig, så går jeg oprigtigt op i mine mænds velvære og følelser, som jeg ville min egen partner. Med det sagt, så er jeg enig med @Frøken_Kinky, at man skal huske, vi ser forskellige mænd og måske har det sådan med næsten dem alle sammen. At vælge én at stikke af med bliver ikke sandsynligt, specielt når vi har sådan en luksus-stilling, hvor vi kan "beholde" Jer alle sammen og tage os af Jer individuelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 9. August, 2024 McMittens skrev, den 8.8.2024 at 14:00: Nogle af os har jo valgt den her branche selv, helt og aldeles fordi, det også giver os noget tilbage. Den varme, man får af at opleve mænd "blomstre" af ens selskab, er utroligt givende for mig i hvert fald, og det er klart, hvorfor jeg gør det her. Det bliver også lidt en kæreste-oplevelse for mig, i og med, at lige så snart man er hos mig, så går jeg oprigtigt op i mine mænds velvære og følelser, som jeg ville min egen partner. Jeg har hørt / læst noget lignende, fra andre GP'er ... Een, jeg skrev sammen med før et besøg, beskrev det sådan, at når hun ikke havde en kæreste, synes hun, at hun havde så meget kærlighed at give af .. sog så tog hun nogle vagter ... Synes i det hele taget, at mange af pigerne virker oprigtigt kærlige ... Som langtidssingle, og aromantisk (jeg har aldrig oplevet at blive forelsket) så oplever jeg, at både kærlighed og erotik er meget mere nuancerede, meget mere et spektrum .. man kan sagtens give hinanden en kærlig oplevelse uden det behøver at betyde, at dele bord og seng til evig tid ... Om det i det enkelte tilfælde er en ren illusion eller ej, finder man jo aldrig ud af ... Og det gør måske heller ikke så meget ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 150 Skrevet 9. August, 2024 jeg var engang sammen med en GP i Norge som jeg blev lidt vild med. indtil hun spurgte om jeg ville betale forud for 3 gange, da hun skulle betale et eller andet. det blev noget rod, da jeg sagde nej, var der lidt kold luft efterfølgende.. men man kan nemt blive betaget af de dejlige skabninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1191 Skrevet 9. August, 2024 Jeg bliver da heldigvis - om ikke forelsket - så glad for stortset alle de piger jeg møder på denne måde. De giver jo en betydelig del af sig selv og det er da bare dejligt. En god oplevelse, en dejlig pige et sødt menneske at røre ved, tale med og en smuk intim oplevelse. Kan man andet end blive glad for sådanne piger? Jeg tror da det er ægte. Det er det fra min side, når jeg fortæller dem at de er smukke, dejlige og dufter skønt og smager endnu bedre. Det er jo ikke sådan at de siger jeg er noget helt specielt, særlig dejlig og flot, bare sød, rar og venlig. Det såvidt jeg kan vurdere ægte og venligt og sødt. og så er det jo bare sådan det er i situationen. Vi ved jo begge at det er noget midlertidigt og i bedste fald tilbagevendende. Det er dejligt og behøver ikke være andet og mere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 10. August, 2024 Jeg har oplevet den vildeste og dybeste forelskelse i en GP og har været forelsket i 3 andre... Hun kiggede mig i øjnene og smilede til mig og fra det øjeblik har mit hjerte følt at vi hører sammen på tværs af tid og dimensioner Hun sagde at hun også havde følelser for mig og forklarede hvorfor vi ikke kunne "være sammen" og jeg har ingen grund til at betvivle nogen af delene. Men min pointe er egentlig at uanset om hun gengældte mine følelser eller ej, så var det at få lov til at føle sådan for hende en af de største oplevelser i mit liv... Forelskelse bliver ikke mindre ægte af at den ikke bliver gengældt. Under normale omstændigheder går det jo i sig selv efter noget tid hvis det ikke bliver gengældt, men med en GP kan man forlænge oplevelsen fordi man kan blive tanket op med små møder af lykke. Og selv om det at miste hende og de to andre jeg var forelsket i har været ganske forfærdeligt, så ville jeg aldrig have været det foruden og gjorde det hele igen uden tøven Det skal siges at jeg er meget priviligeret i at være gift med den vildeste kvinde og hendes medglæde og medsorg har været uvurderlig. