Hop til indhold

Hvorfor vælger man at blive, når pigen man møder ikke er den man så i annoncen?

Featured Replies

Skrevet

Kære alle,

Jeg har ofte læst anmeldelser hvor en kunder føler sig snydt efter at have besøgt en pige der slet ikke er den pige der kunne ses i annoncen. Ofte er der tale om en pige der er noget ældre, tungere og langt mindre tiltrækkende end den model var stillet i udsigt i annoncen, i den seneste anmeldelse havde kunden set frem til en dansk pige, men pigen han mødte var ikke dansk. Jeg har endnu til gode at læse en anmeldelse hvor det viste sig at servicen var forrygende, på trods af mismatchet. Hver gang jeg læser en sådan anmeldelse undrer jeg mig over hvorfor man ikke vender om på hælen og går igen og af og til vælger jeg at spørge anmelderen netop om dette. ikke for at pege fingre eller gøre mig bedrevidende, men af nysgerrighed.

Som jeg har skrevet i et indlæg har jeg selv en enkelt gang valgt at blive selvom pigen langtfra levede op til forventningerne og oplevelsen blev derefter, da jeg gik derfra lovede jeg mig selv at gå igen hvis pigen man mødte ikke var den man så i annoncen eller hvis min intuition fortalte mig at det ikke ville blive en god oplevelse. Den ene gang jeg har vaklet men valgt at blive, blev ikke en stor succes -pigen var hende på billederne men der var brugt lige rigeligt med filter (nå ja, så var der vist også noget med en McDonald kop...). Oplevelsen har kun bestyrket mig i min tilgang.

Derfor vil jeg gerne høre fra dem der vælger at blive, hvad er det der gør at I bliver? jeg er nysgerrig på at blive klogere på bevæggrundene og vil absolut ikke dømme eller udstille nogen, men håber at vi i fællesskab kan blive bedre til at smutte når vi oplever falsk varedeklaration. Det vil have to fordele, dels at færre føler sig snydt og får dårlige oplevelser, dels at piger der snyder på den måde vil få langt færre kunder og dermed (forhåbentlig) lukke butikken.

Æbødigst, DrMabuse

Skrevet

Hvis jeg vælger at blive, når pigen ikke ligner den i annoncen, er det mest fordi jeg er bange for konflikt og ikke er så god til at sige fra.

Skrevet
drmabuse skrev, for 9 minutter siden:

Kære alle,

Jeg har ofte læst anmeldelser hvor en kunder føler sig snydt efter at have besøgt en pige der slet ikke er den pige der kunne ses i annoncen. Ofte er der tale om en pige der er noget ældre, tungere og langt mindre tiltrækkende end den model var stillet i udsigt i annoncen, i den seneste anmeldelse havde kunden set frem til en dansk pige, men pigen han mødte var ikke dansk. Jeg har endnu til gode at læse en anmeldelse hvor det viste sig at servicen var forrygende, på trods af mismatchet. Hver gang jeg læser en sådan anmeldelse undrer jeg mig over hvorfor man ikke vender om på hælen og går igen og af og til vælger jeg at spørge anmelderen netop om dette. ikke for at pege fingre eller gøre mig bedrevidende, men af nysgerrighed.

Som jeg har skrevet i et indlæg har jeg selv en enkelt gang valgt at blive selvom pigen langtfra levede op til forventningerne og oplevelsen blev derefter, da jeg gik derfra lovede jeg mig selv at gå igen hvis pigen man mødte ikke var den man så i annoncen eller hvis min intuition fortalte mig at det ikke ville blive en god oplevelse. Den ene gang jeg har vaklet men valgt at blive, blev ikke en stor succes -pigen var hende på billederne men der var brugt lige rigeligt med filter (nå ja, så var der vist også noget med en McDonald kop...). Oplevelsen har kun bestyrket mig i min tilgang.

Derfor vil jeg gerne høre fra dem der vælger at blive, hvad er det der gør at I bliver? jeg er nysgerrig på at blive klogere på bevæggrundene og vil absolut ikke dømme eller udstille nogen, men håber at vi i fællesskab kan blive bedre til at smutte når vi oplever falsk varedeklaration. Det vil have to fordele, dels at færre føler sig snydt og får dårlige oplevelser, dels at piger der snyder på den måde vil få langt færre kunder og dermed (forhåbentlig) lukke butikken.

