Hop til indhold
Jasmin

Tidsbestilling og bekræftelser i god tid

Recommended Posts

..... mht langtidsbookingen... hvordan kan man vide man vil være i hopla 2 uger fremme i tiden ? :) .....

Det kan man, hvis man kender pigen og ellers har et fast mønster. Samt at man praktisk talt aldrig er syg.

Du vil nok korse dig, når jeg nu fortæller dig, at jeg i et enkelt tilfælde har booked til en bestemt dato fem måneder i forvejen  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

og det er jo i virkeligheden næsten kun relevant i de tilfælde at der er booket lang tid i forvejen... aftaler lavet på dagen er jo en lidt anden boldgade hvor der ikke er behov for alle de finurligheder

ikke at jeg har nogen præferencer for det ene eller det andet... men jeg har undret mig lidt over det der med langtidsbookingen... en aftale på dagen virker logisk... fyren er i hopla - nu skal der ske noget

mht langtidsbookingen... hvordan kan man vide man vil være i hopla 2 uger fremme i tiden ? :)

Lige mine ord :-)

Men det kan være nødvendigt at booke et par uger før, i visse tilfælde

Da jeg i sin tid besøgte thai steder, ringede jeg og spurgte om de havde åbent, og at jeg kunne være der om 20 min.

Nu hvor jeg besøger danske piger er det nok 1 uge i forvejen.... Hvis man da kan udregne et gennemsnit

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

mht langtidsbookingen... hvordan kan man vide man vil være i hopla 2 uger fremme i tiden ? :)

Sagtens. Hvis man som jyde gang på gang har kikket på en københavnsk profil, som man gerne vil besøg, og der så pludselig er mulighed for en tur i hovedstaden, så gælder det om at slå til. Og så er det intet problem at gå og glæde sig til noget - forhåbentligt spændende og godt - to uger frem i tiden.

Faktisk har jeg selv et par gode oplevelser af den art på kontoen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

og det er jo i virkeligheden næsten kun relevant i de tilfælde at der er booket lang tid i forvejen... aftaler lavet på dagen er jo en lidt anden boldgade hvor der ikke er behov for alle de finurligheder

ikke at jeg har nogen præferencer for det ene eller det andet... men jeg har undret mig lidt over det der med langtidsbookingen... en aftale på dagen virker logisk... fyren er i hopla - nu skal der ske noget

Det behøver jo ikke kun være langtidsbookninger. Bestiller man dagen før, eller et par dage før, kan der jo stadig opstå forhindringer for både pigen eller kunden.

M.h.t om man er i hopla, så er de fleste mænds seksuel drift således indrettet, at de i princippet altid er klar. Man løber således ikke nogen større risiko ved at booke flere uger forud, lysten skal nok være der, når man møder pigen.

Der er måske så et andet aspekt i der her, og måske er reelt det du spørger ind til. Selvom mandens seksuelle lyst er en forholdsvis rimelig konstant faktor, så er der jo også den faktor der populært kaldes liderlighed. Jeg kan godt se, at hvis man er styrret af liderligheden, forstået således at så skal det være her og nu, så nytter det jo ikke meget, at bestille tid om 14 dage. :)

Omvendt vil jeg så også sige/mene at lysten stiger til samme højder når man så møder pigen. Om det  ene så rent teknisk blot skal kaldes betinget liderlighed  og det andet for hormonel liderlighed, kan vel i den sammenhæng komme ud på et, så længe lysten er intens.

Om det er bedre at planlægge sine besøg eller reagere når liderligheden er der, er nok ganske individuelt fra mand til mand. Personligt foretrække jeg at planlægge og nyde forventningsglæder indtil dagen så oprinder. Har man favorit piger og præferencer giver det jo typisk nogle flere muligheder, fordi udbuddet ikke er begrænset af, hvem der er på vagt og har tid den pågældende dag.  Planlægning kan for nogen nedsætte antallet af fejlkøb, fordi man ikke behøver at gå på kompromis med ens ønsker og præferencer. Man læser jo nogen gange, at en mand egentlig helst ville besøge pige A, pige B. osv med ender op med pige X fordi hun tilfældigvis var bedste/eneste alternativ til det man helst ville (ikke at det behøver at forholde sig sådan)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vi der kun får sex hver anden måned er altid i hopla Jazz ;)

mht langtidsbookingen... hvordan kan man vide man vil være i hopla 2 uger fremme i tiden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

mht langtidsbookingen... hvordan kan man vide man vil være i hopla 2 uger fremme i tiden ?

