Hop til indhold

Login-problemer

Featured Replies

Skrevet

Når jeg prøver at logge ind, kommer der en besked "Sorry, there is a problem: Something went wrong. Please try again. Error code: EX0" og jeg ryger tilbage til login-prompten.

Prøver jeg med et forkert password, får jeg en anden besked, så det burde ikke være passwordet den er gal med.

Nulstiller jeg mit password, kan jeg være logget på i en time, før jeg bliver bedt om at logge ind igen (og det virker stadig ikke med det nye password). Men det bliver alligevel træls i længden.

Jeg bruger Firefox og har prøvet at rydde cookies og uden browser-udvidelser og sågar i en browser jeg ikke normalt bruger (Chrome), men uden at det har gjort nogen forskel.

Skrevet

Jeg har samme problem, og skrevet til support, og venter på svar, fra dem

Redigeret af the missing link

Skrevet

Helt samme problem. Også Firefox. Vi er alle oprettet for nyligt og det har nok noget med det at gøre

Skrevet

Hej gutter. 

Der er en tidligere tråd om samme fejl.

Det ser ud til at vi skal have @Administrator på banen til at få løst problemet.

Jeg bruger selv Google Chrome og oplever ikke problemet. Nu har jeg også sat x i "forblive logget ind"

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Det kunne være en løsning at rydde cache på den browser du bruger

Skrevet
blink skrev, for 5 timer siden:

Det kunne være en løsning at rydde cache på den browser du bruger

Nej! @letitsnow brugte to forskellige browsere. Jeg har lige prøvet det samme med identisk resultat. Eneste mulighed må være en opdatering der har ændret noget.

Skrevet
  • Author

Jeg har også prøvet i et incognito browser-vindue, som er uden cache, cookies og browser-udvidelser og resultatet er det samme hver gang.

Et kig i min browser-konsol fortæller mig at jeg får en HTTP 500 tilbage fra /forum/login/ senest i dag 20 juli, 10:17:21 dansk tid. Jeg vil tro at der logges noget på serveren som kan fortælle mere om hvad problemet er.

Siden det rammer nye brugere - eller måske brugere der for nyligt har oprettet/skiftet password, kunne man fristes til at tro at det er et eller andet i den retning. En ny måde passwords krypteres/lagres i databasen f. eks., men nu gætter jeg bare.

Skrevet
letitsnow skrev, for 3 timer siden:

Et kig i min browser-konsol fortæller mig at jeg får en HTTP 500 tilbage fra /forum/login/ senest i dag 20 juli, 10:17:21 dansk tid. Jeg vil tro at der logges noget på serveren som kan fortælle mere om hvad problemet er.

Det har jeg også konstakteret. Du er også ny bruger, så det må have med det at gøre.

HTTP 500 respons er fejl på serveren af en eller anden slags.

letitsnow skrev, for 3 timer siden:

Siden det rammer nye brugere - eller måske brugere der for nyligt har oprettet/skiftet password, kunne man fristes til at tro at det er et eller andet i den retning. En ny måde passwords krypteres/lagres i databasen f. eks., men nu gætter jeg bare.

Passwords bliver hashet og ikke krypteret. Men det er en mulighed med en anden hash funktion  til rettelse af password og login. Så skulle folk der retter i password og logger ud opleve samme problem. Er der det?

Skrevet
  • Author

Er der nogen der har fundet en løsning eller hørt noget fra supporten endnu?

Skrevet
letitsnow skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har fundet en løsning eller hørt noget fra supporten endnu?

Tror ikke der er noget teknisk support her på stedet tyder det på. Der er moderering og det er vist det - men ved det ikke med sikkerhed.

Skrevet
Benarbejde skrev, den 25.7.2024 at 15:56:

Tror ikke der er noget teknisk support her på stedet tyder det på. Der er moderering og det er vist det - men ved det ikke med sikkerhed.

Tænker det er rigtigt, for man får aldrig, som i aldrig svar på noget som helst...

Skrevet

Kan heller ikke logge ind (ny bruger, prøvet flere browsere), får også fejlkode EX0. Har også 0-stillet adgangskode flere gange uden forbedring.

Men hvis man klikker på mailen fra eroguide om 0-stilling EFTER at man har 0-stillet, ja, så er man faktisk ligget ind, uden at have logget ind selv Men lidt tung måde at logge ind på:mellow:.

Skrevet
letitsnow skrev, den 17.7.2024 at 16:07:

Når jeg prøver at logge ind, kommer der en besked "Sorry, there is a problem: Something went wrong. Please try again. Error code: EX0" og jeg ryger tilbage til login-prompten.

Prøver jeg med et forkert password, får jeg en anden besked, så det burde ikke være passwordet den er gal med.

(…)

Reelt set fungerer sitet vel så ikke.

Benarbejde skrev, den 25.7.2024 at 15:56:

Gad vide om sitet nogensinde bliver fikset? – det er vist heller ikke særlig stor tilfredshed med moderatorerne.

Jeg oplever det samme. Det er kun ved at lave et nyt password man kan komme ind.

Redigeret af Pelikanen

Skrevet

Lige som de øvrige nye brugere, har jeg det samme login problem. Er det Eroguides "specielle" velkomst til ny brugere?

Jeg oplever 2 problemer: Den førnævnte "Something went Wrong. Please try again"/ Error code: EX0"

Det hjælper ikke at prøve igen; det giver samme resultat.

Det andet login problem jeg har, er at jeg indtaster min mail og password, og bare får et nyt login vindue... igen og igen.

Kontaktbesked til support synes ikke at fungere. Har ihvertfald ikke fået svar på to henvendelser til support i går. ER der overhovedet en support?