Æbødigst, DrMabuse

hej

meget sjovt emne, jeg er da også blevet nogle gange selvom billedet ikke stemte helt overens.

for jeg skal blive, skal jeg tænde på pigen, og jeg vil føle, vi har kemi - så kan jeg godt finde på at blive.

jeg bliver dog aldrig - hvis hun er kraftig og ikke er min type -

jeg Tror  dem der bliver, det er derfor de får den dårlige oplevelse, de havde sat sig op efter noget bestemt,  så får de ikke indløst, det de kom efter - nogle har måske heller ikke mod, til at rende rundt 5-6 forskellige steder.

det kan der være mange forskellige årsager til - de er lige ned og tanke bilen, eller lade bilen med strøm - så kan man jo ikke bruge 2 timer på at finde en gp - og har det nederste hovede taget styringen… så kan det være svært

Skrevet

Har kun prøvet en enkel gang hvor det ikke var pigen på billederne, og valgte kun at blive fordi jeg fandt pigen utrolig attraktiv, det var også sent om natten og hun var den eneste der havde "åben" så det lille hoved tænkte kun selvfølgelig. Jeg sagde dog til hende hun slet ikke behøvede at have fake billeder. Jeg kunne i hvertfald ikke forstå det, når hun nu var en ret smuk pige. Men hvis jeg skulle komme ud for det igen ville jeg vende om i døren uden tvivl, jeg har lært af min lektie om man så må sige. Og vælger alle mine besøg med omhu og forarbejde.

Men er helt enig med dig i det du skriver, jeg kan simpelthen heller ikke forstå det. Specielt hvis man ikke er seksuelt tiltrukket af den man møder, og især hvis man er en rutineret kunde i den her hobby, så burde man vide bedre imo. Plus hvis man har prøvet det mange gange før, og så bliver ved. Hvilket der tydeligvis er den del erfarende brugere der gør.:D Der er dog mere forståelse for det hvis man er helt grøn i købesex verdenen, så lærer man forhåbentlig af sine fejl.

På den anden side hvis man finder pigen attraktiv alligevel, kan jeg også godt forstå man bliver, så er lidt splittet på en måde.:lol: Om man så bekræfter pigen i, at det er okay at bruge fake billeder, er jeg tildels enig i måske. Men så kan man jo i det mindste advare andre om det ikke er pigen man møder, og så kan man jo bare lade vær med at besøge hende. 

Redigeret af Crabman

Skrevet

Jeg har også undladt at gå en gang eller to gennem årene, selvom billederne var af en anden person eller forældede.

Som allerede nævnt så kan pigen som åbner døren jo godt være lækker selvom billederne på annoncen er falske eller forældede. Og nogle gange så overtager lillemanden styringen.

Og ja, jeg ved godt at det kan opmuntre til at bruge falske/forældede billeder, jeg ville da også ønske at jeg altid var gået, men det er nemmere i tanken end i praksis.

Skrevet

Jeg har været heldig eller er måske mere selektiv. Det er faktisk primært når jeg besøger thai piger, men straight up, jeg kan sq ikke se forskel på mange af dem. 
Men når det har været ren gp så har jeg faktisk aldrig prøvet at det ikke var den, som jeg forventede…. 
Ville ALDRIG være nervøs for at gå, hvis tingene ikke var som de skulle være. 
Gider ikke betale for noget der ikke står mål med det forventede. 

Jeg er altså heller ikke for fin til at brokke mig på en restaurant hvis maden ikke er som den skal være…. Man bliver da nødt til at give noget feedback. Det manglede da bare…..

Jeg får opkast i munden når jeg læser fyre der betaler for at komme væk fra piger de ikke har lyst til at knalde. Det er jo himmelråbende…..!!

Skrevet
drmabuse skrev, for 2 timer siden:

Jeg har endnu til gode at læse en anmeldelse hvor det viste sig at servicen var forrygende, på trods af mismatchet.

Jeg har tit læst anmeldelser hvor anmeldelsen har opdaget billederne ikke matchede men de har undret sig over de ikke har anvendt egne billeder fordi pigerne er smukke og lækre.. Der er det da ifølge anmeldelserne gået ganske fint rigtig mange gange.. 

Jeg tror det er svært at gå når man først står der pga

1) liderlighed (nu er man der jo alligevel) 

2) frygt for konflikt 

Alle grunde er tossede i mit hoved.. Men jeg er kvinde og kender åbenbart ikke til den form for altopslugende liderlighed som mænd generelt oplever der slukker alt andet.. Og jeg er kvinde så jeg elsker at beklage mig og vil ikke spises af med andet end jeg har bestilt sååå.. Nogle ting skal jeg sikkert bare ikke kende til:P.. 

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 2 minutter siden:

@JenniferRomantica

mænd er bare mindre kræsne når det kommer til sexpartnere, betaling eller ej.

Du har sikkert ret.. Qua egen erfaring:lol:.. 

