Hop til indhold

Login-problemer

Featured Replies

Skrevet
Heliot skrev, den 6.8.2024 at 13:53:

Lige som de øvrige nye brugere, har jeg det samme login problem. Er det Eroguides "specielle" velkomst til ny brugere?

Jeg oplever 2 problemer: Den førnævnte "Something went Wrong. Please try again"/ Error code: EX0"

Det hjælper ikke at prøve igen; det giver samme resultat.

Det andet login problem jeg har, er at jeg indtaster min mail og password, og bare får et nyt login vindue... igen og igen.

Kontaktbesked til support synes ikke at fungere. Har ihvertfald ikke fået svar på to henvendelser til support i går. ER der overhovedet en support?

Kan kun komme ind ved at trykke på "Glemt dit password?" (som jeg ikke har glemt)

Der står at der bliver sendt et nyt password. Det passer ikke.

Der bliver sendt en mail, hvor man skal nulstille sit password.

Så kan man indtaste et nyt password, der skal gentages. Og så er man inde igen... Det har jeg nu gjort 3-4 gange. Det er sgu' besværligt!

Hvem der end står for at få løst dette problem. Se nu at få det løst! Kan I ikke finde ud af det selv, så få hjælp fra en professionel.

Bare mine tanker!

PRÆCIS samme problem her - og den eneste måde jeg her fundet for at kunne logge på er at nulstille password.... skørt/uholdbart...

Skrevet
Benarbejde skrev, den 9.8.2024 at 15:22:

I sidste ende bare mit ukurante gætteri som måske ikke har så meget med virkeligheden at gøre

Præcis, siden har kørt rigtig fint i mere end ti år…

Skrevet
Liv skrev, 1 time siden:

Præcis, siden har kørt rigtig fint i mere end ti år…

@Liv - Dejligt, at du ikke har nogle problemer med denne webside ;)

Med venlig hilsen

Heliot

Redigeret af Heliot
tilføjet med venlig hilsen

Skrevet
Heliot skrev, for 9 minutter siden:

@Liv - Dejligt, at du ikke har nogle problemer med denne webside ;)

Med venlig hilsen

Heliot

Det har jeg vist aldrig sagt, at jeg ikke har. Siden har kørt fint i mere end ti år, det er først det sidste år der har været massive problemer. Læs evt. tilbage i trådene.

Skrevet
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Det har jeg vist aldrig sagt, at jeg ikke har. Siden har kørt fint i mere end ti år, det er først det sidste år der har været massive problemer. Læs evt. tilbage i trådene.

@Liv - Undskyld, så misforstod jeg dig. Jeg tror faktisk ikke siden er opdateret efter 2021 - 2022.

Det passer udmærket med, at det selskab der før ejede siden (Eroguide IVS, CVR-nr. 37320447) blev opløst d. 20/12-2021 efter fusion.

Dette selskab står fortsat som ejer af siden jf. Retningslinjer og Privatlivspolitik.

Hverken Retningslinjer eller Privatlivspolitik er blevet opdateret med oplysning om, hvilket selskab der nu ejer Eroguide.dk

Det kan man så finde ud af via Punktum.dk

Redigeret af Heliot

Skrevet
blink skrev, den 18.7.2024 at 10:47:

Det kunne være en løsning at rydde cache på den browser du bruger

Det prøvede jeg også og det virkede heller ikke, Dog er problemet løst her til morgen, efter at have været der et stykke tid

lille_peter skrev, den 18.7.2024 at 10:04:

Hej gutter. 

Der er en tidligere tråd om samme fejl.

Det ser ud til at vi skal have @Administrator på banen til at få løst problemet.

Jeg bruger selv Google Chrome og oplever ikke problemet. Nu har jeg også sat x i "forblive logget ind"

Det har jeg også , og har problemet

Skrevet
  • Author

I dag lykkedes det mig at logge ind.

Skrevet
letitsnow skrev, for 40 minutter siden:

I dag lykkedes det mig at logge ind.

Wauw.. Det lykkedes også for mig. Uden først at skulle nulstille og oprette et nyt password.

Håber det fortsætter.

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

Hejsa Alle sammen 

Jeg har haft samme problem. Men nu virker mit log in efter moderator Brian hjalp mig.

Problemer er bare at jeg nu ikke kan oprette min GP profil, sætte billeder ind eller lave en annonce. Den vil ikke gemme mine indtastninger.

Håber snart det virker igen så i kan se min annonce herinde

LadyYoni 

Redigeret af ladyyoni

Skrevet
ladyyoni skrev, for 19 minutter siden:

Problemer er bare at jeg nu ikke kan oprette min GP profil, sætte billeder ind eller lave en annonce. Den vil ikke gemme mine indtastninger.

Håber snart det virker igen så i kan se min annonce herinde

Annoncesektionen virker desværre ikke herinde, og har ikke gjort det længe….

Skrevet
Heliot skrev, den 12.8.2024 at 12:40:

Wauw.. Det lykkedes også for mig. Uden først at skulle nulstille og oprette et nyt password.

Håber det fortsætter.

Venlig hilsen

Heliot

Også mig - det virker helt normalt. Mon ikke der har været en eller anden server- eller modul-opdatering der har løst det.

Skrevet
Liv skrev, den 16.8.2024 at 13:19:

Annoncesektionen virker desværre ikke herinde, og har ikke gjort det længe….

Æv det er mega træls. Gad vide om EG er blevet hakket? 

Skrevet
ladyyoni skrev, for 5 timer siden:

Æv det er mega træls. Gad vide om EG er blevet hakket? 

Det skal du nok ikke regne med. Læs lidt tilbage i trådene….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.