Hop til indhold

Domina Duo M og N

Featured Replies

Skrevet

Se på AL at to dominaer M og N vil besøge København.

https://annoncelight.dk/showad/406670

Synes deres annoncer på AL lyder spændende.

Er der nogen som har besøgt dem tidligere og evt kan berette lidt?

Hvis jeg må være lidt negativ så synes jeg ikke det er så fedt med BDSM seancer på et hotel, især når der er flere muligheder i København for at leje sig ind i deciderede BDSM lokaler

Skrevet

Altså hvis man har nogen at stå til regnskab for på hjemmefronten, skal man jo lige være obs på at de kræver ansigtsbillede på et tidspunkt i løbet af dialogen. 

Jeg synes det som udgangspunkt er okay ift det er en seksuel leg, hvor begge parter skal tænde på hinanden før mødet. Også selvom ligesom her, at det ikke handler som normalt penetrationssex. 

Samtidig vil jeg være lidt tilbageholden da jeg ingen tidligere anmeldelser kan finde på disse kvinder, så man ikke ender ud i en situation ift eksponering og afpresning. 

Skrevet

Jeg har skrevet til dem, men fik det svar at de ikke legede med slaver 

jeg forstår så ikke deres annonce men det er åbenbart kun masokister de vil lege med 

• 2 weeks later...
Skrevet

Var der nogen som kan berettige om et møde fra denne weekend imens de har været i København?

• 2 weeks later...
Skrevet
Henriette506 skrev, den 25.7.2024 at 16:22:

Jeg har skrevet til dem, men fik det svar at de ikke legede med slaver 

jeg forstår så ikke deres annonce men det er åbenbart kun masokister de vil lege med 

Hey du!

Det er ganske korrekt, vi leger ikke med slaver.

Dette er for at give den bedst mulige og autentiske oplevelse, det ville ikke være fair overfor nogen at de skulle smide penge for noget, vi ikke kunne levere.

Vh M.

Skrevet
McLovin skrev, den 25.7.2024 at 15:15:

Altså hvis man har nogen at stå til regnskab for på hjemmefronten, skal man jo lige være obs på at de kræver ansigtsbillede på et tidspunkt i løbet af dialogen. 

Jeg synes det som udgangspunkt er okay ift det er en seksuel leg, hvor begge parter skal tænde på hinanden før mødet. Også selvom ligesom her, at det ikke handler som normalt penetrationssex. 

Samtidig vil jeg være lidt tilbageholden da jeg ingen tidligere anmeldelser kan finde på disse kvinder, så man ikke ender ud i en situation ift eksponering og afpresning. 

Vi har ligesom jer, også et privat og "noget på spil", defor ville vi aldrig eksponere jer, eller afpresse. 

Vi har adskillige folk forbi, og værner om diskretion, og forventer selvfølgelig det andet den anden vej rundt.

Skrevet
McLovin skrev, den 3.8.2024 at 22:30:

Var der nogen som kan berettige om et møde fra denne weekend imens de har været i København?

Vi kan berette noget som simpelt som, at københavn ikke var klar til os.

Vi havde da vi tog der over, 6 aftaler.. men endte med ingen.. Så, det var lidt langt at slæbe alt kink stuff for ingenting. 

Vh M

Skrevet
M1234 skrev, for 7 minutter siden:

Vi havde da vi tog der over, 6 aftaler.. men endte med ingen.. Så, det var lidt langt at slæbe alt kink stuff for ingenting. 

Vh M

Kan der henvises til tidligere beretninger fra det jyske ? Eller steder fra “miljøet”? Ud fra jeres annonce fik jeg det indtryk at I ikke var helt uerfarende.

Skrevet

Nej det kan der ikke, vi går som sagt indfor at hvad der sker hos os bliver hos os. Vi er rimelige berejst, og vi bygger løbende på med lyster, og kinks :)
Har man brug for at vi skal valideres af andre, må man selv søge den info. 
Jeg kan kun sige, at vi er reele nok,  det vi laver elsker vi, dette kommer også til udtryk igennem vores sessioner,

Vh M

Skrevet
M1234 skrev, den 12.8.2024 at 13:20:

Vi har ligesom jer, også et privat og "noget på spil", defor ville vi aldrig eksponere jer, eller afpresse. 

Vi har adskillige folk forbi, og værner om diskretion, og forventer selvfølgelig det andet den anden vej rundt.

Hvad er jeres krav til udseende? Jeg er velsoigneret men jeg er også semi grim haha :lol:
Søger ikke sex - bare hård CBT og impact play hvor jeg måske bliver bundet og får gentagende hårde slag/spark på testiklerne og ansigtet og måske pisk. En time hvor jeg bliver afreageret på. Jeres annonce er vildt spændende og i virker også super reelle, men det er selvfølgelig helt fair hvis det ikke er noget for jer :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Stantin skrev, den 18.8.2024 at 16:03:

Hvad er jeres krav til udseende? Jeg er velsoigneret men jeg er også semi grim haha :lol:
Søger ikke sex - bare hård CBT og impact play hvor jeg måske bliver bundet og får gentagende hårde slag/spark på testiklerne og ansigtet og måske pisk. En time hvor jeg bliver afreageret på. Jeres annonce er vildt spændende og i virker også super reelle, men det er selvfølgelig helt fair hvis det ikke er noget for jer :)

Skriv til os - find nummeret via annoncen der oprindeligt blev linket til /N 

Skrevet
M1234 skrev, den 14.8.2024 at 11:54:

Vh M

Det er sgu ikke ok, uanset hvilken "genre" man bevæger sig indenfor.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.