Jeg få bare sådan en "okay hvor dum tror du lige jeg er".. Eller det ville være følelsen jeg fik hvis jeg var mand og gik til GP og billederne ikke var hendes egne.. Jeg ville føle man prøvede at tage røven på mig og insinuerede at jeg er mindre begavet.. Det ville gøre mig sur.. Er billederne af ferielejligheden falske så få jeg lignende følelse igen den der "hvor dum tror de jeg er" og det ville bestemt afføde en passende reaktion fra min side af.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Men jeg er kvinde og kender åbenbart ikke til den form for altopslugende liderlighed som mænd generelt

Og så har du ikke et andet hoved der tager styringen, når det øverste slår fra;).
Men til gengæld har det til fri leg, når vi besøger dig.:wub:

Skrevet

Helt ærligt -så ville måske 10% af de besøg jeg har haft været som annoncen lovede -både hvad angår ydelser de tilbyder og billeder... Jeg går igen hvis min mavefornemmelse siger mig det bliver "op af bakke" og faren for en dårlig oplevelse er i udsigt. Men jeg er nu mange gange blevet positivt overrasket, med noget jeg slet ikke havde forstillet mig før jeg ankom. Jeg går helt sikkert, hvis prisen pludselig er ændret (højere) -spørg altid ind til aftale og pris (forventnings afstemmer) -og hvis hun gentager det jeg havde bestilt -er det super, men trods dette kan mange ting ske undervejs -både til det bedre og det ringe. Men hvis jeg føler mig godt behandlet -er jeg sådan set ligglad med, hvad der stod i annoncen eller aftalt på forhånd. Sådan har det ikke altid været, men det lærer man vel efterhånden... Noget helt andet er, hvis de er respektløs eller ligeglad, når jeg har betalt -det finder jeg mig ikke i. Og jeg tier ikke med det -retter de ikke ind afbryder jeg -og kræver en forklaring...

Skrevet

Jeg lader altid tlf og kreditkort blive i bilen og ser pigen an.  Så kan jeg nå at komme til fornuft inden jeg kommer ud til bilen igen.   Har ingen skrubler hvis billederne er fake eller 30 år og 100 kg fra virkeligheden.  
Jeg har splildt en time på transport mv. ingen grund til at spilde yderligere 1 —‘1 1/2 time yderlige og samtidig betale 

Dog oplever jeg det ikke ofte.  Føler mig rimelig god Til at spotte det på billederne sammenholdt med teksten og med stemmen i røret 

jeg går nu også mest til Thai og læser anmeldelser og går udenom de dårlige 

Til gengæld er jeg så ofte meget stabil kunde de næste 4-6 år hvis tingene passer sammen 

Redigeret af Bosen

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Jeg har tit læst anmeldelser hvor anmeldelsen har opdaget billederne ikke matchede men de har undret sig over de ikke har anvendt egne billeder fordi pigerne er smukke og lækre.. Der er det da ifølge anmeldelserne gået ganske fint rigtig mange gange.. 

@JenniferRomantica du har helt ret i at det kan gå godt når det viser viser at pigen faktisk ser bedre ud end de model fotos der bruges i annoncen, det jeg mente, men ikke fik udtrykt tydeligt nok er de tilfælde hvor der er tale om et mismatch med piger der er betydeligt ældre/tungere/mindre attraktive end hvad billederne viser.

De to grunde du nævner stemmer meget godt med de grunde der nævnes i de gode indlæg der har været, jeg har en formodning om at nogle af de piger der scammer glimrende ved dette og bruger det aktivt. Faktisk oplevede jeg det selv for en del år tilbage. Jeg skulle besøge en pige, lav brunette, der så sød ud på billederne og tog ud til lejligheden som lå i et lidt nedslidt byggeri. Pigen der åbnede døren var både lav og brunette, men her hørte enhver lighed med pigen på billederne op, hun var både noget ældre og temmlig buttet, med topmave, så jeg tænkte at hun nok var "mutter" eller kollega til hende jeg skulle besøge, men de bange anelser dukkede op. Jeg gik med ind og lejligheden var endnu mere nedslidt indenfor end bygningen udenfor, vi kom ind i arbejdsværelset hvor to senge blev adskilt af en tørresnor med lagener over -det tegnede ikke godt. Værre blev det da pigen vendte sig om og præsenterede sig som hende jeg skulle besøge, jeg havde ikke set i hende i lyse omgivelser, gangen var mørk, men nu stod hun foran mig og det der slog mig var hendes øjne, de var som skovsøer -mørke og døde...:shock: hun virkede som en pige der havde levet et hårdt liv og nu var ret så ligeglad med det hele. Jeg fik fremstammet at det ikke blev til noget og skyndte mig ud i lyset igen og til dato tør jeg ikke tænke på hvordan min oplevelse havde været, hvis jeg havde valgt at blive.