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 10. August, 2024 Refresh skrev, for 7 timer siden: Forelskelse bliver ikke mindre ægte af at den ikke bliver gengældt Er nok for gammeldaws til at forstå det. Er nok også for jaloux ,til at søge den ultimative kæreste oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 10. August, 2024 (edited) sweetstone skrev, for 1 time siden: Er nok for gammeldaws til at forstå det. Er nok også for jaloux ,til at søge den ultimative kæreste oplevelse. Måske ikke 'gammeldaws' men bare forskelligt gemyt ... Jeg har godt nok aldrig været forelsket, men har dog haft nogle erotiske passioner - ugengældte, eller på afstand .. Så på den måde, kan jeg sagtens sætte mig ind i hvad @Refresh mener ... Men det er nok - netop - nemmere, at få en erotisk passion så at sige 'under kontrol', end hvis det er en alvorlig forelskelse .. Det er een af forskellene på de to ting, tænker jeg ... Redigeret 10. August, 2024 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 10. August, 2024 sweetstone skrev, for 1 time siden: Er nok for gammeldaws til at forstå det. Er nok også for jaloux ,til at søge den ultimative kæreste oplevelse. Interessant nok, så var jeg selv ret monogam og jaloux anlagt indtil for 4 år siden... I dag er jalousi noget vi bliver stærkere af at håndtere sammen og jeg anser mig selv for at være polyamorøs. Alt sammen udvikling hvor købesex har været en vigtig faktor. Man ved heldigvis sjældent hvor livet fører en hen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 10. August, 2024 Refresh skrev, for 11 timer siden: Interessant nok, så var jeg selv ret monogam og jaloux anlagt indtil for 4 år siden... I dag er jalousi noget vi bliver stærkere af at håndtere sammen og jeg anser mig selv for at være polyamorøs. Alt sammen udvikling hvor købesex har været en vigtig faktor. Genkender meget af det, jeg har dog ikke været i forhold i rigtig mange år. Men de gange, jeg før i tiden ramte en rigtig erotisk passion, var ikke så rart ... Det kunne opleves som jalousi, men tror mere det handlede om seksuel frustration - og det var galt nok. Det går over, og jeg havde et godt kammeratligt forhold til den ene af de pågældende kvinder, i ganske mange år. For mig, har besøgene his GP'er betydet at de frustrationer er væk .. Et par af de piger, har jeg været ret meget tiltrukket af, men det skaber slet ikke problemer på samme måde. Jeg tror jalousi findes i mange - helt forskellige - former. Nogen kan man ændre - som @Refresh beskriver, andre ikke. Ja, jeg genkender også oplevelsen af at være polyamor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 11. August, 2024 Jeg har prøvet det mange gange -og mærket dyb forelskese i en pige jeg lige har mødt -for mig er det ægte -og hvis hun er med på den "leger" vi forelsket kærstefolk i en stund... efterfølgende er jeg i en ros der kan vare flere dage -men kommer til mig selv på et tidspunkt... Det er snart et år siden nu. Skal snart afsted igen -er sikker på det lykkes endnu 1 gang. Man lever kun en gang -hvorfor holde tilbage, når man kan gi fuld gas;-) I dk. er det efterhånden svært, at møde sådan en pige -men i thailand ingen problem -kan møde flere på en gang endda;-) så kan man lege med den ene om formiddagen, og tag den anden om aften -og så måske møde en ny den næste dag... Det kan blive kompliceret, hvis man tænker for meget over det... Når man så sidder der som en "gammel røv" der ikke kan en skid -kan man tænke på, hvor fedt det var -og hvor meget man kunne engang... -det gør jeg allerede gg minderne kan ingen tag fra dig ligemeget hva!!! Hvad andre tænker det er deres sag ikke min;-) Om pigen gængælder eller ej -bilder jeg mig da ind de gør -så naivt ja og? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 125 Skrevet 11. August, 2024 (edited) Synes det er lidt vildt i forelskes så hurtigt og nogle så ofte. Jeg forelskes ikke nemt, der skal sq noget til og kun sket engang. Jeg forstår ikke behovet for at forelskes i en kvinde, sex kan være nært og dejligt uden forelskelse. Kan også synes hun er fantastisk og dejlig. Men forelsket er en hel del mere voldsomt for mig. Det er noget helt specielt. Forelskelse er jo kemisk ret voldsomt. Jeg er i hvert fald ikke mand nok til at kunne håndtere forelskelser gang på gang, den ene gang jeg har prøvet på en GP var rigeligt og nok til at jeg skal ud af spillet, og fokusere på min familie og kæreste gennem næsten 20 år. Jeg bliver ikke forelsket gennem sex, jeg bliver forelsket kemisk og ved at personen er et godt menneske/være måde og at nyde hinandens selskab og ville hinanden. En gang fisse eller flere gør det sq ikke at jeg bliver forelsket. At jeg så faldt for en der ikke var ægte, er sq trist, når det så endelig sker. Forelskelse i en GP kan sq også kun ende galt - tænker jeg. Men det må da være dejligt, at i har så mange gode oplevelser og kan håndtere dem så flot, som i åbenbart gør. Redigeret 11. August, 2024 af TheLegend Ordblind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 11. August, 2024 TheLegend skrev, for 9 minutter siden: Synes det er lidt vildt i forelskes så hurtigt og nogle så ofte. Jeg forelskes ikke nemt, der skal sq noget til og kun sket engang. Jeg forstår ikke behovet for at forelskes i en kvinde Det er jo ikke som sådan noget man planlægger, jeg vil nærmere sige at jeg er åben overfor det og ikke behøver at beskytte mig imod det. Men jeg kommer også hjem til en kone som glædes på mine vegne og siger at ingen fortjener mere at være forelsket end jeg og hun trøster mig og samler mig op, når det gør ondt. For mig er forelskelsen en vidunderlig nærmest magisk tilstand, hvor man er lykkelig og kan ALT. Så jeg føler mig meget priviligeret at være et sted hvor jeg kan udforske det og opleve det uden at skulle afslutte noget eksisterende. Jeg anede faktisk ikke at det det med at "blive ramt af lynet" eksisterede. Jeg troede som du beskriver at forelskelse var noget der byggede sig op og krævede et vidst kendskab til personen, men nu har jeg oplevet det andet og kan kun sige at to et halvt år senere, hvor jeg ikke har set hende i halvandet år, så er mit hjerte stadig overbevist om at vi hører sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 11. August, 2024 TheLegend skrev, for 28 minutter siden: Jeg bliver ikke forelsket gennem sex, jeg bliver forelsket kemisk og ved at personen er et godt menneske/være måde og at nyde hinandens selskab og ville hinanden. Jeg bliver forelsket gennem sex... Langt fra al sex, men med fem forskellige kvinder har jeg følt at vi kunne noget sammen i en seng som var så specielt at jeg ikke kunne andet end at få følelser og drømme. Det har været på vidt forskellige måder og kvinderne har taget imod det og håndteret det meget forskellige, men hver især er eventyr jeg slet ikke ville have været foruden. En af dem jeg ser nu kan jeg noget sammen med som ingen af os har oplevet før og vi har begge prøvet at gøre det med andre partnere uden held. Jeg er ikke helt afklaret med om jeg er forelsket i hende eller mere i det vi kan sammen, hvilket er en ny følelse for mig. Jeg kommer til at savne hende som menneske i lang tid når vi engang ikke skal se hinanden mere, men det vi kan sammen kommer jeg til at savne hver dag resten af mit liv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 15. August, 2024 Refresh skrev, den 11.8.2024 at 16:12: For mig er forelskelsen en vidunderlig nærmest magisk tilstand, hvor man er lykkelig og kan ALT. Lige en enkelt bemærkning ... Når jeg siger jeg aldrig har været forelsket, er det nok netop det du beskriver, jeg ikke har oplevet. Heller ikke den der idealisering af pigen, som mange steder beskrives som et helt afgørende træk ved forelskelse. Erotisk længsel og passion - ja, osse i den grad. Fascination af personen - ja, bestemt - og venskabelige følelser ... Men aldrig den der verdensomstyrtende rus ... Jeg er i tvivl om en enkelt