Hop til indhold

Recommended Posts

Kan i mon hjælpe mig herinde.

Jeg søger en ung mørk pige som er til tungekys og superfransk? Har søgt men det er noget af en jungle. 
har selv fået fransk af pandoraah, som suttede helt fantastisk med masser af savl og helt til roden. Kan ikke linke da hendes annonce ikke er oppe.

nogle gode bud? På forhånd tak :)

ps. Nogle der ved hvad der blev af josie? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke, hvad ung betyder for dig.

Jeg foretrækker selv piger med lidt amatør tvist, som ikke er en del af den omrejsende garde.

Her er mine bud

• Dark Sugarbabe, herboende som desværre ikke er aktiv så ofte pga hendes private liv ved siden af
  • Nudy BamBam, som skulle være på vej til et besøg fra det Jyske efter længere tids eksil med private gøremål

Held og Lykke fra en anden semi Dark Skin Lover.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Chanty har givet mig rigtig fin service med rigeligt af uhæmmede kæreste kys, god B2B m.m. Hun er omkring 35 rigtig alder. Hun er ikke en del af den omtalte "omrejsende garde" og hun taler dansk hvis man er lidt tålmodig. Ved ikke om det er ungt nok men ærlig talt er der ikke ret mange helt unge sorte piger i øjeblikket. Om der er unge mørke piger afhænger vel lidt af hvor mørk en pige der efterspørges. Profilen er lidt kort men hun er legit.

https://annoncelight.dk/showad/407576

Del dette indlæg

Link til indlæg
latinas4ever skrev, for 15 timer siden:

uhæmmede kæreste kys, god B2B m.m.

Ved du om Megafransk er muligt?

Er hun ligeså mørk irl, som hendes billeder i annoncen indikerer? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, for 4 timer siden:

Ved du om Megafransk er muligt?

Det ved jeg desværre ikke. Det er formentlig en ekstraydelse hvis hun gør det. Jeg har kun fået GFE og massage.

migigen skrev, for 4 timer siden:

Er hun ligeså mørk irl, som hendes billeder i annoncen indikerer? 

Ja, det er hun. Hun er sort. Hudfarve på billeder kan dog afhænge af lyset etc. Jeg er ret sikker på billederne ikke er redigerede. Hun ser også køn ud. Hun viser ikke ansigt pga hendes privatliv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende her: https://annoncelight.dk/showad/335177

Som jeg husker det, blev jeg lidt overrasket over brysterne sammenlignet med billederne. De er større og knap så stramme. Men hun er ung (dvs. under 30), mørk, sutter uden og kysser som jeg husker det godt og har et ret kønt ansigt efter min smag. Overvejer indimellem gentagelse.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
latinas4ever skrev, den 3.8.2024 at 17:16:

Chanty har givet mig rigtig fin service med rigeligt af uhæmmede kæreste kys, god B2B m.m. Hun er omkring 35 rigtig alder. Hun er ikke en del af den omtalte "omrejsende garde" og hun taler dansk hvis man er lidt tålmodig. Ved ikke om det er ungt nok men ærlig talt er der ikke ret mange helt unge sorte piger i øjeblikket. Om der er unge mørke piger afhænger vel lidt af hvor mørk en pige der efterspørges. Profilen er lidt kort men hun er legit.

https://annoncelight.dk/showad/407576

I hvilket område af København er hun ca at træffe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis klinikker som sexyclub tillod pigerne at sælge blow uden gummi og Cim ville jeg være på vej til et frækt besøg hos Anna - hun ser sgu dejlig ud : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Er hendes bryster ægte, eller er der tilført silicone? :-)

Hun havde vist naturlige bryster og jeg synes også hun var sød da jeg så hende. Men vil blot indskyde at TS efterspurgte en ung pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
newmoon skrev, den 3.8.2024 at 09:51:

har selv fået fransk af pandoraah, som suttede helt fantastisk med masser af savl og helt til roden. Kan ikke linke da hendes annonce ikke er oppe.

Pandoraahs annonce er tilbage. Link kommer her: 

https://annoncelight.dk/showad/385594

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sleins
Irony skrev, den 6.8.2024 at 13:23:

Der er også Mia Silva i Rødovre:

https://nympho.dk/n18818/6532/mia-silva#profile-prices

Jeg besøgte hende i sidste uge - hun er ret sprøde, billederne er 100% hende og alt spiller.  Det er mere PSE end GFE og hun er ret energisk (pas på ikke at komme for tidligt!), kysse, sutter og tager ladning i munden som en champ. Absolut anbefalelsesværdig.

Hun ser sgu dejlig ud, næsten for godt til at være sandt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sleins skrev, den 1.12.2024 at 08:39:

Hun ser sgu dejlig ud, næsten for godt til at være sandt. 

Hun er the real deal, hverken fusk med til eller service, og billederne passer 100%.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...