@Bosen det er et godt fif, som jeg håber at andre kan gøre brug af, tak for de gode indlæg -jeg ser frem til at læse endnu flere ;) 

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 22 timer siden:

Jeg tror det er svært at gå når man først står der pga

1) liderlighed (nu er man der jo alligevel) 

2) frygt for konflikt 

Ja, og 3) fordi det i situationen skønnes, at man bedre kan leve med hende i døren, end at man gider bøvlet med at finde et alternativ. I virkeligheden et rigtig dårligt udgangspunkt for en hyrdetime.

Skrevet

Endelig er der jo en del gp'er som af diskretionshensyn ikke vil have egne fotos i annoncen, men blot finder nogen billeder der ligner. Hvis det er tilfælde, synes jeg det er ok.

Forudsætningen er her "ligner", det dur jo ikke hvis vægt og alder er helt i skoven.

Skrevet
Dristige skrev, for 52 minutter siden:

Endelig er der jo en del gp'er som af diskretionshensyn ikke vil have egne fotos i annoncen, men blot finder nogen billeder der ligner. Hvis det er tilfælde, synes jeg det er ok.

Forudsætningen er her "ligner", det dur jo ikke hvis vægt og alder er helt i skoven.

Men tror du virkelig pigen på billederne der bliver anvendt er okay med det.? Nogen gange kan man se det er pigers billeder fra deres insta f.eks.. Tror du den pige vil have skyld for at arbejde som glædespige af hendes familie og venner.?

Måske danser jeg på grænsen af afsporing men det virker stadig relevant for debatten.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

To gange har jeg gennemført et besøg ved en pige jeg ikke tændte på.

1: en velrenommeret dansk pige som ganske vidst har vellignende billeder på hendes annonce, men af åbenlyse årsager var hendes ansigt sløret, men da jeg så det var jeg allerede kommet ind og stod med pengene i en fremstrakt hånd.

2: jeg bliver lukket ind af en smuk thai pige og bliver bedt om at klæde mig af og lægge mig på briksen, efter et par minutter kommer der en person ind i rummet og giver mig mig en “sexy massage” og da turn around lød fik jeg en kraftig fornemmelse af at hende jeg var sammen med ikke var hende der modtog mig.

Fælles for begge oplevelser er nok at nu er jeg kommet så langt, så gennemfører jeg også.

Jeg har også prøvet at ringe på en dør med 2 klokker, hvor til min skræk den klokke jeg først trykkede på var til stedets transvestit, efter lidt snakken frem og tilbage med “ham” kom jeg ind til en latina som jeg heller ikke ville have besøgt.

Det er skide svært at sige nej/ellers tak når man først er kommet indenfor.

Redigeret af Max Power

Skrevet

Jamen det har du da ret i Jennifer, og selvom jeg aldrig har oplevet det selv, så tænkte jeg blot lidt egoistisk på at man i det mindste ikke ville blive decideret snydt hvis billederne ligner.

Det er naturligvis altid forkasteligt at plukke andres billeder ud og bruge dem selv, specielt til en gp hjemmeside.

Kan ikke se dit seneste indlæg skulle være en afsporing, du beskriver jo blot nogle etiske overvejelser ved fænomenet.

Skrevet

Jo, ja….

jeg har prøvet 2-3 gange at møde en pige det ikke lignede det jeg forventede eller bestemt ikke var pigen der var fotos af i annoncen. Og alle gange er jeg blevet.

Den ene gang var jeg faktisk forberedt på det dan anmeldelser havde beskrevet det, men jeg havde simpelthen lyst til at lave lidt research. Pigen var sød og smuk og mente vi skulle kneppe. Jeg havde bestilt Tantramassage, 69/facesitting og Lingammassage/bj….. Pigen havde ingen ide om hvad jeg havde bestilt/aftalt. Hun var sød og lidt ulykkelig over at jeg ikke lige synes vi bare skulle kneppe. Vi hjalp hinanden og det blev da en delvis succes.

Anden og tredje gang var jeg i tvivl om det faktisk var det pige der var fotos af - 15 år ældre og 20 kg tungere. Den ene gang gik det fint. Den anden gang måtte jeg gå med uforrettet sag.

Jeg kører 30-60 km efter det.mJeg tager en lille pille en time før og 1000- 1500 kr kan jeg godt tillade mig at bruge …… og det er jo i hvert fald en oplevelse. 

Bedre research og forberedelse kan forebygge, men det kan jo også være spændende at tage en chance og se hvad det så er.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.