Hop til indhold
19 cm glæde

Endnu et besøg hos sabrina

Recommended Posts

STORT SPØRGSMÅL!  Hvordan ser Sabrina ud i forhold til Diana? Overvejer et besøg, men hende den rødhårede på billedet ser sgu lidt hærget ud; er Sabrina køn i ansigtet og så videre, eller er det cirka samme kategori som Diana, bare lidt bedre??

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

STORT SPØRGSMÅL!  Hvordan ser Sabrina ud i forhold til Diana? Overvejer et besøg, men hende den rødhårede på billedet ser sgu lidt hærget ud; er Sabrina køn i ansigtet og så videre, eller er det cirka samme kategori som Diana, bare lidt bedre??

Diana ser meget hærget/slidt ud, det er hun vel også, alderen opgivet til 36 år er helt hen i skoven, læg blot 15 år til. Men på hendes bedste dage et godt knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Diana ser meget hærget/slidt ud, det er hun vel også, alderen opgivet til 36 år er helt hen i skoven, læg blot 15 år til. Men på hendes bedste dage et godt knald.

 

Måske har Diana en af sine bedste dage i dag, men uanset er jeg uenig med regenten.

Diana ligner på mange måder rigtig mange af vores glædespiger der ude, og er rigtig sød og imødekommende. Og når man knepper hendes rigtig stramme fisse, er alt forladt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

STORT SPØRGSMÅL!  Hvordan ser Sabrina ud i forhold til Diana? Overvejer et besøg, men hende den rødhårede på billedet ser sgu lidt hærget ud; er Sabrina køn i ansigtet og så videre, eller er det cirka samme kategori som Diana, bare lidt bedre??

 

Jeg synes at Sabrina har et smukt ansigt, og en dejlig krop - men det der betyder noget er at Sabrina er rigtig fræk og liderlig. Og hvis du er til det så er hun meget, meget kinky

Del dette indlæg


Link til indlæg

...alderen opgivet til 36 år er helt hen i skoven, læg blot 15 år til...

Hun siger hun er 45, og har haft bordellet i 15år.

(Og nej, jeg spurgte hende ikke, man kan vel godt være dannet, selvom man går på bordel :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Var det så 1300? Eller 1400?

 

Jeg havde aftalt de 1300 men lagde 100 oveni som jeg plejer når jeg er tilfreds  :mrgreen:

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...