Kan kun komme ind ved at trykke på "Glemt dit password?" (som jeg ikke har glemt)

Der står at der bliver sendt et nyt password. Det passer ikke.

Der bliver sendt en mail, hvor man skal nulstille sit password.

Så kan man indtaste et nyt password, der skal gentages. Og så er man inde igen... Det har jeg nu gjort 3-4 gange. Det er sgu' besværligt!

Hvem der end står for at få løst dette problem. Se nu at få det løst! Kan I ikke finde ud af det selv, så få hjælp fra en professionel.

Bare mine tanker!

Skrevet

Har samme fejl

Skrevet
Guest Pelikanen skrev, den 6.8.2024 at 00:31:

Reelt set fungerer sitet vel så ikke.

Gad vide om sitet nogensinde bliver fikset? – det er vist heller ikke særlig stor tilfredshed med moderatorerne

.Jeg oplever det samme. Det er kun ved at lave et nyt password man kan komme ind.

Jo, vha lidt workaround som du selv bruger. Så kan vi jo det vi skal kunne.

Moderatorerne er ikke det samme som support. De har med sikkerhed kun noget begrænset adgang og ikke nok viden. Problemet har eksisteret længe så jeg tror ikke det har nogen interesse at rette det, ellers havde man reageret.

Skrevet

Jeg håber virkelig, at Eroguide har interesse i at få løst problemet. I sidste ende er det jo mere deres problem end det er brugernes problem.

Det håber jeg da, de er kloge nok til at indse.

Jeg har ikke skrevet til en moderator. Jeg har brugt den "Kontakt os" mulighed/ beskedformular, der bliver givet i forbindelse med omhandlede fejlmeddelelse.

Der må jo være en mening med, at den mulighed findes.

Men Eroguide "en eller anden" har måske glemt at tjekke den indbakke?

Hallo support - ER der en support?

Redigeret af Heliot

Skrevet

Har haft mange problemer med Login !!   De sidste 4 til 5 mdr ,

Har spurgt mig frem , men intet reelt svar .

Så kun at sige ,    kunde pleje,  er ikke et must her , desværre.

Håber på bedre tider . 

God dag til alle

Skrevet

Også god dag til dig @tronheim

Godt også at få dit input. Ser at du er et medlem med mange indlæg. Så dette problem er altså ikke kun forbeholdt nye brugere.

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

M/S Eroguide:

image.jpeg

Redigeret af Butch

Skrevet

Kære @Butch - Hos mig gør det altid ondt, når et forlis sker. Og værst når også nogle søfolk omkommer i forbindelse med et forlis.

Det er dog ikke dér vi er endnu med Eroguide, og den manglende løsning af login-problemet.

Men det er vigtigt, at problemet bliver løst snarest muligt.

Jeg forstår ikke, at vi ikke har hørt fra Eroguide, hvad de gør eller vil gøre for at løse problemet.

Med venlig hilsen

Heliot

Skrevet
Heliot skrev, for 29 minutter siden:

Jeg forstår ikke, at vi ikke har hørt fra Eroguide, hvad de gør eller vil gøre for at løse problemet.

Prøv at læse lidt tilbage i trådene, det er længe, længe siden support holdt op med at virke. Admin svarer ikke på henvendelser og er næppe i gang med at løse log-in problemet, ligesom pigernes annonceafdeling også er strandet i uvished.

Skrevet

@Liv - Mange tak for den information om Admin. Nøgleordet her er vist som du siger: "strandet i uvished".

Noget kan tyde på, at så længe Eroguide eksisterer, må jeg leve med min "workaround", selv om det er mega irriterende.

Det lyder voldsomt, at også pigernes annonceafdeling er havnet i uvished. Hvad er problemet der?

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet
Heliot skrev, for 12 minutter siden:
Citat

Det lyder voldsomt, at også pigernes annonceafdeling er havnet i uvished. Hvad er problemet der?

@Liv - Undskyld min tankeløshed. Mit spørgsmål hører til i en anden, selvstændig tråd.

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

Denne forum er sandsynligvis købt som en hosted løsning.
Driftsomkostninger er nok https://invisioncommunity.com/buy/buy/ og der er ingen support/kundeservice. Moderatorer arbejder gratis og holder skidtet kørende.

Det har åbenbart ikke kunnet betale sig at holde annoncer kørende her på sitet og al ballede med bøvede brugere er besværlig at håndtere. Så tror ikke noget ændres - hvorfor skulle man. Men bare rent gætteri og who gives a fuck?

Men kan indtægter fra annoncører virkelig ikke engang dække omkostninger ved forum ? - der må være noget vi ikke ved for annoncelight må da være interesseret i dette forum.

Formålet med sitet her er er nok at sende trafik til "the cash cow" som er annoncelight.dk. Dette fourm kan køre på samme måde i årevis, uden yderligere omkostninger, når moderatorerne gør det gratis..

Men bemærk der er kun 2 moderatorer og ikke nye er komme til - så hvis bare en smutter så går det nok helt galt. Undrer mig at ejer ikke sørger for et par ekstra moderatorer - hvilket får mig til at tro at ejerskab er ligeglad og ikke engang det trafik der sendes videre til annoncelight.dk er noget værd.

I sidste ende bare mit ukurante gætteri som måske ikke har så meget med virkeligheden at gøre. Så tingene er som de er og det er da OK selvom det kan være besværligt.

Til gengæld er der muligheder for entusiaster der gerne vil starte et eget forum med samme målgruppe- selvom det nok ikke bliver særligt succesfuldt.

Redigeret af Benarbejde

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.