Det kan man, fordi man er lækkersulten efter lige præcis den kvinde, man har set, og som man først har mulighed for at møde om to uger. Ligesom da man var ung og ikke kunne vente til næste gang, man skulle ses med drømmepigen. Så var man klar. Cyklen blev pudset, dækket pumpet og de billige biografbilletter til fjerde række midtfor var hentet tre dage forinden. Man var klar.

Som beskrevet har jeg det bedst med bookninger i god tid, og jeg er i den forbindelse oplevet afbud dagen før. Hvilket fik mig til at sondere terrænnet og i området og blive desperat. Heldigvis fandt jeg ikke 'et tilfældigt alternativ', og det var jeg efterfølgende glad for. For så sparede jeg mine penge på noget, som næppe havde levet op til det, jeg havde set frem til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kan man, fordi man er lækkersulten efter lige præcis den kvinde, man har set, og som man først har mulighed for at møde om to uger. Ligesom da man var ung og ikke kunne vente til næste gang, man skulle ses med drømmepigen. Så var man klar. Cyklen blev pudset, dækket pumpet og de billige biografbilletter til fjerde række midtfor var hentet tre dage forinden. Man var klar.

Som beskrevet har jeg det bedst med bookninger i god tid, og jeg er i den forbindelse oplevet afbud dagen før. Hvilket fik mig til at sondere terrænnet og i området og blive desperat. Heldigvis fandt jeg ikke 'et tilfældigt alternativ', og det var jeg efterfølgende glad for. For så sparede jeg mine penge på noget, som næppe havde levet op til det, jeg havde set frem til.

Det var et citat af Jasmin jeg bragte. Altså ikke mine ord :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi der kun får sex hver anden måned er altid i hopla Jazz ;)

Tja - jeg hader på den anden side at være i hopla, for så at få at vide at den udvalgte desværre ikke har tid :)

Det er vel både et spørgsmål om disposition og simpel logistik.

De fleste af mine besøg er hos en fast pige. Den mere eller mindre faste aftale er "vi ses igen om 14 dage". Så er der det at se frem til :)

Men der er også en del praktiske forhold der skal på plads. Arbejdskalenderen skal være tom, er det ikke lige i nabolaget skal der regnes med transporttid, osv. I praksis er det derfor kun ganske få tider der kan bruges - og så er det bedst at booke i god tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men der er også en del praktiske forhold der skal på plads. Arbejdskalenderen skal være tom, er det ikke lige i nabolaget skal der regnes med transporttid, osv. I praksis er det derfor kun ganske få tider der kan bruges - og så er det bedst at booke i god tid. 

Altså ja, hvis det er en hverdag, så kører jeg jo lige efter arbejde, og hvis det tager 1½ time, så vil jeg jo gerne have en tid lige præcist på ankomst tidspunktet...der er ingen grunnd til at skulle gå rundt i en fremmed by i 30 min. eller mere...

Så kan det være en god ide at booke tid lang tid i forvejen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan faktisk godt være lidt af et puslespil.

For mit vedkommende kan det af bestemte årsager kun være i dagtimerne, og det medfører, at jeg skal finde en dag, hvor både jeg har flextid, og hvor pigen har vagt.

Indtil jeg fik tingene ordentligt indarbejdet, skulle jeg af og til uger frem i kalenderen, før tingene passede. Det ville da være kreperligt at vente så længe, at en anden eventuelt rendte med reservationstidspunktet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke læst anmeldelsen der danner baggrund for debatten, hvilket måske er en fordel.

Sådan rent lavpraktisk handler det vel blot om, at man som kunde spørger ind til hvorledes man forholder sig, hvis man alligevel ikke kan komme, samt at pigerne fortæller hvorledes de praktisere bookning.

Jeg har altid spurgt ind til, hvad hvorledes vi håndtere den slags "bump", og samtidigt gjort opmærksom på hvorledes man overfor mig må gøre opmærksom på, at man desværre er blevet forhindret eller lignende. Jeg ville nok lave lidt trutmund, hvis jeg var kørt fra Odense til København for så at opdage, at aftalen var aflyst. Jeg har selvfølgelig oplevet at det er sket, og heldigvis har kommunikationen omkring dette virket, således at jeg har modtaget den sms, som jeg sagt, at hun gerne må sende. Det kan man selvfølgelig ikke bare gøre, og det er så derfor jeg mener, at det godt kan svare sig at sludre lidt om regler m.v. således at man er afstemt omkring hvad man gør eller ikke gør.

Blot til info: denne tråd kører i ring. Jeg har fremført præcis samme pointer tidligere.

Hvis folk er ægte interesseret og ikke blot har ytringstrang, så opfordrer jeg trods alt til at læse tidligere indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...