gang for mange år siden ... da var det måske tæt på ... Men ellers - nej ... Jeg vil sige det sådan, at alderen gør det ikke bedre ... man bliver mere og mere ... nåhja, realistisk ... i sin måde at se andre mennesker på ... Også de kvinder man er tiltrukket af .... Refresh skrev, den 11.8.2024 at 16:12: Jeg troede som du beskriver at forelskelse var noget der byggede sig op og krævede et vidst kendskab til personen Men er det ikke kærlighed - snarere end forelskelse .. ? Kærlighed kan godt opstå uden forelskelse, ud af et godt kammeratskab og en vis erotisk tiltrækning. Jeg tror i virkeligheden det er ret almindeligt, men noget af et tabu, fordi alle forventes at blive 'forelskede' for at blive et par. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 15. August, 2024 Jeg synes at tråden har udviklet sig. Emnet kærlighed og forelskelse, er der skrevet masser af bøger om. Lavet tonsvis af musik om. Og emnet har været den røde tråd i masser af digte. Så det ER helt sikkert et kæmpe emne at drøfte. Digteren Piet Hein skrev denne gruk om emnet: Love is like a pineapple, sweet and indefinable. Så ved vi det. Kærligheden er ligesom smagen af ananas Ganske enkelt. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 16. August, 2024 Nice and easy skrev, for 11 timer siden: Emnet kærlighed og forelskelse, er der skrevet masser af bøger om. Lavet tonsvis af musik om. Og emnet har været den røde tråd i masser af digte. Så det ER helt sikkert et kæmpe emne at drøfte. Haha, ja, der er tre emner man skal undgå at diskutere i pænt selskab hvis man vil bevare den gode stemning. Religion, politik og kærlighed ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 16. August, 2024 sneræven skrev, for 16 timer siden: Men er det ikke kærlighed - snarere end forelskelse .. ? Min oplevelse er at kærlighed er det der forhåbentlig erstatter forelskelsen, hvis man har varme følelser for sin partner på trods af at man nu ser dem som et menneske med fejl og mangler i stedet for det perfekte billede forelskelsen tegnede. Men de fleste forelskelser opstår først efter at man har fået et vist kendskab til hinanden og jeg tror bl.a. det handler om at det kræver en smule respons for at sætte skub i drømmene. Jeg bliver helt trist over at du aldrig har oplevet forelskelse og håber at du finder det en dag. Det er lidt ligesom at få børn, man får adgang til et niveau af følelser, som man ikke anede at man indeholdt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 257 Skrevet 16. August, 2024 Nice and easy skrev, for 21 timer siden: Jeg synes at tråden har udviklet sig. Emnet kærlighed og forelskelse, er der skrevet masser af bøger om. Lavet tonsvis af musik om. Og emnet har været den røde tråd i masser af digte. Så det ER helt sikkert et kæmpe emne at drøfte. Digteren Piet Hein skrev denne gruk om emnet: Love is like a pineapple, sweet and indefinable. Så ved vi det. Kærligheden er ligesom smagen af ananas Ganske enkelt. Mvh. Nice and easy. Tilbage til udgangspunktet - TS skriver om at føle sig elsket og ønsket, ved et GP besøg, og her kan jeg kun sige: slip følelserne løs og nyd det! Lad forelskelsen, den momentane sindsyge, rase i kroppen, og slip de positive følelser løs: Hun er dejlig, og du er dejlig! Det er dejligt at være forelsket, og det er hvad de sødeste og mest indfølende GP'er kan levere - kys til jer alle derude Man skal naturligvis huske, at I/vi er ikke rigtige kærester - og lad være med at tage quick lån, hæve pensionsopsparingen eller på anden vis gøre dumme ting, der sætter dit civile liv overstyr . Og når fantasierne raser, ja så må man tage nedturen med, når man husker på, at det er en betalt elskerinde Jeg tillader mig at se tilbage på søde GP relationer med glæde, på samme måde som med relationer fra det civile liv. I den tid vi er sammen, er den søde GP min, og jeg kan ikke kende forskel på at være elsket her, og være 'rigtigt' elsket - I må selv bestemme, hvad der er 'rigtigt' for jer! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg