Hop til indhold

Glejbjerg "20 årige"

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/405405

Har været og besøge denne "20 årige"

Ikke et besøg jeg vil gentage, kunden foran mig var stadig i gang, selv hun sagde hun var ledig.

En stor omgang maskin fabrik, hun er hele tiden optaget af hendes telefon, hun kunne ikke finde rundt i hvilken kunde af dem der var på vej jeg var. 

Hendes billeder er af hende, men de er et par år gammel, samt så er de meget redigeret.

Hun virkede ikke engang somom hun gad og ville bare have det overstået.

Hun snakker ikke engelsk, så hvis man skal snakke med hende så er det hendes veninde der oversætter.

Tilgengæld er hendes veninde meget sød, og ligner en der hellere gider det her.

Skrevet
Uklogtannonym skrev, for 4 timer siden:

Ikke et besøg jeg vil gentage, kunden foran mig var stadig i gang, selv hun sagde hun var ledig.

En stor omgang maskin fabrik, hun er hele tiden optaget af hendes telefon, hun kunne ikke finde rundt i hvilken kunde af dem der var på vej jeg var. 

Hendes billeder er af hende, men de er et par år gammel, samt så er de meget redigeret.

Hun snakker ikke engelsk, så hvis man skal snakke med hende så er det hendes veninde der oversætter.

Hvem er veninden 

Skrevet
Uklogtannonym skrev, for 15 timer siden:

Har været der i Arnum  14 siden, samme dårlige service, de kan snakke tysk

Skrevet

Kan det blive mere sølle?

Hvorfor besøger nogen overhovedet disse stedet?

Skrevet
hagbarth skrev, for 53 minutter siden:

Kan det blive mere sølle?

Hvorfor besøger nogen overhovedet disse stedet?

Har du været der ??........-måske nogen besøger de steder fordi det bl.a er samme sted som ungarske Diana og Melinda arbejder ind imellem og man måske håber på/regner med en god standard. Og måske de bliver bedre med tiden. Jasmina var ikke et lys i mørket da hun startede i Holsted,men er efter anmeldelser at dømme blevet meget bedre med tiden.

Skrevet

Det gør det vel bare endnu mere patetisk.

Er det en træningslejr?

Kast det der ikke dur.

Det er den holdning der så småt kan få en til ønske svenske tilstande.

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.